kozan.gr: Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για τη μελέτη βελτίωσης του οδικού Τμήματος Κοζάνη-Αεροδρόμιο

12 Ιανουαρίου 2018
20:00

 Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για τη μελέτη βελτίωσης του οδικού Τμήματος Κοζάνη-Αεροδρόμιο. Ήδη, σύμφωνα με την κα Μαρία Χαραλαμπίδου, προϊσταμένη της Διεύθυνσης τεχνικών έργων του τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων, συντάσσεται ο σχετικός φάκελος (από τη γέφυρα που κατεδαφίστηκε-έως το αεροδρόμιο). Πρόκειται για έναν δρόμο που θα λύσει διάφορα θέματα που έχουν ανακύψει διαχρονικά.

Θανάσης Τέγος

4 σχόλια

  • ΤΙ ΕΝΝΟΥΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ;
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟ Ή ΑΠΛΑ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΑΣΦΑΛΤΟ;
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ

    • Η κατηγορία της υπό μελέτη οδού είναι ΑΙΙ ενώ η τυπική διατομή της κύριας αρτηρίας που προτείνεται για λόγους ομοιομορφίας για την οδό είναι τύπου β2σ, με πλάτος οδοστρώματος τα 11μ (3,75μ λωρίδα κυκλοφορίας, 0,25 λωρίδα καθοδήγησης και 1,50μ Λ.Ε.Α ανά κατεύθυνση), με επιπλέον δημιουργία παράπλευρου δικτύου προς εξυπηρέτηση των παροδίων επιχειρήσεων η διατομή του οποίου θα καθορισθεί στο στάδιο εκπόνησηςτης μελέτης λαμβάνοντας υπόψη την υφιστάμενες ιδιοκτησίες.

      Αφετηρία του υπό μελέτη οδικού τμήματος αποτελεί η συναρμογή στην μελέτη «Βελτίωση προσαρμογής τμήματος της Εθνικής Οδού Κοζάνης – Λάρισας (Ε.Ο.3) στη θέση της σιδηροδρομικής γέφυρας του Ο.Σ.Ε. στην είσοδο της πόλης της Κοζάνης» της ΔΤΥ (ΕΔΡΑ) /ΠΔΜ.
      Κατά μήκος της οδού θα μελετηθούν τρεις (3) ισόπεδοι κόμβοι (οι ενδεικτικές θέσεις των οποίων φαίνονται παρακάτω):
      1. ΙΚ1: ισόπεδος τετρασκελής κόμβος ΚΤΕΛ (στη συμβολή της υπό μελέτη οδού με οδό προς το σταθμό ΚΤΕΛ Κοζάνης)
      2. ΙΚ2: ισόπεδος τετρασκελής κόμβος με το παράπλευρο δίκτυο και
      3. ΙΚ3: ισόπεδος τρισκελής κόμβος αεροδρομίου (στη συμβολή με την οδό προς το αεροδρόμιο «Φίλιππος»)
      Ο δεύτερος ΙΚ θα μελετηθεί στην περιοχή, όπου, βάσει της μελέτης του Περιφερειακού δακτυλίου Κοζάνης, συμβάλλουν δύο κλάδοι του ανισόπεδου κόμβου Αεροδρομίου. Ο ισόπεδος κόμβος θα πρέπει να μελετηθεί έτσι ώστε, σε μελλοντική κατασκευή του δακτυλίου, να μπορεί να εξυπηρετεί όλες τις κινήσεις.
      Το πέρας του οδικού δικτύου θα μελετηθεί στο πέρας των διαμορφώσεων του ισόπεδου τρισκελή κόμβου στην περιοχή του Αεροδρομίου.
      Ο χρόνος εκπόνησης της μελέτης εκτιμάται σε ένα έτος από την υπογραφή της σύμβασης.
      Επιπροσθέτως ενημερώνω ότι επειδή η υλοποίηση των ανωτέρω δεν είναιάμεση η Υπηρεσία στα πλαίσια της ετήσιας συντήρησης προγραμμάτισε και θα υλοποιήσει τηνασφαλτόστρωση του υπόψη τμήματος το τρέχον έτος.

  • Βρε καντε έναν σωστό περιφερειακό δρόμο στην πλευρά αυτή της Κοζάνης από το γήπεδο προς τη Λευκοβρυση και μέχρι το αεροδρόμιο και την περιοχή Κασλα. Επιτέλους δηλαδή. Και συ Κύριε περιφερειάρχη κάνε κάτι για αυτό. Μην γίνεσαι ίδιος με τον Δακη.

  • Επιτελους μια αχτιδα φωτος φανηκε στην πονεμενη υποθεση των απαρχαιωμενων εισοδων της πολης. Εστω και σαν εκπονηση μελετης, ειναι καλοδεχουμενη.

    Απο οτι αντιλαμβανομαι απο το σχολιο της κας. Χαραλαμπιδου, θα γινει διαπλατυνση της οδου με προσθηκη μικρης ΛΕΑ και τα τελικα χαρακτηριστικα θα ειναι επι της ουσιας 1 λωριδα / κατευθυνση + ΛΕΑ, χωρις κρασπεδο στην μεση. Λογικη στοχευση, μιας και οι τρεχοντες κυκλοφοριακοι φορτοι δεν δικαιολογουν 2+2 λωριδες / κατευθυνση.

    Εκτος των ανωτερω, λογικα θα βελτιωθουν και τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα της οδου (κλισεις,υψομετρικες διαφορες, αποστραγγιση ομβριων) οπως και θα γινει προσθηκη φωτισμου κατα ολο το μηκος του αξονα μεχρι τον κομβο αεροδρομιου.

    Το ιδανικο θα ηταν να προστεθει και καποιο κρασπεδο η ποδηλατοδρομος παραπλευρως για να εξυπηρετηθουν και αυτες οι αναγκες, μιας και το αεροδρομιο δεν απεχει υπερβολικα απο την πολη.

Γράψτε απάντηση στο Επαρχιωτης Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.