Επιστολή πολιτών προς τον Δήμο Κοζάνης: Με την κατάργηση 4.500 θέσεων στάθμευσης στις οποίες περιέχονται όλες των κεντρικών δρόμων,την απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο την “πεζοδρόμηση ” της Π.Μελά και της οδ.Τριανταφυλλίδη που σχεδιάζει ο Δήμος Κοζάνης με το ΣΒΑΚ

11 Ιουνίου 2018
13:40

Πρός

1) τον κ. Λ. Ιωαννίδη Δήμαρχο Κοζάνης

2) το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης

3) Επιτροπή Διαβούλευσης ΣΒΑΚ Δήμου Κοζάνης

Κοιν : ως Π. Α.

Θέμα : Με την κατάργηση 4.500 θέσεων στάθμευσης στις οποίες περιέχονται όλες των κεντρικών δρόμων,την απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων

από το κέντρο την “πεζοδρόμηση ” της Π.Μελά και της οδ.Τριανταφυλλίδη που σχεδιάζει ο Δήμος Κοζάνης με το ΣΒΑΚ θα” εξοντώσει” πλήρως, θα διαλύσει και θα ερημώσει την πόλη την αγορά της , την οικονομία της και την ζωή της.

Είναι απίστευτο και όμως συμβαίνει.

Οι αριθμοί και η πραγματικότητα είναι αμείλικτοι και είναι εδώ

και βγαίνει μέσα από τα σχέδια και τα κείμενα τού ΣΒΑΚ :

Την 1-6-2018 ο Δημος Κοζάνης έδωσε στην δημοσιότητα γιά διαβούλευση

την μελέτη του ΣΒΑΚ [ σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας ] στο οποίο παρα-

τηρούμε και νέες προτάσεις , που επιδεινώνουν δραματικά τα πράγματα .

Ητοι :

– καταργείται σε πάρα πολλές δεκάδες- εκατοντάδες δρόμων η στάθμευση

ώστε συνολικά να καταργούνται 4.049 ως 5.001 θέσεις , αναλόγως σεναρίου.

– Αυξάνεται η περιοχή car free ( απαγόρευσης- περιορισμού κυκλοφορίας)

από 40 σε 55 Οικ. Τετράγωνα.

– ουσιαστικά απαγορεύει την διέλευση των αυτοκινήτων από το κέντρο.

– Διατηρούνται όλες οι άλλες προτάσεις του ΣΒΑΚ, πεζοδρόμηση Π. Μελά

και Τριανταφυλλίδη , πεζοδρόμηση Αριστοτέλους, μονοδρόμηση Γκέρτσου

με τις αντίστοιχες δυσμενείς επιπτώσεις κλπ.

Στις 28-11-2017ο Δήμος είχε παρουσιάσει δημόσια την μελέτη ΣΒΑΚ .

Ομως είχε αποκρύψει όλες τις καταργήσεις θέσεων στάθμευσης πλην της περιοχής

car free , παραπλανώντας τον κόσμο με μισές πληροφορίες, και μισές αλήθειες .

Γεγονός εξαιρετικά θλιβερό. Τότε ερευνώντας αποκαλύψαμε οτι με τις αναπλάσεις

βάσει και του ΣΒΑΚ καταργούνταν 600 θέσεις στάθμευσης που συνολικά μαζί με

εκείνες της περιοχής car free γινόταν 1.050.

Σήμερα με τις νέες προτάσεις , ή την αποκάλυψη των κεκρυμμένων , διαμορφώνεται μιά πρόταση που θα εξοντώσει πλήρως την πόλη θα διαλύσει την οικονομία της, την καθημερινή ζωή όλων , τα πάντα. Δεν βλέπουμε να υπάρχει καμιά λογική , γιατί όλα αυτά. ;; Μόνο η αισθητική των δρόμων ενδιαφέρει τον Δήμο;;

και με την λειτουργικότητα τι γίνεται ;; που είναι η ίδια η ζωή .

Τα πράγματα μιλούν μόνα τους δεν χρειάζεται ανάλυση. !!

Ορίζει ο Δήμος διάρκεια διαβούλευσης μόνο 13 ημέρες !! , την ελάχιστη , γιά τόσο σοβαρά θέματα που λίγοι έχουν πληροφορηθεί .

Κανονικά τώρα αρχίζει η Διαβούλευση γιατί τώρα δόθηκαν νέες προτάσεις και

πρέπει να διαρκέσει 8 μήνες ή ενα χρόνο γιά να ενημερωθούν όλοι.

Δεν μπορεί ο Δήμος γρήγορα – γρήγορα να το κουκουλώσει και να το ψηφίσει.

Ο Δήμος μόνο διαφήμιση κάνει του ΣΒΑΚ με γενικότητες,δεν είπε στον

κόσμο συγκεκριμμένα στοιχεία και αριθμούς ,γιά όλα τα θέματα και δεν έγινε

ΚΑΜΙΑ συζήτηση στην τηλεόραση όπου να ακουστούν και οι διαφορετικές απόψεις.

Μιλαει δε από θέση ισχύος. (σελ. 58 Οδηγιών Ε.Ε)

Περίπου το 80% και πλέον των πολιτών κατά την εκτίμηση μας είναι εναντίον αυτών των προτάσεων και γιά να προχωρήσει το ΣΒΑΚ θα πρέπει να ” ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ”να γίνει αποδεκτό από την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών, αλλιώς θα καταπέσει

στην πράξη.

Η μελέτη του ΣΒΑΚ νομίζουμε οτι είναι ΕΛΛΕΙΠΗΣ , ” ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ “

και επικίνδυνη γιά τους παρακάτω λόγους:

1) Δεν τηρούνται οι Οδηγίες σύνταξης ΣΒΑΚ της Ευρ. Ενωσης [www.eltis.org ]. 2) Δεν μελετά τις επιπτώσεις , θετικές και αρνητικές , δεν κάνει αξιολόγηση.

3)Δεν δημιουργεί ανάπτυξη – ελκυστικό περιβάλλον γιά τις επιχειρήσεις

4) Δεν εκπονεί περισσότερα διαφορετικά σενάρια.

5) Δεν αιτιολογεί τις προτάσεις και την αναγκαιότητα των .

6) Δεν κάνει ανάλυση αφετηρίας – προορισμού μετακινουμένων.

7) Δεν παρέχεται πλήρης πληροφόρηση- διαφάνεια [π.χ Το ΤΕΕ/ΤΔΜ ζήτησε

με επιστολή του στοιχεία γιά την στάθμευση και αρνήθηκαν να τα δώσουν !!!

υπάρχει σχετική αλληλογραφία ].

8) Δεν αναφέρονται παραδείγματα άλλων ομοίων πόλεων , οι αναφερόμενες

πόλεις δεν έχουν καμιά σχέση με την Κοζάνη.

9) Δεν μελετά καθόλου την στάθμευση. (Οδ. ΕΕ).

Οι κυκλοφοριακές μελέτες και τα ΣΒΑΚ πρέπει να περιέχουν 2 σκέλη :

– την κυκλοφορία και

– την στάθμευση.

και στά δύο πρέπει να δοθούν πλήρεις και ικανοποιητικές λύσεις .

Ο καθένας πεζός έχει και ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα , η κάθε μιά οικογένεια

έχει αυτοκίνητο , το οποίο είναι είδος πρώτης ανάγκης στην καθημερινή ζωή του

καθενός .Δεν είναι εχθρός του ανθρώπου το αυτοκίνητο , όπως αντιμετωπίζεται

στο ΣΒΑΚ , αλλά είναι ο καλύτερος υπηρέτης του. Ούτε κινούνται μόνα τους.

ΣΤΟ ΣΒΑΚ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΑΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΣΤΑΘΕΥΣΗ,ούτε οι σημερινές και οι μελλοντικές ανάγκες γιά όλες τις κατηγορίες :κατοίκους, καταστήματα, επαγ. στέγες,επισκέπτες κλπ. Θα δημιουργήσει ο Δήμος 5 χώρους στάθμευσης στα χωράφια εκτός σχεδίου αγνώστου εκτάσεως , γιά άγνωστο αριθμό αυτοκινήτων και με άγνωστο κόστος !

Δεν λαμβάνονται υπ όψιν τα αποσυρθέντα οχήματα από την κυκλοφορία

λόγω της οικον. κρίσης των 8 τελευταίων ετών που είναι περίπου 1.600 γιά το ‘ετος 2017 και 1.500 γιά το 2016 και περίπου όμοιοι αριθμοί γιά τα προηγούμενα χρόνια

γιατί με την οικ. ανάκαμψη πολλά από αυτά θα επανέλθουν στην κυκλοφορία , ούτε τα άκτιστα οικόπεδα γιατί όταν κτισθούν θα ” παράγουν ” αυτοκίνητα.

Υποδεικνύει ο κ. Αντιδήμαρχος να σταθμεύουν πλήθος πολιτών σε αποστάσεις

1.000 μ και 1.500 μ μακρυά από τον προορισμό των ! αορίστως !!! πόσοι ;;; που ;;;

Σε ποιό μέρος της γής γίνεται αυτό ;;

Απλώς ακυρώνει και καταργεί γιά τον καθένα το αυτοκίνητο και νεκρώνει όλη

την αγορά και τις κατοικίες .

Οι συγκοινωνιολόγοι και χωροτάκτες ( καθηγ. Βλαστός) θεωρούν ως την

μεγαλύτερη ανεκτή απόσταση στάθμευσης τα 300 μ. το πολύ, από την κατοικία ή τον προορισμό . Εδώ τι γίνεται ;;

Η ελληνική νομοθεσία έμμεσα επιβάλλει αυτό το μέγιστο όριο των 300 μ με το αρθ. 321 (ΠΔ 350/96, ΠΔ 18/31-12-97) γιά εξασφάλιση χώρου στάθμευσης σε άλλο ακίνητο.

Αν σε ένα εμπορικό κέντρο καταργήσεις την στάθμευση αυτό απλώς κλείνει , νεκρώνει. Κάθε ένας που αγοράζει ή νοικιάζει διαμέρισμα θέλει και ένα χώρο στάθμευσης αλλιώς δεν το αγοράζει, δεν το νοικιάζει.

Βασική υποχρέωση της πολιτείας καί των Δήμων είναι να δημιουργούν χώρους

στάθμευσης. Στην Ευρώπη πρίν πεζοδρομήσουν στο κέντρο έχουν ήδη δημιουργήσει σχετικά κοντά επαρκείς χώρους στάθμευσης.

Αν εφαρμοσθεί το ΣΒΑΚ το πιθανότερο είναι ομάδες πολιτών που θα ζημιώσουν

να προσφύγουν δικαστικά γιά αποζημιώσεις από τον Δήμο γιατί υπήρχε ένα

κεκτημένο επί δεκαετίες το οποίο ο Δήμος ανέτρεψε . (οδ. ΕΕ).

Ο Δήμος Κοζάνης δεν έχει δείξει κανένα ενδιαφέρον γιά την δημιουργία

χώρων στάθμευσης, και δεν έχει κάνει τίποτε. Εχασε και την ευκαιρία με 100% χρηματοδότηση της Ευρ. Ενωσης να κάνει υπόγειο πάρκιγκ π.χ στην Πλ. Λασσάνη. Θέλει να κάνει στην Πλ. Αλώνια υπόγειο πάρκιγκ αλλά επειδή το έδαφος εκεί αποτελείται από εξαιρετικά σκληρό βράχο είναι ασύμφορο- αδύνατο.

Κατόπιν των ανωτέρω νομίζουμε οτι δεν μπορεί να θεωρηθεί πλήρης και έγκυρη η μελέτη του ΣΒΑΚ.

Δεν προβλέπονται ΣΒΑΚ ακόμη στην Ελληνική νομοθεσία :γιατί ο Δήμαρχος μας λέει οτι δεν μπορεί να κάνει έργα αν δεν προβλέπονται στο ΣΒΑΚ ;;

που το στηρίζει ;;[είδε και Υπόμνημα ΤΕΕ/ΤΔΜ10-5-2018 σελ. 3/4].

Τελικά η μελέτη αυτή είναι ΣΒΑΚ ; γιατί ονομάζεται : Ερευνητική Συνδρομή ;

Νομιμοποιείται το ΕΜΠ να συντάσσει μελέτες ;;

Με την παραπάνω μελέτη αντί γιά βιώσιμη θα γίνει ” αποβιώσιμη ” η πόλη.

ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Γιά την καλή ενημέρωση όλων των πολιτών ερευνήσαμε την μελέτη γιά να βγάλουμε στοιχεία και συμπεράσματα και κάναμε επί τόπου μετρήσεις γιά να αποτυπωθεί πλήρως η πραγματική εικόνα της πόλης γιά το εξαιρετικά κρίσιμο θέμα της στάθμευσης .

1) Καταργούνται όλες οι θέσεις στάθμευσης στους κεντρικώτερους δρόμους της Κοζάνης : [ παρατίθεται ο αριθμός των καταργουμένων θέσεων στάθμευσης όπως τους

μετρήσαμε επί τόπου και δίπλα ο αντίστοιχος αριθμός κατά την μελέτη του Δήμου] :

– οδός Ελ. Βενιζέλου ,χάνονται 58 θέσεις στάθμευσης.

– οδός 11ης Οκτωβρίου,χάνονται 84 θέσεις στάθμευσης( 60 κατά τον Δήμο)

– οδός Ι. Τράντα , χάνονται 79 θέσεις στάθμευσης , (76 κατά τον Δήμο )

– οδός Δημοκρατίας ,χάνονται όλες οι θέσεις στάθμευσης

– οδός Φον Κοζάνη ,χάνονται 64 θέσεις στάθμευσης , ( 37 κατά τον Δήμο ).

– οδός Παύλου Χαρίση,χάνονται όλες οι θέσεις στάθμευσης.

– οδός Μεγ. Αλεξάνδρου , χάνονται 45 θέσεις στάθμευσης , ( 39 κατά τον Δήμο )

– οδός Φιλίππου Β΄, χάνονται όλες οι θέσεις στάθμευσης απο τον κόμβο με Βερμίου μέχρι την οδό Βασ. Μικρού .

– οδός Φιλίππου Β΄ από Μεθώνης χάνονται 23 θέσεις ( 15 κατά τον Δήμο ) ,πιθανόν και άλλες στο ενδιάμεσο.

– οδός Μητρ. Φωτίου, χάνονται 41 θέσεις στάθμευσης.

– οδός Καραμανλή , Λαρίσης, Ιωνίας , Αλιάκμωνος , χάνονται όλες οι Θέσεις στάθμευσης

– οδός Μοναστηρίου χάνονται όλες οι θέσεις στάθμευσης.

Παρακαλείται ο Δήμος να εξηγήσει γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορές με τις δικές μας μετρήσεις,;; οι οποίες αθροίζονται στους παραπάνω δρόμους σε σύνολο 68.

2) Σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα της μελέτης του Δήμου καταργούνται στις αναφερόμενες κατηγορίες συνολικά 847 θέσεις στάθμευσης :

ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΑΡΤΗΡΙΑ 160 θέσεις

ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΑ ΟΔΟΣ 468 θέσεις

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ 46 θέσεις

CAR FREE AREA 173 θέσεις

——————

Σύνολο = 847 θέσεις

Παρακαλείται ο δήμος να μας δώσει αναλυτικά τα στοιχεία του πίνακα κατά δρόμο γιά να πληροφορηθεί ο κόσμος τι ακριβώς θα γίνει στην πόλη του και στην γειτονιά του.

( Η ανάλυση των στοιχείων δεν υπάρχει στην μελέτη ).

3) Σύμφωνα με την μελέτη κατά μήκος όλων των Δευτερευουσών Αρτηριών και

των Πρωτευουσών Συλλεκτηρίων οδών καταργείται όλη η Στάθμευση.

Συγκεκριμμένα :

α) ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ :

Φιλίππου, Βασ. Μικρού, Αίμου, Βασ. Φόρη, Μ. Κυρατσού, Ηπείρου- Αηλιόστρατα ,Παύλου Χαρίση, Κων. Δαβάκη, Ψαρών, Κορυτσάς,  3ης Σεπτεμβρίου , Χαιρωνείας,Α. Παπανδρέου. (κ.α) ,

β) ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟΙ ΟΔΟΙ :

Κ. Καραμανλή, Λαρίσης, Ιωνίας, Αλιάκμονος, Θεσ/κης, Τριών Δενδρων,Κασομούλη,Μακρυγιάννη,Δημοκρατίας,Σολωμού,Πτολεμαίου, Αμφιπόλεως , Φον Κοζάνη,Καστοριάς , Μαμάτσιου, Στ. Αναστασίου , Μοσχοπόλεως, Ρουσιάδη, Υψηλάντη,Μ. Σιακαβάρα, Αυλιώτη, Κων. Παλαιολόγου, Ρήγα Φεραίου, Ολυμπίου Γεωργάκη,

Επ. Βενιαμίν, Ιουστινιανού, Στρατηλατών, Αμυγδαλέων, Μπιζανίου,

” Ηπειρώτικα “Αγ. Σαράντα (πρός Μελίσια), Αγ Παρασκευής, Αλ. Μινωτή,Αγ. Νικάνορος (κ.α)

γ) ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟΙ ΟΔΟΙ :

Σ΄αυτές καταργείται η στάθμευση περίπου στο 50% του μήκους και σε ορισμένες εξ ολοκλήρου :Τριανταφυλλίδη, Μητρ. Φωτίου, Γ. Μπούσιου, Ι. Τράντα [καταργείται όλη η στάθμευση ], Ελ. Βενιζέλου [ καταργείται όλη η στάθμευση ], 11ης Οκτωβρίου

[ μάλλον καταργείται όλη η στάθμευση ], τμήμα της Φον Κοζάνη,Ζήση Γιαχνίκα,Ηροδότου, Τσιμηνάκη, Κωστή Παλαμά, Εμμ. Παπά, Κύπρου, Περδίκκα,

Χαλκιδικής, Βουλγαροκτόνου, Μεθώνης, Ροδόπης, Προύσης, Πανόρμου,Φοίνικος, Θερμοπυλών, Νικομηδείας, Πτωχοκομείου,Σουμελά,και επί πλέον 15 δρόμοι κάτω απο την περιοχή του ΟΣΕ.

4) Επίσης συμφωνα με την μελέτη στους παρακάτω δρόμους καταργούνται θέσεις στάθμευσης, όπως τις μετρήσαμε :

οδός Θερμοπυλών : 43 θέσεις ( 34 κατα τον Δήμο ).

πλατεία Λασσάνη : 38 θέσεις ( 35 κατά τον Δήμο ).

οδός Αρχελάου : 64 θέσεις ,(47 κατά τον Δήμο ).

οδός Ολυμπίου Γεωργάκη : 30 θέσεις , ( 15 κατά τον Δήμο ).

οδός Ρήγα Φεραίου : 13 θέσεις.

– οδός Κων. Παλαιολόγου : 18 θέσεις , (17 κατά τον Δήμο ).

– οδός Επισκ. Βενιαμίν : 39 θέσεις.

πλατεία– οδός Αυλιώτη : 18 θέσεις , ( 15 κατά τον Δήμο ).

οδός Δαναών : 33 θέσεις , (21 κατά τον Δήμο ).Δεν βλέπουμε κανένα λόγο στην οδό Δαναών να καταργούνται αυτές οι θέσεις που εξυπηρετούνται τόσοι άνθρωποι !!! . Είναι μεταξύ Αυλιώτη και Στ. Αναστασίου, και είναι εκτός περιοχής car free , εκτός κίτρινου χρώματος.

– οδός Μ. Σιακαβάρα : 44 θέσεις , ( 19 κατά τον Δήμο ).

– οδός Στ. Αναστασίου : 27 θέσεις ,( 19 κατά τον Δήμο ).

οδός Μοσχοπόλεως : 23 θέσεις , ( 16 κατά τον Δήμο ).

– οδός Ρουσιάδη : 46 θέσεις ή 63 αναλόγως σεναρίου ,  ( 36 κατά τον Δήμο).

Παρακαλείται ο Δήμος να εξηγήσει γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορές με τις δικές μας μετρήσεις, οι οποίες αθροίζονται στους παραπάνω δρόμους σε σύνολο 110 .

5) Οι θέσεις στάθμευσης που καταργούνται στούς ανωτέτω δρόμους και δεν περιέχονται στον ανωτέρω πίνακα των 847 θέσεων είναι συνολικά :

κατά τις μετρήσεις μας 590, και κατα τις μετρήσεις του Δήμου 517.

6) ΠΕΡΙΟΧΗ CAR FREE , ή περιοχή ” ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ” !

Σ΄αυτή απαγορεύεται η κυκλοφορία , στάση καί σταθμευση όλων των αυτοκινήτων με εξαίρεση μόνο των εχόντων στάθμευση στην πιλοτή.

Είχε ορισθή με την αρχική παρουσίαση του ΣΒΑΚ τον ΝΟΕ 2017 σε έκταση 40 Οικ.τετραγώνων ,που περιείχετο μεταξύ των οδών : Μ. Αλεξάνδρου, Ρουσιάδη, Υψηλάντη,Μ. Σιακαβάρα, Αυλιώτη, Π. Μελά, Επ. Βενιαμίν, Ολ. Γεωργάκη, Μπουσίου,  Μητρ. Φωτίου,Μεγδάνη, Τριανταφυλλίδη . Αιφνιδίως παρατηρούμε με τα νέα σχέδια της 1-6-2018

να αλλάζει η περιοχή αφαιρώντας 9 οικ. Τετράγωνα και προσθέτοντας άλλα 24, αυξάνοντας την έκταση κατα περίπου 60 % . Με νέα όρια πρός Ν και Α τις οδούς Ροδόπης , 11ης Οκτωβρίου, Αρχελάου , πλ. Λασσάνη, Ν. Χαλκιά, Μητρ. Κωνσταντίου.

Σύνολο 55 οικοδ. Τετράγωνα. !

Ετσι αυθαίρετα .

Δεν υπήρξε καμιά αιτιολόγηση καμιά ανάλυση γιατί έπρεπε να ορισθεί η περιοχή ως Ιστορικό Κέντρο !!!καμιά τεκμηρίωση , ούτε ανάλυση ζημιές και κέρδους και επιπτώσεων από αυτές τις ρυθμίσεις.

Σ΄αυτήν την περιοχή χάνονται επι πλέον 164 θέσεις στάθμευσης.

Πέραν των αναφερομένων στο πίνακα 174 θέσεων και των περιλαμβανομένων στις οδούς της περιοχής αυτής που ήδη ονομαστικά αναφέρθηκαν.

7) Επί πλέον με τις αναπλάσεις στις οδούς, Ολύμπου, Βεροίας, Πολυζούλη,Ιερολοχιτών, Αθηνάς, Κυκλάδων , Θεσσαλίας Ερμού , βάσει της μελέτηςτης ΑΝΚΟ καταργούνται 238 θέσεις στάθμευσης και με την πεζοδρόμηση της Αριστοτέλους καταργούνται 235 πραγματικές θέσεις στάθμευσης που υπάρχουν σήμερα σε αυτήν .

Η πεζοδρόμηση της Αριστοτέλους προβλέπεται βάσει της μελέτης του Δήμου Σχέδιο Π2 Νοέμβριος 2017 και ξαναδόθηκε την 1-6-2018 στην δημοσιότητα.

8) Κατάργηση της στάθμευσης σε μιά ακτίνα γύρο από σχολεία , Δημόσια κτίρια μεγάλης επισκεψιμότητας . Υπάρχουν 35 σχολεία και αν προσθέσουμε 10 Δημόσια κτίρια [ Νομαρχία, Δικαστήρια, ΙΚΑ, ΔΟΥ, Δημαρχείο, Τεχν. Υπηρεσίες Δήμου,ΔΕΥΑΚ, Βιβλιοθήκη,Νοσοκομείο, Πανεπιστήμιο, είναι 45συνολικά .

Ηταν υποχρέωση της μελέτης να σχεδιάσει ακριβώς αυτές τις θέσεις στάθμευσηςπου θα καταργηθούν και να ερευνήσει και αξιολογήσει τις επιπτώσεις.

Δεν το κάνει.

Εμείς κατ΄εκτίμηση χονδρικά θα υπολογίσουμε 15 ως 20 θέσεις στάθμευσης ανα σχολείο και Υπηρεσία και έτσι θα χαθούν 15Χ 45 =675 ως 900 θέσεις στάθμευσης.

9) Δημιουργία 9 πράσινων διαδρομών γιά τους πεζούς .

Με διαπλάτυνση πεζοδρομίων και πεζοδρομήσεις τμημάτων οδών .

Αυτό συνεπάγεται κατάργηση στάθμευσης , την οποία δεν υπολογίζει η μελέτη καθόλου .

Σχεδιάζονται πράσινες διαδρομές συνολικού μήκους 9.500 μέτρων.

[ μέχρι την ΔΕΗ ].

Κατά χονδρική εκτίμηση θα χαθούν εκεί 400 ως 600 θέσεις στάθμευσης.

10 ) Λοιπές περιπτώσεις κατάργησης θέσεων στάθμευσης :

– Στην Κοζάνη υπάρχουν 1.050 Οικ. Τετράγωνα στις γωνίες των οποίων υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα μη τηρώντας την απόσταση 5 μ από την γωνία. [ μέγιστοςθεωρητικός αριθμός 4.200 θέσεις στάθμευσης , γιά τις μισές γωνίες ].

Ηδη ο Δήμος άρχισε με κίτρινες διαγραμμίσεις να απαγορεύει την στάθμευση.

Επίσης ο Δήμος θα προχωρήσει σε διάφορες άλλες αναπλάσεις , όπως στην περιοχή Λασσάνη- Ολύμπου- Αριστοτέλους- 11ης Οκτωβρίου κλπ τις οποίες ακόμη δεν τις “φανέρωσε” στον κόσμο.Ηδη στους δρόμους Π. Χαρίση- Αργ. Εφταλιώτη- Σαμαρίνας-

Φαρμάκη- Τζόντζα εκτελούνται εργασίες και χάνονται περίπου 70 θέσεις στάθμευσης.

Κατά χονδρική εκτίμηση όλες των παραπάνω περιπτώσεων θέσεις στάθμευσης που

καταργούνται θα είναι της τάξεως των 900 ως 1.500

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Συνολικά σε όλη την πόλη θα καταργηθούν 4.049 ως 5.001 θέσεις στάθμευσης , αναλόγως σεναρίων. ΄Ητοι περίπου 4.500 κατά Μ.Ο.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ :

– Η πεζοδρόμηση της Π. Μελά και Τριανταφυλλίδη στέλλει όλα τα αυτοκίνητα στους στενούς δρόμους προκαλώντας απίστευτη ταλαιπωρία στους πάντες, απώλεια χρόνου,πρόσθετα καυσαέρια, κόστος και διώχνει όλο τον κόσμο από όλη την παλιά πόλη , απαξιώνοντας και μηδενίζοντας περιουσίες και επιχειρήσεις σε συνδυασμό με την κατάργηση της στάθμευσης. Διώχνει όλους τους πελάτες της αγοράς που έρχονται από αλλού.

– Η μονοδρόμηση της Γκέρτσου δεν θα οφελήσει καθόλου γιατί όλη η κίνηση θα καταλήγει πάλι στο ίδιο σημείο , στον κόμβο του Κρόκου !!

– Το μόνο άλλο που κάνει το ΣΒΑΚ αλλάζει την φορά σε ορισμένους μονόδρομους δεν επιφέρει , ούτε θα μπορούσε άλλωστε πολλές αλλαγές, και ίσως καμιά ωφέλεια να μην υπάρξει εξ αυτού.

– το υπάρχον κυκλοφοριακό δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα και προέκυψε από τις μελέτες του ΤΕΕ και εν συνεχεία του καθ. Φραντσεσκάκη, αν εξαιρέσουμε τα μποτιλιαρίσματα στο κόμβο του Κρόκου ,που λύνεται μόνο με εξωτερικό δακτύλιο,και στην Μακρυγιάννη.

– Δεν θα αλλάξη τίποτε με την κυκλοφορία στις πρωτ. και δευτ. Αρτηρίες και στις συλλεκτήριες οδούς με την κατάργηση της στάθμευσης !!! Γιατί καταργείται ;;

Συμπέρασμα: με τις νέες ρυθμίσεις θα επιδεινωθεί δραματικά το κυκλοφοριακό

Πρόταση : Αμεση κατασκευή εξωτερικού περιφερειακού δακτυλίου, και κάθετου δρόμου στην μέση πχ. του ΟΣΕ [ πχ. προέκταση της Αριστοτέλους].

ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ :

Στην παλιά πόλη είναι ΑΝΕΦΙΚΤΟΙ και δημιουργούν πλήθος προβληματα γιατί χάνονται πλήθος θέσεις στάθμευσης.Να γίνουν στις νέες επεκτάσεις και στα νότια της πόλης.

ΜΙΣΘΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ : Το σενάριο αυτό κατά το οποίο ο Δήμος θα μισθώσει από τα 7 ιδιωτικά πάρκινγκ 358 θέσεις γιά να τις νοικιάζει εν συνεχεία σε πολίτες βγάζοντας μάλιστα και κέρδος δεν είναι ρεαλιστικό και εκτός

δεδομένων αγοράς .

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ :

– Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Δημάρχου όλα θα γίνουν εντός 10ετίας .

– Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Αντιδημάρχου εντός 20ετίας.

– Σύμφωνα με το κείμενο της μελέτης θα γίνουν Βραχυπρόθεσμα ως ακολούθως :

” Σύμφωνα με τη βραχυπρόθεσμη πρόταση κυκλοφοριακών παρεμβάσεων για το Δήμο Κοζάνης, προτείνεται η απαγόρευση στάθμευσης σε συγκεκριμένες περιοχές του κέντρου της πόλης. Πιο αναλυτικά, η παρόδια στάθμευση θα απαγορεύεται σε όλο το μήκος των δευτερευουσών αρτηριών, των πρωτευουσών συλλεκτήριων οδών και στους προτεινόμενους πεζόδρομους. Επιπρόσθετα, η στάθμευση θα απαγορεύεται στην περιοχή περιορισμένης κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων (car free area).”

– Στο 3ον Βήμα πεζοδρομείται η Π. Μελά. [ Σύνολο 10 βήματα ].

Τί από όλα ισχύει ;; Μήπως μας παραπλανεί ο Δήμος ;;

Δεν εφησυχάζουμε με δηλώσεις γιά ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ γιατί με την έναρξη

Δεν εφησυχάζουμε με δηλώσεις γιά ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ γιατί με την έναρξη της εφαρμογής του ΣΒΑΚ οι ζημιές θα είναι ραγδαίες . ΄Οπως με μιά δήλωση πέφτει η ανεβαίνει το χρηματιστήριο.

ΦΟΡΕΙΣ :

Οι τοποθετήσεις των φορέων έγιναν επί τελείως διαφορετικών δεδομένων και δεν έχουν πλέον κανένα νόημα έχουν ξεπεραστεί . Κατά συνέπεια πρέπει οι φορείς να επανατοποθετηθούν με βάση τα νέα δεδομένα.

Παρά τούτο και γιά πολύ πιό ευνοϊκά δεδομένα όλοι οι φορείς είχαν θεωρήσει εξαιρετικά Κρίσιμο το πρόβλημα της στάθμευσης, όπως και τηςπεζοδρόμησης της Π. Μελά και της απαγόρευσης διέλευσης των αυτοκινήτων από το κέντρο . Επίσης τόνισαν την έλλειψη μελέτης- ανάλυσης των επιπτώσεων. Οι δε έμποροι τόνισαν να μην καταργηθεί ούτε μιά θέση στάθμευσης.

Κατόπιν όλων των παραπάνω Ζητούμε και Προτείνουμε :

1) Να αναθεωρήσει ο Δήμος ριζικά όλα τα ανωτέρω, και να παγώσει την διαδικασία του συγκεκριμμένου ΣΒΑΚ.

2) Με πρώτη προτεραιότητα να κατασκευάσει ολόκληρο τον εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο , άμεσα .Αφού λειτουργήσει αυτός μετά να ακολουθήσουν περισσότερες αλλαγές στο κυκλοφοριακό.

3) Να μην γίνει πεζοδρόμηση της Π. Μελά, Τριανταφυλλίδη, Αριστοτέλους ούτε και οι λοιπές κυκλ. ρυθμίσεις Γκέρτσου – κέντρο, ούτε απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο.

4) Να μην γίνει απαγόρευση διέλευσης και στάθμευσης των αυτοκινήτων στην περιοχή [car free ] των 55 οικ. τετραγώνων στο λεγόμενο”νέο ” “Ιστορικό Κέντρο.”

5) Πρώτα ο Δήμος να δημιουργήσει νέες θέσεις στάθμευσης σε κοντινή περιοχή και μετά να καταργήσει ίσον αριθμό . Σημειωτέον ότι οι ελεύθερες και διαθέσιμες θέσειςσε Πάρκιγκ που υπάρχουν είναι λίγες, και δεν λύνουν κανένα πρόβλημα, απέναντι στον

τεράστιο όγκο των 4.500 θέσεων που καταργούνται.

Να μην καταργηθούν θέσεις στάθμευσης με εξαίρεση σε πολύ μικρές και τοπικές περιπτώσεις.

6) Ποδηλατόδρομοι να προβλεφθούν στις αυριανές επεκτάσεις , να μην γίνουν στην παλιά πόλη.

7) Να δημιουργηθούν τουλάχιστον 4 θέσεις στάσης γιά επιβίβαση και αποβίβαση γιά τααστικά λεωφορεία στην Πλ. Λασάνη και να προβλεφθεί εκεί Σταθμαρχείο .

8) Η “νέα ” μελέτη ΣΒΑΚ να ξεκινήση απο μηδενική βάση.

Να προηγηθεί ακριβής και πλήρης μελέτη της στάθμευσης με καταγραφή σε κάθε δρόμο της πραγματικής στάθμευσης και να υπολογισθούν όλες οι σημερινές και οι μελλοντικές ανάγκες και να βρεθούν εφικτέςκαι συγκεκριμμένες λύσεις , γιά όλες τις κατηγορίες των πολιτών .

ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ.

Στην εκπόνηση του νέου ΣΒΑΚ να τηρηθούν ΟΛΕΣ οι οδηγίες της Ευρ. Ενωσης.

Ο Δήμος Κοζάνης να δώσει προτεραιότητα σε πλήθος άλλα σημαντικά θέματα που θα αναδείξουν την πόλη : Ανάπλαση ΟΣΕ, διάνοιξη αδιάνοικτων οδών, κατασκευή δρόμου με 4 λωρίδες και νησίδα μέχρι το Αεροδρόμιο, Νέες επεκτάσεις Σχεδίου πόλεως, Στρατόπεδο Μακεδονομάχων, Ρωμανέλη, αδέσποτα, Ξενία, Δάσος Κουρί, αξιοποίηση Δημ. περιουσίας κλπ.

Η Κοζάνη είναι “δύσκολη ” πόλη με ιδιαιτερότητες και επιδέχεται μόνο μικρές , τοπικές και “στοχευμένες” επεμβάσεις που θα την αναδείξουν σημαντικά. Οι μεγάλες ως ανωτέρω παρεμβάσεις θα την καταστρέψουν πλήρως.Δεν είναι εφικτά όλα γιά όλες τις πόλεις. !!

Δεν αρκούν οι καλές προθέσεις .

Απαιτείται αυστηρός ρεαλισμός.

Οι υπογράφοντες

Χαρ. Βαρδάκας Πολ. Μηχ. τ. Πρόεδρος Συλλόγου Διπλ. Μηχ/κών Κοζάνης . Παύλος Σαπαλίδης Πολ. Μηχ/κός Πρόεδρος Συλλόγου Διπλ. Μηχ/κών Κοζάνης. Δημήτρης Αθανασιάδης τ. Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης . Ιωάννης Γκατζόφλιας , Εμπορος , μέλος Δ.Σ Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπόρων Ελλάδος τ. Αντ/ρος Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης τ. Αντ/ρος Ομοσπονδίας Εμπόρων Δυτ. Μακεδονίας.

Ευστάθιος Τρισκελίδης Πολ. Μηχ/κός , τ. Αντ/ρος Συλλόγου Διπλ. Μηχ/κών Κοζάνης.

Τριαντάφυλλος Διάφας , Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κοζάνης .

48 σχόλια

    • Θα μπορούσαν να το κάνουν με χρηματοδότηση από την Ευρ. Ενωση 100% μέχρι πρίν λίγα χρόνια !
      Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΑΘΗΚΕ !!

  • τι? και τώρα θα πρέπει να πηγαίνω στο περίπτερο με τα πόδια?
    και πως θα βλέπει ο κόσμος το καινούριο μου αμάξι, αν δεν πηγαίνω πάνω-κάτω την Παύλου Μελά τουλάχιστον 10 φορές??
    και να μη ψάχνω 40 λεπτά να παρκάρω στο κέντρο? πως θα δουλέψουν τα βενζινάδικα?
    για ποιον αγόρασα καινούριο ηχοσύστημα ????
    είναι πράγματα αυτά τώρα?

    • Η φανταστική σου ιστορία παραλίγο θα γινόταν πιστευτή, αλλά την χάλασες με το καινούργιο αμάξι και το βενζινάδικο…σε άλλη χώρα ίσως!

    • εγώ λέω να πεζοδρομηθεί ολόκληρη η πόλη, να πηγαίνουμε παντού με τα πόδια όπως παλιά. 100 χρόνια πίσω τώρα!

  • Εμείς που είμαστε μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου, θα μας πληρώνει ο Δήμος τα Ιδιωτικά Πάρκιγκ; Γιατί με υπερήλικες με προβλήματα υγείας δεν υπάρχει περίπτωση να παρκάρουμε ένα χιλιόμετρο μακριά, όταν θα βρίσκουμε κι εκεί, ειδικά στο καταχείμωνο.

    • Τα διαθέσιμα ιδιωτικά πάρκινγκ είναι ελάχιστα
      μπροστά στο τσουνάμι που έρχεται να διαλύσει την πόλη!!!

      10 θέσεις κατάργησαν στην οδό Ιερολοχιτών δίπλα από
      την πλατεία Λασσάνη και δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα σε όλους τους γύρο δρόμους !!
      Οι άνθρωποι μαλώνουν.

      • κανένας δε μάλωσε και κανείς δεν είπε τίποτα!
        εκεί μένω και ξέρω!
        τώρα ποια διαφορά βλέπεις σε σχέση με πριν στους γύρω δρόμους δε ξέρω!

    • χωρίς να θέλω να γίνω μακάβριος αλλά όταν -και εάν- γίνει πράξη το συγκεκριμένο σχέδιο, οι σημερινοί υπερήλικες δεν θα αποτελούν πρόβλημα…

    • στον πλανηττ της οικολογιας, όπου ολα ειναι αγγελικα πλασμενα. Αντι να βρει τροπο με υπογεια παρκινγκ κλπ να λύσει το θέμα με τα αυτοκίνητα στο κέντρο, διώχνει τα αμαξια. Εύκολες λύσεις

    • Αν πιστεύεις πως θα καταργηθούν 5000 θέσεις στάθμευσης να μας πεις εσύ σε ποιόν πλανήτη είναι η Κοζάνη;

  • Υπάρχει η παραμικρή λογική σε όλο το σχέδιο του Δήμου ??

    Γιατί ΑΠΕΚΡΥΨΕ Ο ΔΗΜΟΣ τις θέσεις στάθμευσης που καταργούνται ??

    και έπρεπε άλλοι να κάνουν τον ντετέκτιβ γιά να τις ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ??

    • Συνωμοσία φίλε μου. Ποιος ξέρει τι άλλο μας κρύβουν. Μπορεί να έχουν πάρει και τα λεφτά του Αρτέμη και να τα τρώνε!

      • H θεία μου η Κούλα ,έπινε καφέ με την φίλη της,την Ευτέρπη και της είπε πως κάποιος από τον Δήμο έχει ανιψιό τσαγκάρη και επειδή τώρα θα αρχίσουνε να περπατάνε όλοι θα χαλάνε τα παπούτσια τους και θα ξεσκιστούν στα φράγκα!

    • Καταρχάς επειδή κανείς τους δεν έχει ακίνητο σε αυτούς τους δρόμους και δεν τους ενδιαφέρει η οικονομική απαξίωση των ακινήτων. Δεύτερον αν έλεγαν εξαρχής την αλήθεια θα υπήρχε πρόβλημα αποδοχής της πρότασης. Τρίτον σε όποιες πόλεις έχει εφαρμοστεί το μοντέλο αυτό προηγήθηκαν υποδομες συγκοινωνιών και υπόγειων πάρκινγκ που εδώ δεν έχουν προβλεφθει.

  • μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ,για το πως θα νεκρώσει το κέντρο της πόλης και η αγορά της ,αν εγώ δεν παρκάρω στο κέντρο το αυτοκίνητό μου και κινηθώ με τα πόδια!

    • κάποιον που δεν μπορεί να κινηθεί με τα πόδια με την ίδια άνεση με εσένα τον σκέφτηκες, ή μόνο τον εαυτούλη σου;;

      • εγώ μένω στα τρένα! πηγαίνω παντού με τα πόδια! η ερώτηση μου, έχει να κάνει με το πως θα νεκρώσει το κέντρο της πόλης και η αγορά της ,αν εγώ ,εσύ και οποιοσδήποτε δεν παρκάρει στο κέντρο! εάν έρθεις κάτω στα πλατάνια θα δεις την έννοια της λέξεως “νεκρώσει”.

  • Δύο πράγματα συμβαίνουν:
    -Ή ο Καθηγητής του ΕΜΠ Βλαστός θέλει να καταστρέψει την Κοζάνη μαζί με το Δεσποτίδη, γράφουν ψέματα και κοροιδεύουν τον κόσμο.
    – Η ο Βαρδάκας γράφει πράγματα που δεν ισχύουν.
    Νομίζω το ΤΕΕ έχει υποχρέωση ως σύμβουλος του κράτους να λάβει θέση επίσημη καθώς όλοι αυτοί είναι μέλη του.
    Γιατί μέχρι τώρα κρατά μια μάλλον πολιτική στάση…

    • Το ΤΕΕ

      είναι και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ

      είναι ατολμο και φοβισμένο !!

      αλήθεια τι φοβάται ;

      Μαυροματίδη τι γίνεται ;

  • Και 1.000.000 κόσμο να φτάσει η Κοζάνη, μια ζωή χωριό θα είστε με αυτήν την νοοτροπία.

    Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο τα κέντρα των πόλεων είναι απροσπέλαστα για οχήματα. Και όσο αφορά τους μόνιμους κατοίκους να φροντίζατε να είχατε γκαραζ.

    Δήμαρχε, άσε την Κοζάνη και κατέβα Πτολεμαιδα για δήμαρχος να σωθούμε!

  • ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ 6 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ Η ΛΙΜΝΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Ο ΜΠΟΥΡΙΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ. ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ.

  • αυτό είναι κατάντια γιά την Κοζάνη να έχει μιά τέτοια δημοτική αρχή !!

    με καταπληκτικές ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ !!!

    Η χειρότερη και η πλέον επικίνδυνη Δημοτική αρχή !!

  • Γιατί Δεσποτίδη απέκρυπτες μέχρι σήμερα την καταργηση 4.000
    θέσεων στάθμευσης ;;;

    Ετσι θέλετε να σας εμπιστεύεται ο κόσμος ;;

    ΄Η ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ;;

    Λογικά τώρα πρέπει να ξεκινήσει γιατί τώρα αποκαλύψατε
    ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ !!!

  • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ.ΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΜΟΝΟ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΕΤΕΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ. ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ, ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, ΝΑ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΤΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.

    • Ακριβώς, αλλά όχι από εκείνα τα βάρβαρα κσι εθνικιστικά. Σαν αυτό που έγινε το Σάββατο στο σύνταγμα, να φωτίσουμε το δημαρχείο στα χρώματα του gay pride και να ξεφωνίσουμε όλες μαζί!

  • Αρκετά δύσκολο οι πολίτες της Κοζάνης μα καταλάβουν πως δικαιούνται καλύτερη ποιότητα ζωης και μπορούν αλλα δεν θέλουν δυστυχώς. Δήμαρχε σε αυτο το κομμάτι είμαστε μαζι σου .καλύτερη ποιότητα ζωης ναι οχι μιζέρια και τέφρα φτάνει χορτάσαμε ..

    • ΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΠΟΛΗ

      ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ 4.500

      ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ !!!

      ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ

      ΚΕΝΤΡΟ !!

  • τελικα η ερευνητικη ομαδα του ΕΜΠ που χρυσοπληρωθηκε απο τους δημοτες της πολης σβακ έκανε ή κατι αλλο? γιατι ο τιτλος δεν ειναι ΣΒΑΚ? αυτο θα δημιουργησει τεραστια προβληματα μετα? τελικα ουτε μελετη σταθμευσης, απο τα βασικα σε μια τετοια μελετη, απο οτι φαινεται δεν εγινε. που πηγαν τοσο χρηματα?

  • Σε λίγο ρε παιδιά θα παρκάρουμε στο Δρέπανο για να ερχόμαστε με τα πόδια στην Κοζάνη!!!!!Το μόνο καλό θα είναι η γυμναστική από το πολύ περπάτημα.

  • Συμφωνώ με την Ανάπλαση …Μόνο πεζοί και ποδήλατα …Να έρχεστε με αστικά από τα χωριά σας …Κάτοικος κέντρου εδώ και 40 χρόνια …

  • Τα άτομα με αναπηρία που δυστυχώς δεν δικαιούνται κάρτα στάθμευσης και εργάζονται στο κέντρο και πρέπει να είναι στην δουλειά στις 7:30 . Θα πρέπει να σηκώνονται από τις 5:00 για να αφήνουν το αυτοκίνητο τους 1,5 Χμ μακρυά ; Και να μην μένουν Κοζάνη κιόλας ; Να κοιτάτε αγαπητοί συμπολίτες το καλό της πόλης χωρίς αυτοκίνητα αλλά εμείς τι ;

  • Ρε εξυπνάκια καιλάρ, όταν σε 40 χρόνια θα πρέπει να έχεις ελικοδρόμιο στην ταράτσα σου, τι θα λές;; Τι; δεν το προέβλεψες;; Ντροπή σου.
    Άσε μας ρε ¨πολιτισμένε¨, που έχουμε τον κάθε άσχετο, να λέει τη μπούρδα του, εκ του ασφαλούς.

  • Η αποκρυψη στοιχείων από τον Δήμο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
    Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του Δήμου και των μελετητων κατέπεσε στο
    ΜΗΔΕΝ!

    Πόσα άλλα πράγματα μας κρύβετε ;;

    Δεν σας εμπιστευόμαστε πιά !

  • ΙΩΑΝΝΙΔΗ

    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ !!

    ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 4.000 ΘΕΣΕΩΝ
    ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ !

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΤΕ !!

    ΑΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΓΑΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΑΜΕ !!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑΣ !!

    ΘΑ ΜΕΝΑΤΕ ΣΤΟ 3 %

    ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ !!

  • Κανένα αυτοκίνητο στο κέντρο ΚΑΝΕΝΑ , δεν είμαι εγώ υποχρεωμένος να αναπνέω τα καυσαέρια σας επειδή βαριέστε να εσείς οι τεμπέληδες να περπατήσετε

  • Η ερήμωση του κέντρου θα είναι μιά καλή ευκαιρία γιά να
    αναπτυχθούν ΜΟΛ και εμπορικά κέντρα στην περιμετρο της
    πόλης απο Διεθνείς και ξένες πολυεθνικές που θα εκμεταλλευτούν
    την χρεοκοπία πολλών εκατοντάδων μαγαζιών της Κοζάνης .

  • Αλήθεια τι ρόλο παίζουν οι ξενόφερτοι μελετητές ;

    τι έχουν κάνει σε άλλες πόλεις ;;

    οποιος ξέρει να μας πληροφορήσει !

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.