Στην καινοτομία και στην ποιότητα των υλικών βασίζεται η αναπτυξιακή πορεία της ελληνικής εταιρείας Oinovation που παράγει και εμπορεύεται κρασί με Κρόκο Κοζάνης, το Chimera Sparkling, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Αγγλία, ενώ είναι σε αναμονή οι πρώτες παρτίδες για Αμερική.
Το Chimera έχει κερδίσει διαγωνισμούς καινοτομίας και  επιχειρηματικότητας, όπως του Χατζηιωάννου, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης αγγίζει το 60%, με στόχο να εξαπλωθεί και σε άλλες χώρες.
Πίσω από το κρασί με το αρχαιοελληνικό όνομα βρίσκεται ο κ. Νίκος Καβούνης, ο οποίος ύστερα από εργασιακή εμπειρία σε πολυεθνική εταιρεία ποτών και σπουδές στο μάρκετινγκ αποφάσισε να ιδρύσει την εταιρεία Oinovation το 2014.

Μοναδικό προϊόν
Το προϊόν που έχει στο πορτοφόλιο της είναι το Chimera Sparkling, «ένα μοναδικό προϊόν σε παγκόσμιο ιστό (φυσικός αφρώδης οίνος με προσθήκη κρόκου Κοζάνης). Η ιδέα γεννήθηκε από την προσπάθεια να συμβάλουμε στη μετάδοση του ελληνικού πολιτισμού με τον δικό μας retro innovation τρόπο» ανέφερε ο κ. Καβούνης.
Tο ευφάνταστο όνομα του κρασιού είναι δυνατό και συνδέεται με τους αρχαιοελληνικούς θρύλους για το μυθικό τέρας Χίμαιρα, η οποία μέχρι και σήμερα είναι συνώνυμο της φαντασίας, του πάθους και της δημιουργικότητας και της επιδίωξης του ανέφικτου.

40.000 φιάλες
Με βάση αυτή τη θεωρία, το Chimera Sparkling Wine ανοίγει ένα νέο παράθυρο στον κόσμο της γεύσης. «Το Chimera Sparkling Wine επιβεβαιώνει ότι τίποτε δεν είναι αδύνατο, η καλή γεύση είναι δυνατή, το καλό κρασί είναι εφικτό και μπορείτε να το έχετε μέσα στο ποτήρι σας» προσθέτει ο ίδιος επιχειρηματίας.
Η Oinovation για εφέτος ζυμώνει περίπου 30.000-40.000 φιάλες, 60% πάνω από πέρυσι και πρόπερσι. Επιπλέον, η εταιρεία συνεργάζεται με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, όπου η δρ Μαρία-Γεωργία Κούλη, διατροφολόγος, συντονίζει διατροφικές μελέτες για τα οφέλη του προϊόντος στη δημόσια υγεία. Η παραγωγή είναι στη Ρόδο, σε συνεργασία με την CAIR SA, ενώ η έδρα της Oinovation είναι στην Αθήνα.
Στην Ελλάδα, το Chimera Sparkling είναι τοποθετημένο σε ξενοδοχεία 5-7 αστέρων, high end εστιατόρια, νυχτερινά clubs και bar restaurants, ενώ παράλληλα έχει παρουσία στην Κύπρο, στην Αγγλία και είναι σε αναμονή οι πρώτες παρτίδες για Αμερική.
Στα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας είναι η αύξηση παραγωγής, η ανάπτυξη νέων προϊόντων και η προώθηση του Chimera Sparkling.
Οσον αφορά την εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, ο κ. Καβούνης πρόσθεσε: «Ολο το μέλλον είναι εκεί. Δημιουργία εξαγώγιμων ελληνικών προϊόντων που πρέπει να έχουν και παρουσία στη χώρα τους. Οσοι περισσότεροι το καταλάβουν τόσο γρηγορότερα θα βγούμε από την κρίση. Η Ελλάδα είναι τεράστιο brand στο εξωτερικό. Το μυστικό όμως είναι να συνδέσουμε όσα έχουν στη συνείδησή τους οι παγκόσμιοι καταναλωτές με πραγματικά προϊόντα που δυνητικά ήδη γνωρίζει και μπορεί να αγοράσει στον τόπο του ο καταναλωτής. Επιπρόσθετα, οι Ελληνες του εξωτερικού μπορούν να συμβάλουν τα μέγιστα ως πρεσβευτές της χώρας μας στη διάδοση αυτής της κουλτούρας».
tovima.gr