Απάντηση της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας στην ανακοίνωση της παράταξης «Ελπίδα»: “Δεν υπάρχει «λαγός» κάτω από το καπέλο, κ. Ζεμπιλιάδου”

17 Ιανουαρίου 2017
19:55

Απάντηση της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας

Με μια αξιοθαύμαστη επιμονή στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας  και με τη σιγουριά του «μάγου» που θα βγάλει το λαγό από το άδειο καπέλο, η  κ. Ζεμπιλιάδου συνεχίζει την περιπλάνησή της ως άλλη Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων.

Μόνο που στην περίπτωση του Φεστιβάλ Γαστρονομίας & Τουρισμού «Κερνάμε Ελλάδα» δεν υπάρχουν ούτε θαύματα, ούτε κόλπα, ούτε τρικ. Όπως εκτενέστατα απάντησε η Εταιρεία Τουρισμού της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, όλα έγιναν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις  της ισχύουσας  νομοθεσίας. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

Το κίνητρο της διοργάνωσης εκ μέρους της Εταιρείας Τουρισμού ήταν η προβολή των ποιοτικών προϊόντων μας και η δυνατότητα των επιχειρήσεων της περιοχής να τα παρουσιάσουν στο κοινό, ενώ τα αποτελέσματα συνέβαλαν στην κατεύθυνση της ισχυροποίησης της τοπικής εμπορικής βάσης των επιχειρήσεων και στην ανάδειξη νέων προϊόντων και τουριστικών προορισμών.

Αν κάτι πρέπει όλους να μας στεναχωρεί είναι που δεν ξεκινήσαμε ακόμα πιο νωρίς ως Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας την προσπάθεια εδραίωσης του φεστιβάλ που μόνο οφέλη έχει να δώσει. Λυπούμαστε ιδιαίτερα αν στεναχωρούμε την επικεφαλής της ελάσσονας αντιπολίτευσης  με την έως τώρα επιτυχημένη πορεία της Εταιρείας Τουρισμού.

Φαίνεται ότι η μεγάλη επιτυχία της διοργάνωσης σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος της ενοχλεί ορισμένους που με τις πρακτικές τους οδήγησαν τη χώρα στην καταβαράθρωση και την υπερχρέωσή της.

Κατά τα άλλα περισσότερες διευκρινίσεις για το όλο θέμα θα δοθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας, τον απόλυτα ενδεδειγμένο χώρο συζήτησης και άσκησης δημοκρατικού ελέγχου.

Για την πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών της Δυτικής Μακεδονίας δημοσιεύουμε και την αναλυτική απάντηση που ήδη από τις 12 Δεκεμβρίου (κλικ εδώ) δόθηκε στην κυρία Ζεμπιλιάδου από την Εταιρεία Τουρισμού μέσω του γραφείου του Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας

 

10 σχόλια

  • Την απάντηση σας την έδωσε στη δημοσιότητα η κυρία Ζεμπιλιάδου. Γιατί δεν απαντάτε όμως εςείς και ο κύριος Καρυπίδης πώς μια εταιρεία ήξερε δυο μήνες πριν ότι θα κανετε διαγωνισμό και είχε τα πάντα έτοιμα;;; για πόσο χαζούς μας περνάτε επιτέλους!

  • Απάντηση επί της ουσίας καμιά φυσικά. Ούτε για το ποιός ανέλαβε την εκτύπωση 80.000 φυλλαδίων που ποτέ δεν είδαμε, ούτε για το πως γίνεται η εκδήλωση “Κερνάμε Ελλάδα Κοζάνη” που υποτίθεται ανέλαβε η εταιρία “REPOSITION STRATEGY”
    https://drive.google.com/file/d/0B5ECu7EY_NPRZzZKaURKNEVKeXM/view
    να έχει ίδιο τηλεφωνικό κέντρο και διεύθυνση e-mail με την εταιρία «Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού» που δεν κέρδισε το διαγωνισμό
    https://drive.google.com/file/d/0B5ECu7EY_NPRRmZXbDdXbEdYcWs/view

  • Η κα Ζεμπιλιάδου σας ρώτησε που είναι τα τιμολόγια για τα 80.000 φυλάδια που τυπώθηκαν, και που ανατέθηκαν.Γιατί είναι τόσο δύσκολο να το απαντήσετε αυτο;

    Η εταιρία στην οποία αναφέρεται η κα Ζεμπιλιάδου ότι σε αυτήν ανήκουν το τηλέφωνο και το e-mail που αναγράφονται στη σελίδα “ΚΕΡΝΑΜΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΖΑΝΗ” είναι η «Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού». Πως γίνεται αυτό, αφού το διαγωνισμό τον κέρδισε η REPOSITION STRATEGY, εταιρία δημοσκοπήσεων;

    Τι «διαγωνισμός» είναι αυτός που μια από τις τρεις συμμετέχουσες εταιρείες γνωρίζει δυο μήνες πριν για την εκδήλωση και μάλιστα προσκαλεί σε αυτήν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

    Πώς η εταιρεία «Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού» γνώριζε από τις 29 Αυγούστου 2016 για την εκδήλωση;

    ιατί δεν απαντάτε ποιες εταιρείες έκαναν τις εκτυπώσεις των 80.000 flyers και των 400 banners, προσκομίζοντας και τα ανάλογα παραστατικά;

    http://kozan.gr/archives/9067#comments

  • Κι όμως υπήρχε λαγός, πάντα υπάρχει, απλά ο ταχυδακτυλουργός από την πολλή σιγουριά του δεν προσπάθησε καν να κρύψει!

  • Κανενας λογος για την ταμπακιερα απο την εταιρεια τουρισμου και την περιφερεια. Οσο για την προωθηση των τοπικων προιντων ειδαμε τυρια απο την κρητη, μελι απο τας Σερρας και λαδι απο την Αμφισα……τοπικα προιοντα και αυτα;

  • Μιλήσατε και δεν είπατε τίποτα.
    απάντηση δεν δώσατε σε κανένα από τα ερωτήματα.
    δεν μπορείτε να κρυφτείτε πλέον.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.