kozan.gr: Εξετάζεται, ως προληπτικό μέτρο, για την Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, η πρόταση για τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών, με χρονο-καθυστέρηση κι από τις δύο πλευρές της

1 Φεβρουαρίου 2020
12:32

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του kozan.gr, μια πρόταση που “έπεσε” στο τραπέζι, ως προληπτικό μέτρο, για την Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων – και μάλιστα εξετάζεται σοβαρά – είναι η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών, με χρονο-καθυστέρηση, κι από τις δύο πλευρές της γέφυρας. Όμως, όπως λένε ειδικοί, στους οποίους έσπευσε το kozan.gr για να λάβει τη γνώμη τους, για το εν λόγω μέτρο, αν τελικά εφαρμοσθεί (αυτό), η χρονο-καθυστέρηση αυτή, αν για παράδειγμα είναι της τάξεως π.χ. των 2 λεπτών (ίσως και περισσότερο), όπως ακούγεται πως θα είναι, ενδεχομένως να επιφέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκούν οι εμπνευστές του, καθώς η χρονο-καθυστέρηση αυτή μπορεί να δημιουργεί μικρές “ουρές” βαρέων – κι όχι μόνο- οχημάτων, οι οποίες εν τέλει θα επιβαρύνουν τη γέφυρα.

16 σχόλια

  • χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα #τιναφτορε?????..να δειτε στο τελος θα περναμε μονο πεζοι απο τη γεφυρα!!! εαν δεν γινει κατι ριζικο και αμεσα προκοπη δεν φαινεται στον οριζοντα…

  • Ετσι βαλτε σηματοδοτες να ξεκουραζεται η γεφυρα απο το βαρος. Ρε παρτε μετρα πριν γινει το κακο η γεφυρα ειναι γεματη ρωγμες

      • Το ενδεχόμενο να κάνουμε το αυτονόητο: έλεγχος των μελετών και μετά η οποία απόφαση δεν εξετάζεται; Φυσικά κανείς δεν μιλά για εναλλακτικό δρόμο. Μέχρι τότε πως θα γίνεται η κυκλοφορία; Ο δρόμος από το Ρυμνίου και μετά είναι απλά επικίνδυνος και δεν έχει ολοκληρωθει

    • Η γέφυρα να γίνει πεζόδρομος με παράλληλο υπολίμνιο τούνελ, με γυάλινο θόλο, ώστε να μπορεί να μελετά ο ανυποψίαστος ταξιδιώτης τα υποψιασμένα ψάρια του βυθού της λίμνης!

  • Μελέτη για άμεση αποκατάσταση της γέφυρας Σερβίων . Ευκαιρία για όλη την περιφέρεια να απαιτηθεί και η κατασκευή της Ε.Ο με την Ελασσόνα

  • Σοβαρευτείτε…. Δεν είναι μέτρα αυτά. Η γέφυρα έχει πρόβλημα, φαίνεται και με γυμνό μάτι. Έχει ρωγμές παντού, έχει πάθει καθίζηση. Η επιβάρυνση της είναι μεγάλη τόσα χρόνια, πρώτα πρώτα από τον σεισμό και μετά από το κλείσιμο των Τεμπών και την μετατόπιση όλων των υπέρβαρων φορτίων από εκεί. Μη γίνει το κακό όπως με τη γέφυρα που κατέρρευσε στην Ιταλία (είναι ο ίδιος που σχεδίασε και τις δύο)…..

  • Η Ευρωπαϊκή Ένωση για να «σώσει» το περιβάλλον έκανε τα πάντα για να κλείσει τα εργοστάσια της ΔΕΗ. Για την γέφυρα δεν της πέφτει λόγος;

    • συμφωνώ μπάμπη ήδη έχουν κατασκευαστεί πέντε πλωτά λιμάνια τα οποία θα αξιοποιηθούν και θα προσληφθούν και δυο λιμενάρχες και βοηθητικό προσωπικό για την φορτοεκφόρτωση των οχημάτων !!!

    • Άντε , να επανέλθει και το παρατημένο επάγγελμα του αγωγιάτη! Ελπίζω μόνο το “αγώι” πέρα-δώθε στη λίμνη, να είναι φθηνότερο απ’ αυτό στο Ρίο-Αντίριο.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.