kozan.gr: Οι διευκρινίσεις από πλευράς της Sky Express σε παράπονο αναγνώστριας
Σε σχέση με το παράπονο αναγνώστριας, που δημοσιεύτηκε στο site, από την πλευρά της Sky Express διευκρινίζουν στο kozan.gr: “H αναγνώστρια έλαβε γραπτή απάντηση από την εταιρεία. Έφτασε στο χώρο του αεροδρομίου 20 λεπτά πριν την αναχώρηση της πτήσης και δε μπορούσε να ολοκληρωθεί η επιβίβασή της καθώς όπως αναγράφεται και στην κάρτα επιβίβασης … Συνεχίστε να διαβάζετε το kozan.gr: Οι διευκρινίσεις από πλευράς της Sky Express σε παράπονο αναγνώστριας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί