kozan.gr: Χύτρα Ειδήσεων: Διερευνητικές επαφές για την υποψηφιότητά του, για το θεσμό του δημάρχου, στο δήμο Κοζάνης

14 Αυγούστου 2018
10:48

Διερευνητικές επαφές για μια ενδεχόμενη υποψηφιότητά του, για το θεσμό του δημάρχου, στο δήμο Κοζάνης, πραγματοποιεί, το τελευταίο διάστημα, ο ιστορικός του ΑΠΘ κι ελεύθερος επαγγελματίας, Γιάννης Τσιομπάνος. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες της στήλης, έχει κάνει, ήδη, επαφές, σε κεντρικό επίπεδο, με το κόμμα της ΝΔ  και λίαν προσεχώς αναμένεται κι επισήμως να γνωστοποιήσει τα των προθέσεών του, αφού, προηγουμένως συνομιλήσει και συναποφασίσει με την ομάδα συνεργατών, που το(ν) στηρίζει στο συγκεκριμένο διερευνητικό εγχείρημα. Αν και τ’ όνομά του είχε ακουστεί, παλαιότερα, για το βουλευτικό ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Π.Ε. Κοζάνης, ο ίδιος έχει εκδηλώσει, από καιρό, ξεκάθαρο κι αποκλειστικό ενδιαφέρον για το δημαρχιακό θώκο του δήμου Κοζάνης. 

H Xύτρα

44 σχόλια

  • Αξιολογοτατος ο κύριος Τσιομπανος ! Νέος άφθαρτος με πολύ καλές σπουδές με αγάπη για την Κοζάνη ! Είναι άνθρωπος με ήθος και σίγουρα τον χρειάζεται η πόλη ! Θα είναι σίγουρα ένας καλός Δήμαρχος !

  • Πολύ καλή είδηση η υποψηφιότητα του Τσιομπανου ! Καλος ανθρωπος με μακρά πορεία στα δρώμενα της Κοζάνης ! Καλή επιτυχία να έχει …

  • Γιατι αυτωνων που ειναι τωρα ποια ηταν η πορεια ?? Να ασβεστωνουν πεζοδρομια και πλατειες ?? Η να κανουν συναυλιες στον ΟΣΕ ?? Ο Τσιομπανος αγαπα την Πολη και εχει ορεξη για δουλεια ..Οσο για το Δεξιος …Τους ειδαμε και τους Αριστερους …

    • Έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον κ για Βουλευτής φυσικά κ έφαγε πόρτα. Τώρα θέλει το Δήμο αλλά δε βλέπω φως στο τούνελ..Μετά το Λευτέρη το χάος γενικώς.

  • Ο συγκεκριμένος κύριος μπορεί να θεωρείται αξιόλογος λόγω του πολιτιστικού του έργου το οποιο βέβαια ασκεί ως επάγγελμα, αλλά επιπλέον δεν τον θεωρώ ικανό να γίνει δήμαρχος.

  • χρησιμος για καποιους

    θα τον στρεξουν για να εχουν ελπιδες για το κεντρικο και θα βγουμε παλι τριτοι

  • Τον Λευτερη τον ενοεις απο μονο του Χαος …Οποτε οντως δεν υπαρχει μετα τιποτα …Μιλησες με Αθηνα και ξερεις οτι εφαγε πορτα ?? Η Τα βγαζετε απο το μυαλο σας ??

  • Δε θα σε στηριξει ο κοσμος επειδη στα αχολια του κοζαν θα σ εκθειαζουν μκαι θα σου γραφουν μονο καλα λογια.

  • Ο μόνος τρόπος να πάρει η ΝΔ το Δήμο Κοζάνης είναι να κατέβει ο Τζίτζικας. Είναι ο μοναδικός που έχει δημιουργήσει ουσιαστικούς δεσμούς με τη πόλη, δε καβαλάει καλάμι, σοβαρός, αξιόπιστος και επαγγελματικά βοηθιέται από τα χωριά.

    • Ο τζίτζικας οπως και πολλοί άλλοι εκει στην ΝΔ αποφεύγουν τον δήμο γιατί φοβούνται την ήττα και νομίζουν οτι αν μπουν στο ψηφοδέλτιο για Βουλή θα βγουνε όλοι . Αυτο το αποδίδουν λιγο στην ανανέωση και λιγο στην ματαιοδοξία που όλοι οι άνθρωποι έχουμε

      Δε θα το πιστεύουν οταν θα δούνε παλι Κασαπίδη Παπαδόπουλο να εκλέγονται ….

      Το καλύτερο που εχει να κανει ο τζίτζικας ειναι να κατέβει στον δήμο και σιγά σιγά τα υπόλοιπα

  • Εχει βγει βολτα περα απο το μαγαζι του να αφουγκραστει τον Κοζανιτη και τι τον απασχολει????
    Ξερει να περπατησει την Πόλη???

  • Kozan η κοπτοραπτική σχετίζεται με την θλιβερή λογική της λογοκρισίας. Κόβεις και ράβεις. Aναλαμβάνεις την ευθύνη πλέον επειδή ανάμεσα στα συκοφαντικά και δυσφημιστικά που διαβάζεις και ορθά κόβεις δεν δημοσιευεις σχόλια τα οποία δεν ταιριάζουν με τους χρηματοδότες σας δηλαδή ενώ δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία τα εξαφανίζεις. Το νου σου.

    • Όταν αναφέρεστε σε κοινωνικά αναστήματα και σε διάφορα άλλα, που στρέφονται, ξεκάθαρα, στο προσωπικό, δεν είναι δυνατόν να δημοσιευτούν, έτσι, ανώνυμα. Αν πάλι επιμένετε πως δεν υπάρχει τίποτα προσωπικό και κατ’ επέκταση τίποτα μεμπτό, σε ό,τι γράψατε, σας προκαλούμε, με την καλή έννοια, να επιστρέψετε με μια επώνυμη επιστολή και τότε, όταν τη δείτε δημοσιευμένη, θα καταλάβατε τι ταιριάζει ή δεν ταιριάζει με τους “χρηματοδότες” μας. Θα πρέπει όμως να δεχτείτε (κι όχι να καταλάβετε, γιατί το καταλαβαίνετε) πως η ανωνυμία έχει όρια. Άλλωστε κι από το περιεχόμενο των σχολίων, στη συγκεκριμένη ανάρτηση, γίνεται αντιληπτό πως κανείς δεν έχει “ασυλία”, ακόμη κι εμείς που δεν “εξαφανίσαμε” το σχόλιό σας, που με τη συλλογιστική σας, αφού κι αυτό δεν μας “ταιριάζει”, θα έπρεπε να το κάνουμε. Συνεπώς, όχι σε ανώνυμα σχόλια, συκοφαντικά, δυσφημιστικά, καθώς κι υποτιμητικά (μην το ξεχνάτε), που ξεφεύγουν από το πολιτικό κομμάτι και στρέφονται καθαρά στο προσωπικό. Δεν είναι ηθικό, ούτε έντιμο. Αναλάβετε την ευθύνη, όπως κάνουμε εμείς για τ’ οτιδήποτε αναρτούμε …κι επιστρέψτε επώνυμα.

      • Η ιστοσελίδα σας διαχρονικά έχει δημοσιεύσει σχόλια αναγνωστών σας τα οποία είναι και συκοφαντικά-υποτιμητικά καθώς και δυσφημιστικά (ανθρωποφαγία χωρίς όριο). Είναι πράγματι λεπτή η γραμμή να κρίνετε τι είναι εκτός νομικών και ηθικών ορίων και τι όχι. Κρατώ την απάντηση σας για μελλοντική αναφορά. Η επωνυμία κατά κανόνα στους επώνυμους σχολιαστές.

        • Θα συμφωνήσουμε μόνο με αυτό: “Είναι πράγματι λεπτή η γραμμή να κρίνετε τι είναι εκτός νομικών και ηθικών ορίων και τι όχι”, συμπληρώνοντας, όμως, ότι όσο λεπτή και να είναι αυτή η γραμμή (γιατί πράγματι είναι), την ευθύνη, ΕΔΩ, των όσων δημοσιεύονται, την έχουμε εμείς και όχι εσείς που κάνετε ένα σχόλιο χωρίς να διακινδυνεύετε τίποτα. Αφού διαφωνείτε με την κρίση μας (η οποία, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, δεν διεκδικεί το αλάθητο, αλλά εμπεριέχει απόλυτα την ανάληψη της ευθύνης) κι επιμένετε ότι είναι σε λάθος βάση – κατεύθυνση, το μόνο που σας απομένει είναι να πράξετε το ίδιο, δηλαδή, αναλαμβάνοντας κι εσείς την ευθύνη (των γραφομένων σας) και να επιστρέψετε ΕΠΩΝΥΜΑ, δημοσιεύοντας ό,τι θέλετε. Αν και τότε αρνηθούμε να δημοσιεύσουμε αυτό που θέλετε, τότε και μόνο τότε μπορείτε να μιλήσετε περί λογοκρισίας ή οτιδήποτε άλλο νομίζετε. Περιμένουμε λοιπόν. Διότι το ζητούμενο εδώ, στον ανώνυμο σχολιασμό, είναι, ΠΟΙΟΣ, τελικά, με την ορθή ή λανθασμένη κρίση του, αναλαμβάνει την ΕΥΘΥΝΗ, έννοια που εσκεμμένα ή μη, αγνοείτε στην επιχειρηματολογία που αναπτύσσετε.

          ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, αυτά τα περί “λεπτής γραμμής” δεν αφορούν μονό εμάς, αλλά κι εσάς, που κατά τη δική σας και μόνο κρίση, όπως υποστηρίζετε, έχουν, διαχρονικά, δημοσιευτεί σχόλια αναγνωστών τα οποία είναι συκοφαντικά-υποτιμητικά καθώς και δυσφημιστικά (ανθρωποφαγία χωρίς όριο). Αφού το ξέρετε ότι συνέβη κάτι τέτοιο – πάντα κατά την κρίση σας – και προφανώς για να το θυμάστε τόσο καλά, αφορούσαν εσάς ή κάποιο αγαπημένο – φιλικό σας πρόσωπο, γιατί δεν πράξατε τα δέοντα; Γιατί, αφού νιώσατε αδικημένος/η, δεν διαμαρτυρηθήκατε σ’ εμάς ή όπου αλλού σας επιτρέπει η νομοθεσία να το κάνετε, για να δούμε αν έχετε δίκιο ή άδικο, εσείς ή εμείς; Είσαστε σίγουρος ή σίγουρη ότι επρόκειτο για κάτι συκοφαντικό, δυσφημιστικό ή υποτιμητικό; Διότι, αυτή η λεπτή γραμμή, που επικαλεστήκατε παραπάνω, να κρίνετε τι είναι εκτός νομικών και ηθικών ορίων, σε αυτή την περίπτωση, αφορά ΕΣΑΣ, όπως και τ΄ότι η δική σας κρίση, σε αυτή την περίπτωση, ενδεχομένως να μην είναι ορθή, αλλά λανθασμένη. Οπότε το μόνο που απομένει είναι η ανάληψη της ευθύνης, για την οποία σας μιλήσαμε παραπάνω, την οποία αρνείστε κατηγορηματικά να αναλάβετε, παρά, μόνο, συνεχίζετε να προσπαθείτε να μας αποδείξετε ότι κακώς δεν δημοσιεύσαμε το πρώτο σας σχόλιο. Κρατάμε λοιπόν κι εμείς τη δική σας, παραπάνω, συλλογιστική, για την επόμενη μελλοντική σας αναφορά, διότι και τότε την ίδια απάντηση θα λάβετε.

Γράψτε απάντηση στο Κοζανίτης Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.