Προσέλκυσε το ενδιαφέρον το επιμορφωτικό event για επιτυχημένες εκθέσεις, στo πλαίσιο της 10ης Γενικής Εμπορικής Έκθεσης Δυτικής Μακεδονίας “Egnatia EXPO”.

24 Μαΐου 2018
20:22

Ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα ζητήματα επικοινωνίας για μια επιχείρηση, και ένα τέτοιο ζήτημα είναι η συμμετοχή επιχειρήσεων σε εκθέσεις, τόνισε ο Σύμβουλος Στρατηγικής Επιχειρήσεων Μιλτιάδης Βογιατζής, μιλώντας στο επιμορφωτικό σεμινάριο που διοργάνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Πτολεμαΐδας – Εορδαίας και το ΕΒΕ Ν. Κοζάνης το απόγευμα της Τετάρτης 23 Μαΐου στην Αίθουσα Παλατάκι του Ξενοδοχείου Παντελίδης, με θέμα «100% Επιτυχημένες εκθέσεις και τα μυστικά τους.».

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων που διοργανώνονται εν όψει της Επετειακής 10ης Γενικής Εμπορικής Έκθεσης Δυτικής Μακεδονίας Egnatia Expo, που θα πραγματοποιηθεί από 14 έως 18 Ιουνίου 2018 στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου Παντελίδη, όπως ανέφερε στο άνοιγμα της εκδήλωσης ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας Μιχάλης Δεληκώστας, κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά στην ανανέωση και τις καινοτομίες της φετινής επετειακής έκθεσης Egnatia Expo. Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, εξειδικευμένο φορέα καθ’ ύλην αρμόδιο για αντίστοιχες εκπαιδεύσεις.

Στην ομιλία του ο κ. Βογιατζής ανέφερε ότι μία επιχείρηση πρέπει να δώσει βαρύτητα στην επικοινωνία και την παρουσίαση της εταιρείας σε μια έκθεση, αλλά και στη διαμόρφωσης του περιπτέρου της. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι η επιχείρηση πρέπει να καθορίσει πρώτα το στόχο της και η στόχευση πρέπει να γίνει ανάλογα με τη μορφή της κάθε επιχείρησης και την επιχειρηματική της στρατηγική. Εάν δηλαδή αποβλέπει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της -σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη πώληση των προϊόντων της ή εάν ο στόχος δεν είναι το χτίσιμο της αναγνωρισιμότητας αλλά η επίτευξη εμπορικών συναντήσεων και το κλείσιμο εμπορικών συμφωνιών. «Ο προσδιορισμός των στόχων καθορίζει πως στήνεται αισθητικά το περίπτερο αλλά και πως στελεχώνεται», ανέφερε. Εξήγησε ότι στην πρώτη περίπτωση χρειάζεται ένα ανοιχτό, κεντρικό περίπτερο και ευπαρουσίαστο προσωπικό για να διανέμει φυλλάδια. Στη δεύτερη το περίπτερο μπορεί να είναι από κλειστό έως ημίκλειστο, για να μπορεί ο επιχειρηματίας να έχει επαφές με υποψήφιους πελάτες.

Το σίγουρο είναι, τόνισε ο εισηγητής, ότι «η συμμετοχή σε μια έκθεση βοηθά μια τοπική εταιρεία να επιτύχει όλα τα παραπάνω μέσα σε 4-5 μέρες που διαρκεί μια εμπορική έκθεση, καθώς δίνει τη δυνατότητα σε μια μικρομεσαία τοπική επιχείρηση να κάνει αυτά τα βήματα επικοινωνίας που δεν έχει τη δυνατότητα που έχει μια ισχυρή οικονομικά επιχείρηση. Η συμμετοχή σε μια έκθεση είναι μια πολύ καλή απόφαση για να επικοινωνήσει μια εταιρεία με το ευρύ κοινό, είτε τον τελικό καταναλωτή είτε με ένα εξειδικευμένο ειδικό κοινό.»

Ο κ. Βογιατζής υπογράμμισε επίσης ότι η σημερινή εποχή «είναι εποχή για τίγρεις και όχι για χαδιάρες γάτες». Σε τέτοιες εποχές, είπε, οι επιχειρηματίες πρέπει να κάνουν ανοίγματα, να μην είναι εσωστρεφείς και να δίνουν βάρος στην οικονομική τους διαχείριση, διότι οι μικρές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν τεράστια κεφάλαια χρειάζεται να έχουν πολύ καλύτερο προγραμματισμό στα διαχειριστικά τους ζητήματα, για να μην εκτίθενται σε μεγάλους κινδύνους. Το σίγουρο, τόνισε ο ομιλητής, ότι «τα οφέλη μιας επιχείρησης από τη συμμετοχή σε μια έκθεση είναι πάρα πολύ μεγάλα σε σχέση με το κόστος συμμετοχής σε μια τοπική- περιφερειακή έκθεση.

Ο εισηγητής δεν παρέλειψε να τονίσει τέλος ότι είναι καιρός οι εκθέσεις στη χώρα μας να συνδυάζονται με ένα πλήθος άλλων, και κυρίως πολιτιστικών εκδηλώσεων, όπως γίνεται εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, όπου γίνονται τα περίφημα φεστιβάλ, όπου η προβολή των τοπικών προϊόντων διανθίζεται με τα ευρύτερα πολιτιστικά δρώμενα των περιοχών, με αποτέλεσμα αυτές οι εκθέσεις να είναι θεσμός.

Η ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση έγινε στα πλαίσια της Έκθεσης, καθώς διαρκής στόχος των διοργανωτών είναι αφενός να διαμορφωθεί στην περιοχή κουλτούρα εξωστρέφειας, αφετέρου να εκπαιδεύονται οι επαγγελματίες σε ένα διαρκή κύκλο ημερίδων, σεμιναρίων και συνεδρίων.

Την Έκθεση EGNATIA EXPO διοργανώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πτολεμαΐδας και το ΕΒΕ Ν. Κοζάνης. Η έκθεση έχει ήδη αυξημένη πληρότητα, ενώ η εκδήλωση ενδιαφέροντος συνεχίζεται. Οι υποψήφιοι εκθέτες, μπορούν να επικοινωνούν με τον κ. Μιχάλη Μακαρίου (Τηλ. 6945763583) και με τα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας (Τηλ. 24630-27265).

3 σχόλια

  • Άλλο Ξενοδοχειο δεν υπάρχει στην Πτολεμαιδα????
    Αίθουσα το Επιμελητήριο δεν έχει????

  • Οι σοβαρές, διεθνώς, εκθέσεις δεν είναι ούτε πανηγύρια ούτε φεστιβάλ. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πουλάς προιόντα αν έχεις ωραίες παρουσίες στο περίπτερό σου. Φέρτε επιχειρηματίες που έχουν εμπειρία κι όχι θεωρητικούς.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.