Σημεία ομιλίας του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ

4 Σεπτεμβρίου 2021
18:24

 

Τις δράσεις και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον κλάδο των Υπεραστικών Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ, παρουσίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ.

Ο κ. Παπαδόπουλος περιέγραψε τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η παρούσα κυβέρνηση με σκοπό τη διευκόλυνση του έργου των ΚΤΕΛ, που παρέχουν συγκοινωνία και στους πιο απομακρυσμένους προορισμούς, κρατώντας ζωντανή την ελληνική επαρχία. Όπως είπε:

«Οι επιχειρήσεις αυτές ανήκουν σε ιδιώτες, αλλά η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε επιβάλλει τόσο μεγάλα διοικητικά εμπόδια τα οποία δημιουργούσαν προσχώματα στην ανάπτυξή τους.

Και εδώ η Κυβέρνησή μας και ιδιαίτερα ο Υπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής, αλλά και ο προκάτοχός μου, Υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, με νομοθετικές πρωτοβουλίες εξάλειψαν σχεδόν όλα αυτά, με αποτέλεσμα σήμερα τα ΚΤΕΛ να μπορούν να λειτουργούν σαν ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Επιγραμματικά η παρούσα κυβέρνηση:

  • Κατήργησε τον απαρχαιωμένο Κανονισμό λειτουργίας των ΚΤΕΛ, όπου σε πολλές περιπτώσεις οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ υποχρεώνονταν να πληρώνουν προσωπικό χωρίς να προσφέρει καμία εργασία.

  • Έδωσε τη δυνατότητα στους μετόχους των ΚΤΕΛ να διατηρήσουν ποσοστά μετοχών που αντιστοιχούν σε δύο λεωφορεία ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή τους.

  • Διευκόλυνε τη διενέργεια Γενικών Συνελεύσεων με τη δυνατότητα χρησιμοποίησης των εξουσιοδοτήσεων, αφού η επίτευξη των προβλεπομένων ποσοστών παρουσίας ήταν αδύνατο να επιτευχθεί λόγω του μεγάλου αριθμού των μετόχων.

  • Εμπιστεύθηκε τα ΚΤΕΛ για την αντιμετώπιση της απαράδεκτης κατάστασης που παρέλαβε στις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης».

Όσον αφορά στην ενίσχυση των ΚΤΕΛ, προκειμένου να συνεχίσουν να προσφέρουν το έργο τους σε όλους τους πολίτες, αλλά και στις ευπαθείς ομάδες, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε:

«Προχωρά προς το Υπουργείο Οικονομικών η έκδοση της κοινής απόφασης για την καταβολή της επιδότησης σχετικά με τη μεταφορά πολυτέκνων και Ατόμων με Αναπηρία.

Επίσης, μετά από νομοθετική παρέμβαση εκδίδεται η απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον καθορισμό των δικαιούχων φοιτητών, που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο και στη συνέχεια θα καταβληθούν οι προβλεπόμενες αποζημιώσεις.

Το μειωμένο ΦΠΑ στο 13% θα συνεχίσει να ισχύει και για το έτος 2022 και πρόθεσή μας είναι με παρεμβάσεις μας να μπορέσουμε να μονιμοποιήσουμε το χαμηλό ΦΠΑ στις μεταφορές, δεδομένου ότι αυτές χρησιμοποιούνται από τα μεσαία και κατώτερα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας».

Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει την υποχρέωση να ακολουθήσει το ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο, που έχει διαμορφωθεί και ο Κανονισμός 1370/2007 είναι δεσμευτικός.

Αναφέρθηκε στο ν. 4199/2013, ο οποίος ψηφίστηκε κατά την προηγούμενη θητεία του στο Υπουργείο, προαναγγέλλοντας νομοθετικές βελτιώσεις σε ορισμένες διατάξεις οι οποίες καθιστούσαν τον νόμο μη λειτουργικό, ώστε να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση στο νέο καθεστώς. Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος:

«Σε συνεννόηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, αφού προηγηθεί ένας γόνιμος διάλογος, ώστε να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις, τόσο για τις επιχειρήσεις σας, αλλά κυρίως για την εξυπηρέτηση των πολιτών θα προσαρμόσουμε τον νόμο αυτό στις προβλέψεις του Κανονισμού 1370/2007».

Τέλος, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της κατασκευής του νέου σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, με στόχο η κατασκευή του έργου να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν.

8 σχόλια

  • Απο τα μητρώα των άριστων και το επιτελικό κράτος στον κύριο υφυπουργό που μια ζωή ειναι στο κόμμα …μάλιστα … δεν μας τα λενε καλα

  • Μιχάλη Παπαδόπουλε πρόσεχε!! Λόγω του Σωματείου των Αυτοκινητιστών ο προκάτοχος σου Κεφαλογιάννης υπέπεσε σε πολλά ατοπήματα. Τα ΚΤΕΛ αποτελούνται από ανθρώπους του μόχθου που με κόπους ετών ανανέωσαν το στόλο τους, που παλεύουν καθημερινά με όλες τις αντίξοες συνθήκες κ ακόμα κ τώρα με τον κορωνοιο έβαλαν πλάτη και υπέστησαν λόγω κακών χειρισμών των διοικήσεων ζημία. Προσοχή λοιπόν χρειάζεται από σένα ωστε να μην μπει ταφόπλακα για την εξυπηρέτηση συμφερόντων.

  • Μετά το κλείσιμο των εργοστασίων και τη μείωση των φοιτητών για να δούμε τι άλλο καλό θα δει η πόλη μας τον επόμενο χρόνο

Γράψτε απάντηση στο Φιλάκια Φουρθιώτηδες ζήστε το μύθο σας λίγο καιρό ακόμη Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.