Τιμητική διάκριση στο 3ο γυμνάσιο Κοζάνης για τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό του ελληνικού κέντρου ασφαλούς διαδικτύου “Αρχαία Ελλάδα και διαδίκτυο” (Φωτογραφίες)

11 Φεβρουαρίου 2018
22:51

Στις 6 Φεβρουαρίου 2018 πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης των μαθητικών έργων που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Επικοινωνιών στα πλαίσια της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου. Το 3ο Γυμνάσιο Κοζάνης απέσπασε τιμητικό βραβείο για το έργο του «ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» που εκπόνησαν μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Α1 και Α2, υπό την επίβλεψη της Δ/ντριας του σχολείου, κ. Μουστάκα Θεοδώρας και των εκπαιδευτικών κ. Τσιάρα Νίκου, κ. Σακοράφα Μαρίας, κ. Μεντελή Θωμαής και κ. Δημητριάδη Αναστασίας.

Το βραβείο που παρέλαβε το σχολείο περιλαμβάνει εκτός από την τιμητική πλακέτα, ένα ηχοσύστημα και την κάλυψη των εξόδων μετακίνησης των μαθητών/τριών για τη μετάβασή τους στην Αθήνα για τη βράβευση.

Η εργασία που διακρίθηκε έχει ως κεντρική ιδέα το πώς θα εξελίσσονταν η Οδύσσεια, εάν υπήρχε διαδίκτυο την εποχή εκείνη. Και μάλιστα παρουσιάζονται δύο εκδοχές. Στην πρώτη ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του χρησιμοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου, google maps, GPS, κ.α. και γλυτώνουν από πολλούς μπελάδες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της επιστροφής τους από την Τροία, πλέοντας μόνο σε ελληνικά ύδατα, εξ ου και η ονομασία Odysseia.gr. Αντίθετα στη δεύτερη εκδοχή οι ήρωες δεν τηρούν τους κανόνες ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου και εμπλέκονται στις γνωστές περιπέτειες της Οδύσσειας, την Odysseia.com. Ψεύτικα προφίλ, ανώνυμα emails,ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι μερικά από τα αίτια που ενέπλεξαν σε περιπέτειες τον Οδυσσέα και τους συντρόφους του.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων, αφού έγραψαν το σενάριο της κάθε εκδοχής, χωρίστηκαν σε ομάδες και σκίτσαραν, χρωμάτισαν, έγραψαν και ηχογράφησαν τους διαλόγους της κάθε σκηνής. Η εργασία αυτή τους έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν τις δύο αυτές διασκευές της Οδύσσειας, συγγράφοντας εκ νέου και σκηνοθετώντας με ευφάνταστο τρόπο ένα κλασσικό έργο. Επίσης, αποτέλεσε αφορμή για να εξασκήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες, να βελτιώσουν τις γνώσεις τους πάνω στη χρήση των Η/Υ και κυρίως να μάθουν να προστατεύονται από τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη χρήση του διαδικτύου. Τέλος, έγινε η αφορμή να ταξιδέψουν στην Αθήνα και να επισκεφτούν πολλά μνημεία του ελληνικού πολιτισμού.

Τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους αυτή!

Το 15΄βίντεο που περιέχει την εργασία βρίσκεται αναρτημένο στον παρακάτω σύνδεσμο και αξίζει πράγματι να το δούνε όλοι οι μαθητές.

https://www.youtube.com/watch?v=_IYXJXqVBS4

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ

 

2 σχόλια

  • Συγχαρητήρια σε μαθητές, καθηγητές, διευθύντρια, αλλά και γονείς που στηρίζουν τις προσπάθειες των παιδιών.
    Ανοίξτε τα μάτια και, κυρίως, τα μυαλά των παιδιών και αφήστε τα να δημιουργήσουν και να πετάξουν. Αυτός είναι ο πραγματικός ρόλος μας!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.