Μεταμόρφωση ή παραμόρφωση (του Αποστόλου Παπαδημητρίου)

5 Αυγούστου 2017
10:59

Η θρησκεία, την οποία είχαν διαμορφώσει οι πρόγονοί μας, πρόβαλλε ως θεούς πλάσματα της ανθρώπινης φαντασίας, κατ’ εικόνα και ομοίωση του ανθρώπου. Ένα από τα γνωρίσματά τους ήταν τα προνόμια που επιφύλασσαν για τους ίδιους αρνούμενοι να παραχωρήσουν αυτά και στους ανθρώπους, που, καλό είναι να τονιστεί, δεν ήταν πλάσματά τους, όπως και ο κόσμος. Για το λόγο αυτό τιμώρησαν σκληρότατα τον Προμηθέα, που από συμπόνοια προς τον άνθρωπο πρόσφερε σ’ αυτόν τη φωτιά! Κατά την εποχή της νεοτερικότητας ο Προμηθέας έγινε το σύμβολο εκείνων που επαναστάτησαν όχι βέβαια κατά των θεών του Ολύμπου, αλλά κατά του Δημιουργού του παντός, ο οποίος τόσο αγάπησε τον κόσμο, ώστε πρόσφερε για τη λύτρωση του ανθρώπου τον μονογενή του Υιό, καλώντας όλους μας να πορευτούμε προς τη θέωση!

Οι πρόγονοί μας δεν ήσαν στο σύνολό τους ικανοποιημένοι από την πατρογονική τους θρησκεία. Όλοι οι μεγάλοι στοχαστές της κλασικής περιόδου εξέφραζαν έντονες επιφυλάξεις για τις κρατούσες δοξασίες και δεν ήσαν λίγοι εκείνοι που μίλησαν για έναν Θεό με κορυφαίο τον Σωκράτη, ο οποίος και θανατώθηκε, με την παρέμβαση του ιερατείου, ως διαφθορέας των νέων. Δε ήταν όμως αρκετός ο λόγος των στοχαστών, για να αλλάξει τις κοινωνίες των πόλεων-κρατών της αρχαίας Ελλάδας, που βίωναν έντονη την παρακμή. Έτσι αυτές τάχιστα υποτάχθηκαν στους σφριγηλούς και πολεμικούς Ρωμαίους. Τότε ήλθε και το πλήρωμα του χρόνου, οπότε ο Θεός αποκαλύφθηκε στα πλάσματά του στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Ελάχιστα έχει ασχοληθεί η διανόηση κατά τη νεοτερικότητα με το πρόσωπο, το οποίο δίχασε την ιστορία σε προ και μετά Αυτού εποχή. Με περισσή ικανοποίηση αναλώθηκε στην προβολή και καυτηρίαση των ολισθημάτων των θεωρουμένων οπαδών του, αν και ο Χριστός δεν ήλθε για να αποκτήσει οπαδούς, αλλά να ζητήσει και να σώσει το απολωλός. Δύσκολο το εγχείρημα. Ακόμη και οι του στενότερου κύκλου του μαθητές στέκονταν ανήμποροι να κατανοήσουν τον διδάσκαλό τους. Έβλεπαν να χορταίνει χιλιάδες και στενοχωρούνταν, όταν λησμονούσαν να προμηθευτούν ψωμιά. Άκουγαν τα φοβερά ουαί κατά των αρχόντων, διψούσαν όμως και οι ίδιοι για πρωτοκαθεδρίες. Ορκίζονταν πίστη μέχρι θανάτου, αλλά τον εγκατέλειψαν πλην ενός στο Συνέδριο και στον Γολγοθά! Και όμως ο Χριστός είχε δείξει τη δόξα του κατ’ επανάληψη με αποκορύφωση την ένδοξη Μεταμόρφωσή του.

Αρκετοί είναι εκείνοι που θέλουν να κλείνει η «Υπόθεση Ιησούς» σε κάποιο μνημείο, το οποίο «επιστήμονες» αναζητούν! Άλλοι, αρνούμενοι την προσωπική τους θέωση, προβάλλουν το κήρυγμα του Χριστού ως την υπέρτατη ουτοπία. Τέλος, πολλοί περισσότεροι, τον εγκαλούν για τα τραγικά σφάλματα «οπαδών» του. Εμπαθείς και ανιστόρητοι όχι μόνο αρνούνται να εκφέρουν λόγο συμπάθειας προς θύμα φρικτής κακοδικίας, το οποίο επί του σταυρού ζήτησε τη συγχώρηση των δημίων του, αλλά διαστρέφουν και τα συμβάντα τόσο κατά τον δημόσιο βίο του, αλλά και μετά την Ανάστασή του.

Ο Ζακχαίος, ο άπληστος και αρπακτικός τελώνης, χωρίς εξαναγκασμό αποφάσισε να επανορθώσει για τις αδικίες, που είχε διαπράξει. Το παράδειγμά του ακολούθησαν στην μετά Χριστόν εποχή πλήθος άλλων απλήστων, οι οποίοι επέλεξαν την εκούσια φτώχια. Η πόρνη άλειψε με πολύτιμο μύρο τα πόδια του σε ένδειξη ευγνωμοσύνης. Και άλλες πόρνες ακολούθησαν το παράδειγμά της και τιμώνται ως άγιες της Εκκλησίας του Χριστού: Μαρία η Αιγυπτία, Ευδοκία, Πελαγία και Ταϊσία είναι κάποιες. Ο Θεός γνωρίζει πολύ περισσότερες. Ο Πέτρος τον αρνήθηκε μπροστά σε μια υπηρετριούλα. Μετά την Πεντηκοστή όμως δίνει με τον λόγο του διαχρονικό παράδειγμα στάσεως πιστού και όχι οπαδού: «Πειθαρχείν Θεώ μάλλον ή ανθρώποις»! Στη γραμμή αυτή στοιχήθηκαν όλοι οι άγιοι της Εκκλησίας, που αρνήθηκαν να υποταχθούν στα αντίθεα κελεύσματα των κατά καιρούς ισχυρών και έδωσαν το νέφος των μαρτύρων από την εποχή των ρωμαϊκών διωγμών μέχρι τους αθεϊστικούς του 20ου αιώνα! Ο ληστής, που συσταυρώθηκε με τον Χριστό πραγματοποίησε εκπληκτική υπέρβαση ζητώντας έλεος από έναν ανήμπορο στο έπακρο, καταδικασμένο όπως και ο ίδιος. Και είναι ο πρώτος κάτοικος του Παραδείσου, που ξανάνοιξε χάρη στη σταυρική θυσία του Χριστού, για να δεχθεί τους θεούς κατά χάριν.

Όλα αυτά αποτελούν αδιαμφισβήτητες μαρτυρίες ότι ο ευαγγελικός λόγος δεν είναι ουτοπία. Βέβαια οι άνθρωποι διαχρονικά ελκόμαστε από τη «μαγεία» των αριθμών, ακόμη και οι πιστοί. Δεν προσέξαμε λόγους του Χριστού, όπως «μη φοβού το μικρόν ποίμνιον» και «τι στενή η πύλη και τεθλμιμένη ο οδός, η απάγουσα εις την ζωήν, και ολίγοι εισίν οι ευρίσκοντες αυτήν». Γι’ αυτό και σπεύσαμε, μετά την επικράτηση της νέας πίστης σε κάποιες κοινωνίες να αποκαλέσουμε αυτές χριστιανικές. Και ήσαν οι κοινωνίες αυτές που έδωσαν πλήθος αφορμών για καταδίκη του ευαγγελικού λόγου σε μια προσπάθεια απελευθέρωσης από ζυγό δουλείας, με πρωταγωνιστές ανθρώπους δουλωμένους σε πάθη, ακόμη και ατιμίας. Η ταύτιση των έργων των κατά την ταυτότητα και μόνο χριστιανών με τον λόγο του Χριστού συνιστά τη μεγαλύτερη ατιμία στην ιστορία του ανθρώπου. Είναι αναμφισβήτητο ότι η θρησκευτική ηγεσία της χριστιανοσύνης στη Δύση σε αγαστή συνεργασία με τους κοσμικούς ηγεμόνες στραγγάλισε την ελευθερία των λαών, το πολυτιμότερο δώρο του Θεού στο πλάσμα του. Είναι όμως επίσης αναμφισβήτητο όμως ότι, παρά τις θριαμβολογίες, οι δυτικές κοινωνίες πορεύονται σταθερά προς παρακμή, η οποία τις έχει φέρει εγγύς του αφανισμού. Έχοντας αρνηθεί τη μεταμόρφωση με την επενέργεια της θείας χάρης πορεύονται παραμορφούμενες συν τω χρόνω, αδυνατούσες να κατανοήσουν το μέγεθος του ξεπεσμού.

Στη θέση του αιωνίου προτύπου, του Χριστού, ο οποίος έθεσε στο περιθώριο τον ιδεαλισμό των προγόνων μας, η νεοτερικότητα επανέφερε την ωραιολογία των ορισμών των πανανθρωπίνων ιδανικών, τα οποία περιφρονεί στο έπακρο! Ελευθερία, ειρήνη, δικαιοσύνη, ισότητα υπερτονίζονται και συνάμα καταπατούνται ασύστολα από τους ισχυρούς. Δισεκατομμύρια συνανθρώπων μας έζησαν και ζουν τη φρίκη ανελευθέρων καθεστώτων και άλλα στερούνται όχι μόνο του επιουσίου άρτου, αλλά και του ποσίμου νερού, ενώ οι ισχυροί καταληστεύουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές των λαών και προκαλούν πολέμους για άθλια συμφέροντα. Και σπεύδουν οι θύτες των λαών να εγκαλέσουν τον Θεό, που «δεν βλέπει», για τις ανθρώπινες αθλιότητες, που είναι οφθαλμοφανείς, όπως βέβαια και κατά το παρελθόν. Σπάνια κάποιος, όπως ο Οππενχάιμερ, πατέρας αποκαλούμενος της ατομικής βόμβας, θα συγκλονιστεί από τις συνέπειες του επιτεύγματός του στη Χιροσίμα (6 Αυγούστου 1945, ημέρα γιορτής της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος Χριστού) και θα αναθεωρήσει στάση. Οι πολλοί πορεύονται από «θρίαμβο» σε «θρίαμβο» καταστροφής!

Μιμούμενοι τον άφρονα πλούσιο της ευαγγελικής παραβολής και με τη «βεβαιότητα» ότι ο βιολογικός θάνατος συνιστά το τέλος της ανθρώπινης ύπαρξης δεν προκαλούν συμφορές στα θύματά τους και μόνο, αλλά αυτοκαταστρέφονται επιλέγοντας τρόπο βίου ανελέητο και άκρως ιδιοτελή, βυθιζόμενοι στο πέλαγος εγωισμού και το μεγαλύτερο συνάμα του υπαρξιακού κενού. Ο δυτικός άνθρωπος των «φώτων» είναι άνθρωπος παραμορφωμένος στο έπακρον, αν και αυτοθαυμάζεται ως θεός, λόγω των επιτευγμάτων του στον τομέα της επιστημονικής έρευνας. Έχοντας αρνηθεί την πρόσκληση του Θεού-Δημιουργού να καταστεί θεός κατά χάριν, πίστεψε, όπως και οι πρωτόπλαστοι ότι μπορεί να γίνει θεός ερήμην του Θεού, τον οποίο αρχικά αμφισβήτησε και τελικά αρνήθηκε.

Είναι πλέον καιρός να αναλογιστούμε και εμείς την πορεία μας. Θα συνεχίσουμε να μιμούμαστε αυτούς που προκάλεσαν μύριες συμφορές στους άλλους αλλά και στους εαυτούς τους ή θα συνέλθουμε επανερχόμενοι στις πατρογονικές μας ρίζες; Σεν μας εναπόκειται να επιλέξουμε: Παραμόρφωση ή μεταμόρφωση; ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

28 σχόλια

  • Bρε καλωστον!!! Λεξη θα μας πει ο κ. Παπαδημητρίου γι΄αυτά που τον καλούν να κάνει (εδώ η ανάρτηση του kozan.gr,(σχόλιο 19:03): http://kozan.gr/archives/53142#comments ), λέξη επίσης θα μας πει για την απανθρωπια που διέπραξαν «ανθρωποι» της Εκκλησίας(ο ένας παπάς!!!!!) στον Αγ. Νικολαο Κοζανης σε βαρος ανηλικου κοριτσιου που ζητιανευε;; (Η αναρτηση εδώ: http://kozan.gr/archives/53317#comment-39886 ) . Ή θα συνεχίσει με τα αθώα αρθράκια του ο κ.Παπαδημητρίου, ο καλούλης αυτός συνταξιούχο ;;

    • Και γιατί πρέπει να λογοδοτήσει δεν κατάλαβα?? Έχεις κάτι με τον συγκεκριμένο κύριο?? Πολύ εμπάθεια βλέπω έχεις που κοντεύει να σε πνίξει…

      • Εμπάθεια; Απλώς τον λυπάμαι κύριε που καταπίνει τη γλώσσα του,ο κατά τα άλλα λαλίστατος κ. Παπαδημητρίου.

        • Ανώνυμε 11:26
          Σε λυπάμαι διότι είσαι καταδικασμένος να τον διαβάζεις και να αναστατώνεσαι.
          Σκληρός (καυστικός ο λόγος του.
          Και ένα ερώτημα. Μήπως πρέπει να σε συμβουλεύεται για την επιλογή των θεμάτων του ;

          • Αν ήταν φιλε “Σκληρός ,καυστικός ο λόγος του”, θα τολμούσε να σπάσει αυγά-πολλά αυγά-στην κοινωνία της Κοζάνης. Από γενικότητες και βαθειές φιλοσοφίες χορτάσαμε.

        • Την παλεύεις?? Από πότε είναι αρμόδιος και πρέπει να λογοδοτεί για τα κακώς κείμενα αυτός και όχι κάποιος υπεύθυνος? Αν δεν είναι αυτό εμπάθεια τότε τι είναι???

  • άρες μάρες κουκουνάρες!!!
    μιλάς για τον χριστιανισμό, φανατικό εχθρό του ελληνισμού και του αρχαίου ελληνικού πνεύματος που πήγε την ανθρωπότητα τουλάχιστον 1000 χρόνια πίσω !!!

      • λατρεύω τον ορθό λόγο, την επιστήμη, το αρχαίο ελληνικό πνεύμα, τα διδάγματα των αραίων και σύγχρονων φιλοσόφων
        δεν ασχολούμαι και δεν έχω τίποτα εναντίον ανύπαρκτων και φανταστικών όντων

        • Η φιλοσοφία δίδαξε στη θεωρία σωστά πράγματα ως προπαιδεία, αλλά κανένας άνθρωπος δεν πείστηκε να ρυθμίσει τη ζωή του σύμφωνα με τις καλές θεωρίες, επειδή έλειπε από αυτές το θείο κύρος και η εσωτερική πληροφορία ( δεν ¨άγγιζαν¨ την ψυχή του, δεν ¨μιλούσαν¨στην καρδιά του).
          Η φιλοσοφία δεν μπορούσε να προσφέρει αιώνια ελπίδα και δεν μπορούσε να ανακουφίσει τις καρδιές των ανθρώπων.

          Η ανθρωπότητα ζητούσε θεία αποκάλυψη για να μάθει την αλήθεια, να βεβαιωθεί και να πεισθεί. Επιζητούσε την εσωτερική πληροφόρηση της ψυχής του, την απόδειξη της αλήθειας όσων δίδασκε η φιλοσοφία. Η απόδειξη αυτή έλειπε. Η φιλοσοφία κατείχε μόνον¨ψήγματα αληθείας¨. Τη αλήθεια την βρήκε στο Χριστιανισμό, προς τον οποίο την καθοδηγούσε η ελληνική φιλοσοφία.
          Με τη βοήθεια της φιλοσοφίας οι άνθρωποι ανακάλυψαν , όχι βέβαια με ολοκληρωμένο τρόπο, ότι ο Θεός είναι ένας και ότι η πολυθεϊα είναι κατασκεύασμα ανθρώπων και έτσι έφτιαξαν στην Πνύκα ένα βωμό «τω αγνώστω θεώ».

          Από το βιβλίο Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (από την αυγή της ιστορίας έως των εσχάτων)

  • ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ Ο ΣΥΛΟΓΟΣ ΣΟΥ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΙ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΕ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΔΕΣΠΟΤΗ;ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΟΙΤΑΧΤΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.

    • Ο Σύλλογος ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ της Πτολεμαίδας είναι άλλος Σύλλογος.
      εσύ ελάχιστε κοιτάξου λίγο στον καθρέπτη….

      Μέλος του Συλλόγου ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
      Εμείς του Συλλόγου τον χαιρόμαστε. Εσείς δεν τον αντέχετε.

      • Συγγνωμη, πού εχετε τα γραφεια σας εσεις ο Συλλογος Μακρυγιαννης Κοζανης;; Καθε ποτε γινονται αρχαιρεσιες;; Ποιοι χρηματισαν προεδροι;; Ποιες ειναι οι δρασεις σας;; Γιατι δεν ειδα ποτε κατι απ΄αυτά παρα μονο στα αρθρα του κ.Π/Δημητριου τη λεξη “Μακρυγιαννης” σε παρενθεση,παντα ως απαραιτητο παρελκομενο. Μπορειτε να μας απαντησετε; Ο ιδιος εστω να βγει να μας απαντησει για το συλλογο αυτόν. Γιατι στο ιντερνετ,οσο κι αν εψαξα δεν βρηκα κατι επ΄αυτων που ρωτω. Να δω εστω σε ποιο κτηριο εδραζεται ο Συλλογος σας . Ή στην Ελλαδα ισχυει το εισαι ο, τι δηλωσεις??
        Όσο για τον αγωνιστη Μακρυγιαννη, τον μεγαλο οπλαρχηγο εχω να του πω του κυριου Παπαδημητριου ότι περαν των αλλων μπορει να ηταν ευλαβικος ως τη θρησκοληψια αλλα δεν δισταζε να γραψει για ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ. «Και οι αναθεματισμένοι της πατρίδας πολιτικοί μας και οι διαφταρμένοι αρχιγερείς» (Απομνημονεύματα, εκδ. Μέλισσα).
        Εσείς κύριε Παπαδημητρίου («Μακρυγιάννης») πώς καταπίνετε λιβανίσματα του δεσπότη της Κοζάνης προς τον ΦΙΛΟΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΧΟΥΝΤΙΚΟ Καλαβρυτων Αμβροσιο και πώς δεν βγαινετε απ΄τα ρουχα σας όταν αποκαλει την Ελληνικη βουλη ΒΟΘΡΟ;;; Ο Μακρυγιαννης που εδωσε το είναι του και τα λογικα του για να εχουμε από τον απολυταρχικο Οθωνα το πρωτο «Συνταμα» (ετσι το λεει στα γραφτα του) . Πώς τα ανεχεστε όλα αυτά κυριε Παπαδημητριου, εσεις ενας παλιος Ψαρουδακικός??? Ή να τα΄χουμε καλά με το ιερατείο???

  • ”..οι δυτικές κοινωνίες πορεύονται σταθερά προς παρακμή, η οποία τις έχει φέρει εγγύς του αφανισμού…” Ώστε λοιπόν κατά τον κ. Παπαδημητρίου, η Αγγλία, η Γαλλία (ο μεγάλος εχθρός του ανορθολογισμού και του σκοταδισμού), οι ΗΠΑ, η Γερμανία, πορεύονται προς παρακμή, ενώ η Ρωσσία και τα λοιπά βαλκανικά κράτη (που ακολουθούν τη σχισματική Ανατολική Εκκλησία) ανθούν και ευημερούν….Ε και η εμπειρική παρατήρηση προφανώς έχει και τα όριά της

    • Τελειώνουν τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ευρώπη
      ΟΜΟΛΟΓΙΑ – ΚΟΛΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΝΙΛΣ ΜΟΥΙΖΝΙΕΚΣ ZOUGLA .GR 2-5-17

      • Τά εὐρωπαϊκά ἔθνη εἶναι θύματα μιᾶς συγκαλυμμένης ἀπόπειρας γενοκτονίας, μιᾶς δημογραφικῆς καί πολιτιστικῆς ἐξάλειψης, πού καθοδηγεῖται ἀπό τή δική τους ἐθνομαζοχιστική καί ξενόφιλη ἐλίτ.
        Κάτι πού ἀποτελεῖ πρωτιά στήν ἀνθρώπινη Ἱστορία.
        Ἄν καί στολισμένος μέ «ἀντιρατσιστι-κή» ἰδεολογία, ὁ στόχος πού ἐπιδιώκεται εἶναι καθαρά φυλετικός καί ρατσιστικός:
        Η ΣΙΩΠΗΡΗ «ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ» ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ* τοῦ κ. Guillaume Fay, Γάλλου συγγραφέως

    • Σώτη Τριανταφύλου: «Έχουμε μπει στον δρόμο που χάραξε ο Στάλιν».
      Από τότε που ο μαρξισμός καθαγίασε το κοινωνικό μίσος, οι διάφοροι σωτήρες και προστάτες των αδυνάτων το καλλιεργούν ως κοινωνική αρετή
      Η εμμονική ενασχόληση με τα «δικαιώματα» αφαιρεί τις υποχρεώσεις,
      Το πρόβλημα στη Γαλλία δεν είναι η τρομοκρατία• είναι η πεισματική μη ένταξη, είναι η δημιουργία παράλληλης κοινωνίας και παράλληλου Δικαίου που αντιτίθεται στο Δίκαιο της δημοκρατίας.
      η Τριανταφύλλου ζει στη Γαλλία. ΠΗΓΗ RED SKY 16-5-17

    • Ρωσία και τα Βαλκάνικα κράτη της ορθοδοξίας δε φάγανε τα αφρικάνικα κράτη για ευημερούν μέχρι και σήμερα κλέβοντας τον πλούτο τους τα δικαιώματα τους και μετατρεποντας τους σε δούλους επί 3 αιώνας.

    • κύριε ΠΑΡΙ,

      10-3-17 σὲ ἔρευνα ποὺ διενήργησε ἡ Gallup International
      Θὰ πολεμούσατε γιὰ τὴν πατρίδα σας; Τί ἀπαν τοῦν οἱ Εὐρωπαῖοι
      Τὰ ὑψηλότερα ποσοστὰ πολιτῶν ποὺ δηλώνουν πὼς θὰ ἔδιναν τὴ ζωή τους γιὰ τὴν πατρίδα τοὺς εἶναι:

      Φινλανδία μὲ 74%
      Τουρκία μὲ 73%
      Οὐκρανία μὲ 62%
      Ρωσία μὲ 59%
      Κόσοβο μὲ 58%
      Σουηδία μὲ 55%
      Βοσνία-Ἐρζεγοβίνη μὲ 55%
      Ἑλλάδα μὲ 54%

      Τὰ χαμηλότερα ποσοστὰ ἐμφανίζουν οἱ:
      Ὀλλανδία μὲ 15%
      Γερμανία μὲ 18%
      Βέλγιο μὲ 19%

  • ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΘΕΣΗ Σ΄ΑΥΤΑ ΠΟ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΑΣ («ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»). ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ, ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΟ ΕΧΕΤΕ;;; ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ ΣΦΥΡΙΖΕ ΤΟ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΑΡΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ;;;ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!
    Μπαρμπα Γιάννη Μακρυγιάννη
    πάρε μαύρο γιαταγάνι
    κι έλα στη ζωή μας πίσω
    το στραβό να κάμεις ίσο.
    ΞΑΡΧΑΚΟΣ

Γράψτε απάντηση στο Voltaire Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.