Σε φάση πλήρους λειτουργίας και δραστηριοποίησης εισέρχεται η Ειδική Υπηρεσία Έκτακτης Διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων (ΕΥΕΔ) του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας, η οποία αποτελεί την «συνέχεια» της ΑΕΠΙ. Ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας, στον οποίο υπάγεται η ΕΥΕΔ, προχώρησε στην στελέχωση της νέας υπηρεσίας με προσλήψεις στελεχών και στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα ξεκινήσει ΑΜΕΣΑ ελέγχους στους κλάδους των ξενοδοχείων και της εστίασης, κυρίως στην Αττική και την Θεσσαλονίκη, όπου παρατηρείται σημαντική μείωση των εισπράξεων.
Βάσει του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της ΕΥΕΔ, οι επιτελείς της θα επιδιώξουν να εισπράξουν τα οφειλόμενα από τους επαγγελματίες, τρέχουσες οφειλές και αναδρομικά παρελθόντων ετών, χρησιμοποιώντας όλα τα νόμιμα αστικά και ποινικά μέσα, μεταξύ των οποίων και η βεβαίωση των οφειλών στο TaxisNet της Α.Α.Δ.Ε.. Πρωταρχικό μέλημα της ΕΥΕΔ ήταν και παραμένει η ανασυγκρότηση και δραστηριοποίηση του εισπρακτικού μηχανισμού για την αποτελεσματικότερη αδειοδότηση και είσπραξη των πνευματικών δικαιωμάτων. Με το πλεονέκτημα της άμεσης πρόσβασης στη μεγάλη βάση δεδομένων των ήδη καταγεγραμμένων χρηστών μουσικής και με τη δυνατότητα άμεσου εμπλουτισμού της εν λόγω βάσης, η ΕΥΕΔ έχει ήδη ξεκινήσει τις επαφές με πολλές κατηγορίες χρηστών για την αδειοδότηση μουσικής και την είσπραξη έναντι των αναλογούντων δικαιωμάτων.
O κ. Γιάννης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας, με τον πρόεδρο του ΞΕΕ κ. Αλ. Βασιλικό Σημειώνεται ότι έχουν ήδη στελεχωθεί οι οικονομικές υπηρεσίες και τα αρμόδια εμπορικά τμήματα Δημόσιας Εκτέλεσης, Συναυλιών, Μηχανικών Δικαιωμάτων, Ραδιοτηλεοπτικών Μέσων, Επιγραμμικών χρήσεων. Η εισπρακτική διαδικασία της Δημόσιας Εκτέλεσης υποστηρίζεται από έμπειρους εξωτερικούς συνεργάτες, στους οποίους ανατίθεται η ευθύνη είσπραξης σε αρκετές περιοχές στην Ελλάδα. Έχει γίνει, επίσης, εκτεταμένη επικοινωνία για την αδειοδότηση των μεγάλων φεστιβάλ αλλά και μεμονωμένων συναυλιών. Παράλληλα ολοκληρώνεται η στελέχωση του Τμήματος Τεκμηρίωσης, ιδιαίτερα νευραλγικού τμήματος για την αναγνώριση και αδειοδότηση του μουσικού ρεπερτορίου. Η στελέχωση όλων των παραπάνω τμημάτων γίνεται κατά κύριο λόγο από πρώην εργαζόμενους της ΑΕΠΙ, οι οποίοι διαθέτουν τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία στο αντικείμενό τους και αποτελούν εγγύηση για την αποτελεσματική διαχείριση του πολυπληθούς ρεπερτορίου της ΕΥΕΔ. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ΕΥΕΔ για την αμεσότερη επικοινωνία και ενημέρωση των μελών της, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Λειτουργία της Επιτροπής
Στο μεταξύ όπως ανακοίνωσε ο ΟΠΙ, την Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε η λειτουργία της Επιτροπής για τη Διαδικτυακή Προσβολή Δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας, η οποία δέχεται αιτήσεις για προστασία πνευματικών έργων και συγγενικών δικαιωμάτων από διαδικτυακές προσβολές. Η Επιτροπή αποτελείται από τους Γιάννη Αντωνιάδη, Πρόεδρο του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας ως Πρόεδρο, Ασημίνα Γιαννοπούλου, εκπρόσωπο της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ως Γραμματέα και Κωνσταντίνο Χριστοδούλου, εκπρόσωπο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ως μέλος. Η Επιτροπή θεσπίστηκε με το άρθρο 52 παρ. 1 του ν. 4481/2017 και στόχο έχει να διευκολύνει την εξωδικαστική αντιμετώπιση περιπτώσεων διαδικτυακής προσβολής των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικών δικαιωμάτων. Πρόκειται για μία διοικητική διαδικασία η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα επιτρέπει σε κάθε δικαιούχο που προσφεύγει ενώπιον της επικαλούμενος παράνομη διάθεση έργων του στο διαδίκτυο να επιτύχει, εάν η προσφυγή του ευσταθεί, την άμεση απομάκρυνση ή τη διακοπή πρόσβασης στο έργο του ανάλογα με τις περιστάσεις και χωρίς να στερείται του δικαιώματος προσφυγής του στα δικαστήρια. Ποιοι περιλαμβάνονται… Η Ειδική Υπηρεσία Έκτακτης Διαχείρισης Δικαιωμάτων – ΕΥΕΔ στους τρεις μήνες λειτουργίας, με την οριστικοποίηση του ρεπερτορίου, συνεχίζει να εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού μουσικού ρεπερτορίου (πάνω από 14.600 Έλληνες δημιουργούς και δικαιούχους δικαιωμάτων), έχοντας στο δυναμικό της κορυφαία ονόματα, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά Μίκης Θεοδωράκης, Μάνος Χατζιδάκις (κληρονόμοι), Οδυσσέας Ελύτης (κληρονόμοι), Νίκος Γκάτσος (κληρονόμοι), Γιώργος Σεφέρης (κληρονόμοι), Σταύρος Ξαρχάκος, Λευτέρης Παπαδόπουλος, Μίμης Πλέσσας, Γιάννης Μαρκόπουλος, Διονύσης Σαββόπουλος, Θάνος Μικρούτσικος, Σταμάτης Κραουνάκης, Λίνα Νικολακοπούλου, Βασίλης Τσιτσάνης (κληρονόμοι), Απόστολος Καλδάρας (κληρονόμοι), Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου (κληρονόμοι), Γιώργος Μητσάκης (κληρονόμοι), Σταύρος Κουγιουμτζής (κληρονόμοι), Μάνος Λοίζος (κληρονόμοι), Νίκος Ξυλούρης (κληρονόμοι), Μανώλης Ρασούλης, (κληρονόμοι), Άκος Δασκαλόπουλος (κληρονόμοι), Γιώργος Κατσαρός, Γιώργος Χατζηνάσιος, Γιάννης Σπανός, Σταμάτης Σπανουδάκης, Γιώργος Θεοδοσιάδης, Γιώργος Μουζάκης (κληρονόμοι), Αλέκος Σακκελάριος (κληρονόμοι), Γεράσιμος Λαβράνος (κληρονόμοι), Νίκος Λαβράνος, Τάκης Μωράκης (κληρονόμοι), Απόστολος Χατζηχρήστος (κληρονόμοι), Σπύρος Δερβενιώτης, Κώστας Γεωργουσόπουλος, Κώστας Χατζής, Σώτια Τσώτου (κληρονόμοι), Χάρης Βαρθακούρης, Σέβη Τηλιακού, Χρήστος Νικολόπουλος, Γιώργος Ζήκας, Ελένη Καραϊνδρου Στέλιος Καζαντζίδης (κληρονόμοι), Γρηγόρης Μπιθικώτσης (κληρονόμοι), Δήμος Μούτσης, Λάκης Παπαδόπουλος, Μαριανίνα Κριεζή, Διονύσης Τσακνής, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Φοίβος Δεληβοριάς, Ζαχαρίας Δαβαράκης, Αντώνης Ανδρικάκης, Νότης Μαυρουδής, Γιώργος Κριμιζάκης, Κώστας Τριπολίτης, Ισαάκ Σούσης, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Θανάσης Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κατσιμίχας, Δημήτρης Ζερβουδάκης, Αρλέτα (κληρονόμοι), Τασούλα Θωμαϊδου, Λένα Πλάτωνος, Ευανθία Ρεμπούτσικα, Βασιλική Αλλαγιάννη, Σωκράτης Μάλαμας, Δήμητρα Γαλάνη, Λουκιανός Κηλαηδόνης (κληρονόμοι), Ηλίας Κατσούλης (κληρονόμοι), Βασίλης Δημητρίου (κληρονόμοι), Κώστας Καλδάρας, Γιάννης Ζουγανέλης, Χρήστος Θηβαίος, Μίλτος Πασχαλίδης, Οδυσσέας Ιωάννου, Παρασκευάς Καρασούλος, Νίκος Μωραΐτης, Νίκος Κυπουργός, Γιάννης Χαρούλης, Ελένη Γιαννατσούλια, Πάνος Φαλάρας, Μάριος Τόκας (κληρονόμοι), Αργύρης Μπακιρτζής, Θανάσης Πολυκανδριώτης, Φίλιππος Παπαθεοδώρου, Πέτρος Βαγιόπουλος, Αντώνης Βαρδής (κληρονόμοι), Γιάννης Πάριος, Γιάννης Αγγελάκας, Ορφέας Περίδης, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Θοδωρής Γκόνης, Κώστας Λειβαδάς, Κώστας Μουντάκης (κληρονόμοι), Μάνος Μουντάκης, Φίλιππος Γράψας, Βαγγέλης Κωνσταντινίδης, Σαράντης Αλιβιζάτος, Ανδριάννα Μπάμπαλη, Ανδρέας Κατσιγιάννης, Παύλος Παυλίδης, Παντελής Παντελίδης (κληρονόμοι), Γιώργος Σαμπάνης, Γιώργος Παπαδόπουλος, Στέλιος Ρόκκος, Χρήστος Δάντης, Κων/νος Παντζής, Νίκος Βέρτης, Κώστας Τουρνάς, Ρόμπερτ Ουίλιαμς, Βαγγέλης Κονιτόπουλος, Νάσια Κονιτοπούλου, Κώστας Πίτσος, Δημήτρης Βαρσαμίδης, Πετρολούκας Χαλκιάς, Αηδονίδης Χρόνης, Γιώργος Κόρος (κληρονόμοι), Ματθαίος Γιαννούλης, Κώστας Μουντάκης (κληρονόμοι), Θανάσης Σκορδαλός (κληρονόμοι), Μανώλης Κακλής (κληρονόμοι), Μιχάλης Τζουγανάκης, Πέτρος Δουρδουμπάκης, Μάνος Πυροβολάκης, Ελένη Βιτάλη, Γιάννης Κότσιρας, Κωστής Μαραβέγιας, Μιχάλης Ρακιντζής, Γιάννης Μηλιώκας, Κώστας Μπίγαλης, Ποσειδώνας Γιαννόπουλος, δικαιούχοι δικαιωμάτων Γιώργου Μουκίδη, Αλέξη Παπαδημητρίου, Θάνου Σοφού, Ειρήνη Χρυσοβέργη-Αλεξανδράκη, Αλέκος Χρυσοβέργης, Σταμάτης Γονίδης, Αννα και Λία Βίσση, Τάσος Βουγιατζής, Δήμος Μυλωνάς, Χριστόδουλος Σιγανός, Βίκυ Γεροθόδωρου, Ελεάνα Βραχάλη, Μιχάλης Χατζηγιάννης, Βασίλης Γιαννόπουλος, Νίκος Γρίτσης, Πάνος Καπίρης, Ναταλία Γερμανού, Θάνος Γεωργουλάς, Τάκης Σούκας, Ιωάννης Δόξας, Δημήτρης Ιατρόπουλος, Γιάννης Ιωάννου, Παναγιώτης Καλατζόπουλος, Θέμης Καραμουρατίδης, Ελένη Φωτάκη, Μέλισσες, Ονιράμα, LΟCOMONDO, Νίκος Τερζής, Μάριος Ψιμόπουλος, Active Member, Μιχάλης Κουινέλης (Stavento), και χιλιάδες άλλους δημιουργούς που θα αναρτηθούν σύντομα στην ιστοσελίδα της ΕΥΕΔ. Η ΕΥΕΔ, επίσης, συνεχίζει να εκπροσωπεί εκατομμύρια ξένα μουσικά έργα, μέσω συμβάσεων εκπροσώπησης με μεγάλους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης του εξωτερικού και των μεγάλων πολυεθνικών εκδοτών μουσικής Warner Chappel Music Publishing και Universal.
Νταλάρες.
Τα λεφτά που φαγώθηκαν θα επιστραφούν στους δημιουργούς;
Tα πράγματα είναι πολύ σοβαρά
Θα απαγορευτεί το 11 και τα περιστέρια στους φανούς και στην παρέλαση το ίδιο θα ισχύσει και για τις βωμολοχίες στα μπουνταναθκα και όλα τα μπρε μπρε μπρε……..
Πιέστε από παντού την επιχειρηματικότητα…
Δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο σ αυτήν την χώρα που πνέει τα λοίσθια!
1. Επιχειρηματικότητα τί σημαίνει; Βγάζω κέρδος με ξένα κόλλυβα; Κατεβάζω από το ίντερνετ τραγούδια στο στικάκι, το κουμπώνω και πουλάω ποτά; Τα τασάκια τα πληρώνεις για να τα αγοράσεις. Τζάμπα τα παίρνεις;
2.Επιχειρηματίας είσαι μόνον εσύ; Αυτοί που δημιουργούν τραγούδια και τα πουλάνε τί είναι; Εθελοντές βοηθοί σου;
Έχει κι άλλα, αλλά…
σε λίγο θα μας πεις ότι η αεππι επιστρέφει και τα χρήματα στους καλλιτέχνες!!!
επιστρέφουν μεταλλαγμένα
δεν υπαρχει λογος υπαρξης και του ιντερνετ αν ειναι να πληρωνεις και τον αερα που αναπνεεις (περα της ακριβης στην ελλαδα συνδεσης) ,οταν καταρρευσουν τα παντα στο βωμο του κερδους και γυρισουμε στο 1960 που δεν υπηρχε τιποτα (εκτος των -σημερινα ανυπαρκτων- ανθρωπινων σχεσεων ) ισως συνελθουν μερικοι απο το σοκ που θα παθουν…
Το Ίντερνετ σου προσφέρει μουσικη δωρεάν για ιδιωτική χρήση και δίκη σου ψυχαγωγία στο σπίτι, στο αυτοκίνητο ή στο γραφείο σου. Όταν όμως τη “κατεβάζεις” για να βγάλεις έμμεσα χρήματα τότε πρέπει να πληρώσεις αυτόν που την δημιούργησε και σε βοηθά με τον τρόπο του να κερδίσεις.
Αυτό είναι όλο το σκεπτικό των πνευματικών δικαιωμάτων με λίγα και απλά λόγια. Αυτός που δουλεύει για εσένα και την επιχείρησή σου πρέπει να πληρώνεται.
Εισπράξεις, εισπράξεις, εισπράξεις, όλα κι όλοι για εισπράξεις, μέχρι που θα φτάσει αυτό το στρεβλό σύστημα καταλήστευσης…