Είναι ανάγκη να γνωρίζουν όλοι, Έλληνες και Σκοπιανοί, τουλάχιστον αυτοί, ότι οι διαπραγματεύσεις που γίνονται από τον κ. Μάθιους Νίμιτς, διαμεσολαβητή του Γ.Γ. του ΟΗΕ, για την ονοματοδοσία της FYROM, έχουν ένα και μόνο σκοπό. Αυτόν της επίσημης ονοματοδοσίας και τίποτα άλλο. Αυτή άλλωστε είναι και η εντολή. Τα «άλλα» που συζητούνται (περί αλλαγής του Συντάγματος κ.λ.π.) δεν αφορούν αυτόν τον ίδιο άμεσα , αλλά τα δύο κράτη και περισσότερο την FYROM , προκειμένου η Ελλάδα να συναινέσει στην σύνθετη ονοματοδοσία. Αυτό καταλαβαίνουμε.

Να ξέρουμε ότι το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και η Ε.Ε δεν αναγνωρίζουν όνομα που εμπεριέχει τον όρο «Μακεδονία» στη FYROM, αν δεν αποφασίσει η Ελλάδα, ως μέλος των.

Συνεπώς, διάφορες συζητήσεις που γίνονται και στις δύο χώρες, εξετάζοντας τα «άλλα» (δηλαδή, αλλαγή Συντάγματος, αγάλματα, ονομασίες δρόμων, κτιρίων, αεροδρομίων, σύνορα, αλυτρωτισμό κ.ά στη FYROM), ως προϋπόθεση τακτοποίησης πρώτα αυτών , για την μετέπειτα αποδοχή της σύνθετης ονοματοδοσίας, που είπαμε, έχουν συγκεκριμένο σκοπό, προκειμένου να δοθεί στη χώρα το σύνθετο όνομα, που να εμπεριέχει όμως τον όρο «Μακεδονία» στα Σλαϋικα ή όχι. Εκεί καταλήγουμε εμείς , με βάση την διαδικασία που ακολουθείται ως τώρα. Δεν το λένε ξεκάθαρα οι πολιτικοί και οι διαπραγματευτές αλλά το εννοούν, εκτός αν εμείς δεν καταλαβαίνουμε στοιχειωδώς τη γλώσσα μας και τα νοήματα της. Μπορεί! Χρειάζονται άλλωστε και διπλωματικές γνώσεις, που εμείς στερούμαστε!!!

Αν δεν είναι όμως αυτό, πού εμείς καταλαβαίνουμε, τότε προς τι η Ελληνική απαίτηση για την αλλαγή του Συντάγματος, τον αλυτρωτισμό, τα αγάλματα κ.λ.π. από τη FYROM ; Μάλλον έτσι (ως άνω), εξηγούνται οι καθυστερήσεις, ώσπου δηλαδή να γίνει η ωρίμανση γι αυτό το θέμα στη συνείδηση του Ελληνικού αλλά και του Σκοπιανού λαού.

Διερωτόμαστε βέβαια, κατά πόσο δέχεται ο λαός και οι πολιτικοί της FYROM αυτά τα «άλλα» που θέτει η Ελλάδα, ως προϋπόθεση, προκειμένου να της δοθεί στη συνέχεια το σύνθετο όνομα που να εμπεριέχει και τον όρο Μακεδονία ; Τι γίνεται αν υπάρξει άρνηση επ αυτών; Αν τυχόν δεν δεχθούν τα Σκόπια, εμείς πάλι θα συναινέσουμε σ αυτή τη σύνθετη ονομασία «για το καλό και των δύο κρατών τάχα και για το ευρύτερο συμφέρων των λαών, που κάποιοι λένε;».

Και εάν αυτά, που εμείς λέμε ότι καταλαβαίνουμε, είναι αντίθετα με τους πραγματικούς λόγους που επιδιώκονται, για το καλό της χώρας μας(!) , τότε ας μας το γνωρίσουν οι πολιτικοί, γενικά, ξεκάθαρα και όχι κεκαλυμμένα, όπως τώρα συμβαίνει. Να σταματήσουν και τα συλλαλητήρια.

Εμείς πιστεύουμε ότι ο σκοπός της διπλωματίας, μέσα και έξω, αν δεν θέλει τώρα την σύνθετη ονοματοδοσία, αλλά «παίζει» μ αυτή, είναι για το «πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα!», που λέμε, για άλλους λόγους, είτε για την διατήρηση της αδράνειας, είτε «φύγε βάσανο από εμένα, ας το κάνουν άλλοι!», είτε για προπέτασμα καπνού, ώστε να δοθεί το ποθούμενο όνομα μόλις διαπιστωθεί υπνηλία των δύο λαών από τον συνεχή κορνιαχτό που σηκώνεται και κάποια στιγμή όταν θα καθαρίσει η ατμόσφαιρα, αισθανόμενοι όλοι κουρασμένοι μεν αλλά ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι για τους αγώνες που έδωσαν!… και «…τέλος πάντων, ανάθεμα στους πολιτικούς!.. κ.λ.π, κ.λ.π.».

Το συμπέρασμα που βγαίνει όμως, με τα παραπάνω προαπαιτούμενα, έτσι όπως παρουσιάζεται το σκηνικό, είναι ότι αρκετοί Έλληνες πολιτικοί , θέλουν να συμφωνήσουν με μια σύνθετη ονοματοδοσία, στην οποία να εμπεριέχεται και ο όρος «Μακεδονία», αλλά πρώτα η FYROM πρέπει να συμμορφωθεί με τα ως άνω ζητούμενα. Να περνάει ο καιρός, που λένε.

Και εδώ είναι η μεγάλη διαμάχη που υπάρχει με τους διαμαρτυρόμενους των συλλαλητηρίων, τους συγγενείς των, τους συμπολίτες και όχι μόνο. Στο πλείστον των Ελλήνων. Η Μακεδονία είναι μία και είναι Ελληνική! Αυτό είναι το αδιαπραγμάτευτο σύνθημα τους που στέλνεται προς κάθε κατεύθυνση. Δεν τα λέμε εμείς, αλλά είναι διαπιστώσεις όλων.

Επομένως, για τον Ελληνικό λαό και ιδιαίτερα γι αυτόν της Μακεδονίας, δεν τίθεται καν θέμα προαπαιτούμενων. Δεν ενδιαφέρουν, λένε , αφού για αυτούς δεν υπάρχει θέμα αποδοχής τέτοιας σύνθετης ονοματοδοσίας για τη FYROM, που να εμπεριέχει και τον όρο «Μακεδονία» (γκάλοπ με 77%).

Κατά τη γνώμη πολλών, πρέπει να γνωρίζουν οι πάντες, και περισσότερο οι Έλληνες και οι Σκοπιανοί, ότι εάν τυχόν δοθεί ένα σύνθετο όνομα στη FYROM, που να εμπεριέχει και τον όρο «Μακεδονία», τότε αρχίζουν «τα όργανα», γιατί διεκδικούν δικαίωμα και μοιράδι οι άλλες Εθνότητες που υπάρχουν εντός και εκτός της FYROM. Η αφορμή παραφυλάει. Μπορεί να είναι και «προ των πυλών».

Τα πράγματα πάντως δεν θα μπουν σε τάξη ομαλά. Μακάρι να υπάρξει όμως ησυχία.

Βάζουμε τώρα και έναν άλλο μπελά στο κεφάλι με την θέληση μας, για το «ευρύτερο συμφέρον των λαών (!)», που και αυτό ακούστηκε, όπως παραπάνω το εκθέσαμε.

Δηλαδή, έτσι είναι το «ευρύτερο συμφέρον» , χαρίζοντας , εν ειρήνη, το ιστορικό όνομά μιας περιοχής της Ελλάδας σε άλλη χώρα; Αύριο μπορεί να ζητηθεί να χαρισθούν και εδάφη(!) της χώρας μας , αμαχητί, και αυτό θα γίνει για το «ευρύτερο συμφέρον;». Μοντέρνες ιδέες και να δούμε πως θα ξεκαθαριστούν.

Τους Μακεδόνες των συνόρων, μπορεί να μη τους κολλάει και ύπνος τα βράδια, επειδή εδώ στην Ελλάδα, φαίνεται ότι δεν θα γίνει αποδεκτή (;), από το πλείστον των κατοίκων , αυτή η σύνθετη ονοματοδοσία, που είπαμε. Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

Γι αυτό, άς είμαστε επιφυλακτικοί και οι δυό λαοί στις όλες μας ενέργειες, αφού θέλουμε την ησυχία, την πρόοδο, την ανάπτυξη και τις καλές γειτονικές σχέσεις που διατηρούμε.

Ας μη γίνουν βιαστικά αυτά που κάποιοι επιθυμούν τώρα, για δικούς τους λόγους, γιατί θα τα κάνουμε «μούσκεμα», που λέμε. Και εν πάσει περιπτώσει, ας μη γίνουν ποτέ. Ποιο ζόρι έχουμε εμείς οι Έλληνες;

Οι υπεύθυνοι, κάθε φορά, και οι διαμεσολαβητές, έρχονται και παρέρχονται. Τα Εθνικά όμως δίκαια θέματα, που αφορούν το λαό μας, μένουν.

Όσο αφορά τα συλλαλητήρια των Ελλήνων, νομίζουμε ότι ευνοούν τις Κυβερνήσεις μας αφού είναι αυθόρμητα και χωρίς άνωθεν παρεμβάσεις, αρκεί αυτά να τα εκμεταλλεύονται οι πολιτικοί στις συζητήσεις των.

Τα πάντα λοιπόν στις Δημοκρατίες εξαρτώνται από τον κυρίαρχο λαό, ως γνωστόν.

Άρα, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, για να ηρεμίσουν και οι πολιτικοί ( γκάλοπ με 61% ) που δεν έχουν και την εξουσιοδότησή του, για το εν λόγω θέμα.