Σε τρία χρόνια η ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στη Δ. Μακεδονία

31 Ιουλίου 2017
08:44

Το 2020 θα ολοκληρωθούν  οι διαδικασίες μελετών και  σιδηροδρομικών κατασκευών για τη σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την γειτονική Αλβανία και τα Σκόπια, ενώ παράλληλα προχωρά και η μελέτη για την σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας.

Αυτά ανακοίνωσε μιλώντας σήμερα αποκλειστικά στην ΕΡΤ Κοζάνης ο Διευθύνων Σύμβουλός του ΟΣΕ κ. Κώστας Πετράκης, σημειώνοντας πως οι προτεραιότητες μετά και την ολοκλήρωση των έργων στην κεντρική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αθήνας και Πάτρας μετατοπίζονται δυτικά και ανατολικά. Ειδικότερα για την σύνδεση της Περιφέρειας με την Αλβανία και τα Σκόπια επεσήμανε πως εγκρίθηκε μέσα από προγράμματος Interreg η διασύνδεση δια μέσου της Φλώρινας, ενώ με την δημιουργία του διαμετακομιστικού κέντρου στην Καστοριά θα αναπτυχθεί και προς τα εκεί το δίκτυο.

Ο κ. Πετράκης τόνισε ότι  προχωρά με αμείωτους ρυθμούς η εκπόνηση του μάστερ πλαν για την δημιουργία της σιδηροδρομικής Εγνατίας, για την οποία στη συνέχεια θα εκπονηθεί και μελέτη σκοπιμότητας για την χωροθέτηση των λειτουργιών της. Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου και προς τα δυτικά όπως υπογράμμισε ο ίδιος θα κινηθεί πάνω στους άξονες της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της ταχύτητας. Σχετικά με την επαναλειτουργία του τρένου στην Κοζάνης ο κ. Πετράκης εκτίμησε πως αυτό μπορεί να γίνει σε δυο χρόνια με την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες από την περιφέρεια, ώστε η γραμμή μετά το γκρέμισμα των γεφυρών να έρθει στο έδαφος.

ΕΡΤ Κοζάνης Σύνταξη Κώστας Δαβάνης

8 σχόλια

  • αν ανατρέξει κανείς στο παρελθόν και δει τι σχέδια έκαναν πριν 20 χρόνια, είτε ήταν για ΟΣΕ είτε για ΔΕΗ, είτε έργα υποδομής κτλ, θα πεθάνει από το γέλιο!

  • Σε 3 χρόνια ολοκληρώνετε η μελέτη (στα χαρτιά).
    Πότε και αν υλοποιηθεί είναι άλλη ιστορία.

    “Σχετικά με την επαναλειτουργία του τρένου στην Κοζάνης ο κ. Πετράκης εκτίμησε πως αυτό μπορεί να γίνει σε δυο χρόνια με την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες από την περιφέρεια, ώστε η γραμμή μετά το γκρέμισμα των γεφυρών να έρθει στο έδαφος.”

    Τι εννοεί να έρθει η γραμμή στο έδαφος ; Δεν πιστεύω να εννοεί να διασταυρώνετε ο δρόμος με την γραμμή ;

  • “η γραμμή μετά το γκρέμισμα των γεφυρών να έρθει στο έδαφος”

    Δηλαδή 1) από ανισόπεδη να την κάνουμε ισόπεδη, 2) θα ξανάρθει το τρένο στο σταθμό της Κοζάνης, 3) θα ξαναγυρίσει ο σταθμός στον ΟΣΕ μετά την παραχώρησή του στο Δήμο;, 4) Οι σύλλογοι που εγκαταστάθηκαν στο σταθμό, θα απεγκατασταθούν;

    Λοιπόν, εδώ κάποιοι μας δουλεύουν.

  • Τις γέφυρες ι ψευτοΘοδωρος ποτέ θα τις επανακατασκευάσει ;;;;
    Γιατί εχει βάλει την υπογραφή του , μην ξεχνιόμαστε …..

  • Αντί να γίνουν μεγαλύτερες γέφυρες ή ακόμα καλύτερα υπογειοποίηση της γραμμής στο κομμάτι που διασχίζει την πόλη μιας και η μισή διαδρομή είναι ήδη σε όρυγμα θα κάνουν ισόπεδη διάβαση… Πριν 40 χρόνια έκαναν γέφυρες και σήμερα ισόπεδη διάβαση; Ελλάς το μεγαλείο σου!

      • Βεβαίως, υπάρχουν και αρκετά τούνελ έτοιμα και γέφυρες υπό κατασκευή. Ιδού και βίντεο με επιθεώρηση των έργων ?

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.