kozan. Koζάνη: Eνοποιείται η πόλη επιτρέποντας παράλληλα την ανάπτυξη πρασίνου, χώρων άθλησης και κοινοχρήστων χώρων – Σημερινές δηλώσεις του Αντιδήμαρχου Προγραμματισμού του δήμου Κοζάνης, Κώστα Δεσποτίδη, σχετικά με την Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Δήμου Κοζάνης – ΟΣΕ Α.Ε. –  ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. για το έργο: Μελέτη – Κατασκευή Τεχνικού Έργου CUT & COVER (TUNNEL) (Bίντεο)

5 Ιουνίου 2018
14:28

Σημερινές δηλώσεις του Αντιδήμαρχου Προγραμματισμού του δήμου Κοζάνης, Κώστα Δεσποτίδη, σχετικά με την Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Δήμου Κοζάνης – ΟΣΕ Α.Ε. –  ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. για το έργο: Μελέτη – Κατασκευή Τεχνικού Έργου CUT & COVER (TUNNEL).

Όπως ανέφερε, πρόκειται για περιοχή όπου χωροθετείται ανατολικά της οδού Ιωνίας (γέφυρα προς Κρόκο), νότια της οδού Σαραντάρη και βόρεια της οδού Πρωταγόρα, όπου η χάραξη της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής δημιουργεί όρυγμα σημαντικού βάθους με αποτέλεσμα την διακοπή της συνέχειας της πόλης στο σημείο αυτό και την λειτουργική σύνδεση αυτής. Πρόταση του Δήμου Κοζάνης, που περιλαμβάνεται στο ΕΣΣΒΑΑ, αποτελεί η κατασκευή τεχνικού έργου με τη μορφή Cut & Cover (tunnel) που αφενός θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου και αφετέρου με τη νέα επιφάνεια που δημιουργείται, σε δεύτερο επίπεδο, ενοποιείται η πόλη επιτρέποντας παράλληλα την ανάπτυξη πρασίνου, χώρων άθλησης και κοινοχρήστων χώρων. 

kozan.gr

14 σχόλια

  • Δυστυχώς πέρα απο το την νεα πτέρυγα του Γηροκομείου Κοζάνης, η νύν Δημοτική Αρχη δεν έχει να επιδείξει κάποιος έργο.

    Εχουμε βαρεθει να ακουμε έδω και 3 χρόνια, για διαβουλεύσεις και προγραμματικές συμβάσεις μεταξύ του Δήμου Κοζάνης και διαφόρων άλλων φορεών αλλά δυστυχώς δεν έχουμε δεί ούτε ενα έργο να δημοπρατείται και να αρχίζει να υλοποιείται.

    Πολύ φοβούμαι ότι σε ενα χρόνο απο σήμερα θα βλέπουμε μόνο μακέτες για μελλοντικά έργα..

    • Ο χρόνος υλοποίησης των έργων δεν συνάδει με το χρόνο μιας διοίκησης.
      Ο μέσος χρόνος από τη σκέψη για να γίνει ένα έργο μέχρι να ωριμάσει και να υλοποιηθεί θέλει σχεδόν μια δεκαετία (βλέπε πλατεία και βιβλιοθήκη).
      Επίσης είναι απαραίτητο να τρέχουν χρηματοδοτικά εργαλεία. Οι προσκλήσεις για το ΕΣΒΑΑ για παράδειγμα δεν ξεκίνησαν ακόμα.
      Σε ένα χρόνο λοιπόν πιθανότατα δεν θα υπάρχουν τέτοια έργα που λες που να έχουν τελειώσει.
      Αν πάλι διαφωνείς τότε πρέπει να πεις οτι τη βιβλιοθήκη και την πλατεία την έκανε ο Ιωαννίδης γιατί στην εποχή του εκτελέστηκαν.

  • Φοβερό σχέδιο! Αντί να υπογειώσουν την σιδηροδρομική γράμμή υπογειώνουν την πόλη …. απίστευτοι ειπναι οι άνθρωποι

  • Στις μακέτες είναι πρώτοι. Στην υλοποίηση κολάνε. 4 χρονια όλο σχέδια και λόγια. Το μόνο που κατάφεραν να τελειώσουν είναι η αλλαγή του σήματος του Δήμου.

  • Ο σιδηροδρομος έχει να λειτουργήσει σχεδόν μία δεκαετία.
    Οσο λειοτυργούσε ήταν ένα βαγόνι με μία μηχανή (με πόσους επιβάτες άραγε?).
    Ο Οσε ανακατασκεύασε την γραμμη Κοζάνη-Πτολεμαιδια πριν δέκα χρόνια και μετά την ξήλωσε γιατι ο χώρος προοριζόταν για τα ορυχεία.
    Οι ΟΣΕ-ΓΑΙΟΣΕ απολειστικά δημόσια επιχείρηση έχει ζημίες την τελευταία 20ετία πάνω απο 5 δις ευρώ.
    Τώρα μελέτα (κόστος 200000ευρώ) υπόγειο τουνελ για μία σιδηροδομική γραμμή που δεν λειτουργει για να κατασκευαστεί ένα πάρκο 15 στρ. σε μία ελευθερη έκταση 630 στρ. Crazy? ή business as usual?

  • Ο εμπορικός σταθμός όποτε επαναλειτουργήσει θα είναι στα Κοίλα.
    Προκειμένου να μην μετακίνηθει ο επιβατικός σταθμός και κάποια χιλιόμετρα γραμμής που δεν οδηγούν πουθενα, θα δαπανηθούν απο το κράτος και τον δημο εκατομύρρια ευρώ.
    I rest my case.

  • Ο εμπορικός σταθμός όποτε επαναλειτουργήσει θα είναι στα Κοίλα.
    Προκειμένου να μην μετακίνηθει ο επιβατικός σταθμός και κάποια χιλιόμετρα γραμμής που δεν οδηγούν πουθενα, θα δαπανηθούν απο το κράτος και τον δημο εκατομύρρια ευρώ.
    Υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι τα έργα γίνονται με τα προσωπικά χρήματα του δημάρχου, των δημοτικών συμβούλων και του προσωπικού του ΟΣΕ?

  • Η τωρινή θέση του επιβατικού σταθμού έχει νοήμα εφόσον συνδεθεί η κοζάνη με την καλαμπάκα όπως προγραμματίστηκε πριν 70 χρόνια και ακυρώθηκε πριν 8 μήνες με την νέα διαμόρφωση του χώρου του ΟΣΕ .
    Για να επαναλειτουργήσει στην υπάρχουσα θέση για να μετακινούμαστε σιδηροδρομικώς προς θεσσαλόνίκη μέσω Φλώρινας χρειάζονται δύο νέες εναέριες γέφυρες , ένα τουνελ προφανώς, κάποια εκατομύρια ευρώ και μερικοί πρόθυμοι, τίποτε άλλο?

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.