Επιστολή αναγνώστη στο kozan.gr: Σχετικά με την καταγγελία του Σωματείου Νοσηλευτικού Προσωπικού Πε.Σ.Υ.Π. Δυτικής Μακεδονίας όσον αφορά το περιστατικό της Πέμπτης 13/07/2017

19 Ιουλίου 2017
10:59
“Σχετικά με την καταγγελία του Σωματείου Νοσηλευτικού Προσωπικού Πε.Σ.Υ.Π. Δυτικής Μακεδονίας όσον αφορά το περιστατικό της Πέμπτης 13/07/2017 έχω να αναφέρω τα εξής.
Στο Γενικό Μαμάτσειο Νοσοκομείο φιλοξενήθηκε οικογενειακό μας πρόσωπο το οποίο εγχειρίστηκε και παρέμεινε στο Νοσοκομείο για 10+ ημέρες. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τύχαμε εξαιρετικής συμπεριφοράς από το πλήθος του προσωπικού του Νοσοκομείου. Εκτός μιας κυρίας, της οποίας το όνομα ζήτησα επιτακτικά από την υπεύθυνη του νοσοκομείου για να προβώ σε καταγγελία αλλά δεν έλαβα ποτέ.
Η συγκεκριμένη κυρία λοιπόν, νοσηλεύτρια στο επάγγελμα, μας δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα κατά τη διαμονή μας στο νοσοκομείο. Ενδεικτικά, την Τετάρτη 12/07/2017 είχε το θράσος να κάνει επίθεση με χαρακτηρισμούς στη γυναίκα μου κατηγορώντας την αδίκως για “φασαρία στο θάλαμο”. Η φασαρία προερχόταν από άλλο άτομο (ισχυρισμός με αποδείξεις και μαρτυρες), αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι οι χαρακτηρισμοί τύπου “κοριτσάκι μου πολύ μιλάς” με τόνο και ύφος χιλίων καρδιναλίων και η γενικότερη αγένεια της συγκεκριμένης κυρίας απέναντι σε μια γυναίκα 33 ετών καταπονημένη και στρεσαρισμένη. Να σημειώσω εδώ πως η γυναίκα μου , αν και ταλαιπωρημένη 10 ημέρες από συνεχή δουλειά και συνεχή υποστήριξη στο οικογενειακό μας πρόσωπο που έτυχε νοσηλείας, κατάφερε να συγκρατήσει τα νεύρα της και να μη δώσει συνέχεια στο θέμα.
Την Πέμπτη λοιπόν 13/07/2017 και ώρα 21:00 το βράδυ (τελευταία ημέρα νοσηλείας του συγγενικού μας προσώπου) επισκέφθηκα το νοσοκομείο με τη γυναίκα μου, όπως εκανα και όλα τα προηγούμενα βράδια. Σκοπός της επίσκεψης μας ήταν να παραμείνουμε ως συνοδοί στο νοσοκομείο στη θέση συγγενικού μας προσώπου το οποίο είχε παραμείνει άγρυπνο από το πρωί και εντελώς εξουθενωμένο.
 
Η εν λόγω κυρία λοιπόν μου ζήτησε σε αυστηρό και αγενές ύφος να “περάσω έξω” φωνάζοντας κυριολεκτικά στο αφτί μου γιατί το επισκεπτήριο είχε παρέλθει. Δέχτηκα την παρατήρηση λέγοντας της πως θα πω μια καληνύχτα στο συγγενικό μου πρόσωπο και θα φύγω.
 
Η νοσηλεύτρια όχι μόνο δεν μου επέτρεψε κάτι τέτοιο αλλά ανέβασε τον τονο της φωνης της μέσα στο θάλαμο που υπήρχαν ηλικιωμένοι ασθενείς προκαλώντας γενική ανησυχία. Σε αυτό το σημείο είναι που προσωπικά έχασα τον έλεγχο αποκαλώντας τη αμόρφωτη και αποθώντας το δεξί της χέρι, πράξη καταδικαστέα από μέρους μου στο μέγιστο βαθμό.
 
Ελπίζω να γίνεται καταννοητό πως η χειροδικία από την κατάσταση που περιγράφω απέχουν ως ουσιαστικές έννοιες. Ως τυπικές/ νομικές η εν λόγω κυρία μπορεί να ισχυρίζεται περί “χειροδικίας”, άλλωστε της είναι ιδιαίτερα βολικό. Ξανασημειώνω πως η πράξη μου είναι ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΓΓΙΞΩ ΤΗΝ ΕΛ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ
Θα ήθελα να απευθύνω κάποια ερωτήματα στους αρμόδιους προς απάντηση.
1) Από που και ως που το προσωπικό μπορεί να μιλά στον κόσμο στον ενικό βαθμό με επιδεικτικό ύφος? Δεν απαιτείται η ελάχιστη ευγένεια προς αυτούς?
2) Με ποιό δικαίωμα μια νοσηλεύτρια αποκαλεί μια γυναίκα 33 ετών “κοριτσάκι” και σπεύδει σε αβάσιμες κατηγορίες προς αυτή χωρίς επιπτώσεις?
3) Στην ανακοίνωση του  Σωματείου Νοσηλευτικού Προσωπικού Πε.Σ.Υ.Π. Δυτικής Μακεδονίας αναφέρεται το δύσκολο εργασιακό περιβάλλον (ως δικαιολόγηση της ασεβούς συμπεριφοράς των εργαζομένων προφανώς). Η ψυχική οδύνη των ανθρώπων που έχουν τα συγγενικά τους πρόσωπα σε νοσηλεία (εν προκειμένω μια γυναίκα 90 ετών η οποία δεν μπορεί να καλύψει μόνη της τις βασικές τις ανάγκες) δε λαμβάνεται υπόψιν από το υποτίθεται καταρτισμένο σας προσωπικό?
Ζητώ με αυτή την ανακοίνωση/ απάντηση να προστατεύσω τον εαυτό μου από την υπερβολική και εν μέρει ψευδή ανακοίνωση του Σωματείου Νοσηλευτικού Προσωπικού Πε.Σ.Υ.Π. Δυτικής Μακεδονίας , ώστε να γνωρίζει και ο απλός κόσμος τα πράγματα ως έχουν.
Να προτείνω δε, αντί για ΄΄ Ίδρυση Παρατηρητηρίου κατά της Εργασιακής Βίας  στο χώρο της Δημοσίας Υγείας ΄΄  να υπάρχει πρώτα σωστή κατάρτιση και συνεχής έλεγχος ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, καθώς όπως αναφέρατε εφόσον το φαινόμενο παρουσιάζει αυξητικές τάσεις, κάτι δε λειτουργεί σωστά στον εργασιακό χώρο. Καλό θα ηταν να κοιτάξετε το πρόσωπο σας στον καθρέφτη για την πηγή αυτού του προβλήματος. Κανένας δεν πηγαινει στο νοσοκομείο για να έρθει σε αντιπαράθεση με το προσωπικό κύριοι!
 
Τέλος, να κλείσω λέγοντας ότι θέτω το όνομα μου και την ιδιότητα μου διαθέσιμα οπουδήποτε χρειαστούν

16 σχόλια

  • Το εχω ζησει και εω στο παρελθον,στο μακρινο Δεκεμβρη του 1999 (καπου 8 η 9-δεν θυμαμαι), με αναλογη αξεστη και αγενη ‘νοσηλευτρια”. Επενδυουν στο φοβο και στην αρρωστεια αυτες (ορισμενες απ΄αυτες) και κατι ορκοι του Ιπποκρατη πανε περιπατο.

  • Σωστός !!!!!!!!! και ίσως περισσότερο κόσμιος απο ότι θα έπρεπε. Εξουθένωση υπάρχει και στους ιδιωτικούς υπαλλήλους αλλα δεν θα ακούσεις κανέναν να μιλάει άσχημα σε κανέναν. Την καλημέρα του Θεού λες και βρίσκεις τον μπελά σου, ή στην καλύτερη περίπτωση να σου την πουν με τα μούτρα στα πατώματα. Δεν είναι τυχαίο που το Νοσ. Κοζάνης πάντα είχε την φήμη για την άσχημη, ανάρμωστη, απαράδεκτη συμπεριφορά του προσωπικού του. Ημερίδες, συνέδρια, διημερίδες κ.λ.π. για διεύρυνση γνώσεων. Καμία Ημερίδα για διεύρυνση,,,,,,,,,,,, συμπεριφοράς?

  • σιγουρα ειναι ασχημη η ψυχολογια οσων μενουν για μερες στο νοσοκομειο ως συνοδοι αλλα θα πρεπει να σεβεστε το γεγονος πως τη νυχτα δεν ειναι σωστο να μενει κανεις μεσα στο θαλαμο.ποσο μαλλον οταν περναει η νοσηλευτρια για νοσηλεια. παντως εκ πειρας σας λεω μετα απο 22 χρονια στα νοσοκομεια αρκετοι νοσηλευτες εχουν τεντωμενα νευρα και ασχημη διαθεση για χιλιους δυο λογους που εν μερει μπορω να συμμεριστω αλλα απο την αλλη δεν προκειται να ανεχτω επισης παντοτε αδιαμαρτυρητα καθοτι δε φταιμε εμεις ουτε για την κουραση τους ουτε για τις συνθηκες εργασιας τους

  • Όλα θα είχαν αποφευχθεί αν μαθαίναμε ως λαός να τηρούμε τους υφιστάμενους κανόνες.Το νοσοκομείο δεν είναι καφενείο να μπορούμε να μπαίνουμε ό,τι ώρα θέλουμε για να πούμε ένα “γεια”, επειδή τότε μας βόλεψε.Το ωράριο για το επισκεπτήριο είχε παρέλθει κι αυτό έπρεπε να τηρηθεί και πρέπει να τηρείται πάντα .Επιτρέπεται να μείνει για βοήθεια στον ασθενή ένας συνοδός κι όχι δύο. Εάν για κάθε ασθενή μπαίνουν δυο δυο οι συγγενείς σε ώρα που δεν επιτρέπεται έχουν ήδη καταργηθεί οι κανόνες και το νοσοκομείο μετατρέπεται σε βραδινό πανηγύρι. Όσον αφορά το ότι η νοσηλεύτρια αποκάλεσε “κοριτσάκι ” τη σύζυγό σας : δεν γνωρίζουμε πώς αποκάλεσε η σύζυγος τη νοσηλεύτρια ούτε σε τι ύφος της μίλησε.Λοιπόν,οι νοσηλεύτριες δεν κάνουν του κεφαλιού τους αλλά τηρούν τον κανονισμό λειτουργίας του νοσοκομείου.Εάν όμως δεν σέβεστε το χώρο,τον κανονισμό και το προσωπικό,μην απαιτείτε σεβασμό.

  • Για εσας που επικροτειτε τη συμπεριφορά του επισκέπτη,θα έπρεπε να βρίσκεται στη θέση της νοσηλεύτριας,η κόρη σας,η μάνα σας ή η σύζυγος σας και εν ώρα υπηρεσίας να βρισκόταν ένας τραμπούκος με ανάλογη συμπεριφορά.απαραδεκτο!!!!υπάρχουν και πολιτισμένοι τρόποι να εκφραστούν ή και να καταγγελθούν οι οποιες ανάρμοστες συμπεριφορές….

    • Να υποθέσω είσαι φίλη της νοσηλεύτριας? Μηπως δουλεύετε και μαζί? Δεν ξέρω το πόσο τραμπούκος είναι ο συγκεκριμένος κύριος, από το λόγο του και την ειλικρίνια του άλλα δείχνει πάντως!!
      Το σίγουρο είναι πως δεν επεσε κανενας από τα σύνεφφα με αυτά που διαβάσαμε. Είναι γνωστή η συμπεριφορά σας προς τους ασθενείς και τον απλό κόσμο

        • Ένα σχόλιο έγραψα .Πουλιά στον αέρα πιάνεις…Και όχι ,ούτε φίλη της νοσηλευτριας είμαι ,ούτε δουλεύουμε μαζί,ούτε τη γνωρίζω.Κύριο επιχείρημά μου είναι η τήρηση κανόνων επιτέλους σε αυτό το κράτος.Αν δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε και να το ασπαστείτε ,τουλάχιστον μην ευτελίζετε με χαζούς χαρακτηρισμούς και κουτά συμπεράσματα τον διάλογο που προσπαθούμε να κάνουμε…Τόσο δύσκολο σας είναι να πιστέψετε ότι υπάρχει και η αντίθετη άποψη που την ασπάζονται πολλοί ,πέρα από εμένα;Επειδή δηλαδή γράψατε ένα κείμενο και το στείλατε σε ΜΜΕ θεωρείται πως ξεπλύνατε τον γιακά σας και θα έχετε πολλούς υποστηρικτές;;;

          • Δεν έγραψα εγώ το κείμενο, μη τα μπερδεύεις στο μυαλό σου. Και αφού έγραψες 1 σχόλιο, γιατί απάντησες στο σχόλιο που έκανα στην ανώνυμη?? Τελικά δεν είσαι και τόσο έξυπνη, πιάστηκες στη φάκα :)! Ούτε εγώ ξέρω τι έγινε ακριβώς, ούτε εσύ (εφόσον δε γνωρίζεις τη νοσηλεύτρια) αλλά συμπαράσταση με τέτοιο ζήλο που της κάνεις…όπου υπάρχει φωτιά υπάρχει και καπνός λένε!

        • Και πού ήθελες να απαντήσω για να δεις ότι διαφωνώ με αυτό που λες κι ότι εγώ έγραψα μόνο ένα σχόλιο;Πού θα το έβλεπες αφού σχολίασες στην ή στον (μπορεί να ‘ναι και άντρας…) από κάτω από εμένα κι ανέφερες το δικό μου σχόλιο;Η ουσία είναι ότι πρέπει να τηρούνται οι κανόνες.Τέλος!Ούτε καπνός υπάρχει ούτε “συνωμοσίες ” που φαντάζεσαι…

  • Ειλικρινά λυπάμαι πάρα πολύ!
    Αγαπητέ κύριε, υποθέτω, από το άνετο ύφος γραφής σας, ότι η εν λόγω νοσηλεύτρια δεν προέβη σε μήνυση εναντίον σας, είτε για την «απόθεση» (όπως την ονομάζετε) πόσο μάλλον για τη χειροδικία (αν όντως υπήρξε). Σε μία τέτοια περίπτωση θα βρισκόσασταν ξαφνικά σε κατάσταση κράτησης και αδρής αποζημίωσης…με όποιες άλλες συνέπειες…
    …Και διερωτώμαι…η συγκεκριμένη στάση της θα περίμενε κανείς ότι τουλάχιστον θα έπρεπε να εκτιμηθεί από σας (μιας και είχατε λερωμένη τη φωλιά σας).
    Έτσι λοιπόν ανταμείβετε τη συγκεκριμένη ευαίσθητη στάση της;
    Πώς μπορεί μια αμόρφωτη (όπως εσείς τη χαρακτηρίσατε) νοσηλεύτρια να λειτουργήσει τοιουτοτρόπως;
    Γιατί αναρωτιόμαστε λοιπόν για έλλειψη ανθρωπιάς και ευαισθησίας στα νοσοκομεία, όταν εμείς οι ίδιοι, όπου υπάρχει, όχι απλά την αγνοούμε αλλά τη μεταλλάσσουμε σε ό,τι μας βολεύει, προκειμένου να καλύψουμε δικές μας ανεπάρκειες;
    Πώς θέλουμε να προοδεύσουμε ηθικά και πνευματικά ;
    Ας μην αναρωτιόμαστε, γιατί εκλείπουν σωστές συμπεριφορές στα νοσοκομεία, ας σκεφτόμαστε πρώτα μήπως κι εμείς τις ενισχύουμε…
    Ας προβληματιστούμε όλοι με αυτό…Ας μάθουμε να σεβόμαστε την ιδιότητα του συνανθρώπου μας και τους κανόνες που διέπουν τις μεταξύ μας σχέσεις. Όταν φαγωνόμαστε μεταξύ μας, σίγουρα κανείς μας δε βγαίνει κερδισμένος.

  • Μπορείς βρε kozan.gr σε παρακαλώ να επιβεβαιώσεις ότι τα σχόλια γράφτηκαν από δύο διαφορετικά ΙP; Για να μην χάνουμε χρόνο κι απολογούμαστε για μπούρδες και χάνεται η ουσία του πράγματος…

  • Αξιότιμε κύριε επισκέπτη του νοσοκομείου Κοζάνης

    Μας δίνετε το έναυσμα κάποιων παρατηρήσεων στην ανάρτηση σας – με καθυστέρηση λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων , διότι δεν κατανοούμε εκ μέρους σας γιατί νιώσατε την ανάγκη να απολογηθείτε στα μέσα μαζικής δικτύωσης, για ένα γεγονός που δεν αναφέρεται σε ΄΄ προσωπικό επίπεδο΄΄ ;

    Ως εργασιακό σωματείο

    1) Καταγγείλαμε και καταδικάσαμε ένα περιστατικό βίας, μια συγκεκριμένη πράξη σε ένα εργασιακό χώρο που αφορά μέλος του σωματείου μας
    2) Δεν αναφερθήκαμε σε προσωπικά δεδομένα, αλλά περιγράψαμε την πράξη που λάβαμε γνώση, ώστε να αναδειχτεί ένα πρόβλημα και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί .
    3) Δεν εγκαλέσαμε εσάς προσωπικά, διότι δεν σας γνωρίζουμε

    Επειδή κάθε δημόσια υπηρεσία, για να λειτουργήσει εύρυθμα έχει κανόνες ,που πρέπει να γίνονται σεβαστοί από όλους -και πρωτίστως από τους υπάλληλους της – αλλά και από τους χρήστες των υπηρεσιών της.
    Ως χρήστης των υπηρεσιών αυτών έχετε σαφώς δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις

    Ευχαριστούμε από την πλευρά μας για τις υποδείξεις που μας κάνετε και θα φροντίσουμε να λάβουμε γνώση των προσωπικών στοιχείων σας ,για μελλοντική πιθανόν συνεργασία σε συμβουλευτικό ή και γιατί όχι και σε νομικό επίπεδο, γιατί από την αρτιότητα της ανάρτησης σας διαφαίνεται ότι έχετε νομικές γνώσεις και δείχνεται δείγματα ενός έξυπνου, μορφωμένου και λογικού ανθρώπου .

    Επιτρέψτε μας μόνο αυτό

    Αξιότιμε κύριε πρέπει και εσείς όπως και εμείς να συμφωνείτε επίσης ότι κανένας εργαζόμενος δεν πάει στην δουλειά του ώστε να τον βρίζουν και να τον χτυπούν οι γνωστοί ΄΄ ε λ λ η ν α ρ ά δ ε ς ΄΄ και πόσο μάλλον εάν είναι γυναίκα.

    Με τιμή και εκτίμηση
    Για το ΔΣ
    Ο Πρόεδρος
    Καραλιμάνης Στέφανος

  • Αξιότιμε κ. Καραλιμάνη

    Η ανάρτηση μου δεν έχει να κάνει με το σωματείο σας, τα ζητήματα που θέτετε στην πολιτεία και τις αξίες τις οποίες πρεσβεύετε. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το πήρατε προσωπικά. Σκοπός μου ήταν να προστατεύσω τον εαυτό μου από συκοφαντίες και παρερμηνείες. Γιατί όταν διαβάζω σε ΜΜΕ ότι χαστούκισα την νοσηλεύτρια σας, ΟΦΕΙΛΩ να προστατεύσω τον εαυτό μου, καθώς υπόκειμαι σε άσχημες νομικές συνέπειες.

    Δεν είχα καμία διαθεση να δώσω έκταση στο θέμα. Την έκταση τη δώσατε εσείς με το να με φωτογραφίσετε ως μοναδικό υπαίτιο του συμβάντος. Το όνομα μου δεν το αναφέρατε, το τηλέφωνο μου η διοίκηση το βρήκε με ευκολία, άρα για ποιά ανωνυμία μιλάμε?

    Σας ευχαριστώ για τον υπαινιγμό του “Ελληναρά”, τον αποδέχομαι ως ένα σημείο καθώς ως Ελληναράς ενήργησα για μια στιγμή, βέβαια το κοσμητικό επίθετο που θα προτιμούσα να χρησιμοποιήσω για τον εαυτό μου είναι ίσως το Αγανακτισμένος.

    Αν επιθυμείτε οποιαδήποτε συνάντηση μαζί μου ώστε να λήξουμε το περιστατικό ως κύριοι εξουσιοδοτώ το kozan.gr να σας δώσει τα στοιχεία μου. Δεν είμαι δικηγόρος, ούτε σχέση έχω με τα νομικά.

    Λυπάμαι για το περιστατικό.

    Καλή σας ημέρα

    • Να σημειώσω δε ότι θα απολογηθώ και εγγράφως στη Διοίκηση του Νοσοκομείου Κοζάνης αλλά και στην ίδια τη νοσηλεύτρια, καθώς όσο κοπάζει ο προσωπικός εγωισμός αναγνωρίζονται τα λάθη σε μεγαλύτερο βαθμό. Ευελπιστώ το ίδιο να συμβαίνει και από τη μεριά της νοσηλεύτριας.

Γράψτε απάντηση στο Κώστας Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.