Το Google AdWords είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο διαφήμισης που έχει δημιουργήσει η Google, καταφέρνοντας μέσα στα τελευταία χρόνια να κερδίσει τον κόσμο της διαφήμισης στο internet και της προώθησης ιστοσελιδών. Αυτό προέκυψε λόγω των πολλών και αντικειμενικών πλεονεκτημάτων του. Ιδού κάποια από τα σημαντικότερα:

  1. Στοχευμένο Κοινό: Υπάρχει κάτι καλύτερο; Mέσω του Google AdWords και βάσει αλγορίθμων που προκύπτουν από την ίδια την Google, την διαφήμιση της εταιρείας σας θα την δουν σχεδόν μόνον άτομα που αναζητούν το αντικείμενό της. Αυτό σημαίνει πως οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας έχουν πολλές πιθανότητες να γίνουν και πελάτες σας.
  1. Εξαιρετικό Σύστημα Στατιστικών: Το Google AdWords διαθέτει πάρα πολύ καλό σύστημα στατιστικών, αλλά και παρακολούθησης των διαφημιστικών καμπανιών, κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό, αφού μέσω των συμπερασμάτων από την παρακολούθηση αυτή, εσείς καταφέρνετε δυο πολύ σημαντικά πράγματα. Τη μείωση του κόστους και την αύξηση της επισκεψιμότητας.
  1. Άμεσοι Επισκέπτες: Το Google AdWords καταφέρνει να φέρνει τους επισκέπτες άμεσα. Υπερτερεί λοιπόν σημαντικά έναντι άλλων τεχνικών. Ας κάνουμε μια σύγκριση με το SEO. Στο SEO χρειάζεται χρόνος και αρκετή δουλειά ώσπου να φανούν αποτελέσματα, ενώ στο Google Adwords, αρκούν λίγα και μόνο λεπτά για να φέρουν δεκάδες ή και εκατοντάδες επισκέπτες.
  1. Πολλές επιλογές Διαφήμισης: Το Google AdWords δεν παρέχει μονάχα ένα είδος διαφήμισης, αλλά πολλά, οπότε σίγουρα ανάμεσά τους, μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο για εσάς. Προτιμάτε στατική εικόνα ή animation; Θέλετε κείμενο, βίντεο και πολλά μεγέθη προβολής; Η τελική επιλογή και ο συνδυασμός είναι δικά σας. Το θέμα είναι πως παρέχονται επιλογές.
  1. Ευκολία: To Google AdWords είναι φιλικό προς τον χρήστη και εύκολο, παρόλο που οι δυνατότητες που παρέχει είναι τεράστιες.
  1. Ευελιξία: Ο κάθε χρήστης του Google AdWords επιλέγει αναλόγως των δυνατοτήτων του τα λεφτά που θέλει να ξοδέψει, το που θα τα ξοδέψει, σε ποια ημέρα ή ώρα θα τα ξοδέψει, σε ποιες ακριβώς διαφημιστικές καμπάνιες θα τα τοποθετήσει. Επιπλέον, το Google AdWords παρέχει και τη δυνατότητα να ξεκινήσει κανείς και από ένα ελάχιστο έξοδο. Από ένα δωρεάν κουπόνι διαφήμισης, ίσως. Ακόμα και από ένα ελάχιστο ή και μηδενικό ποσό, αν και κάτι τέτοιο θα του αποφέρει αποτελέσματα αρκετά αργότερα.
  2. Smart Pricing: Αυτό που λέμε έξυπνη τιμολόγηση και που θωρακίζει το έξοδο που λέγαμε. Στο Google Adwords το κόστος ενός «κλικ» μπορεί να υποβαθμιστεί αν ο επισκέπτης δεν γραφτεί στο Newsletter, δεν πραγματοποιήσει αγορά, δεν επικοινωνήσει με την εταιρεία σας, δεν εκπληρώσει τελικά κάποιον από τους στόχους σας, οπότε και εσείς τελικά, θα πληρώσετε λιγότερα.

Και το σημαντικότερο όλων…

  1. Το κλειδί στο χέρι: Στο δικό σας χέρι. Στο Google AdWords εσείς κρατάτε το κλειδί. Εσείς καθορίζετε μέσω ποιων «λέξεων κλειδιών» θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας και εσείς αποκλείετε αν θέλετε κάποιες άλλες «λέξεις κλειδιά». Εσείς καθορίζετε τα Keywords και τη χρήση τους για να έχετε τα αποτελέσματα που εσείς επιθυμείτε.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα διαβάστε εδώ