Έμφυλες ταυτότητες: Αποδόμηση και υποκρισία (του Ἀρχιμ. Αὐγουστῖνου Γ. Μύρου, Δρ Θ.)

4 Φεβρουαρίου 2017
23:18

Η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας για την υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμοῦ – Εξαρτήσεων και Εμφύλων Ταυτοτήτων προκάλεσε πανελλήνιο σάλο για τον τρίτο άξονά της, τον σχετικὸ με τις «Έμφυλες Ταυτότητες», αφού θεωρήθηκε επιχείρηση αποδόμησης της οντολογικής υπόστασης του ανθρώπου. Στη συνέχεια η προσπάθεια να γίνουν διευκρινίσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα αποκάλυψε την υποκρισία, με την οποία οι υπεύθυνοι διαχειρίζονται και προωθούν εξουσιαστικὰ και καταναγκαστικὰ τὴν ἐπιβολὴ αντιλήψεων, όχι μόνο αντιθέτων προς την πίστη καί την παράδοση του λαού μας, αλλά και αστήρικτων επιστημονικὰ.

Παραθέτω απόσπασμα απὸ τις διευκρινιστικὲς δηλώσεις του Υπουργοῦ Παιδείας, κ. Κωνσταντίνου Γαβρόγλου: «Τώρα το ζήτημα, το οποίο κατὰ κάποιον τρόπο έχει παρεξηγηθεί, δεν ισχύει. Στα σχολεία θέλουμε να συζητηθούν οι σχέσεις ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια, στους άνδρες καὶ τις γυναίκες, η ισότητα των φύλων».

Με την πρώτη ανάγνωση των παραπάνω δηλώσεων αναπηδούν μέσα μας αυθόρμητα κάποια ερωτήματα: Ποιὸ είναι το ζήτημα, το οποίο «έχει κάπως παρεξηγηθεί»; Το ότι η εγκύκλιος στον τρίτο άξονα θεματολογίας αναφέρεται απλώς και μόνον στις σχέσεις αγοριών και κοριτσιών, ανδρών και γυναικών και στην ισότητα τών φύλων, ενώ οι επικριτές της φαντάζονται και αναφορὰ στην αποδοχὴ των ομοφυλοφιλικών σχέσεων ως φυσιολογικών; Αλλὰ την πρόθεση τών συντακτών την αποκαλύπτει η εικόνα του τρίτου άξονα της Θεματικῆς Εβδομάδας, όπως είναι καταγεγραμμένη στην εν λόγω εγκλυκλιο.

Και ερωτούμε: Ο γενικὸς τίτλος του άξονα «Έμφυλες ταυτότητες» δεν εμπεριέχει το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας; Οι υπότιτλοι στις θεματικὲς για μαθητὲς «Βιολογικὸ και Κοινωνικὸ Φύλο» και «Αποδομώντας τΑ Έμφυλα στερεότυπα» δεν μαρτυρούν ευνοϊκή έναντι της ομοφυλοφιλίας στάση με στόχο την αναγνώρισή της ως φυσιολογικής κατάστασης; Ο υπότιτλος στις θεματικὲς για γονείς και εκπαιδευτικοὺς «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο» δεν παραπέμπουν σαφέστατα στην αντίληψη ότι η ομοφυλοφιλία, ο σοδομιτισμὸς, είναι φυσιολογική μορφή σχέσης στην ανθρώπινη κοινωνία; Τόσο άσχετοι στο να κατανοούν ένα κείμενο είναι όλοι εκείνοι, πού έκριναν καί κατέκριναν τα συγκεκριμένα σημεία της εγκυκλίου; Ή μήπως πρόθεση των συντακτών της εγκυκλίου ήταν να δοθή η ευκαιρία στους εκπαιδευτικοὺς και στους εγκεκριμένους φορείς να μιλήσουν για το καταστροφικὸ πάθος της ομοφυλοφιλίας και τα ολέθρια αποτελέσματά της στον άνθρωπο και στην κοινωνία;

Άν πράγματι το «παρεξηγημένο ζήτημα … δεν ισχύει», κατὰ τη δήλωση του κ. υπουργού, τότε γιατὶ ο ίδιος δεν προχώρησε να καταδικάση τέτοιου είδους αντιλήψεις και προσπάθειες; Γιατί, επίσης, δεν ακούστηκε ούτε η παραμικρὴ αντίδραση απὸ το Υπουργείο στις δηλώσεις ομοφυλοφιλικών Συλλόγων, οι οποίοι το συγχαίρουν γιὰ τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία του και προτρέπουν τα στελέχη του να μην πτοηθούν απὸ τὶς διάφορες αντιδράσεις, αλλὰ να μείνουν σταθεροὶ και αταλάντευτοι στην πραγματοποίηση των αποφάσεών τους;

Τα κείμενα και οι λόγοι, που ασκούν κριτικὴ στην εγκύκλιο γιὰ τον άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» περιέχουν σοβαρὰ επιχειρήματα και προκλητικὰ ερωτήματα, τόσο για διαδικαστικὰ, όσο και για ουσιαστικὰ ζητήματα. Έχουν την εντύπωση οι άνθρωποι του Υπουργείου Παιδείας ότι μπορούν να τα προσπεράσουν όλα αυτὰ με την ισχὺ της εξουσίας, με μία γενικόλογη και εκτὸς πραγματικότητας διευκρίνιση ότι «το ζήτημα, το όποίο κατὰ κάποιον τρόπο έχει παρεξηγηθεί, δεν ισχύει» και με ένα κολακευτικὸ πυροτέχνημα «ότι η Ιεραρχία έχει τη σοφία να καταλάβει και τις εγκυκλίους και τις διευκρινίσεις»;

«Αν πρέπει να πιστεύουμε κάπως στον Πλάτωνα, γράφει ὁ Μ. Βασίλειος, αυτὸ είναι το τελευταίο όριο της αδικίας, το να φαίνεται κανεὶς δίκαιος χωρὶς να είναι» (Προς τους νέους, 6· ΕΠΕ 7,334).

Είναι κρίμα! Άνθρωποι, που τους έχει ανατεθή η πιὸ ωραία και πιὸ σημαντικὴ αποστολή, η καλλιέργεια των νέων ανθρώπων, να πνίγονται μέσα στην υποκρισία, φιλοδοξώντας να γίνουν αποδομηταὶ της πιὸ αληθινῆς παιδείας, της Ορθόδοξης παιδείας, αυτής που γαλούχησε γενεὲς, οι οποιες μεγαλούργησαν.

Ευτυχώς υπάρχει το καλὸ «προζύμι», οι συνειδητοποιμένοι γονείς και εκπαιδευτικοί. Αυτοὶ που μάχονται πνευματικὰ και αντιστέκονται με στέρεη την πίστη ότι στο τέλος θα νικήση η Αλήθεια.

Αρχιμ. Αυγουστίνος Γ. Μύρου, Δρ Θ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τους εκτός Κοζάνης

Ο πατήρ Αυγουστίνος είναι ιεροκήρυκας της μητροπόλεως Σερβίων και Κοζάνης

12 σχόλια

  • πολυ καλα τα λεει ο Πατερ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ να μας φυλαει ο θεος απο τους ανεγκεφαλους που εχουν αναλαβει την εξουσια στην χωρα μας …….

    • Ο πατήρ πολύ καλά τα λέει, αλλά ο δικός σου ο Κούλης το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων το ψήφισε με δυό χέρια. Είδες καμμιά διαμαρτυρία για τη θεματική εβδομάδα από τη Νδούλα ;

  • Όντως θέλει προσοχή να μην επικρατήσουν οι ακραίοι ανάμεσά τους.

    Όχι ΟΜΩΣ να ξανάθρουν οι ΛΗΣΤΕΣ μας, ο Κούλης και η ΝΔ που είναι μπλεγμένοι σε ΚΑΘΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ και κάθε σε βάρος μας ΛΗΣΤΕΙΑ!

    Άσε που και ο Κούλης ΚΑΙ πιστεύει ΚΑΙ ψήφισε το ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.

    Και πιστεύει το ίδιο ο Κούλης και τις έμφυλες ταυτότητες -η σιωπή του είναι … εκκωφαντική!

  • Εύγε Αυγουστίνε. Ας ξεστραβωθούνε μερικοί και ας καταλάβουν επιτέλους που οδηγούν την κοινωνία οι ανεγκέφαλοι που κυβερνούν.

  • Τι θέλουν οι “προοδευτικοί” ; Σεβασμό απέναντι στην πολυμορφία ; Συμφωνούμε.
    Δίνουν όμως την εντύπωση ότι διακατέχονται από μίσος προς τη διαφορά των φύλων.
    Ομοφοβικός είναι όποιος φοβάται ή αποστρέφεται ή μισεί ή περιφρονεί τους ομοφυλόφιλους , όχι όποιος έχει διαφορετικές απόψεις. Οι δήθεν «προοδευτικοί» χώροι έφτασαν στο σημείο για το οποίο πάντα επέκριναν άλλους, να καταδιώκουν απόψεις.
    να ποινικοποιείται η άποψη ότι η ο0μοφυλοφιλία δεν είναι φυσιολογική
    Δηλαδή τι θέλουν να τιμωρούνται όσοι, κληρικοί ή λαϊκοί , πάρουν δημόσια θέση για το θέμα της ομοφυλοφιλίας αναφερό-μενοι στο του Αποστόλου Παύλου «παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας, αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν, ομοίως δε και οι άρσενες…». (Ρωμαίους Α 26).

  • Οι Ο «προοδευτικοί» ζητούν σεβασμό απέναντι στην πολυμορφία. Συμφωνούμε απόλυτα. Δίνουν όμως την εντύπωση ότι διακατέχονται από μίσος προς τη διαφορά των φύλων.
    Γιατί δεν καταλαβαίνουν ότι ομοφοβικός είναι όποιος φοβάται ή αποστρέφεται ή μισεί ή περιφρονεί τους ομοφυλόφιλους , όχι όποιος έχει διαφορετικές απόψεις.
    Οι δήθεν «προοδευτικοί» χώροι έφτασαν στο σημείο για το οποίο πάντα επέκριναν άλλους, να καταδιώκουν απόψεις. Να ποινικοποιείται η άποψη ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι φυσιολογική.Δηλαδή τι θέλουν να τιμωρούνται όσοι, κληρικοί ή λαϊκοί , πάρουν δημόσια θέση για το θέμα της ομοφυλοφιλίας αναφερόμενοι στο του Αποστόλου Παύλου «παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας, αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν, ομοίως δε και οι άρσενες…». (Ρωμαίους Α 26)

  • ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ,ΓΕΡΟΝΤΑ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ε.ΣΥΝ.

    • Μπράβο στον υπουργό πρέπει να προχωρησει η κοινωνία …..

      ΔΗΛΑΔΗ
      Νὰ μάθουν, λέει τὸ ὑπουργεῖο, τὰ παιδιὰ στὴν προεφηβικὴ ἡλικία ὅτι δὲν ὑπάρχουν κανονικότητες καὶ ἀποκλίσεις στὴν ἀνθρώπινη σεξουαλικότητα, ὅτι τὸ φύλο εἶναι κοινωνικὴ κατασκευή, ὅτι ἡ ἐρωτικὴ ἕλξη πρὸς τὸ ἴδιο φύλο καὶ οἱ ὁμόλογες σεξουαλικὲς πρακτικὲς εἶναι τόσο κανονικὲς ὅσο καὶ οἱ παραδοσιακὲς μεταξύ των δύο φύλων, ὅτι τὸ βιολογικὸ φύλο εἶναι κάτι ποὺ ἔρχεται σὲ δεύτερη μοίρα.

      Οι προτεινόμενες επιλογές είναι άφυλος, μη-δυαδικός, ρευστό φύλο, queer φύλο, διπλό φύλο, τριπλό φύλο, ουδέτερο, ανδρόγυνο, ημι-κορίτσι, ημι-αγόρι. Είναι τρομακτικό τνα μη μπορείς απλά να είσαι κορίτσι ή αγόρι.

    • Ναι να προχωρήσει ή κοινωνία στον γκρεμό και στην
      Παράνοια και στην ασυδοτη και ανεύθυνη Ανηθικότητα!
      Αυτό θέλει ή Αριστερά !

Γράψτε απάντηση στο ΣΟΦΙΑ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.