1.Ποια προϊόντα ή υπηρεσίες θέλω να προωθήσω;

Ως μικρή επιχείρηση, το μάρκετίνγκ σας χρειάζεται να παράγει πωλήσεις. Επομένως, είναι σημαντικό να επιλέξετε τα σωστά προϊόντα ή τις υπηρεσίες για να προωθήσετε και στη συνέχεια να επιλέξετε στρατηγικές που λειτουργούν για αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία. Αποφύγετε να προσπαθήσετε να πουλήσετε τα πάντα σε όλους με το μάρκετινγκ δεδομένου ότι αυτή είναι μια συνταγή για αποτυχία αλλά είναι ταυτόχρονα και δαπανηρή.

2.Πώς θέλουν οι πελάτες-στόχοι μου να δώσουν και να λάβουν πληροφορίες;

Μήπως προτιμούν την επικοινωνία σε προσωπικό επίπεδο, μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σε απευθείας σύνδεση μέσω κοινωνικών μέσων; Για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις, αυτό εξαρτάται από τις πληροφορίες που παρέχετε και συνήθως περιλαμβάνει πολλές μεθόδους.

3.Πόσες επαφές θέλω πραγματικά να δημιουργήσω ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις για την επιχείρησή μου;

Συνήθως, οι επιχειρήσεις απαιτούν επτά ή περισσότερες επαφές ή επιχειρηματικές συναντήσεις για να δημιουργήσουν συνειδητοποίηση, να δημιουργήσουν μια σχέση αλλά και μια πώληση. Για υπηρεσίες υψηλότερων τιμών, όπου οι προοπτικές ενδέχεται να εκλαμβάνουν μεγαλύτερο κίνδυνο, ο αριθμός των επαφών μπορεί να είναι μεγαλύτερος. Δημιουργήστε μια ποικιλία πιθανών σημείων επαφής και δώστε το ίδιο μήνυμα με συνέπεια.

4.Πώς μπορώ να αποκτήσω ήδη πελάτες που αγοράζουν, να αγοράζουν περισσότερα ή να αγοράζουν πιο συχνά;

Πολλές μικρές επιχειρήσεις επικεντρώνονται στο μάρκετινγκ στην παραγωγή νέων πελατών και αγνοούν την υπάρχουσα βάση πελατών τους. Οι τρέχοντες ή οι παρελθόντες πελάτες προσφέρουν ένα μεγάλο ποσοστό επιτυχίας, αλλά μόνο αν συνεχίσετε να ενδιαφέρεστε για αυτούς. Αναφορικά είναι πολύ φθηνότερο να κυκλοφορείτε στην αγορά σε υπάρχοντες πελάτες που ήδη σας γνωρίζουν και τους αρέσετε.

5.Πώς μπορώ να επενδύσω χρόνο και χρήματα με συνέπεια;

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ χρειάζονται τόσο χρόνο όσο και χρήμα. Μερικοί τρόποι, όπως η δικτύωση και τα κοινωνικά μέσα, είναι δωρεάν ή χαμηλού κόστους, αλλά καταναλώνουν πολύ χρόνο. Άλλοι, όπως το διαφημιστικό ταχυδρομείο ή η διαφήμιση, απαιτούν μεγαλύτερη επένδυση χρημάτων, αλλά λίγο χρόνο. Το κλειδί είναι να εξισορροπήσετε τις επενδύσεις σας στο χρόνο και τα χρήματα, ώστε να μπορείτε να κάνετε μάρκετινγκ με συνέπεια όλο το χρόνο.

6. Τι μου αρέσει και σε τι είμαι καλός;

Ας το πούμε, τίποτα δεν συμβαίνει μέχρι να αναλάβετε δράση και να εφαρμόσετε τη στρατηγική. Επομένως, έχει νόημα να θεωρείτε σημαντικό αυτό το σημείο όταν σχεδιάζετε τα σχέδιά σας; Αποφύγετε την οικοδόμηση ενός σχεδίου με πολλές στρατηγικές. Απλά δεν θα τα κάνετε ή δεν θα τα προλάβετε όλα. Μπορείτε να αναθέσετε την υλοποίηση σε κάποιον που ξέρετε ότι κάνει καλά τη δουλειά του, ή να πάρετε κάποια βοήθεια και να μάθετε πώς να το κάνετε αποτελεσματικά εσείς οι ίδιοι. Είναι αξιοσημείωτο το πώς θέλουμε να κάνουμε πάντα αυτό στο οποίο είμαστε καλοί, ώστε να είμαστε στη ζώνη άνεσής μας.

7.Πώς μπορώ να συστηματοποιήσω το μάρκετίνγκ μου έτσι ώστε να γίνει εύκολα, αποτελεσματικά και κερδοφόρα;

Μόλις αποφασίσετε τι θέλετε να κάνετε, δημιουργήστε την καμπάνια, εφαρμόστε την, παρακολουθήστε την, τροποποιήστε την και κάντε την πραγματικότητα! Αναζητήστε τρόπους για να το καταστήσετε εύκολο, επαναλαμβανόμενο και πιο αποτελεσματικό την επόμενη φορά. Όταν η προσπάθεια διαφήμισης διαρκεί λιγότερο χρόνο και προσπάθεια και εξακολουθεί να προσφέρει υψηλή απόδοση, ακριβώς όπως θέλετε, θα διαπιστώσετε ότι τα έχετε όντως καταφέρει.

Πηγή πληροφοριών Letterbox εταιρεία διανομής φυλλαδίων