kozan.gr: Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης: Aναβλήθηκε τελικά η συζήτηση για την ανάπλαση της οδού Βερµίου, Ολύμπου και διάφορες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις – Θα έρθει εκ νέου προς συζήτηση σε άλλη συνεδρίαση (Βίντεο)

16 Απριλίου 2018
22:36

Αν και ήταν προγραμματισμένο να συζητηθεί, στη συνεδρίαση της Δευτέρας (16/4) του δημοτικού συμβουλίου Κοζάνης, το θέμα της ανάπλαση της οδού Βερµίου, Ολύμπου και διάφορες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μετά από τις προτάσεις της Επιτροπής Κυκλοφοριακού, τελικά η συζήτηση του θέματος αναβλήθηκε για την επόμενη φορά.

Η πρόταση που θα έρθει την επόμενη φορά προς έγκριση κι αναμένεται να “περάσει” στο δημοτικό συμβούλιο Κοζάνης, αφορά στις παρακάτω αλλαγές:

  1. Ανάπλαση οδού Ολύµπου από τον χώρο του ΟΣΕ έως και την πλατεία Λασσάνη, µε διαπλάτυνση πεζοδροµίων, κατασκευή ποδηλατοδρόµου στην αριστερή πλευρά της οδού και θέσεων στάθµευσης οχηµάτων και φορτωεκ/σης στην δεξιά πλευρά της οδού.

      2.  ∆ιαπλάτυνση πεζοδροµίων οδών Θεσσαλονίκης και Βεροίας στις διασταυρώσεις τους µε τις καθέτους οδούς, σε όλο το µήκος τµήµατος οδού Βεροίας µεταξύ του πάρκου του ΟΣΕ και της οδού Ολύµπου καθώς της οδού Φειδιππίδου.

Eπίσης

Ανάπλαση οδού Βερµίου (από τον κόµβο Κασλά έως τα LIDL), µε διαπλάτυνση των εκατέρωθεν πεζοδροµίων σε βάρος του οδοστρώµατος και κυκλοφοριακές ρυθµίσεις οδών που συµβάλλουν στην οδό(µονοδρόµηση), στα πλαίσια του έργου <<ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΙΣΟ∆ΟΥ ΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ>> ως εξής:
Οδός Βερµίου Ρεύµα προς Kοζάνη : πλάτος οδού 6,25µ µε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Οδός Βερµίου Ρεύµα προς Θεσ/νικη : πλάτος οδού 6,25µ µε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Οδός Πρωτοχωρίου: Μονόδροµος µε έξοδο προς οδό Βερµίου.
Οδός Λυγερής: Μονόδροµος µε έξοδο προς οδό Βερµίου.
Οδός Νέας Καρδιάς: Μονόδροµος µε είσοδο από οδό Βερµίου.
Οδός Καρυδίτσας : ∆ιπλής κατεύθυνσης έως την οδό Ανθοπούλου και έπειτα µονόδροµος µε
είσοδο από την οδό Βερµίου.
Οδός Κοίλων: Μονόδροµος µε έξοδο προς οδό Βερµίου.
Οδός Νέας Χαραυγής: Μονόδροµος µε είσοδο από οδό Βερµίου.
Οδός Κοκκιναρά: Μονόδροµος µε έξοδο προς οδό Βερµίου.
Οδός Αλωνακίων: Μονόδροµος µε έξοδο προς οδό Βερµίου.

3. Κυκλοφοριακές ρυθµίσεις οδικού δικτύου περιοχής που περικλείεται µεταξύ των οδών:Γκέρτσου-Τριών ∆ένδρων-ΟΣΕ-Ιωνίας-κόµβου Κρόκου-11ης Οκτωβρίου-Βενιζέλου-
Τσιµηνάκη-πλατείας Λασσάνη-Κ.Παλαµά-Γκέρτσου ως εξής:
-.Απαγόρευση διαµπερούς διέλευσης κάθε είδους οχηµάτων της οδού Ιερολοχιτών, προς την οδό Ολύµπου και χρήση της οδού σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 2, παρ.1 του ΚΟΚ, µόνο
δια της οδού Πολυζούλη.
-Μονοδρόµηση της οδού Αθηνάς µε κατεύθυνση από την οδό Πολυζούλη προς την οδό Λιούφη.
-Απαγόρευση διέλευσης οχηµάτων της οδόυ Ερµού και χρήση αυτής σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 2, παρ.1 του ΚΟΚ.
-Μονοδρόµηση τµήµατος οδού Ολύµπου, από το ύψος της οδού Βεροίας έως την οδό Γκέρτσου, µε κατεύθυνση προς την οδό Γκέρτσου και απαγόρευση της εκ περιτροπής
στάθµευσης των οχηµάτων.
-Μονοδρόµηση της οδού Βοσπόρου µε κατεύθυνση προς την οδό Εδέσσης.
-Μονοδρόµηση της οδού Θεσσαλονίκης µε κατεύθυνση από την οδό Πλαταιών προς την οδό Καρέλλη Ζ.
-Μονοδρόµηση της οδού Βεροίας µε κατεύθυνση από την οδό Φακίνου Α. προς την οδό Πλαταιών.
– Μονοδρόµηση της οδού Φακίνου Α. από την οδό Ιωνίας µε κατεύθυνση προς την οδό Βεροίας.
– Μονοδρόµηση της οδού Καρέλλη Ζ. από την οδό Θεσσαλονίκης προς την οδό Ιωνίας.
– Μετατροπή της οδού Κυκλάδων από µονόδροµο σε οδό διπλής κατεύθυνσης.
-Μονοδρόµηση οδού Αγίας Λαύρας (Εθνοµαρτύρων) µε κατεύθυνση από την οδό Θεσσαλονίκης προς την οδό Γκέρτσου.
-Μονοδρόµηση οδού Στάµκου Κλ. µε κατεύθυνση από την οδό Γκέρτσου προς την οδό Βεροίας.
-Μονοδρόµηση τµήµατος οδού Ζ.Πηγής µε κατεύθυνση από την οδό Γκέρτσου προς την οδό Θράκης.
– Μονοδρόµηση οδού Θράκης(πρώην Βοσπόρου) µε κατεύθυνση από την οδό Αριστοτέλους προς την οδό Αθηνάς.
-Οδοί διπλής κατεύθυνσης η οδός Λήµνου και η συνέχεια αυτής οδός Έβρου, έως την οδό Ιωνίας.
– Μονοδρόµηση οδού Λ.Μαβίλη µε κατεύθυνση από την οδό Φακίνου Α., προς την οδό Ιωνίας.
– Μονοδρόµηση οδού Ιορδανίδου Μ. µε κατεύθυνση προς την οδό Έβρου.
– Μονοδρόµηση οδού Πανσέληνου Α. µε κατεύθυνση από την οδό Θεσσαλονίκης προς την οδό Τζώνη Μ.

Tέλος

Τον χαρακτηρισµό της οδού Ερµού σε οδό ήπιας κυκλοφορίας ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της στάθµευσης οχηµάτων των ΑΜΕΑ.(εισήγηση του εκπροσώπου των ΑΜΕΑ)

Την τοποθέτηση ρυθµιστικής σήµανσης στις οδούς Θεσσαλονίκης και Βεροίας, ώστε να έχουν προτεραιότητα έναντι των κάθετων σε αυτούς οδούς, έως την λειτουργία περιφερειακής οδού στη ΝΑ πλευρά της πόλης.(εισήγηση του εκπροσώπου του Τµήµατος Τροχαίας.

Δείτε τις σχετικές δηλώσεις που προηγήθηκαν, πριν τελικά αποφασιστεί η αναβολή του θέματος:

23 σχόλια

  • Αυτοί οι τύποι τελικά αποδείχθηκαν εχθροί της πόλης. Οι ιδεοληψίες τους είναι επικίνδυνες για τους υπόλοιπους. Οι διαπλατύνσεις που αποφάσισαν και τα υπόλοιπα απαγορευτικά μέτρα θα έχουν σαν αποτέλεσμα να χαθούν εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης. Πού θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, πανέξυπνοι;

  • ΠΑΝΤΟΥ ΚΟΙΤΑΝ ΝΑ ΦΑΡΔΥΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ. ΤΟΝ ΣΤΕΝΕΥΟΥΝ .ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ .ΟΛΟ ΚΑΜΑΡΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΙΔΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΣΤΕΝΕΜΑ ΟΙ ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΡΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ.

  • Με τα πειραματά τους θα καταστρεψουν την ήδη καταστρεμενη περιοχη της Λασσάνης.αν μειωσουν και τις θεσεις παρκινγ στην ολυμπου τοτε να δω ποσα μαγαζια θα ανοιξουν μετα στην ολυμπου που ειναι τα περισσοτερα κλειστα!και μεγαλυτερο σφαλμα απο το να φυγουν τα αστικα απο την λασσανη δεν υπαρχει θα σβησουν και οι υπολοιπες επιχειρησεις περιξ της λασσανης.ναι στην αναβαθμιση της λασσανης αλλα με ποιοτικες λυσεις και με τονωση της επιχειρηματικότητας.

    • Στην Ολύμπου μόνο καταργούνται πάνω από 100 θεσεις
      στάθμευσης !!
      Στην Λασάνη καταργούνται 38 θέσεις σταθμευσης.

      σ΄αυτήν την περιοχή συνολικά καταργούνται πάνω από 600
      θέσεις στάθμευσης!!

      Αυτό θα είναι η καταστροφή γιά την Κοζάνη!!!!!!!!!!

  • Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ – ΒΕΡΜΙΟΥ

    ΜΕ 4 ΛΩΡΙΔΕΣ ΠΛΑΤΟΥΣ 3,85 ΜΈΤΡΩΝ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ

    ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ΤΟΝ ΣΤΕΝΕΥΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ 4 ΛΩΡΙΔΕΣ ΠΛΑΤΟΥΣ

    3 ΜΕΤΡΩΝ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ

    ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ !!!!

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ !!

    ΟΛΟ ΖΗΜΙΕΣ !!!

  • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ : ΥΠΕΒΑΛΑ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ ΕΝΣΤΑΣΗ :

    Κοζάνη 12/ 3 -4-2018

    Πρός

    1) τον κ. Θόδωρο Καρυπίδη Περιφερειάρχη
    2) τον κ. Παναγ. Πλακεντά Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης
    3) Περιφερειακό Συμβούλιο Δητ. Μακαδονίας
    4) Τον κ. Λευθ. Ιωαννίδη Δήμαρχο Κοζάνης
    5) Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης.

    Θέμα : Να μην στενέψει ο Δήμος Κοζάνης τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας της Ανατολικής εισόδου της πόλης από το υπάρχον πλάτος των 3,82 μέτρων σε μόνο 3,0 μέτρα την κάθε μιά, “μετατρέποντας ” στην ουσία το δρόμο σε 2 λωρίδων κυκλοφορίας αντί 4 .

    Ο υπογεγραμμένος Χαρίσιος Βαρδακας Πολ. Μηχ/κός Κάτοικος Κοζάνης οδός Στ. Αναστασίου 1

    Ενίσταμαι κατά της απόφασης – πρότασης του Δήμου Κοζάνης να ανακατασκευάσει την Ανατολική Είσοδο της Κοζάνης , ήτοι της οδού Βερμίου από τον κόμβο της ΔΕΗ μέχρι το Σούπερ Μάρκετ Lidl , σε μήκος περίπου 1.300 μέτρων στενεύοντας τις 4 λωρίδες
    κυκλοφορίας του οδοστρώματος από υπάρχον πλάτος 3,825 μέτρα η κάθε μιά σε νέο
    πλάτος των 3,00 μέτρων την κάθε μιά . Ζητώ να παραμείνει το υπάρχον πλάτος και

    Ενίσταμαι γιά τους παρακάτω λόγους :

    1) Το πλάτος των 3,0 μέτρων ανα λωρίδα είναι πολύ μικρό και ΔΕΝ ΘΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ με

    ΑΣΦΑΛΕΙΑ τα μεγάλα λεωφορεία των Υπεραστικών ΚΤΕΛ , των Αστικών και τα Τουριστικά

    λεωφορεία , όπως επίσης και όλα τα μεγάλα φορτηγά, ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ

    να προκαλούνται ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ.

    Πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια .

    2) Αναγκαστικά τα ανωτέρω μεγάλα αυτοκίνητα θα καταλαμβάνουν κινούμενα την μέση

    των 2 λωρίδων γιά λόγους ασφάλειας μετατρέποντας την οδό Βερμίου από 4 λωρίδες

    σε 2 λωρίδες.!! Αν είναι δυνατόν.!

    3) Πρίν 50 χρόνια το κράτος επί Χούντας απαλλοτρίωσε σχεδίασε και κατασκεύασε

    μιά αξιοπρεπή είσοδο γιά την Κοζάνη με 4 λωρίδες κυκλοφορίας με νησίδα και ικανοποιητικό

    πλάτος 3,825 μ η κάθε μιά και δεν είναι δίκαιο και λογικό μετά 50 χρόνια το κράτος επί

    Δημοκρατίας να στενεύει και να απαξιώνει τον δρόμο και στην πράξη να τον καταντά

    δρόμο με 2 λωρίδες !! συμπαρασύροντας και στην μείωση της αξίας των παροδίων

    ιδιοκτησιών.

    4) Ο δρόμος αυτός υπάγεται στο Κράτος μάλλον και οχι στον Δήμο , ανήκει στο Εθνικό

    Δίκτυο. Τίθεται το ερώτημα αν είναι νόμιμες αυτές οι παρεμβάσεις του Δήμου Κοζάνης.

    5) Με πολύ δυσκολία και κινδύνους θα μπορεί να λειτουργήσει μιά λωρίδα στάσης

    έκτακτης ανάγκης. Επίσης τα κάγγελα των πεζοδρομίων θα δημιουργούν σχετικά προβλήματα.

    6) ΄Εχουμε ακούσει ότι το Τμήμα Συγκοινωνιών έχει εκφράσει τις σοβαρές αντιρρήσεις

    του όπως και τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ , τα Αστικα Λεωφορεία αλλά και άλλοι, με τους οποίους

    και συμφωνούμε.

    7) Επίσης ενίσταμαι διότι δεν δημοσιοποιήθηκαν τα σχέδια και η Τεχνική ΄Εκθεση ,

    γιατί δεν είναι δυνατή η είσοδος στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και η πληροφόρηση των

    πολιτών. Ούτε τις φέρνουν αυτές τις διαβουλεύσεις Πασχαλιάτικα με λήξη της διαβούλευσης

    την 5-4-2018 !!

    8) Η πρόοδος απαιτεί διαπλάτυνση των δρόμων και οχι στένεμα .

    ΟΧΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ.

    9) Προκειμένου ο Δήμος να κατασκευάσει πεζοδρόμια να κάνει νέες απαλλοτριώσεις

    περίπου 1 μέτρο εκατέρωθεν της Οδού και να μην στενέψη τον δρόμο. Σημειωτέον ότι

    στην οδό Βερμίου προβλέπονται πρασιές , ήτοι η οικοδομική γραμμή είναι πολύ πιό

    μέσα από την ρυμοτομική. Να ελέγξει δε λεπτομερώς αν υλοποιήθηκε με ακρίβεια

    η απαλλοτρίωση .

    10) Αν δεν επαρκούν τα διατιθέμενα ποσά που γιά αυτό το έργο είναι περίπου 1,0 εκατ.

    ευρώ, να κάνει ο Δήμος κατ΄αρχήν απαλλοτρίωση μόνο στά δυτικά της Βερμίου από τον

    κόμβο της ΔΕΗ μέχρι τα γραφεία της ΔΕΥΑΚ καλύπτοντας και τον προσωρινό χώρο του

    Πανεπιστημίου. Αυτές είναι οι σωστές και νοικοκυρεμένες δουλειές και όχι μίζερες λύσεις

    των οποίων και την νομιμότητα αμφισβητώ. Και ας μην βιάζονται τόσο πολύ.

    Ο υπογεγραμμένος ως δημότης και ως ιδιοκτήτης παρόδιας ιδιοκτησίας έχων και

    εννόμο συμφέρον επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου .

    Ο Ενιστάμενος Χάρ. Βαρδάκας

    • Και το Τμήμα συγκοινωνιών έκανε έγγραφο με ανάλογες
      αντιρρήσεις και τα αστικά ΚΤΕΛ και τα Υπεραστικά
      επίσης υπέβαλαν γραπτά τις αντιρρήσεις τους .

  • συνολικά με το καλημέρα ο Ιωαννίδης καταργεί πάνω από 1000 θέσεις
    στάθμευσης στην Κοζάνη!!!

    θα διαλύσει τα πάντα και την αγορά και τις κατοικίες και τις επαγγελματικές στέγες !

    Δείτε πρώτα οτι τα περισσότερα ξενοίκιαστα είναι μέσα στους
    παλιούς πεζοδρόμους ! δείτε πρώτα την πολύ αραιά και ανύπαρκτη κίνηση πεζών σε πολλούς πεζοδρόμους !!

    ο Δήμος θέλει να ερημώσει την πόλη .

    ζεί σε άλλο πλανήτη !!

  • Άσχετοι και επικίνδυνοι αποδείχθηκαν πάλι οι δήθεν του ιωαννιδη. Ένας χρόνος σας έμεινε μην ασχολεισται με πράγματα που θα κάνουν ακόμη πιο δύσκολη πόλη την Κοζάνη.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.