Να μην στενέψει ο Δήμος Κοζάνης τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας της Ανατολικής εισόδου της πόλης “μετατρέποντας” στην ουσία το δρόμο σε 2 λωρίδων κυκλοφορίας αντί 4 (του Χάρη Βαρδάκα*)

12 Απριλίου 2018
12:27

Πρός

                                  1) τον κ. Θόδωρο  Καρυπίδη  Περιφερειάρχη

                                  2) τον κ. Παναγ. Πλακεντά  Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης

                                  3) Περιφερειακό Συμβούλιο Δητ. Μακαδονίας

                                  4) Τον κ. Λευθ. Ιωαννίδη Δήμαρχο Κοζάνης

                                  5) Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης.

                           Θέμα : Να μην στενέψει ο Δήμος Κοζάνης τις 4 λωρίδες κυκλοφορίας της Ανατολικής 

                   εισόδου της πόλης από το υπάρχον πλάτος των 3,82 μέτρων  σε μόνο 3,0 μέτρα την 

                   κάθε μιά,  “μετατρέποντας ” στην ουσία  το δρόμο σε 2 λωρίδων κυκλοφορίας αντί 4 . 

                       Ο υπογεγραμμένος Χαρίσιος   Βαρδακας Πολ. Μηχ/κός Κάτοικος Κοζάνης οδός Στ.

                    Αναστασίου 1

                    Ενίσταμαι κατά της απόφασης – πρότασης του Δήμου Κοζάνης  να ανακατασκευάσει την

                    Ανατολική Είσοδο της Κοζάνης , ήτοι της οδού Βερμίου από τον κόμβο της ΔΕΗ μέχρι

                    το Σούπερ Μάρκετ  Lidl , σε μήκος περίπου 1.300 μέτρων στενεύοντας  τις 4 λωρίδες 

                    κυκλοφορίας του οδοστρώματος από υπάρχον πλάτος 3,825 μέτρα η κάθε μιά σε  νέο

                    πλάτος των 3,00 μέτρων την κάθε μιά  . Ζητώ να παραμείνει το υπάρχον πλάτος και

                    Ενίσταμαι γιά τους  παρακάτω λόγους :

                             1) Το πλάτος των 3,0 μέτρων ανα λωρίδα είναι πολύ μικρό και ΔΕΝ ΘΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ με

                    ΑΣΦΑΛΕΙΑ  τα μεγάλα λεωφορεία των Υπεραστικών ΚΤΕΛ , των Αστικών και τα Τουριστικά

                    λεωφορεία , όπως επίσης και όλα τα μεγάλα φορτηγά, ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ 

                    να προκαλούνται ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ. 

                    Πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια .

                            2) Αναγκαστικά τα ανωτέρω μεγάλα αυτοκίνητα θα καταλαμβάνουν  κινούμενα την μέση

                    των 2 λωρίδων  γιά λόγους ασφάλειας  μετατρέποντας την οδό Βερμίου από 4 λωρίδες 

                    σε 2 λωρίδες.!! Αν είναι δυνατόν.!

                            3) Πρίν 50 χρόνια το κράτος επί Χούντας απαλλοτρίωσε σχεδίασε και κατασκεύασε

                   μιά αξιοπρεπή είσοδο  γιά την Κοζάνη με 4 λωρίδες κυκλοφορίας με νησίδα και ικανοποιητικό

                   πλάτος  3,825 μ η κάθε μιά και δεν είναι δίκαιο και λογικό μετά 50 χρόνια το κράτος επί 

                   Δημοκρατίας να στενεύει και να απαξιώνει τον δρόμο και στην πράξη να τον καταντά

                   δρόμο  με 2 λωρίδες !!     συμπαρασύροντας και στην μείωση της αξίας των παροδίων 

                   ιδιοκτησιών.

                            4) Ο δρόμος αυτός υπάγεται στο Κράτος μάλλον  και οχι στον Δήμο , ανήκει στο Εθνικό

                   Δίκτυο. Τίθεται το ερώτημα αν είναι νόμιμες αυτές οι παρεμβάσεις του Δήμου Κοζάνης.

                            5) Με πολύ δυσκολία και κινδύνους θα μπορεί να λειτουργήσει μιά λωρίδα στάσης

                  έκτακτης ανάγκης. Επίσης τα κάγγελα των πεζοδρομίων θα δημιουργούν σχετικά προβλήματα.

                            6) ΄Εχουμε ακούσει ότι το Τμήμα Συγκοινωνιών έχει εκφράσει τις σοβαρές αντιρρήσεις

                  του όπως και τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ , τα Αστικα Λεωφορεία αλλά και άλλοι, με τους οποίους

                  και συμφωνούμε.

                            7) Επίσης ενίσταμαι διότι δεν δημοσιοποιήθηκαν τα σχέδια και η Τεχνική ΄Εκθεση ,

                  γιατί δεν είναι δυνατή η είσοδος στην αντίστοιχη ιστοσελίδα και η πληροφόρηση των

                  πολιτών.  Ούτε τις φέρνουν αυτές τις διαβουλεύσεις Πασχαλιάτικα με λήξη της διαβούλευσης

                  την 5-4-2018 !!

                            8) Η πρόοδος απαιτεί διαπλάτυνση των δρόμων και οχι στένεμα .

                   ΟΧΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ.

                            9)  Προκειμένου ο Δήμος να κατασκευάσει πεζοδρόμια να κάνει νέες απαλλοτριώσεις

                  περίπου 1 μέτρο εκατέρωθεν της Οδού και να μην στενέψη τον δρόμο. Σημειωτέον ότι

                  στην οδό Βερμίου προβλέπονται πρασιές , ήτοι η οικοδομική γραμμή είναι πολύ πιό

                  μέσα από την ρυμοτομική. Να ελέγξει  δε λεπτομερώς αν υλοποιήθηκε με ακρίβεια

                  η απαλλοτρίωση .

                            10) Αν δεν επαρκούν τα διατιθέμενα ποσά που γιά αυτό το έργο είναι περίπου 1,0 εκατ.

                  ευρώ, να κάνει ο Δήμος κατ΄αρχήν απαλλοτρίωση μόνο στά δυτικά της  Βερμίου από τον

                  κόμβο της ΔΕΗ μέχρι τα γραφεία της ΔΕΥΑΚ καλύπτοντας και τον προσωρινό χώρο του

                  Πανεπιστημίου.  Αυτές είναι οι σωστές και νοικοκυρεμένες δουλειές και όχι μίζερες λύσεις

                  των οποίων και την νομιμότητα αμφισβητώ.  Και ας μην βιάζονται τόσο πολύ.

                            Ο υπογεγραμμένος ως δημότης και ως ιδιοκτήτης παρόδιας ιδιοκτησίας έχων και

                  εννόμο συμφέρον  επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου .

                                                                                 Ο Ενιστάμενος

                                                                               Χάρ.   Βαρδάκας

25 σχόλια

  • Πολυ καλά θα κάνουν. Ο σκοπός είναι να γίνει πεζοδρόμιο από την Κοζάνη μέχρι το κουτί και να εξυπηρετήσει επίσης και το πανεπιστήμιο που τα παιδιά περπατούν στο δρόμο. Ελεος

  • ναι γιατι ο καθε ραλιστας που θελει να πηγαινει με 120 να προσπερνα ανετα και να κινδυνεουν τα παιδια του πανεπιστημιου και οχι μονο…να κατασκευαστουν πολυ σωστα πεζοδρομια

  • Ισως η μόνη πόλη στην Ελλάδα που δεν έχει περιφερειακούς δρόμους!!!
    Αυτά πρέπει να κοιτάξουν στο δήμο.
    Όλα τα αυτοκίνητα εισερχονται στην πόλη από διαφορετικές εισόδους για να να επιλέξουν κατεύθυνση εξόδου μέσα από την πόλη!!!
    Τι δεν μπορούν να καταλάβουν αυτοί στο δήμο!!!
    Ο δρόμος δεν είναι σωλήνας αν στενεψουμε τη διαμετρο …θα μεγαλώσουμε την ταχύτητα!!!

  • Πάντοτε κύριε Βαρδάκα υπήρχαν άνθρωποι που έβαζαν εμπόδια για κατι που εξυπηρετεί το κοινό συμφέρον ! Δεν βλεπω να σας νοιάζει το που περπατάνε τα παιδια του πανεπιστημίου ! Κάντε μια πρόταση για το πεζοδρόμιο Κοζανης -ΤΕΙ !

    • κ. Μαγγιρίδη,

      διαβάστε πρώτα με προσοχή όλο το κείμενο .

      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ !! .

      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ:
      ΜΕ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ
      ΛΩΡΙΔΑΣ ΜΟΛΙΣ ΕΝΟΣ ΜΕΤΡΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
      ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ .
      ΟΧΙ ΜΙΖΕΡΕΣ ΕΠΙΣΠΕΥΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ
      ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ !!

      ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΙΖΕΡΙΑ

    • Κανένας δεν εμπόδισε τον Δήμο να ολοκληρώσει
      το πεζοδρόμιο Κοζάνη – ΤΕΙ.

      ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ
      ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ !!

      Παλαιότερα με την Περιφερειάρχη κ. Σκραφνάκη είχαμε

      ασχοληθεί με το θέμα.

      Εσείς τι κάνατε επ΄αυτού ;;

      Ο χώρος της απαλλοτρίωσης μάλλον επαρκεί και αν δεν φθάνει
      ας γίνει συμπληρωματική απαλλοτρίωση.

      Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥ ;;

      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ;;

      Σε όλες τις πρωτοβουλίες μου πάντα γνώμων και κριτήριο μου ήταν

      το κοινό συμφέρον , και το καλύτερο δυνατόν.
      Η παραπάνω πρόταση του Δήμου είναι αντίθετη με το κοινό
      συμφέρον. Οπως και οι προτάσεις του Δήμου γιά το ΣΒΑΚ
      και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και η κατάργηση 1000 θέσεων
      στάθμευσης καταστρέφουν και απαξιώνουν την Κοζάνη.

  • Να πεζοδρομηθεί η μισή πόλη.. να τελειώνουμε με τους απίστευτους σεβεντις τύπου Βαρδάκα που μας μιλά συνέχεια για τα αυτοκίνητα, αυτοκίνητα, αυτοκίνητα. Ήμαρτον. Περπατήστε και λίγο.. Άκου παρκινκ 300 μέτρα μέγιστο μακριά από το σπίτι (που δεν ισχύει χρόνια για τους κατοίκους του κέντρου).

    • την απόσταση των 300 μ πάρκιγκ από το σπίτι την
      προτείνει σαν μέγιστη ο καθ. Βλαστός και ο Δεσποτίδης
      και όλοι οι συγκοινωνιολόγοι .

      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΣΧΕΤΕ ;;;;

    • ενα κακό της Δημοκρατίας είναι οτι μπορεί ο καθένας
      ανώνυμα να γράφει ό, τι του κατέβει.

      φίλε σκέψου και λίγο μπορείς.

  • Απαλλοτρίωση 2 μέτρων ,και το πρόβλημα της πεζοδρόμησης λύνεται.
    Το ίδιο και απο τον Τρίκο μέχρι το ΤΕΙ,όπου πολλά παιδιά πηγαινοέρχονται με τα πόδια.

  • ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ
    ΟΥΤΕ Ο κ. ΒΑΡΔΑΚΑΣ .

    ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ !

    ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΡΠΑ ΚΟΛΛΑ.

  • ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΙΣΥ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΝΑ ΣΤΕΝΕΨΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ??

    ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ??

    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ??

    • ΜΑΛΛΟΝ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΗΣΕ !!!

      ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ “ΑΗΤΗΤΟΙ ” ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!

      ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ

      ΛΑΖΟ ΜΑΛΟΥΤΑ !!!

      ΛΑΖΟ ΘΕΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΜΑΤΑ !!

      Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

      ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ !!

  • Ο Δήμος δεν ενδιαφέρεται για τα παιδιά του Πανεπιστήμιου, τα οποία προφανώς μπορούν να περπατούν απ’ τον εσωτερικό δρόμο, οδό Ξηρολίμνης, που δεν υπάρχει κίνηση. Ο Δήμος ενδιαφέρεται μόνο να περπατούν οι ιθαγενείς μέχρι τη ΔΕΥΑΚ, αντί να μεταφέρει τη ΔΕΥΑΚ στο κέντρο, εκεί όπου θα αδειάσει η Βιβλιοθήκη.

    Η εγκληματικά λαθεμένη απόφαση για μεταφορά της ΔΕΥΑΚ στην άκρη της άκρης του πολεοδομικού σχέδιου, πέραν της ταλαιπωρίας των πολλών, είχε ως αποτέλεσμα και θανατηφόρα παράσυρση πεζού συμπολίτη μας. Κι αντί να διορθώσουν το λάθος, μεταφέροντας ξανά τη ΔΕΥΑΚ στο κέντρο, θέλουν και νέο λάθος, στενεύοντας τη Βερμίου. Ούτε κι αυτό όμως θα είναι λάθος, θα είναι νέο έγκλημα σε βάρος της πόλης.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.