Αυτή την φορά ταξιδέψαμε στο κέντρο της Ευρώπης, στις Βρυξέλλες του Βελγίου και πιο συγκεκριμένα, στην ονειρική πίστα του Spa Francorchamps.

Αφού η αποστολή μας έφτασε στην πίστα την Πέμπτη το πρωί και στήθηκαν τα pit box βλέπαμε τα πρώτα αυτοκίνητα να βγαίνουν από τα φορτηγά και να προετοιμάζονται για την διαδικασία της Παρασκευής. Η κακοκαιρία δεν άργησε να έρθει όπως είχαμε προβλέψει και από Πέμπτη μέχρι και Παρασκευή η βροχή δεν είχε σταματήσει ούτε λεπτό με αποτέλεσμα ο Γιώργος να οδηγήσει πρώτος το αυτοκίνητο σε μια ξένη πίστα 7 χιλιομέτρων και πρώτη φορά με το Porsche στην βροχή. Ο Γιώργος είχε προπονηθεί παρά πολλές ώρες στον προσομοιωτή του αυτοκινήτου

και σε βρόχινο περιβάλλον όποτε η προσαρμογή στο νερό ήταν άμεση και η ταχύτητα του εκπληκτική αφού ήταν ο μόνος οδηγός μαζί με έναν ακόμα δίδυμο της ομάδας Martini racing οι οποίοι γύριζαν σταθερά κάτω από 3:00:00 τον γύρο και πιο συγκεκριμένα στο 2:55 όταν η ομάδα της Martini με αντίστοιχο GT4 ήταν μόλις 2 δευτερόλεπτα τον γύρο πίσω. Το χρονόμετρο σταματούσε στο 2:49 από τον εργοστασιακό της Porsche οδηγό Jahn που συμμετέχει με GT3 και αυτός με την ομάδα του Γιώργου Schutz Motorsport και βοηθούσε τον Γιώργο στην ανάλυση των δεδομένων του τόσο στο προσομοιωτή όσο και στην πίστα.

Το Σάββατο ο Γιώργος έκανε πρώτη φορά την πίστα στεγνή και ήταν δεύτερος ταχύτερος πίσω από την martini με χρόνο στο 2:38:97 ενώ τους χώριζαν λίγα δέκατα διαφοράς. Ο αγώνας θα ήταν σίγουρα πολύ ενδιαφέρον αφού οι διάφορες ήταν μικρές και η πίστα αρκετά μεγάλη ώστε να υπάρξουν πολλά σημεία για μια καλή μονομαχία.

Κυριακή λοιπόν ξεκίνησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών όπου ο Γιώργος με έναν άριστο γύρο κατάφερε να κάνει το 2:35:00 ενώ η μαρτινι έγραψε 2:34:69 και έναν γύρο στο 2:33:90 ο οποίος ακυρώθηκε λόγο παραβίασης των ορίων της πίστας.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον δεύτερο οδηγό της ομάδας αφού ή ομάδα αποφάσισε να πάρει το ρίσκο να βάλει τον δεύτερο οδηγό στην εκκίνηση που ήταν λίγο πιο αργός από τον Γιώργο και δεν μπορούσε να κρατηθεί στον ρυθμό της μαρτινι η οποία είχε δυο επαγγελματίες οδηγούς. Ο λόγος που πήρε η ομάδα αυτό το ρίσκο είναι διότι το αυτοκίνητο ασφαλείας που πόνταραν ότι θα βγει θα έκοβε τον ρυθμό του αγώνα και έτσι δεν θα έχαναν πολύτιμο χρόνο αφού θα πήγαιναν όλα τα αυτοκίνητα με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Και έτσι και έγινε! Βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και όλα πήγαν όπως η αρχική στρατηγική είχε προγραμματιστεί.

Ένα λάθος όμως του οδηγού που εκκίνησε τον αγώνα ήταν να χάσει την έξοδο των πιτ λόγο ατυχήματος μπροστά του λίγο πριν την έξοδο και αναγκάστηκε να κάνει έναν ακόμα γύρο και να χάσει 9 δευτερόλεπτα διαφοράς σε εκείνο τον γύρο που ήταν στο τέλος του 50λεπτου.

Αφού βγαίνει στον αμέσως επόμενο γίνεται η αλλαγή οδηγού και ένα επιτυχημένο πιτ στοπ και ο Γιώργος βγαίνει 4ος στην πίστα μόλις πίσω από τον 3o και τον 2ο.

Τους προσπερνάει σχετικά εύκολα σε 2 γύρους και στην συνέχεια προσπαθεί να καλύψει την απόσταση από την μαρτινι που είχαν προβάδισμα ήδη 33 δευτερόλεπτα και αλλά 30 λεπτά να απομένουν περίπου για τξ τέλος του αγώνα. Με ένα απίστευτο γυρολόγιο και με ελαφρύ αυτοκίνητο και φρέσκα λάστιχα καταφέρνει να κινηθεί σταθερά 1 με 2 δεύτερα τον γύρο περίπου ταχύτερα από τον οδηγό της μαρτινι. Με πολύ πίεση μέχρι το τέλος κατάφερε να τερματίσει δεύτερος μόλις 3.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο και έφερε στην ομάδα το δεύτερο τρόπαιο και κάποιους πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα που αυτή την στιγμή βρίσκονται στην 4η θέση μετά από την εγκατάλειψη που είχε το αυτοκίνητο στον προηγούμενο αγώνα του oscerschleben λόγο τεχνικού προβλήματος.

Μια κακή στιγμή και ένας γύρος παραπάνω κόστισε την παρθενική νίκη στην Schutz Motorsport αλλά τα βλέμματα ήταν πάνω στην υπερπροσπάθεια που έκανε ο Γιώργος με το GT4 με το νούμερο 146!

Μια σημαντική προσπάθεια και με ένα ευχάριστο αποτέλεσμα έφτασαν στο τέλος και το ραντεβού του Γιώργου για τον τελικό του Porsche Cup ανανεώνεται για τις 20-21 Οκτώβρη στην πίστα του Hockenheim GP.

Ο Γιώργος δήλωσε σε εμάς:

Ήταν ένας αγώνας που πραγματικά τον χάρηκα γιατί κατάφερα να βρω περισσότερα μέσα από τον εαυτό μου. Με τους κατάλληλους ανθρώπους να μου ανοίγουν τον δρόμο και να μου εμπλουτίζουν τις γνώσεις μου στο πως να φτάσω ένα επίπεδο πιο πάνω σαν οδηγός είναι κάτι που για εμένα είναι ανεκτίμητης αξίας. Είμαι πιο πολύ χαρούμενος για το τι έμαθα και για το τι θα ακολουθήσει στους επόμενους αγώνες. Ευχαριστώ όλους τους υποστηρικτές και το υπέροχο κοινό που με ενθαρρύνει από μακριά και από κοντά! Ευχαριστώ πολύ τον ΣΜΑΚ για την υποστήριξη που μου παρέχει σε κάθε αγώνα καθώς και την Tara Tree Pictures που αναλαμβάνει ένα σημαντικό ρόλο στους αγώνες μου, ευχαριστώ πολύ το περιοδικό 4 Τροχοί για τα υπέροχα άρθρα και τις δημοσιεύσεις. Και για το κοινό μου που αγαπάω και εκτιμάω για όλη την προσοχή, στον καθένα από εσάς που με παρακολουθείτε ξεχωριστά θα χαρώ παρά πολύ να σας δω από κοντά σε κάποιον αγώνα μου και να σας φέρω πιο κοντά στα αυτοκίνητα που όλοι αγαπάμε! Ευχαριστώ πολύ!