Συμμετοχή του 4ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Κοζάνης στο πρόγραμμα «Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ»

13 Ιουλίου 2021
13:04
Κανένα σχόλιο

 

Το 4ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κοζάνης στα πλαίσια συμμετοχής του στο πρόγραμμα «Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ» το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ υλοποίησε τις δύο τελευταίες σχολικές χρονιές τις παρακάτω δράσεις:

  • Τη σχολική χρονιά 2019-20, με την ενθάρρυνση του κυρίου Αθανάσιου Αργυριάδη, εκπαιδευτικού του σχολείου και ζωγράφου, οι μαθητές αναζήτησαν στο έργο μεγάλων καλλιτεχνών αισθητικά πρότυπα για την εικόνα και τη μορφή των δικών τους σχολικών χώρων. Βελτίωσαν, έτσι, με έργα δικά τους (τοιχογραφίες), καταρχήν την εικόνα των αιθουσών και κατ’ επέκταση και άλλους χώρους του εσωτερικού της σχολικής μονάδας τους. Ήρθαν σε επαφή με διάφορα υλικά της εικαστικής δημιουργίας, δοκίμασαν, πειραματίστηκαν και γνώρισαν εναλλακτικούς τρόπους έκφρασης.
  • Τη σχολική χρονιά 2020-21 οι μαθητές, έχοντας ως αφόρμηση το μάθημα Τεχνικού σχεδίου που διδάσκονται στην Α’ Τάξη και αποτελεί το πρώτο βήμα για την απεικόνιση, μελέτη, κατασκευή αντικειμένων, πλοίων, ομοιωμάτων κτηρίων ή ακόμη και ανθρώπινων μελών, μέσω ενός συστήματος τρισδιάστατου (3D) εκτυπωτή, έδωσαν μορφή στα σχέδιά τους δημιουργώντας απτά αντικείμενα, εργαλεία, εξαρτήματα, αλλά και άλλες μορφές που αποτελούν καλλιτεχνική έκφραση και μπορούν να συνδυάσουν την Τέχνη με την Επιστήμη.

Τα οφέλη των μαθητών μελών του προγράμματος και στις δύο φάσεις υπήρξαν πολλαπλά:

Οι μαθητές έμαθαν να εργάζονται σε ομάδες για την επίτευξη κοινού στόχου και να ανακαλύπτουν τη γνώση με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο, να σχεδιάζουν και να αποτυπώνουν τις ιδέες τους στον καμβά της σχολικής αίθουσας αξιοποιώντας τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους, να σχεδιάζουν και να δημιουργούν ένα τρισδιάστατο αντικείμενο, να αναλαμβάνουν την τεχνική υποστήριξη της δράσης ανάλογα με την ειδικότητά τους, να ενισχύουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και δημιουργικής ικανότητας και, προπαντός, να προβάλλουν και να αναδεικνύουν το Έργο τους στο Σχολείο και την κοινωνία με τρόπο καλλιτεχνικό αλλά και με διάφορους άλλους τρόπους.

Η τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση, εξάλλου, χρησιμοποιείται για την παρουσίαση επιστημονικών πειραμάτων και η γνώση και χρήση αυτής της τεχνολογίας αποτελεί πλεονέκτημα για τη μελλοντική εκπαιδευτική και επαγγελματική πορεία των ενήλικων μαθητών.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.