Π. Κουκουλόπουλος: “Την ώρα που εμείς γκρεμίζουμε γέφυρες του ΟΣΕ και κάποιοι το γιόρταζαν κιόλας θριαμβολογώντας, διαβάστε τι προγραμματίζουν στη Γερμανία”

21 Ιανουαρίου 2020
15:06

Την ώρα που το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) της σημερινής κυβέρνησης, όπως και της προηγούμενης, δεν αφιερώνει ούτε μια λέξη για το οικολογικότερο μέσο χερσαίων μεταφορών που ειναι ο Σιδηρόδρομος.

– Την ώρα που η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζανης-Καλαμπάκας-Ηγουμενίτσας έργο ζωτικής σημασιας για το μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας απεντάσσεται απο το εθνικό προγραμμα μεταφορών (Ιουνιος 2019) χαμένο στην αδιαφορία της προηγούμενης κυβερνησης και των τοπικών μας αρχόντων.

– Την ωρα που εμείς γκρεμίζουμε γέφυρες του ΟΣΕ και κάποιοι το γιόρταζαν κιόλας θριαμβολογωντας… Διαβάστε τι προγραμματίζουν στη Γερμανία σε ενα απόσπασμα ειναι απο την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (17/1/2020)

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ

…Μία ακόμη προσπάθεια του Βερολίνου να στραφεί σε πράσινες πολιτικές είναι το σχέδιο εκσυγχρονισμού και επέκτασης των γερμανικών σιδηροδρόμων, που ανακοινώθηκε δύο ημέρες πριν από τη συμφωνία για την κατάργηση του λιθάνθρακα. Πρόκειται για δεκαετές πρόγραμμα, που προβλέπει δαπάνες ύψους 86 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση σιδηροδρομικών δικτύων, γεφυρών και σιδηροδρόμων. Προβλέπει επίσης την επέκταση του δικτύου με νέα δρομολόγια προκειμένου να προσελκύσει το επιβατικό κοινό και να περιορίσει την κίνηση με αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και με αεροπλάνα. Οι μετακινήσεις με σιδηροδρόμους εκπέμπουν σαφώς λιγότερα καυσαέρια από εκείνα των οδικών και των αεροπορικών μεταφορών.

Βάσει του προγράμματος που συμφωνήθηκε, μέχρι το 2030 οι μεγαλύτερες πόλεις της Γερμανίας θα συνδέονται μεταξύ τους σιδηροδρομικώς με δρομολόγια ανά 30 λεπτά. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουν αποκατασταθεί πλήρως 2.000 γέφυρες και κάθε χρόνο η Deutsche Bahn θα αποκαθιστά 2.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών. Σημειωτέον ότι η εταιρεία έχει ήδη από 1ης Ιανουαρίου μειώσει τις τιμές των εισιτηρίων σε όλα τα δρομολόγια κατά 10% καθώς η κυβέρνηση έδωσε εντολή να μειωθεί ο ΦΠΑ στα εισιτήρια. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρόκειται να χρηματοδοτήσει το σχέδιο με 62 δισ. ευρώ, ενώ η κρατική εταιρεία διαχείρισης των σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn, θα διαθέσει 24 δισ. ευρώ. Ανακοινώνοντας το πρόγραμμα, ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Αντρέας Σόιερ, δήλωσε πως η νέα δεκαετία «θα είναι η δεκαετία των σιδηροδρόμων».

37 σχόλια

  • “Την ώρα που εμείς γκρεμίζουμε γέφυρες του ΟΣΕ και κάποιοι το γιόρταζαν κιόλας”… πάλι φθηνός λαϊκισμός; Επικεντρώσου στο άρθρο και άσε να κρίνουμε εμείς… οι συγκεκριμένες γέφυρες ανήκαν στο απώτερο παρελθόν και δεν ήταν κατάλληλες για τον σιδηρόδρομο του μέλλοντος… φυσικά αυτά είναι ψιλά γράμματα για σένα που το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να πολιτικολογείς χωρίς ουσία…

    • Το θέμα είναι ότι δεν υπήρξε σχεδιασμός. Κραυγές για να παρουμε τις εκλογες απο τον Καρυμπα, σιγή για να παρουμε τις εκλογές απο τον Ιωαννίδη και τώρα το απόλυτο τίποτα σεν ενα σιδηρόδρομο που στην Ελλάδα είναι απαξιωμενος σε επιπεδο κεντρικης εξπυαιας, όταν σε όλη την Ευρώπη είναι ενα εναλλακτικό μέσο.

    • Την ώρα που κλείνανε μονάδες και πανηγύριζαν κιόλας “ΠΑΣΟΚ Μπιρπίλη”, άλλη σχεδίαζαν το πως θα κάψουν και το τελευταίο κιλό από τα ορυκτά τους καύσιμα.

      • Οι γεφυρες ηταν κοσμηματα αρχιτεκτονικης της εποχης τους. Δεν γκρεμιζονται τετοια εργα! Απαραδεκτοι ολοι τους! Ντροπη που φωτογραφιζονταν μπρος στα συντριμια της καταστροφης τους. Αισχος ! Ντροπη που τους το επιτρεψαμε. Ας μονοδρομουνταν η οδος κι ας αναπτυσσονταν δευτερο ρευμα εκατερωθεν. Οχι ομως κ να γκρεμισουν τετοιο εργο τεχνης με πετρα. Ηταν υπεροχες κατασκευες περαν της λειτουργικοτητας τους.

  • Δεν πανηγυρίζαμε , οι αυλικοί του Καρυπίδη πανηγύριζαν . Ο μοναδικός άνθρωπος που θεωρεί επιτυχία που γκρέμισε τις γέφυρες του ΟΣΕ !. Επιτυχία που προσπαθεί να κόψει την επικοινωνία του τρένου με την πόλη της Κοζάνης ! Επιτυχία που για να έρθει το τρένο στην πόλη ( όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλης ) θα πρέπει να κτιστούν οι γέφυρες που κατάστρεψε ! Τουρισμός χωρίς τρένο πολύ δύσκολο γίνεται , ανάπτυξη χωρίς τρένο πολύ δύσκολο γίνεται . Και ο Καρυπίδης πανηγυρίζει για την καταστροφή , για το γκρέμισμα .

    • Τουρισμός χωρίς τρένο πολύ δύσκολο γίνεται

      20000000 Τουρίστες με πιο τρένο ήρθαν και δεν το πήραμε χαμπάρι.

      Μάλλον με τον υπερσιβηρικό.

      • Το μεγαλύτερο κομμάτι του εσωτερικού τουρισμού ταξιδεύει με τρένο στην πολιτισμένη Ευρώπη όπου ο σταθμός είναι στο κέντρο κάθε πόλης. Ευχαριστω

    • Πόσα θύματα θα θρηνούσαμε ακόμη στις γέφυρες αν δεν τις είχε γκρεμίσει ο Καρυπίδης; Σας ενδιαφέρει;
      Τρένο δεν ερχότανε και δεν έρχεται ακόμη, ούτε στην Πτολεμαΐδα και δεν θα έρθει μάλλον ποτέ!
      Οπότε ναι, εξαιτίας του τραίνου που δεν έρχεται στην Κοζάνη επειδή γκρεμίσαμε τις γέφυρες, σταμάτησαν να έρχονται τουρίστες στην Κοζάνη και τη Δυτική Μακεδονία

  • Ποια Γερμανία..δες η Τουρκία. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) αναμένει να αυξήσει περαιτέρω τις επενδύσεις της ύψους 1 δις ευρώ στην Τουρκία την επόμενη χρονιά, με τους σιδηρόδρομους να επωφελούνται από την χρηματοδοτική άνθηση.Ένα από τα κύρια συμφέροντα της EBRD είναι η σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας Halkali-Kapikule, η οποία θα συνδέει τη δυτική όχθη του Βοσπόρου με τα βουλγαρικά σύνορα. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2019 και αναμένεται να κοστίσει περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ και να διαρκέσει τέσσερα χρόνια.

    Η ΕΕ έχει ήδη δεσμεύσει 275 εκατ. Ευρώ σε επιχορηγήσεις μέσω του Μηχανισμού Προενταξιακής Βοήθειας (ΜΠΒ) στις αρχές του 2019 και η EBRD αναμένεται τώρα να προσθέσει την οικονομική της συνδρομή στην προσπάθεια αυτή.

  • Δυστυχώς αγαπητέ μου φίλε Πάρη για να γίνουν αυτά στην χώρα μας χρειάζεται ανθρώπους με πολιτικό όραμα ιδέες και όρεξη για δουλειά εμείς ήμαστε πολύ καλοί στην εύκολη κριτική στις διαπιστώσεις στο εύκολο και ξεκούραστο χρήμα.Βεβσια οι ευθύνες είναι διαχρονικές και χωρίς χρώμα.

  • Όσοι έχουν δυο δράμια μυαλό σε αυτή την περιφέρεια εξωστρακίζονται δυστυχώς! Κουκουλόπουλε το μεγάλο σου «λάθος» είναι οτι ξεχωρίζες πολύ δυστυχώς … έχουμε ότι μας αξίζει.. δυστυχώς … ΔΥΣΤΥΧΩΣ εις την νιοστή

    • Θα είχε δίκιο ο Πάρις αν έλεγε ότι στο νέο ΕΣΕΚ πάλι δεν κάνουμε το βασικό, δηλαδή σιδηρόδρομο ηλεκτροκίνητο σε όλη τη χώρα και το διευρωπαϊκό άξονα Χ για να σταματήσουμε να καταναλώνουμε πετρέλαιο….
      Αντί γιαυτό προτίμησε να επιτεθεί στον Καρυπίδη (τον φοβάται ως μελλοντικό υποψήφιο βουλευτή, που εξασφαλίζει τη μη εκλογή τη δική του), ως συμφεροντολόγος και μικρόψυχος που είναι.
      Αν δεν το καταλάβει, θα μείνει εκεί. Στο περιθώριο.

  • ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΛΙ ΔΑΓΚΩΤΟ ΠΑΡΙ,ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΛΑΟ.

  • Ενώ αυτός που πέρασε από καίρεια αυτοδιοικητικά και υπουργικά πόστα, βοήθίσες τα μέγιστα!
    Τελικά μερικοί και ανίκανοι αποδείχτηκαν και αυτοκριτική δεν κάνουν και θράσος έχουν!

  • Φθηνός λαϊκισμός η σύνδεση του «γκρεμίσματος» της παρωχημένης γέφυρας του σιδηρόδρομου, που δεν λειτουργούσε.
    Ο Κύριος τοπικός πολιτευτής ξεχνά.
    1) Η Σιδηροδρομική Γραμμή Αμυνταίου – Κοζάνη ηταν η πλέων αντιοικονομική γραμμή του ΟΣΕ και ιδικά μετά το άνοιγμα της Εγνατίας οδού. (Κοζάνη για Θεσσαλονίκη με τρένο διαρκούσε 3 ώρες, Κοζάνη για Θεσσαλονίκη από Εγνατία οδό είναι 1,5 ώρα).
    2) Η γραμμή Κοζάνη – Αμύνταιο ανακαινίστηκε από το 2003εως 2007με νέα γραμμή βαρέως τύπου (Πεταμένα λεφτά στον Κουβά. Επιχειρηματολογία!!!!!!!!!!!!!! Θα συνδέσει την Καλαμπάκα με την Θεσσαλονίκη. (Αξιοθαύμαστη διορατικότητα για την Ελληνική πραγματικότητα).
    3) Το 2010 έκλεισε στα πλαίσια της εξυγίανσης της Τραινοσε.
    Ερώτημα στον Κύριο πολιτευτή που οραματίζεται και πολύ σωστά την Σιδηροδρομική Σύνδεση με την Ήπειρο.
    Σε τι θα εξυπηρετούσε η γέφυρα αυτή το συγκεκριμένο έργο;
    Αν ήσασταν εσείς στα Αυτοδιοίκητα της περιοχής θα διατηρούσε, μια παρωχημένη γέφυρα γραμμής του ΟΣΕ που δεν λειτουργούσε, μιας γέφυρας που ήταν και επικίνδυνη για την ασφάλεια τον πολιτών;
    Και μια και μιλάτε για Γιορτές και θριαμβολογίες ας σας θυμίσω και εγώ κάποιες.
    Για την Ολυμπιάδα!!!!!!!!!!!!!!
    Για το χρηματιστήριο!!!!!!!!!!!! Κτλ κτλ
    Πόσα χιλιόμετρα σιδηρόδρομο θα μπορούσαμε να κάνουμε αν δεν είχαμε Αυτά τα γλέντια; Σίγουρα μια φορά τον γύρο της γης.

    • Συνεχίζει να πανηγυρίζει ο Καρυπιδης για την καταστροφή δυο γεφυρών. Νέες γραμμές στον σταθμό της Κοζάνης και αυτό για τον Καρυπιδη είναι παρωχημένη σιδηροδρομική γραμμή. Οποίος μπορεί βελτιώνει και αφήνει παρακαταθήκη για το μέλλον και αυτός που δεν μπορεί καταστρέφει και την καταστροφή την ονομάζει έργο και νιώθει υπερήφανος. Μεγαλύτερη κατρακύλα δεν υπάρχει

  • αυτό είναι που λέμε “θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο”

    40 χρόνια δημαρχος, βουλευτής, υπουργός και στο τέλος παρέδωσε τον σιδηρόδρομο κλειστό και από πάνω φωνάζει γιατί γκρέμισαν δυο στενές γέφυρες πάνω από δυο φαρδείς δρόμους,

    τι έπρεπε να κάνουν να τις αφήσουν και να πέφτει ο κόσμος πάνω και να σκοτώνεται?

  • Πράγματι πάντα ο Πάρης μιλούσε για τη σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης Καλαμπάκας, το επιβεβαιώνω, όμως 40 χρόνια δήμαρχος βουλευτης υπουργος γιατι δεν την προώθησε?

    Και έρχεται τώρα να πει τι? Γιατί δεν την φτιάχνουν τώρα?

  • Αν ο Πάρης θέλει να επανέλθει να το κάνει αφήνοντας όμως στην άκρη τη μικροπολιτική και τον λαϊκισμό, αυτά δεν περνούν πλέον και δεν τον τιμούν για το όποιο έργο έκανε. Ειδάλλως να κάτσει στ’ αυγά όπως κάνουν τόσοι άλλοι πρώην και περνούν ήσυχα κι ωραία, και είναι Κύριοι!

  • ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΔΡΕΠΑΝΟΥ-ΞΗΡΟΛΙΜΝΗΣ ΜΕ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΑ ΚΟΙΛΑ, ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ-ΣΠΑΤΑΛΗ ΓΙΑ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΤΛ. Η ΜΕΣΩ ΚΟΖΑΝΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ Η ΛΑΜΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΠΟ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ-ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΗΝ …ΞΥΝΙΑΔΑ κ. ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΕ!!!

    • καποιοι έχουν μεγάλα συμφέροντα στο να μετακινηθεί το τρένο στα Κοιλα. Γι αυτό έπρεπε να γκρεμιστούν οι γέφυρες.

  • Το πρόβλημα με τη διοίκηση Κουκουλόπουλου – Μαλούτα είναι ότι ποτέ δεν αποδέχτηκαν ότι τα γύρω χωριά Κοίλα, Βατερό, Κρόκος κ.λ.π. αποτελούν μέρος ενός ενιαίου πολεοδομικού συγκροτήματος με την Κοζάνη για να γίνει ο σταθμός στα Κοίλα. Τα χωριά τα έχουν μόνο για να παίρνουν ψήφους.

  • Και καλά να περάσει το τρένο μέσα από την Κοζάνη, στον Άργυλο από εκεί που είναι να περάσει κτίζεται η νέα Ποντοκώμη, από που θα πάει, θα πετάξει?

  • Άδικο έχει για αυτούς που πανηγύριζαν επειδή γκρέμισαν δύο γέφυρες? Απέκοψαν την δυνατότητα την πόλη από την δυνατότητα να πλησιάσει τρένο στην περιοχή.Και βέβαια τα τρένα δεν μεταφέρουν μόνον ανθρώπους αλλά και προϊόντα.

  • Ο Καρυπίδης έκανε χρυσά που γκρέμισε τις γέφυρες! Εσύ τις κοιτούσες . Όπως έκανες χρόνια και με τις στροφές στο Κλιούγκι.

    Τη δική σου μετριότητα τη μετατρέπεις σε χλευασμό για τους άλλους.

  • ΠΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΚΟΤΏΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΓΈΦΥΡΕΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ; ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΑΔΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΕΣΑΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΡΕΧΑΝ. ΠΑΡΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΔΕ ΣΕ ΤΙΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ

    • Μην λέτε παραμυθία ατυχήματα εξακολουθούν να γίνονται . Η πρακτική του Καρυπίδη είναι ποναει χέρι κόβει χέρι. Είναι τουλάχιστον ηλίθιο να προσπαθείτε να μας πείσετε ότι καταστρέφοντας και γκρεμίζοντας υπάρχει ανάπτυξη. Προσπαθώντας να βελτιώσεις αυτό που βρήκες και δημιουργώντας κάτι νέο αυτό είναι ανάπτυξη. Ο Καρυπίδης συνδύασε το όνομα του με το γκρέμισμα με την καταστροφή

  • Πάρι είσαι πολιτικό κεφάλαιο για την Δυτική Μακεδονία. Άσε του πικρόχολους να κάνουν κριτική αλλά καμία πρόταση.
    Και να μην θεωρούν κάποιοι πως αερολογώ να πω πως
    ΕΣΥ
    1. Είπες για τον στρατηγικό επενδυτη στη ΔΕΗ και κόντεψαν να σε λιντσάρουν
    2. Έκανες το πάρκο που καμαρώνουμε σήμερα στην Κοζάνη
    3. Την υπέροχη βιβλιοθήκη
    4. Την πλατεία
    5. Ολοκλήρωσες πιο σύντομα την τηλεθέρμανση που απολαμβάνουμε όλοι

    και τόσες άλλες ενέργειες και προτάσεις.
    Σε ευχαριστούμε που συνεχίζεις να προσφέρεις !

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.