ΠΡΩΤΟΝ

Δεν είμαστε ακραίοι, όπως μας χαρακτηρίζουν. Είμαστε πράοι, μετριο- παθείς πολίτες και συνειδητοί πατριώτες.

Αγαπάμε την Δημοκρατία. Ως εκ τούτου νομιμοποιούμαστε να λέμε πως είμαστε δημοκρατικοί πολίτες.

Εμείς ούτε φωνασκούμε, ούτε αλαλάζουμε, ούτε κραυγάζουμε, ούτε λαλούμε.

Υπάρχει μία αρχαία ελληνική ρήση, που έχει ως εξής : «Εσύ μεν λαλείς, εγώ δε λέγω».

Εμείς λοιπόν ανήκουμε στους δεύτερους : ΛΕΓΟΥΜΕ.

ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ υπεύθυνο λόγο ως «πολιτικά ζώα» – πολιτικά όντα, κατά τον πατέρα της Φιλοσοφίας Αριστοτέλη.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ

Κακοποιείται βάναυσα πανταχόθεν η ελληνική γλώσσα ως προς τον όρο «σκοπιανό». Πολιτικοί μας, δημοσιογράφοι, τηλεοπτικά κανάλια, ειδήσεις, γραπτός και ηλεκτρονικός τύπος, συλλήβδην, ως προς το ζήτημα της ονομασίας του κράτους των Σκοπίων χρησιμοποιούν -κατά τρόπο εσφαλμένο- τη λέξη «σκοπιανό» . Το ορθό είναι : ΣΚΟΠΙΑΝΙΚΟ.

Και εξηγούμαστε :

Επί εμψύχων όντων μπορεί να χρησιμοποιηθεί η λέξη σκοπιανό.

π.χ. μπορούμε να πούμε : ο Σκοπιανός πολίτης, η Σκοπιανή γυναίκα, το σκοπιανό σκυλί, παπί κ.λ.π.

Επί αφηρημένων εννοιών και επί αψύχων όντων όμως πρέπει να χρησι-μοποιείται η λέξη αυτή με το επίθετο και την κατάληξη –ικός, -ική –ικό.

Έτσι : α) επί αφηρημάτων εννοιών π.χ. ζήτημα, θέμα. Πρέπει να πούμε το σκοπιανικό ζήτημα κατά το ανατολικό ζήτημα. Δεν μπορούμε να πούμε : σκοπιανό ζήτημα ούτε ανατολο ζήτημα. Δεν μπορούμε να πούμε αλβανο θέμα αλλά αλβανικό θέμα. Δεν μπορούμε να πούμε: ελληνο θέμα. Θα πρέπει να πούμε : ελληνικό θέμα. Και β) επί αψύχων όντων π.χ. πέτρα , βουνό, όρος. Θα πρέπει να πούμε : σκοπιανική πέτρα, σκοπιανικό όρος, σκοπιανικό βουνό, κατά το ελληνική πέτρα, ελληνικό βουνό, ελληνικό όρος. Δεν είναι ορθό το σκοπιανό βουνό, το σκοπιανό όρος, η σκοπιανή πέτρα, ούτε το ελληνο βουνό, το ελληνο όρος, η ελληνη (ο) πέτρα. Δεν πρέπει να πούμε: το ελληνο φαγητό αλλά το ελληνικό φαγητό ; Δεν θα πούμε : το σκοπιανό φαγητό αλλά το σκοπιανικό φαγητό ;

ΤΡΙΤΟΝ.

Θα θέλαμε μεγαλύτερη συμμετοχή κόσμου και λαού στα δύο συλλαλητήρια που έγιναν πρόσφατα, ήτοι σ΄ αυτό της Θεσσαλονίκης στις 21-2-2018 και σ΄ αυτό της Αθήνας στις 4-2-2018. Ο Ρωμαίος ρήτορας Κικέρων έλεγε : «Δεν υπάρχει στιγμή χωρίς κάποιο καθήκον». Ε, λοιπόν, το καθήκον όλων μας ήταν να βρεθούμε εκεί. Στη συγκεκριμένη στιγμή έπρεπε να είμαστε όλοι, για να δώσει ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ένα ακόμη πιο ισχυρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση.

ΤΕΤΑΡΤΟΝ

Υπήρξε, κατά τη γνώμη μας, μέγιστο λάθος εκ μέρους των διοργανωτών των δύο συλλαλητηρίων το γεγονός ότι επέτρεψαν την παρουσία πολιτικών κομμάτων ή προσώπων σ΄ αυτά.

Κατά το εξής λαικό σύνθημα που ακουγόταν κατά κόρον στα δύο συλλα –λητήρια : «ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ», θα έπρεπε και οι διοργανωτές των συλλαλητηρίων να προτάξουν και για την προστασία των ίδιων τους των εαυτών αλλά πρωτίστως και κυρίως για λόγους προστασίας της ακηδε- μόνευτης έκφρασης της βούλησης του ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΛΑΟΥ δύο συνθήματα, τα οποία έπρεπε να διατυμπανίζουν οι ίδιοι προ της πραγματοποιήσεως των συλλα- λητηρίων, δηλ. εξ αρχής και δη προς πάσαν κατεύθυνσιν.

Τα δύο αυτά συνθήματα θα έπρεπε να είναι :

Α. ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ και

Β. ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ

Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε να ακουστεί Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΛΑΟΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΕΣ.

Αν γίνονταν αυτά που λέμε, ΚΑΝΕΙΣ σήμερα δεν θα μπορούσε να λαλεί, να ισχυρίζεται δηλ. ότι δήθεν : τα δύο συλλαλητήρια ήσαν χειραγωγημένα, ότι δήθεν : τα δύο συλλαλητήρια είχα κομματικό χαρακτήρα, και ότι δήθεν : τα δύο συλλαλητήρια είχαν αντικυβερνητικό χαρακτήρα, ΘΕΣΕΙΣ άλλωστε που δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση.

Τα δύο συλλαλητήρια υπήρξαν αγνά, ανιδιοτελή και εξέφρασαν την γνή- σια βούληση του ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΛΑΟΥ που με κόσμιο τρόπο έβγαλε τη φωνή του και εξέφρασε τη καθαρή βούλησή του, την ακραιφνή και διαυγή θέση του επί του επίμαχου θέματος.

ΠΕΜΠΤΟΝ

Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΔΥΝΑΤΑ. ΥΨΩΣΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ.

ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΒΡΟΝΤΕΡΑ. ΟΧΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Δεν είναι δυνατόν τα κόμματα της Βουλής και οι πολιτικοί που εξελέγησαν από τον ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ να ακολουθούν άλλη γραμμή από αυτήν του ιδίου του λαού τους. Έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τον ΛΑΟ και αυτό αποτελεί πλήρη δυσαρμονία της θέσης των κοινοβουλευτικών κομμάτων προς τη ΛΑΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ. Και επίσης δεν μπορούν να ενεργούν καθ΄ υπέρβασιν εντολής.

Και κάτι εξίσου σημαντικό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ, ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ και τα κόμματα να λαλούν ότι βλέπουνε με συμπάθεια τη θέση του ΛΑΟΥ αλλά τα ίδια να δηλώνουν ταυτόχρονα ότι συνεχίζουν τη γραμμή τους. Αυτό είναι αδιανόητο. Εκρηγνύμεθα και διαρρηγνύουμε τα ιμάτιά μας.

Περαιτέρω ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΛΕΓΕΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ και τα κόμματα και οι πολιτικοί μας στο χώρο του δημοκρα- τικού τόξου να ομιλούν περί απλής έκφρασης της αγωνίας του λαού και της ευαισθησίας του, σε μια αγωνιώδη αλλά αποτυχημένη προσπάθειά τους να απαξιώσουν τη φωνή του, να συρρικνώσουν και να πνίξουν τη βούλησή του.

Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου εθελοτυφλούν. Κάνουν πως δεν ακούνε. Στρουθοκαμηλίζουν.

Δεν σέβονται τη φωνή του ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΛΑΟΥ. Και αυτό θα το εισπράξουν εκλογικά..

ΕΚΤΟΝ.

Η ελληνική λέξη : «φιλοξενία» ετυμολογικά προέρχεται από τις αρχαίες ελληνικές λέξεις φιλέω-ώ = αγαπώ +ξένος . Τουτέστιν, φιλοξενία = αγάπη προς τον ξένο.

Ο ερίτιμος Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλος κατά την επίσκεψη στην Ελλάδα του ομοτίμου του , του κ. Ερντογάν, Προέδρου της γείτονος Τουρκίας, του επεφύλαξε ύψιστο βαθμό ελληνικής φιλοξενίας. Ο κ. Παυλόπου- λος επέδειξε νηφαλιότητα, ήθος, και σεβασμό στον υψηλό προσκεκλημένο. Αντιθέτως ο κ. Ερντογάν με την γένει στάση του δεν τίμησε την «Ξενίου Διός» ακριβή φιλοξενία του Έλληνος Προέδρου.

ΕΒΔΟΜΟΝ.

Ο κ. Ερντογάν , Πρόεδρος της Τουρκίας, κατά την κοινή με τον Έλληνα πρωθυπουργό κ. Τσίπρα συνέντευξη τύπου, η οποία έγινε μετά τη συνάντησή τους και η οποία (κοινή συνέντευξη τύπου) μεταδόθηκε απευθείας από τη δημόσια τηλεόραση (ΕΡΤ1) είπε, όπως ακούσαμε τις θέσεις του σε ελληνική μετάφραση : «Στη Θράκη υπάρχουν Μουσουλμάνοι, Πομάκοι, Αθίγγανοι. Επομένως τίθεται θέμα γεωγραφικών ορίων….» Και πρόσθεσε : «Εγώ δεν διεκδικώ εδάφη της Ελλάδος».

Τον λόγο στη συνέχεια πήρε ο πρωθυπουργός μας και δήλωσε : «Απ΄ ό,τι καταλαβαίνω ο κ. Ερντογάν δεν διεκδικεί». Οι δε λαλίστατοι πολιτικοί μας συντάκτες που πήραν το λόγο στη συνέχεια στα τηλεοπτικά μας κανάλια ψάχνονταν κι αυτοί και προσπαθούσαν να ερμηνεύσουν τα μισόλογα του κ. Ερ- ντογάν χωρίς να μπορούν να δουν στο βάθος τον στόχο των δηλώσεών του.

Έχουμε να πούμε τα εξής επ΄ αυτών :

Α. Η Ανατολική Ρωμυλία κατέστη σε πρώτη φάση αυτόνομη και σε δεύτερη φάση ενσωματώθηκε σε γειτονικό μας κράτος.

Β. Το 1893 ιδρύθηκε η Εθνική Μακεδονοαδριατική Εσωτερική Οργάνωση (ΕΜΕΟ), η οποία είχε ως στόχο σε πρώτη φάση να αυτονομηθεί η ελληνική Μακεδονία και σε δεύτερη φάση να ενσωματωθεί σε γειτονικό μας κράτος.

Γ. Βλέπουμε τι συμβαίνει με το Κοσσυφοπέδιο. Αρχικά απεκόπη από την Γιουγκοσλαβία, σε πρώτη φάση κατέστη αυτόνομο και ο καιρός θα δείξει αν σε δεύτερη φάση ενσωματωθεί σε άλλο γειτονικό μας κράτος.

Δ. Μήπως λοιπόν από ξένους κύκλους εξυφαίνονται για τη Θράκη μας σχέδια πρώτης και δεύτερης φάσης ;

Το θέτουμε προς προβληματισμό …….…

ΟΓΔΟΟΝ.

Η πνευματική ελίτ της χώρας ΚΑΘΕΥΔΕΙ……..

Ο Βούλγαρος ακαδημαικός κ. Μπόντζινταρ Ντιμιτρώφ σε συνέντευξή του σε σκοπιανό δημοσιογράφο , αποσπάσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν σε ελληνική εφημερίδα, στις 16-1-2018, δήλωσε απερίφραστα πως κανείς κόπανος δεν μπορεί μετά από 2.400 χρόνια να αμφισβητήσει την ελληνική καταγωγή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, πως οι Μακεδόνες, ο Φίλιππος κι ο Μέγας Αλέξανδρος εμφανίζονται στις δημόσιες εμφανίσεις τους ως Έλληνες, πως ο Μέγας Αλέξανδρος είχε σκοπό να ενώσει όλους τους Έλληνες σε ένα μεγάλο ελληνικό κράτος, πως ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Φίλιππος είναι νεκροί και δεν μπορούν να υπερασπιστούν την καταγωγή τους και πως ποτέ δεν χαρακτήρισε ο ίδιος ο Βούλγαρος Καθηγητής το κράτος των Σκοπίων ως μακεδονικό έθνος .

ΕΝΑΤΟΝ.

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλος, τον οποίο χαρακτηρίζει εμβρίθεια, δηλ. βαθύτητα και σπουδαιότητα σκέψης, ομιλών, πολλάκις υπογραμμίζει κάθε φορά ότι είναι αδήριτη η ανάγκη για ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΜΟΨΥΧΙΑ.

Είναι δεδομένο ότι σήμερα ομοθυμαδόν Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ είναι ενωμένος και αυτό ακραιφνώς απεδείχθη, ανεδείχθη αλλά και ανεδύθη από το ΠΝΕΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ που κυριάρχησε στα δύο πρόσφατα συλλαλητήρια, στην Θεσσαλονίκη (21-1-2018 ) και στην Αθήνα (4-2-2018). Αποκαλύπτεται δε η ΟΜΟΨΥΧΊΑ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ από τις ήπιες- μετριοπαθείς δηλώσεις των απλών πολιτών που συμμετείχαν στα δύο ως άνω συλλαλητήρια, με τις οποίες (δηλώσεις) ακούμε και «βλέπουμε» στο διαδίκτυο.

Βεβαίως υφίστανται και λίγες εξαιρέσεις, που όμως δεν απηχούν, δεν αντανακλούν και δεν εκφράζουν το γενικότερο ήρεμο, δημοκρατικό πνεύμα ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ.

ΔΕΚΑΤΟΝ.

Ο ερίτιμος Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλος λέγει και επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία την υποχρέωση ημών ως λαού για ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝ.

Άκουσα προ ημερών πολιτικό πρόσωπο στη δημόσια τηλεόραση (ΕΡΤ1) να ισχυρίζεται, άκουσον άκουσον, ότι δήθεν , άλλο είναι «το εθνικό δίκαιο» και άλλο «το εθνικό συμφέρον».

Η πραγματικότητα είναι ότι οι έννοιες αυτές είναι ταυτόσημες. Το εθνικό συμφέρον ταυτίζεται απόλυτα με το εθνικό συμφέρον. Συμφωνούμε απόλυτα με τον άξιο τιμής Πρόεδρο κ . Παυλόπουλο , που το λέγει ρητά και κατηγορηματικά: «Δεν παραχωρούμε», έχει πει, «σπιθαμή γης, αέρα, θάλασσας και υπερασπιζόμα- στε τα εθνικά μας δίκαια, είτε υλικά είναι αυτά, είτε πνευματικά», είτε πολιτι- στικά».

Όμως με τον διαχωρισμό που επιχειρείται, τι ακριβώς επιδιώκεται ;

Να επιχειρήσουμε λοιπόν να καταλάβουμε το σκεπτικό του πολιτικού αυτού προσώπου πάντα με καλόπιστη προσέγγιση και ερμηνεία των λόγων του ;

Ας πούμε για παράδειγμα, επί του σκοπιανικού ζητήματος, ήτοι του θέματος της ονομασίας του κράτους των Σκοπίων : δίνοντας το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εννοεί ο ίδιος ότι περιοριζόμαστε σ΄ αυτήν ΜΟΝΟΝ την εθνική απώλεια (ζημιά), μη υφιστάμενοι εμείς έτι περαιτέρω εθνική ζημία (ακρωτηριασμό γεωγραφικής ή γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδος και συρρίκνωση των ελληνικών συνόρων) ; καθ ήν στιγμήν εμείς λέμε ότι Η ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕ- ΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΖΗΜΙΩΝ, καθό- σον όλα τα άλλα θα είναι ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ (ταυτότητα, γλώσσα), αλλά και ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ (απώλεια ελληνικών εδαφών).

Αντιστοίχως ποια θα ήταν η γραμμή άμυνας για τον ως άνω πολιτικό απέναντι στις διεκδικήσεις του κ. Ερντογάν, για να καταλάβουμε δηλ. πως εννοεί το ως άνω πολιτικό πρόσωπο και εδώ τη διάκριση ανάμεσα στο εθνικό δίκαιο και το εθνικό συμφέρον. Δίνουμε δηλ. κάτι προκειμένου να μη χάσουμε κάτι επιπλέον ;

Επί πλέον πως εννοεί το διαχωρισμό ανάμεσα στο εθνικό συμφέρον και το εθνικό δίκαιο και όσον αφορά στις σχέσεις της χώρας μας με την Αλβανία. Τι εννοεί το πολιτικό πρόσωπο ; Μπορεί να το πει λιανά στον ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ ;

Εκφράζουμε την οδύνη μας. Κατ΄ εμάς, τους ήπιους, νηφάλιους, μετριοπαθείς δημοκρατικούς πολίτες και συνειδητούς πατριώτες, η δήλωση αυτή διακατέχεται από πνεύμα ενδοτικότητας και ηττοπάθειας και υπ΄ αυτήν την έννοιαν δεν εκφράζει ούτε κατ΄ ελάχιστον το λαό μας. Τέτοιες δηλώσεις κάνει κάποιος που προσβλέπει στο πως θα μείνει ή στο πως θα φθάσει στην καρέκλα της εξουσίας και δεν αντιλαμβάνεται πόση μεγάλη ζημιά κάνει στην εθνική υπόθεση, κάποιος που βλέπει το δένδρο (συμφέρον του) και χάνει το δάσος. Μεγαλύτερη εγκράτεια στις δηλώσεις των πολιτικών μας δεν θα έβλαπτε.

«Κρείττον τοις ποσίν ολισθείν ή τη γλώσση» (= είναι προτιμότερο να γλιστρήσουν τα πόδια σου παρά η γλώσσα σου). Ζήνων-Διογ. Λαέρτιος, VII 26.

Ο τρόπος με τον οποίο τοποθετείται κάποιος δείχνει πόσο σέβεται το λαό του.

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ λοιπόν εμείς οι ενσυνείδητοι μετριοπαθείςπατριώτες στον ως άνω πολιτικό πως ο λαός δεν είναι ηττοπαθής. Ο λαός δεν είναι ενδοτικός και υποχωρητικός σε εθνικά θέματα.

Θα συμβουλεύαμε, εμείς οι πράοι, πολίτες το ως άνω πολιτικό πρόσωπο να παρακολουθήσει την ταινία που αυτόν τον καιρό προβάλλεται στις αίθουσες των κινηματογράφων και σχετίζεται με τον Τσώρτσιλ.

Τα πολιτικά πρόσωπα πρέπει να εμπνέουν το λαό και να προπορεύονται αυτού. Αν πάλι αδυνατούν, τότε τουλάχιστον ας τον ακολουθούν.

Ο λαός λοιπόν λέγει όχι στην εκχώρηση του ονόματος. Αλλάξτε τουλά- χιστον γραμμή πλεύσης και συστοιχηθείτε πίσω από τον ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ. Ακολουθείστε τον.

Εμείς οι μετριοπαθείς συνειδητοί πατριώτες :

ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΑ.

ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ

ΔΕΝ ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΓΚΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ, βγάζοντας εμείς οι ίδιοι μόνοι μας τα μάτια μας.

ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΝΑ ΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ, όπως τόκανε πάντοτε μέσα από την ιστορική του διαδρομή, ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.

ΑΛΛΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΓΕΛΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΣΜΟΥ.

ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΨΙΣΤΗ ΑΙΣΧΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.

Ο Τσώρτσιλ με την παροιμιώδη φράση του : «ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ» είθε να αποτελέσει τον ΦΑΡΟ που θα φωτίζει ΕΣ ΑΕΙ και ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ την μελ- λοντική μας πορεία…

Εμείς, λέμε και πάλι, δεν λαλούμε, ομιλούμε, λέμε.

Είμαστε, λέμε κι πάλι, μετριοπαθείς πατριώτες, απλοί πολίτες, βαθυστό- χαστοι και ενεργοί, αγρυπνούντες και παρακολουθούντες εκ του σύνεγγυς τα, πολιτικώς και μη, τεκταινόμενα στη χώρα μας.

ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλο Προκόπιο, και στον Πρωθυπουργό της χώρας κ. Τσίπρα Αλέξη. ΖΗΤΟΥΜΕ να διαβάσουν τα επί μέρους κείμενα του παρόντος, τα οποία φέρουν τους τίτλους: ΠΡΩΤΟΝ, ΠΕΜΠΤΟΝ, ΕΚΤΟΝ, ΕΒΔΟΟΝ,ΟΓΔΟΟΝ, ΕΝΑΤΟΝ και ΔΕΚΑΤΟΝ.

ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ στους πολίτες της χώρας. Τους ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ, άνευ ουδενός συμφέροντός μας, βέβαια, να παρακολουθήσουν την ταινία που αυτόν τον καιρό προβάλλεται στους κινηματογράφους και σχετίζεται με τον Τσώρτσιλ. Η ταινία παρουσιάζει πτυχές γεγονότων εκείνης της επίμαχης περιόδου, που θα έλεγε κανείς πως παρομοιάζουν και προσομοιάζουν εντυπωσιακά με πτυχές γεγονότων μείζονος εθνικού μας θέμα- τος τρέχοντος και επίκαιρου.

ΚΟΖΑΝΗ 8 –2-2018 – Ευστάθιος Λαμπριανίδης – Δικηγόρος Κοζάνης