Ν. Μπουκουβάλας (Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων): “Αν η σημερινή κατάσταση της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων απαιτεί επείγουσα συντήρηση , τότε οι αρμόδιοι δηλ. η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τα συναρμόδια Υπουργεία πρέπει να δράσουν άμεσα, όλα τα άλλα είναι για εντυπώσεις και μιθριδατισμούς. Εκτός αν έχει δρομολογηθεί η λεγόμενη ” παράκαμψη Σερβίων ” μέσω του δρόμου Ρυμνίου – Τριγωνικού , οπότε η συζήτηση για τη γέφυρα μας γίνεται αυτοδίκαια διεκδίκηση και υπεράσπιση δημοτικών συμφερόντων”

18 Ιανουαρίου 2020
19:17

 

Για την τότε μεταλλική γέφυρα των Σερβίων ( εικόνα ) , 103 χρόνια πριν , διαβάζουμε στην εφημερίδα Ηχώ , Κοζάνη , 26 Νοεμβρίου 1917 , σ 2:

” … ο συνεργάτης της Ηχούς Δημ. Δημητρίου , διερχόμενος προχθές εκ Σερβίων παρετήρησεν ότι εις το 3ον τόξον η γέφυρα εξέκλινεν ΑΡΚΕΤΑ εκ της θέσεως της.”

===============================================

Πηγή: Αθανάσιος Τσαρμανίδης – Επίλεκτες πηγές ιστορίας των Επαρχιών Σερβίων και Κοζάνης

Έκδοση : Μορφωτικός Όμιλος Σερβίων Τα Κάστρα , τ.Β , σ .438 . Σέρβια 2019.

==============================================

Πρόκειται για δημοσίευμα που ελάχιστα επηρέασε την τότε κίνηση επί της γέφυρας των Σερβίων.

Σημειώνω ότι η γέφυρα απ το Νοέμβριο του 1917 , δηλ απ το δημοσίευμα της Ηχούς ως τον Απρίλιο του 1941 , δηλ για 24 χρόνια ΔΕΝ παρουσίασε πρόβλημα . Την ανατίναξαν με εκρηκτικά μεγάλης ισχύος οι Νεοζηλανδοί και Αυστραλοί ΄( ANZAC ) όταν αποχώρησαν απ τα Σέρβια τον Απρίλιο του 1941.

Αν η σημερινή κατάσταση της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων απαιτεί επείγουσα συντήρηση , τότε οι αρμόδιοι δηλ. η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και τα συναρμόδια Υπουργεία πρέπει να δράσουν άμεσα , όλα τα άλλα είναι για εντυπώσεις και μιθριδατισμούς.

Εκτός αν έχει δρομολογηθεί η λεγόμενη ” παράκαμψη Σερβίων ” μέσω του δρόμου Ρυμνίου – Τριγωνικού , οπότε η συζήτηση για τη γέφυρα μας γίνεται αυτοδίκαια διεκδίκηση και υπεράσπιση δημοτικών συμφερόντων.

Ο δήμος Σερβίων , αλλά κατά τη γνώμη μου και ο δήμος Βελβεντού , έχει έννομο συμφέρον να διεκδικήσει την ασφαλή διέλευση στη μεγάλη μας γέφυρα , ένα έργο κορυφαίας τεχνολογικής εφαρμογής μέχρι σήμερα. Προ πάντων οι δήμοι μας , με προφανή αιτία την επισφαλή συντήρηση της γέφυρας επί πολλά χρόνια , θα πρέπει να διεκδικήσουν έσοδο ανασφαλούς διαβίωσης και μετακίνησης σε μια ανεξάρτητη και ελεύθερη χώρα

16 σχόλια

  • Η γεφυρα ειναι ολων των Ελληνων καθ ΔΕΝ ειναι…δικη σου. Μαθε να διατυπωνεις σωστα τις λέξεις και αφησε το…Γεφυρα μας!!! Μιλησες και εσυ τελευταίος και…κατσιδρωμενος!!!!

  • Καταρχήν κε Μπουκουβάλα αντιλήφθηκε επιτέλους ότι τα Σερβια είναι μια κωμόπολη 2.500 κατοίκων , όχι το κέντρο του κόσμου και ουδείς ασχολείται με το πώς να σας δημιουργήσουν πρόβλημα
    Πάντως θα ήταν ευχής έργο να παραδωθεί κάποτε ο δρόμος τριγωνικου Καισαρείας μέσω Ρυμνίου καθώς σαφώς και είναι ασφαλέστερος από τις στροφές στο ύψος του Πολυρραχου
    Η πλάκα είναι ότι δεν ξέρω κανένα που να επισκέφτηκε τα σερβια ερχόμενος από λαρισα-αθηνα επειδή περνά ο δρόμος από εκεί!

  • Αλλά η πιο ωραία είναι η τελευταία φράση.διοτι έτσι κάθε κάτοικος και χρήστης των δημοτικών δρόμων μπορεί να διεκδικήσει ‘εσοδοο ανασφαλους μετακίνησης και διαβίωσης”

  • “οπότε η συζήτηση για τη γέφυρα μας γίνεται αυτοδίκαια διεκδίκηση και υπεράσπιση δημοτικών συμφερόντων.”!!!!! Πόσο τραγική δήλωση…. Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να θεωρείς την ασφαλή διέλευση πολιτών ζήτημα μικροπολιτικων τοπικών συμφερόντων. Όχι δεν έχεις το δικαίωμα να επιλέγεις εσύ την χάραξη εθνικών οδών γιατί νομίζεις ότι η διέλευση από τα Σέρβια ωφελει τον τόπο σου…. Συγχαρητήρια σε όσους σε ψήφισαν….

  • “ή μεταλλική γέφυρα Σερβίων” μπορείς να πεις ποτέ άλλαξε ονομασία της μεταλλικής “Γέφυρα Αλιάκμονα”.
    Προσπαθείς να μας παρουσιάσεις την παλιά μεταλλική γέφυρα να είναι συνέχεια της καινούργιας γέφυρας.
    Χαχαχαχαχα

  • Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ-ΡΥΜΝΙΟΥ-ΤΡΙΓΩΝΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑ 8 ΧΛΜ, ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΣ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΘΑ ΞΑΝΑΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΠΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ κ.ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ!!!

  • Οκτώ σχόλια από τον ίδιο ΧΑΧΑ!!! Χαχανιζόμενε ο Μπουκουβάλας εκπροσωπεί τον τόπο του, επειδή εκλέχτηκε. Άσε τα χαχα και τα χουχου.

  • η γεφυρα δεν εξυπηρετει σωστα την κινηση των οχηματων, ο δρομος απο το Ρυμνιο ειναι καλυτερος κ ασφαλεστερος.

  • Ας θεωρήσουμε ότι η γέφυρα είναι δική “σας”.
    Τι κάνατε λοιπόν τοσααα χρόνια για την γέφυρα;;;;; Και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε;

    Φτιάξτε άμεσα τον δρόμο κοζανη-καισαρια-ρυμνιο-τριγωνικο να γλυτώσουμε ανθρώπινες ζωές. Ημαρτον πια. Εθνική οδός που περνά μέσα από χωριά όπως ο Βαθύλακκος!!!!

    Και για να μας πείτε πόσο τουρισμό έχουν τα Σερβια έτσι να γελάσουμε! Ποσες διανυκτερευσεις;
    Και γιατί γέφυρα Σερβίων αφού η Νεράιδα είναι ακριβως από πάνω;

  • Πλάκα, πλάκα, βγαίνουν στην επιφάνεια τα πραγματικά προβλήματα, που με την απολιγνιτοποίηση γίνονται επιτακτικά και δεν επιτρέπεουν να ακολουθήσουμε την πάγια τακτική “ας το για αύριο”.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΡΙΟ Η ΠΕΡΙΟΧΗ

  • Οκτώ χιλιόμετρα ποιο κοντά α Λάρισα από την Κοζάνη δηλαδή. Πιστεύεις ότι θα αφήσει ο Κοζανιτης να γίνει. Έναν Περιφερειακό δακτύλιο δεν είστε ικανοί να αποδεχθείτε μην χαθεί το συνάλλαγμα. Αυτά!!!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι