kozan.gr: Οι διευκρινίσεις από πλευράς της Sky Express σε παράπονο αναγνώστριας

  Σε σχέση με το παράπονο αναγνώστριας, που δημοσιεύτηκε στο site, από την πλευρά της Sky Express διευκρινίζουν στο kozan.gr: “H αναγνώστρια έλαβε γραπτή απάντηση από την εταιρεία. Έφτασε στο χώρο του αεροδρομίου 20 λεπτά πριν την αναχώρηση της πτήσης και δε μπορούσε να ολοκληρωθεί η επιβίβασή της καθώς όπως αναγράφεται και στην κάρτα επιβίβασης … Συνεχίστε να διαβάζετε το kozan.gr: Οι διευκρινίσεις από πλευράς της Sky Express σε παράπονο αναγνώστριας.