Σχετικά με δημοσιεύματα για το «ψαλίδισμα» αρμοδιοτήτων του Αντιδημάρχου Οικονομικών – Σχόλιο – επισήμανση του Δημάρχου Σερβίων Χρήστου Ελευθερίου

30 Απριλίου 2020
13:48

Με μεγάλη μου έκπληξη παρακολούθησα χθες διάφορα ιστολόγια και ιστοσελίδες (blogs & sites) να επιδίδονται σε μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης μέσω της ανωνυμίας και της ψευδωνυμίας που απολαμβάνουν, με αφορμή την απόφαση μου περί των αρμοδιοτήτων του Αντιδημάρχου Οικονομικών του Δήμου Σερβίων και την ανάκτηση από μέρους μου της ιδιότητας του διατάκτη δαπανών.

Παρόλο που δε συνηθίζω να απαντώ σε δημοσιεύματα αλλά ούτε να σχολιάζω αναρτήσεις που αφορούν αποφάσεις μου, οι οποίες λαμβάνονται με αποκλειστικό γνώμονα την καλύτερη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του Δήμου και επειδή δεν θέλω να αφήνω να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις παρ’ όλα αυτά θέλω να επισημάνω δύο πράγματα που θα αποτυπώσουν και θα γνωστοποιήσουν την πραγματικότητα:

1. Διατάκτης των δαπανών του Δήμου κατά τον νόμο είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος, ο οποίος, εφόσον το επιθυμεί και κρίνει, μεταβιβάζει αυτή την αρμοδιότητα. Δεν είναι λοιπόν αρμοδιότητα του αντιδημάρχου Οικονομικών, αλλά του Δημάρχου.

2. Ο κος Α. Κακαφίκας είναι και θα συνεχίσει να είναι Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου και απολαμβάνει της απόλυτης εμπιστοσύνης μου.

Δηλώνω λοιπόν ότι η σκανδαλολογία δεν δύναται επ’ουδενί να επισκιάσει τη συλλογική προσπάθεια της ομάδα της «Γέφυρας στο Μέλλον» η οποία ήταν, είναι και θα παραμείνει αρραγής αλλά ούτε και να κλονίσει τους πυλώνες αυτής.

Η πόρτα του Δημάρχου όπως και του Δημαρχείου είναι πάντα ανοικτή για την επίλυση οποιουδήποτε πραγματικού προβλήματος των Δημοτών.-

9 σχόλια

    • ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ ΣΤΟ FB ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ
      ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
      ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  • 1. Μπορεί ο νόμος να ορίζει ότι διατάκτης των δαπανών είναι ο Δήμαρχος, αλλά σε όλους τους Δήμους η συγκεκριμένη αρμοδιότητα δίνεται από τον εκάστοτε Δήμαρχο στον Αντιδήμαρχο Οικονομικών…άρα το μόνο που του απομένει ως Αντιδήμαρχου Οικονομικών σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 1/2019 Απόφαση Δημάρχου (ΑΔΑ 6ΒΔΚ46ΜΓΗ5-5ΧΠ) είναι ο έλεγχος – συντονισμός των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Σερβίων και ότι σχετίζεται με την ΤΚ Πλατανορρεύματος…το αποτέλεσμα ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ! Την πιο σημαντική αρμοδιότητα ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ την πήρες εσύ! Άρα τις αμπελοφιλοσοφίες σου περί αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, στους μαθητές σου και όχι σε εμάς!!!

    2. Εφόσον εξακολουθεί να είναι της απόλυτης εμπιστοσύνης σου, τότε γιατί πήρες τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα???

    3. Πρέπει να ξεχωρίζεις πλέον τι είναι να είσαι Δήμαρχος ενός Δήμου και όπως λες «όλων των δημοτών» και τι να ηγείσαι μίας παράταξης! Άρα δεν έχει καμία απολύτως σχέση να αναφέρεσαι στην ομάδα της Γέφυρας στο Μέλλον.

    Τα συμπεράσματα ανήκουν στους πολίτες και μόνο…πλέον ο κόσμος ξύπνησε και δεν είναι πρόβατα όπως νομίζετε κύριε ΔΗΜΑΡΧΕ!!!

  • Γιατί ψαλίδισε τον αντιδήμαρχο οικονομικών; Το λέει το kozan
    “Πλέον, η έγκριση των δαπανών και η διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, θα γίνεται με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, από τον ίδιο το ∆ήμαρχο”.

    Γιατί θέλει ο δήμαρχος να υπογράφει ο ίδιος; Άραγες ο αντιδήμαρχος δεν έβαζε υπογραφή.
    Γιατί ο αντιδήμαρχος δεν έβαζε υπογραφή; Δεν έβαζε υπογραφή γιατί κάτι δεν πάει καλά.
    Τι δεν πάει καλά; Ποιον θέλει να πληρώσει ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος δεν θέλει;
    Γιατί δεν θέλει ο αντιδήμαρχος που ξέρει απο οικονομικά και από διαδικασίες να πληρώσει αυτόν που θέλει ο δήμαρχος;
    Όλοι καταλάβαμε. Μην αρχίσουμε να γράφουμε ονόματα τώρα.

  • ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:
    “Ένα ακόμη οικονομικό βάρος φεύγει από την πλάτη του Δήμου μας.
    Ευχαριστώ τη νομική σύμβουλο και ειδικό συνεργάτη του Δημάρχου την οικονομική υπηρεσία του Δήμου και τον αντιδήμαρχο οικονομικών για να την προσπάθειά τους στην ελάφρυνση του χρέους του Δήμου από τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις.”

    ΣΧΟΛΙΑ:
    |”Σημαντικό εγχείρημα…….για το Δήμο μας μπράβο σε όλους που προσπάθησαν μέσω νομικής διαδικασίας γι αυτο”

    |Όσοι εργάστηκαν τους αξίζουν συγχαρητήρια !!!””

    “Μπράβο στα παιδιά . Για κάποιους που τους φόβιζαν οι ειδικοί σύμβουλοι του Δημάρχου. Αυτό έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια πριν. Δήμαρχε προχώρα και με το γραφείο προγραμματισμού και ανάπτυξης. Τα παιδιά αυτά θα φέρουν πάρα πολλά κέρδη στο Δήμο μας.”

    META TO ΤΕΛΑΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΔΩ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ…..

Γράψτε απάντηση στο ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.