Την κατάργηση 500-600 θέσεων στάθμευσης ,και πολλαπλάσιων στην συνέχεια και την απαγόρευση  διέλευσης των αυτοκινήτων απο το κέντρο μαζί με πεζοδρόμηση της Παύλου Μελά προγραμματίζει ο δήμος με το νεο ΣΒΑΚ. Θα νεκρώσει το κέντρο της πόλης (του Τριαντάφυλλου Διάφα)

20 Δεκεμβρίου 2017
15:08

Μας ζητήθηκε στο Τοπικό Συμβούλιο του Δήμου Κοζάνης να γνωμοδοτήσουμε για ένα κομμάτι κυκλοφοριακών ρυθμίσεων της περιοχής Τριών Δένδρων-Γκέρτσου -Ιωνίας κλπ ,  που είναι ενα μέρος της Κοζάνης μόνον.

Πρέπει να μας δοθεί το σύνολο της μελέτης – πρότασης  Κυκλοφοριακού της Κοζάνης ,και να δοθεί και στην δημοσιότητα γιά να μπορέσουν να καταλάβουν όλοι τι προκειται να γίνει και άν συμφέρει ή οχι στην πόλη.

Με ένα ξεκομμένο μέρος μόνο δεν καταλαβαίνει κανένας τίποτε και δεν είναι λογικό να αποφασίζουμε κομματιαστά γιά την πόλη. Είναι σαν να δίνει ένας Αρχιτέκτονας το σχέδιο ενός δωματίου και όχι ολοκλήρου του σπιτιού.

    Είμαστε πολύ προβληματισμένοι με τις αναπλάσεις στην περιοχή πλατεία Λασσάνη-Γκέρτσου – Αριστοτέλους-11ης Οκτωβρίου- Αρχελάου κλπ όπου   θα καταργηθούν περίπου 500 ως 600 θέσεις στάθμευσης  και αυτό θα χτυπήσει  θανάσιμα την λειτουργία της πόλης και κυρίως την αγορά .

Αν υποθέσουμε οτι καταργούνταν οι θέσεις στάθμευσης σε ένα Εμπορικό Κέντρο ή Σούπερ Μάρκετ , όπως πχ το Lidl, ο Μασούτης ή ο Βασιλόπουλος αυτά όλα σε μια ώρα θα έκλειναν γιατί δεν θα πήγαινε κανένας πελάτης!

Στο κέντρο της Κοζάνης υπάρχουν εκατοντάδες  Ιατρεία , Καταστήματα , Φαρμακεία, Γραφεία Δικηγόρων, Μηχανικών, λογιστών, Οδοντιατρεία, Φροντιστήρια ,καφετέριες , τράπεζες κλπ. κλπ  των οποίων οι πελάτες  σταθμεύουν  στους διάφορους δρόμους λίγο πιό μακρυά ή πιό κοντά. Με την κατάργηση   των 500-600 θέσεων τα περισσότερα  από αυτά θα αναγκασθούν να κλείσουν .

        Μήπως ο Δήμος χωρίς να το θέλει πριμοδοτεί τις ξένες πολυεθνικές ;;

                       Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ  .

΄Ετσι δεν θέλει ο Δήμος να πηγαίνουν σε όλα τα παραπάνω καταστήματα γραφεία κλπ. οι πελάτες τους , άρα  θέλει να τα κλείσει.!!

                     

  Γι αυτό βάζει μιά σειρά απαγορεύσεις και περιορισμούς  και εμπόδια  όπως  :

    1) Ο Δήμος αποφάσισε να άπαγορεύσει   να περνούν τα  αυτοκινήτα από  το κέντρο . ΄Ετσι  θα πεζοδρομήσει την οδό  Παύλου Μελά με απαγόρευση για τα αυτοκίνητα , θα πεζοδρομήση την οδ. Τριανταφυλλίδη , θα απαγορεύσει την πορεία  των αυτοκινήτων από την Τράντα πρός την  Ελ. Βενιζέλου με υποχρεωτική στροφή  στην Τσιμηνάκη, θα μονοδρομήσει την οδό Γκέρτσου , θα πεζοδρομήσει   την 

Αριστοτέλους κλπ.  δημιουργώντας ενα κουμφούζιο στην κίνηση στέλνοντας όλα τα αυτοκίνητα στα στενά ταλαιπωρόντας όλους.

      2) θα δημιουργήσει 5 χώρους στάθευσης εκτός σχεδίου πόλεως :

                         – στα λατομεία Παγούνη ( Lidl )

                            – στην θέση πρώην αερογέφυρα πρός Σέρβια.

                             – στό όριο του Σχεδίου Κοζάνης πρός Κρόκο.

                             – νότια του κτιρίου της Αστυνομίας.

                             – στην περιοχή του νιάημερου.

και θα εξαναγκάζονται όλοι οι εισερχόμενοι στην Κοζάνη να αφήνουν εκεί  τα αυτοκίνητα τους και να πάνε στην πόλη με τα πόδια ή με αστικό όταν  και αν το βρούν και να το πληρώνουν !!!!! γιά να πάνε στην αγορά και σε όλες τις παραπάνω υπηρεσίες ή για αναψυχή !!  ( σχέδιο Π2 , Νοε 2017 ).

       3) Θα απαγορεύσει οποιαδήποτε κίνηση και ύπαρξη αυτοκινήτων  σε μιά περιοχή ανατολικά και δυτικά της οδ. Π. Μελά σε 40 οικοδομικά τετράγωνα !! (περιοχή : car free area ,  Σχ. Π2 )

      4) θα επιβάλλει υποχρεωτικά χαμηλές ταχύτητες στα αυτοκίνητα  ίση με αυτήν των ποδηλάτων !! !!! ώστε όλοι οι δρόμοι  να λειτουργούν  σαν ποδηλατόδρομοι. !!!       

     5) Ο Δήμος αποφάσισε να κάνει :  ” Σχεδιασμό πολεοδομικών και   κυκλοφοριακών πολιτικών αποθάρρυνσης επεκτάσεων της πόλης πρός   την Περιφέρεια ”  !! ( σελ.2,  βασικές στρατηγικές ). ¨Αρα δεν θα κάνει νέες επεκτάσεις ο Δήμος Κοζάνης !!!  

                        ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ , ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ 

               ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ , ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ , ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ.

 και κατ΄ευφημισμό ονομάζονται από τον Δήμο : προστασία και αναβάθμιση !! και δεν χρειάζεται καμιά γραπτή  ανάλυση γιά αυτά .

        Ερωτάται ο κ. Δημαρχος και ο κ. Δεσποτίδης :

  – γράφετε : αν φαρδύνουν τα πεζοδρόμια θα αυξηθεί η εμπορική  κίνηση !!    γιατί ;;  μας το εξηγείτε .

– Θα κάνετε μελέτη με λεπτομερή καταγραφή των σταθμευμένων   αυτοκινήτων σε κάθε δρόμο σε όλη την πόλη και θα δώσετε συγκεκριμμένη  απάντηση  που ακριβώς θα παρκάρουν ;; οσων καταργήσετε τις θέσεις.;;   πράγμα που προβλέπετε και από τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές γιά τα ΣΒΑΚ.

     Είναι δυνατόν να γίνονται τέτοιες σοβαρές μελέτες χωρίς ακριβείς μετρήσεις  και καταγραφές και υπολογισμούς ;; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ , ΟΧΙ ΑΟΡΙΣΤΑ.

       Γιά κάθε πόλη ειναι πολύ ζωτικό το θέμα της στάθμευσης , και γιά  καθένα πολίτη .

          – φαίνεται μάλλον ότι το μόνο πράγμα που σας ενδιαφέρει είναι η αισθητική της πόλης με τις πεζοδρομήσεις και δεν σας ενδιαφέρουν  οι  κινήσεις των διαφόρων κατηγοριών των πολιτών γιά δουλειές , ( εργαζόμενοι, ηλ/γοι , υδρ/κοί, ηλικιωμένοι , ΑΜΕΑ, παιδιά , σχολεία , υπηρεσίες κλπ, κλπ)

 των οποίων τις κινήσεις δεν έχετε μελετήσει και ούτε προτίθεσθε.

                –  Οι περίπατοι των πεζών αποτελούν μόνο το 1% των κινήσεων των  ανθρώπων  με τις άλλες κινήσεις γιά δουλειές  κλπ. του 99% ‘οπου οι   άνθρωποι κυνηγούν τον  χρόνο τι γίνεται ;;      

                     – έχετε καταγράψει τον αριθμό των πεζών που κινουνται  πχ στην   Π. Μελά ή από την κεντρική πλατεία προς τον ΟΣΕ ;; ώστε να τεκμηριώνεται  η ανάγκη πεζοδρόμησης ;; Εμείς δεν παρατηρούμε ούτε συνωστισμό πεζών  ούτε πολλούς πεζούς  , επαρκούν και περισσεύουν τα διαπλατυσμένα 

  πεζοδρόμια !!

              – Πρίν περίπου 15 χρόνια έγινε ανάπλαση όλων αυτών των δρόμων  και διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και ερωτάται:  ο Δήμος δεν έχει να κάνει   κάποια άλλα έργα πιό χρήσιμα ; Οι πολίτες έχουν κουραστεί να βλέπουν   κάθε τόσο να ξηλώνονται τα πεζοδρόμια.  Κάθε νέα Δημοτική αρχή θα 

 αλλάζει κυκλοφοριακό και πεζοδρόμια ;;

                   – Δεν βλέπουμε να αποδεικνύεται η ανάγκη να γίνουν τα παραπάνω   έργα , πλην του ΟΣΕ, ούτε η χρησιμότητα τους εξηγείται .  Γιατί ;;    

                – Με την πεζοδρόμηση της Π. Μελά πως θα πηγαίνουν τα ασθενοφόρα  στο Νοσοκομείο ;; Γιατί υπάρχει συνεχής διέλευση αυτων ,(και Πυροσβεστική , Αστυνομία ) .

                   – Σε όλη την Ευρώπη οι Δήμοι δημιουργούν πολυόροφα γκαράζ στο   κέντρο της πόλης και κρατούν  ζωντανό το κέντρο !! Αντίθετα εδώ ο Δήμος  δεν κάνει τίποτε   και θέλει να το νεκρώσει  γιατί ;;

                  – Οι κάτοικοι εκτός Κοζάνης θα ακούν Κοζάνη και θα φεύγουν τρέχοντας!!

   Θα πηγαίνουν πχ. στην Πτολεμαϊδα , ή Θεσ/νίκη και όπου αλλού .  

        – Μήπως ο Δήμος εγκαταλείπει και διαλύει την παλιά πόλη μεταφέροντας  την έξω από το σχέδιο της  έτσι στην τύχη ;;   Θέλει το Δημαρχείο και οι Υπηρεσίες  του Δήμου να πάνε στο Στρατόπεδο Μακεδονομάχων, ήδη η ΔΕΥΑΚ πήγε εκτός  μακρυά και όλοι πάνε με αυτοκίνητο  ένω πρίν όλοι πηγαιναν με τα πόδια !! 

  (αυτήν την κινητικότητα ονειρεύεται ο Δήμος ) . Όλοι διαμαρτύρονται με την   μεταφορά της ΔΕΥΑΚ.

      ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ .!!  Όλα μεταφέρθηκαν η   έγιναν εκτός , και σε απόσταση χιλιομέτρων : Περιφέρεια , ΤΕΙ, Πανεπιστήμιο,  Βιβλιοθήκη , Αστυνομία, ΟΑΕΔ,  ΔΕΗ, Αθλητικό Κέντρο Λευκόβρυσης, Υπηρεσίες   Λευκόβρυσης ,  Εμπορικό κέντρο στα Κοίλα, Στρατός (στο Μαυροδένδρι ) , 

 Τραπεζες, κλπ. 

      Σε όλες τις  Ευρωπαϊκές πόλεις  το Δημαρχείο παραμένει στην ίδια  Θεση , αιώνες.

       – Τι επιδιώκει ο Δήμος ;;  την νέκρωση της πόλης ;; Και με ποιά λογική όλα  αυτά ;;            

        – Στην οδό Δημοκρατίας υπάρχουν σήμερα περίπου 40 μαγαζιά  ξενοίκιαστα , και είναι ενας κεντρικός δρόμος που δείχνει μιά πόλη σαν να ερημώνεται, 

  Όλα τα μαγαζιά , οι επιχειρήσεις και οι οικογένειες έχουν τεράστια και αξεπέραστα οικονομικά προβλήματα . Μηπως θα μπορούσε ο Δήμος να κάνει κάτι άλλο, για   να βοηθήσει την κατάσταση ;;;

     – παρατηρούμε ένα αδικαιολόγητο μίσος γιά τα αυτοκίνητα , ακόμη και γιά τα  οικολογικά ,την στιγμή που είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινης ζωής της   οικογένειας και του ατόμου !

       – Στο Ο. Τ. 262 , μεταξύ Ερμού και Τσιμηνάκη  οι ιδιοκτήτες δεν θέλουν αυτό το πρόγραμμα του Δήμου . ΄Εσεις  γιατί επιμένετε αφού είναι αδύνατον να   προχωρήσει ;; 

     – Ο Δήμος είχε ανακοινώσει ότι το κόστος των αναπλάσεων θα είναι  περίπου 30 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα μισά θα βάλει ο Δήμος . Ερωτάται ο  Δήμος από που θα βρεθούν αυτά τα χρήματα, τα 15 εκατ. ;;

     – Μίλησα με πολλούς γιά τα παραπάνω θέματα και διαπίστωσα οτι   δεν συμφωνούν. Και κυρίως δεν πληροφορήθηκε και δεν κατάλαβε κανένας τίποτε !!

                            Υστερα από όλα τα παραπάνω διαφωνώ με αυτά που προγραμματίζει

                ο Δήμος, και ζητώ να αλλάξουν  ριζικά .

                                                                                      Τριαντάφυλλος  Διάφας      

                                                                                    Μέλος Τοπικού Συμβουλίου  

                                                                                            Δήμου Κοζάνης

70 σχόλια

  • Για να τα κάνουν όμως, θα πρέπει να είναι εκ νέου δημοτική αρχή, πράγμα που ούτε και οι ίδιοι το υπολογίζουν ως πιθανό, μετά από τις συνεχείς “επιτυχίες” που σημειώνουν. Οπότε, άδικος ο φόβος.

    • Μακάρι να πεζοδρομηθεί η Παύλου Μελά και οι γύρω δρόμοι. Να γίνουμε άνθρωποι επιτέλους και να καταλάβουμε ότι Ευρωπαϊκή πόλη με αυτοκίνητα στο κέντρο και ντουμάνια στα καφέ δεν υπάρχει σε καμιά άλλη χώρα!

      • Εντελως ΠΑΡΑΝΟΙΚΗ και τρελλή η ιδέα
        να πεζοδρομηθεί η Παύλου Μελά .

        Μονο κάποιος που δεν σκέφτεται καθόλου
        μπορεί να το κάνει !!

        Σκεφθείτε τις κινήσεις των αυτοκινήτων
        μέσα στά στενά .

        ΘΑ ΝΕΚΡΩΣΕΙ Η ΠΟΛΗ

        • Καντε υπογειο παρκινγκ στο κεντρο. Τα περιφερειακα τζαμπα λεφτα. Δειτε ποσο λειτουργει το παρκινγκ κατω στον κομβο Κασομουλη. Δεν εξυπηρετουν περιφερειακα οαρκινγκ γιατι εκει ουτως η αλλως βρισκεις παρκαρισμα. Αφειστε που θα ειναι επικινδυνα τη νυχτα

  • Τα παλιά χρόνια, που δεν υπήρχαν δρόμοι στην Κοζάνη, οι άνθρωποι από τα χωριά άφηναν τα άλογα και τα μουλάρια στον Φόρο και πήγαιναν με τα πόδια στο κέντρο. Τώρα που υπάρχουν δρόμοι, οι άνθρωποι θα αφήνουν πάλι τα αυτοκίνητα έξω από την πόλη και θα πηγαίνουν με τα πόδια στο κέντρο.
    Για ποιά πρόοδο μιλάμε;
    Δεν άλλαξε τίποτα από τότε;

  • Μετά τη βαρυσήμαντη και τεκμηριωμένη τοποθέτηση, ο Δήμαρχος θα πρέπει να παραιτηθεί και να πάει γονατιστός στον προηγούμενο και να ζητήσει ταπεινά να γυρίσει πίσω και να αναλάβει την εξουσία.
    Αυτά κάνει εκεί στις Ευρώπες; Συνωμοτεί με το κεφάλαιο για να μην έρχονται άνθρωποι στο κέντρο της Κοζάνης; Να τα πάρουν όλα οι πολυεθνικές που κάνουν ουρά να μπουν στην αγορά αλλά δεν τολμούν γιατί τους την έχουμε στημένη; Να κλείσει τα μαγαζιά μας? Να δημιουργεί κομφούζιο για να πληρώνουμε στις βενζίνες και να πεθάνουμε; Να αλλάξει θέση στο Δημαρχείο και να μπερδευόμαστε; Να χαλάσει την ωραιότερη διατηρημένη παλιά πόλη της Κοζάνης, που λέει και ο αρθρογράφος;
    Όχι Ιωαννίδη και Δεσποτίδη, αυτά δεν περνούν στην Κοζάνη. Τα ύπουλα σχέδια σας ξεσκεπάστηκαν.

  • Συμφωνω με ολα οσα λετε αγαπητε αλλα δε νομιζω οτι η αποκεντρωση των υπηρεσιων ειναι και ασχημη..ισα ισα που για μενα ειναι πολυ πιο ευκολο να παω πχ στη δευακ τωρα,απο το να ψαχνω παρκιν στο κεντρο και να κοβω χαρτακι στο παρκομετρο..αν βρω θεση…

    • ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΡΩΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΝΑΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑΞΙ Η ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ?

      • ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΚΤΟΣ
        ΠΟΛΕΩΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΚ .

        Τους πολίτες τους έχχουν γραμμένους .
        Δεν τους υπολογίζουν ,
        δεν τους ρωτάν !!

        Ποτέ δεν μας εξήγησαν το γιατί !!

      • Δε διαφωνω για τον παππου που δεν μπορει να περπατησει ως εκει.
        Αλλα αμα θελουμε επιτελους να γινουμε ΠΟΛΗ θα πρεπει να σκεφτομαστε οτι μια υποτυπωδης συγκοινωνια εντος αστικου κυκλου υπαρχει στις υπολοιπες 200 πολιτισμενες χωρες του κοσμου..

  • Και τι θέλουν τα χωριά ?? Να τους φέρνουν τα αστικά μέσα στο κέντρο ?? Οι κάτοικοι της Κοζάνης από τις συνοικίες πως περπατάνε. ?? ΝΑ περπατήσουν και αυτοί … Επιτέλους πόλη χωρίς αυτοκίνητο ..Ας γίνουμε Ευρώπη … Ιστορικό κέντρο μόνο με πεζούς και ποδηλάτες

    • πεστα φιλε. εμαθαν οι χουριατες και οι σιιουρδοι με τα αμαξια και το πεζουν μαγκες τωρα…αιντα αρα πιαλιστε λιγο να πεσουν και τα κιλα, τεμπελιδες

      • παράλογες απόψεις !!
        Να σταθμεύεις στα Λατομεία Παγούνη
        και να έρχεσαι με τα πόδια στην Πόλη !!

        Αυτό θέλει ο Ιωαννίδης !!!!

  • Μάλλον θα πρέπει να μετακινηθεί εκτός Κοζάνης ο αρθρογράφος.
    Αφού δε μας προτείνει να μπούμε στα μαγαζιά και στης καφετέριες με το αμάξι πάλι καλά.
    Αφού θα πεθάνει το κέντρο ζωή σε μας
    Να ζήσουμε να το θυμόμαστε…..

  • Από που προκύπτουν αυτά που αναφέρετε κε Διάφα; Για να καταλάβουμε και εμείς, καλό θα είναι σε αυτά που γράφετε να μας δείξετε και τα συνοδευτικά έγγραφα που έχετε δει και πιστεύετε πως αποδεικνύουν του λόγου το αληθές

    • Διαβάστε τις μελέτες του Δήμου γιά την λεγόμενη

      βιώσιμη κινητικότητα (ΣΒΑΚ καί ΒΑΑ ).

      Δείτε τον συνημμένο εδώ χάρτη .

      Τα λέει όλα αυτά ο Χάρτης επάνω.

  • Σταματιστε αυτα τα μεγαλα σχεδια ΣΒΑΚ των αλλων .. Εδω ο δημος δεν μπορει να συντηρησει τα ηδη υπαρχοντα παρκα και πεζοδρομους θελει και νεα

  • Ιωαννίδη παραιτήσου! το ζητούν οι πολίτες που θελουν να αφηνουν το αυτοκινητο εξω απο την καφετερια για να παρουν καφε, τον φουρνο για να παρουν ψωμι, πανω την παυλου μελα, στην γκερτσου και γενικα παντου! Επισης πριν παραιτηθεις να αλλαξεις τον κανονισμο της πλατειας για να μπορουμε να παρκαρουμε και εκει μεσα και στον πεζοδρομο ακομη να μπορουμε! δεν καταλαβα δηλαδη γιατι να παρκαρουμε μακρια! Κ επισης φερε πισω τον μαλουτα και καθε μαλουτα με τη συμφωνια να βαλετε αυτοκινητα και μεσα στο δημαρχειο! ακους εκει. Να μην θελεις αυτοκινητα στο κεντρο! Δεν βλεπεις στην Ευρωπη τι γινεται; Ολοι με αυτοκινητο κυκλοφορουν μεσα στο κεντρο! Α κ κατι ακομη! Θελες να μας κοψεις κ το καπνισμα! Μα καλα ειανι δυνατον; που ζουμε!! αισχος

      • Οχι. Ιδιωτικός υπάλληλος ειμαι. Με γραφείο στο κέντρο. Κ μένω στον Αγ. Αθανάσιο και περπατάω καθε μέρα και προσπαθω να το μεταφερω κ στον κυκλο μου πως αυτοκινητο – κεντρο πολης δεν ταιριαζουν! Αλλα προφανως εσεις κυριε ειστε καλομαθημενος φαινεται

        • Μαλλον δεν ξερεις οτι τα μαγαζια του κεντρου της κοζανης δουλευουν με 80% με κοσμο απο τα χωρια και 20% απο Κοζανη οποτε αυτο το μετρο οπως και οι διαπλατηνσεις πεζοδρομιων που εγιναν θα ειναι ταφοπλακα για τους εμπορους

          • Να ξυπνήσει επιτέλους ο
            Εμπορικός Σύλλογος και το
            Επιμελητήριο και το
            οικονομικό Επιμελητήριο
            γιατί κοιμούνται.

            ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ

            ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

            ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

    • Αν τα μετρα αφορουσαν τη γειτονια η το χωριο σου, θα αρχιζες ακομα και το καπνισμα, αν χρειαζοταν. Αν για εσενα ειναι θεμα αισθητικης, για εμενα που μενω στο κεντρο και σε ανεχομαι, ειναι θεμα διαβιωσης και λειτουργιας. Αραξε στη γειτονια σου με το παρκιγκ σου και την ανεση σου και την πολιτικη σου, αλλου.

  • Aν θέλετε η Κοζάνη να γίνει … τόπος να ζεις θα πρέπει να γίνουν όλα αυτά που σχεδιάζει ο δήμος διαφορετικά η Κοζάνη θα είναι τόπος να ……εξαφανιστείς!!!!!!

  • Θα χάσουμε το ΒΑΑ και εκατομμύρια σε δουλειές επειδή ο εν λόγω φαντάζεται πολυεθνικές απειλές και πλημμύρες/καταστροφές. Ωραία επιτροπή φτιάξατε στο Δήμο.

    • ποιά είναι τα εκατομύρια σε δουλειές ;;;;
      Δεν μπορείς να δείς την πραγματικότητα ;;

      Θα είναι καταστροφή γιά την πόλη αυτές οι αλλάγές !!!

  • Εαν θελει να εχει μελλον η Κοζανη πρεπει να αλλαξει! Αλλιως θα μεινει μια μικρη περιφερειακη πολη που δεν θα μπορει να στηριξει τιποτα αναπτυξιακα!
    Το προβλημα με το σβακ ειναι οτι ειναι μικρο και αφορα μονο ενα μερος της πολης! Ειναι ομως μια αρχη! Η φιλοσοφια του με βρισκει συμφωνο!
    Οφειλουμε να διαφυλαξουμε την οπιαδηποτε αναπτυξιακη δυναμικη διαθετει αυτη η πολη ξεπερνωντας νοοτροπιες που την κρατησαν στασιμη!
    Σε πολλα καιρια θεματα διαφωνω με την δημοτικη αρχη αλλα σ’αυτο πιστευω οτι πρεπει να προχωρησει ακομα πιο δυναμικα!
    Να μην ξεχασει ομως οτι πρεπει να αφουγκραζεται την κοινωνια!

    • ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ .

      ΑΛΟΙΩΣ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ !!

      ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ

      ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ

      Να σταθμεύουν εκτός πόλεως στην Αστυνομία ή στον
      νιάημερο και να πηγαίνουν με τα πόδια στην πόλη ,
      στούς γιατρούς , στην αγορά κλπ !!!!
      τρελλό εντελώς !!

  • Οποιος θελει στοιχεία ας τα ζητήσει απο τον αρμόδιο αντιδήμαρχο,ενημέρωση σας έκανε ο άνθρωπος για να μην νομίζετε οτι θα πέσει χρήμα στην αγορά,όπως “έπεσε” με την κεντρική “πλατεία” .
    Ααααα συγνώμη πριβε αλάνα για τις καφετέρειες έπρεπε να πω.
    Απο την άλλη ποιός σας είπε οτι όλα αυτά είναι σχέδια του δήμου ??Εχετε στοιχεία ??Αν ναι βγείτε επωνύμως και παρουσιάστε τα.

  • Οχι Κυριε Ανώνυμε,είμαι πρώην στέλεχος ανελ,πριν ακόμα κάνουν την κολοτούμπα.
    Οσον αφορά τα σχόλια θα παρακαλούσα να κάνουν προτάσεις όσοι πραγματικά είναι κάτοικοι της πόλης και τους αφορα πραγματικά το θέμα και να δουνε προσεκτικά το σχέδιο,εφόσον εχουν ελπίζω τη στοιχειωδη μόρφωση να το κατανοήσουν.Τις επιπτώσεις καθε ενήλικος σκεπτόμενος λίγον πολύ τις κατανοεί.
    Εκτός και αν ζεί σε ένα άλλο σύμπαν της Ανάπτυξης.
    Ολοι θέλουμε την ευημερία και τον μετριασμό του κυκλοφοριακού,εφόσον τηρούνται κάποιες προυποθέσεις.
    Θα παρακαλώ σχόλια επι προσωπικού να μη γίνονται.
    Ενημερωθητε, μελετηστε και διεκδικηστε το Μέλλον που σας αξίζει.

    • η πρότασή μου είναι η εξής:

      βλέπουμε τη νομοθεσία σοβαρά χωρίς συνωμοσιακές ερμηνείες, το αν το σχέδιο εμπίπτει στους νόμους, το πώς προέκυψε η διαδικασία, τη γνωμοδοτική φύση της επιτροπής, την τελική ψηφοφορία της και την πλειοψηφία της ώστε να λειτουργήσει κατά νόμο.

      Τα επαναστατικά είναι σε σφαίρα άλλου πολιτεύματος, καλή επιτυχία.

  • Μπραβο στον κυριο ΙΩΑΝΝΙΔΗ!!!
    Επιτελους ενας δυμαρχος που βλεπει μπροστα κ εχει οραματα!!
    ( ΤΣ’ΑΛΛΟΙ ΤΙΣ ΕΙΔΑΜΗ ΤΙ ΦΤΙΑΣΑΝ)
    Πολλα μπραβο λοιπον ειμαστε μαζι σας!!!!

  • ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

    ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ

    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ
    ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΣΒΑΚ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ
    ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ . ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ
    ΦΟΡΑ .
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΟΓΜΑΤΑ .
    ΕΤΣΙ , ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ .

  • τραγικα ανικανη η δημοτικη αρχη και σε αυτο το θεμα. Να δοθει το συνολο της μελετης σε ολους τους δημοτες αμεσα

  • ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΓΥΡΩ ΣΤΕΝΑ. ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝ.ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΕΝΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ? ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΟΜΗΜΕΝΗ Η ΚΟΖΑΝΗ ΘΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΧΑΟΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΘΑ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΣΕΣ.ΘΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.

    • κύριε Δήμαρχε ,

      Γιατί εξαφάνησες τα αγάλματα της κεντρικής πλατείας ;;
      Λασσάνη, Σακελαρίου, Μητρ. Ιωακείμ ;;

      Γιατί κατήργησες το λογότυπο του Δήμου με τον Λασσάνη;;

      Γιατί καταστρέφεις την παράδοση και την Ιστορία ;;;

      γιατί τώρα με τις παραπάνω αλλαγές μιμείστε τυφλά
      και αστοχα ξένα παραδείγματα. ;;

      ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ

      ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ” ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ”

      ΝΕΑ ΤΑΞΗ , που θα καταστρέψει τον πολιτισμό και

      τον κόσμο !!

      ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟ ΣΑΣ !!!

  • Το Δημαρχειο εχει παθει παρακρουση…

    Ο δημαρχακος ζει στον δικο του κοσμο που ειναι ιδιαιτερα μικρος κ μονοδιαστατος…ανικανος κ επικινδυνος!!!

  • Πρωτα να αποζημιωσει τους επαγγελματιες καθε ειδους ! Τους ιδιοκτητες τον καταστηματων γιατι εχουν επενδυσει ολη τους τη περιουσια και μετα ας ξεκινησει.εδω προκειτε για βλαπτικη μεταβολη .

  • Για τέτοιες μελέτες απαιτείται να αποσταλεί ερωτηματολόγιο σε όλους τους κατοίκους και εργαζόμενους στις έν λόγω περιοχές αν θέλουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι μελετητές Διαβάστε τις προδιαγραφές τέτοιων μελετων

  • Και οι δημότες που ζουν στο κέντρο της πόλης τι θα κάνουν, θα μεταναστεύσουν; Δεν υπάρχουν μόνο καταστήματα στο κέντρο υπάρχουν και δημότες που ήδη έχουν προβλήματα με τη στάθμευση αλλα και τη χρόνια ηχορύπανση από τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος !!!

  • Κάποιοι στο Δήμο αρχίσει να αποκτούν μια ψευδαίσσθηση ιδιοκτήσιας της πόλης.Στην αυτοδιοίκηση πάμε για να προσφέρουμε κι όχι να βγάλουμε τη μεγαλομανία μας και τα απωθημένα μας.Δέν κάνουμε το χόμπυ μας με έξοδα του Δήμου.

    Το πρότζεκτ μοιάζει μεγαλεπήβολο και γεννιούνται πολλά ερωτήματα.Μπορεί κατι τέτοιο να γίνει χωρίς εκτεταμένη διαβούλευση με τους πολίτες και χωρίς ευρεία συναίνεση;Για τί κόστη μιλάμε;Ο Δήμος έχει ήδη ομολογημένο οικονομικό πρόβλημα να λειτουργήσει την βιβλιοθήκη,προσφατα είχαμε την ιστορία της Δεη,έχει ηδη μπροστά του μεγάλα δάνεια για τον σιδηροδρομικό σταθμο,υπάρχει το θέμα του στρατοπέδου.Μ όλα αυτά μπορεί να ξανοιχτεί κι άλλο; Η αναδιάταξη έχει καμμία σχέση με την πραγματική παραγωγή που έχει η πόλη αλλα και όλη η χώρα;Κάλα να τρωγονται λεφτά σε μελέτες καλα να κονομησουν και οι εργολάβοι καλά και τα εργατικά μεροκάματα αλλα τι μένει τελικά ως παραγωγή;Τίποτα.Αλήθεια αυτήν την πολη πόσοι και ποιοί θα την κατοικήσουν;Περιμένουμε αυξηση πλυθησμού;Θα γεμίσουμε ποδήλατα όπως η Κίνα κάποτε η ο πληθυσμός γερνάει τάχιστα και μειώνεται;Μιλάμε για πόλεις του εξωτερικού.Για ποίες ακριβώς;Για το Βερολίνο και το Παρίσι;Μα η Κοζάνη είναι μια μικρή επαρχιακή πόλη που το κεντρικό κράτος όχι μόνο δεν υπολογίζει να μεγαλώσει αντίθετα της έχει δημιουργήσει πρόβλημα επιβίωσης με το ξεπούλημα και κλείσιμο της Δεή;Ποιοι και πώς θα ζήσουν σ αυτήν την πόλη;Φαντάζεται κανείς οτι στο μέλον θα γίνει καποιος πόλος έλξης για επενδύσεις οποιοδήποτε τυπου;
    Δεν είναι οι πολίτες αντιδραστικοί ούτε δεν θέλουν το καλύτερο.Νουνεχείς είναι κι έχει καεί η γούνα τους απο μεγάλα λόγια και μεγαλεπήβολα σχέδια.Τα χρόνια είναι δύσκολα και τα επόμενα θα είναι ισως ακόμα πιο πολύ.Δεν έχει νόημα να γίνει μια τιτάνια προσπάθεια για να γίνει η πόλη ”κούκλα” αν δεν έχει λύσει το παραγωγικό της πρόβλημα και δυστυχώς η αυτοδιοίηκηση δεν φαίνεται να έχει καμία απάντηση σ αυτό.

  • ΚΟΖΑΝΗ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΝΙΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩΪΣΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ 20ΕΤΙΑΣ!
    ΟΣΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ Η ΚΟΖΑΝΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΖΑΝΗ ΤΟΥ ’90
    ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2002-2009!
    ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΠΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ 20000-25000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝΤΩΝ ΑΛΛΕΣ 20000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ!

    ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΠΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟ ΠΕΡΙΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΣΤΡΕΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΝΤΑΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΒΟΛΕΥΤΟΥΜΕ!

    ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΝ Η ΚΟΖΑΝΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ,ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΣΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΓΩ ΤΟΥ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ!
    ΞΕΒΟΛΕΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ !!!

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ!

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ!

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ!

    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ!!!

  • Χαχαχα!

    Ο Ιωαννίδης φιλοδοξεί να γίνει Τόττης…

    Όπως διαλύθηκε η Πτολεμαΐδα με την αυθαίρετη κατάργηση του δρόμου από τον μακαρίτη, έτσι θα διαλυθεί και η Κοζάνη αν ποτέ εφαρμοστεί αυτό το άθλιο σχέδιο.

  • ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΗΛ…….. ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ,ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΩΦΕΛΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ? ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ. ΚΑΘΗΣΤΕ ΠΑΙΞΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.

  • ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΗ, ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
    ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΛΑΣΣΑΝΗ, ΞΑΝΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.
    ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ ΖΩΗ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ, ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΜΗ.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.