Λύστε τα προβλήματα, μην κοροϊδεύετε τους πολίτες – Μια οφειλόμενη απάντηση στη ΔΕΥΑΚ από τον Γ. Σιδέρη

28 Ιανουαρίου 2019
13:50

Με  επιστολή της η ΔΕΥΑΚ στις 22/1/2019 προσπαθεί να μας απαντήσει στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε με τη λειτουργία της Τηλεθέρμανσης εμείς οι κάτοικοι επί της οδού Μυστρά, και το οποίο έθεσα δημόσια στις 14/1/2019. Θέλω αρχικά να επισημάνω ότι όντως η επιστολή μου στάλθηκε μετά τη διακοπή τροφοδότησης της Τ/Θ από δυο μονάδες του ΑΗΣ Αγ. Δημητρίου, στις 11/1/2019.
Όμως κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ πιάνεστε αδιάβαστος διότι υπάρχει εξώδικό μας προς τις υπηρεσίες σας απο τις 9/1/2019, και αφού ήδη είχε περάσει πάνω από μια βδομάδα που εμείς ξεπαγιάζαμε. Άρα η συσχέτιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε με τη (μη) λειτουργία της Τ/Θ με τη λειτουργία της ΔΕΗ πέφτει στο κενό.
Όσον αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, κάθε χρόνο, τα θέταμε πολλές φορές κάθε χρόνο και μάλιστα στο γενικό διευθυντή της επιχείρησης κ. Παυλίδου, ο οποίος μπορεί να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μας.
Μια σοβαρή επιχείρηση, όπως θέλει να θεωρείται η ΔΕΥΑΚ, πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες της για τα προβλήματα που προκαλεί στους πολίτες και όταν δεν τηρεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη θέση που κατέχει είναι να παραιτηθεί, να συνταξιοδοτηθεί ή να πάει στο σπίτι του. Υπάρχουν συμπολίτες άλλοι νέοι, άλλοι έμπειροι, με επιστημονική γνώση και όρεξη για δουλειά ωστε να λύσουν τα προβλήματα.
Τέλος όσον αφορά τις βλάβες της ΔΕΗ μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη των καταναλωτών, κανεις δεν σας ρίχνει ευθύνες για αυτές. Η ευθύνη σας είναι ότι εδώ και 4 χρόνια αφήνετε μια γειτονιά να παγώνει κάθε χρόνο.
Γι ´ αυτό αφήστε τις σοφιστείες και μην πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα.
Τέτοιου είδους δικαιολογίες και μπέντια τα λέμε στο καζάνι του Γκλάκα όταν καρτιρούμι να ξεκαζανιάσουμε τ´ ρακί.
Τον λόγο πλέον τον έχει ο Δήμαρχος που καλείται να δώσει λύση αφού ο ορισμένος απ´ αυτόν πρόεδρος και η διεύθυνση της ΔΕΥΑΚ αδυνατούν ή αδιαφορούν.
Καλές Απουκρές
Γιάννης Σιδέρης, αρτοποιός Μυστρά 3, Κοζάνη.

20 σχόλια

  • καλα απαντησε η ΔΕΥΑΚ με τετοιο υφος χωρις να γνωριζει την προσφυγη των ιδιωτων.ανικανη η διοικηση της ΔΕΥΑΚ κ η ευθυνη φυσικα βαραινει αυτους που την ορισαν, τον ιδιο το δημαρχο δηλαδη. καλα ξεκαθαρισματα στα δικαστηρια

  • Συγνώμη κύριε αρτοποιέ. Δεν σας γνωρίζω, αλλά η επιστολή σας μόνο εμπαθεια δείχνει. Και πολλά άλλα που γράφετε γενικά στα site όλα το ίδιο χαρακτήρα έχουν. Αντε καλές Απόκριες.

  • Η ΔΕΥΑΚ και συγκεκριμένα η τηλεθέρμανση δουλεύει τέλεια κατά 97% και σε τυχόν προβλήματα το προσωπικό είναι σε χρόνο ρεκόρ να εξυπηρετήσει, αυτή η αντιπαράθεση μου μυρίζει εκλογική αντιπαράθεση

  • Το πρόβλημα είναι οτι η ΔΕΥΑΚ δεν μας λέει ποιές είναι οι συμβατικές υποχρεώσεις ακριβώς. Μας λέει οτι απλά μας παρέχει θερμική ενέργεια. Το ερώτημα είναι πόση. Σαν να λέει η ΔΕΗ σου δίνω ρεύμα αλλά πόσα χερτζ, πόση τάση,πόσα αμπέρ δεν σου λέω.
    Ετσι όμως δεν μπορείς να συζητήσεις. Ας μας πει η ΔΕΥΑΚ τι ακριβως δεσμεύεται να παρέχει και πόσο και μετά να κρίνουμε. Αλλά κρύβεται. Μονοπώλιο δια ολίγους….

    • 97%?? Και μετά εγκαλεις τον κ. Σιδερη για εμπάθεια; Έχεις τουλάχιστον πλάκα… Η μισή πόλη αντιμετωπίζει πρόβλημα μόλις η θερμοκρασία πιάσει -1 βαθμό. Και αυτό το παραδέχεται η ίδια η δευακ…

  • και πολύ ευγενικός ήταν. έχει παρατραβήξει η κατάσταση. Αν επρόκειτο για μία φορά δεν θα έλεγε κανείς τίποτα απολύτως, αλλά αυτό συμβαίνει 4 χρόνια τώρα.

  • Κι εμείς στην οδό Αετορράχης (Σκρ’κα) όταν έχει πολύ κρύό είμαστε με τα ηλεκτρικά σώματα αγκαλιά.
    Διαμαρτυρηθήκαμε χίλιες φορές αλλά πλέον βρεθήκαμε…

  • Σε διαφορα σημεία της πόλης ακόμα και στο κέντρο δεν επαρκεί η τηλέθέρμανση. ας αφήσει τα ψεματα η Εταιρία και να λύσει τα πολλά προβλήματα του δικτυου της

  • Η τηλεθέρμανση γενικά δεν επαρκεί τα τελευταία χρόνια και φυσικά η ΔΕΥΑΚ δεν κάνει τίποτα γι αυτό
    Το μόνο που ξέρει να κάνει καλά είναι να στέλνει φουσκωμένους λογαριασμούς για τους οποίους κανείς δεν λέει τίποτα

  • Όποιος δεν είναι ικανοποιημένος με την τηλεθέρμανση ή δεν μπορεί να ζεσταθεί καλά, γιατί δεν επιλέγει άλλο τρόπο θέρμανσης; κανείς δεν τον κρατά δεμένο στο δίκτυο της Τηλεθέρμανσης ούτε είναι μονοπώλιο θέρμανσης η Τηλεθέρμανση.
    Όταν συνδέεται κάποιος σε ένα δίκτυο παροχής ενέργειας αποδέχεται εκτός από τα θετικά και τα αρνητικά του δικτύου.
    Πόσες φορές έστειλες εξώδικο στη ΔΕΗ όταν κόβεται το ρεύμα; κύριε Σιδέρη;
    Εγώ ξέρω ότι αν δεν είμαι ικανοποιημένος από κάποιον δεν κάθομαι εκεί παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω.

    ΥΓ
    Σ’αυτήν τ’ν έρμη τηλεθέρμανση μαζώθκαμοι σαν τ΄ς μπουμπανέοι ….

    • Δεν ειναι ετσι. Οταν η ΔΕΗ δεν σου παρέχει την σωστή τάση σε αποζημιώνει και σου αποκαθιστα την ζημιά
      Η τηλεθερμανση ειναι μονοδρομος εαν θες να εισαι ενταξει περιβαντολογικά. Δεν εχει λογικη το” παντε αλλου”
      Μονοπώλιο ειναι. Οπως ήταν κάποτε η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ

  • Λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η γειτονιά ζητάει ο άνθρωπος και η απάντηση της υπηρεσίας πετάει την μπάλα στα κεραμίδια.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.