Στον τρόπο λειτουργίας των σχολείων, ξεκινώντας από τη Γ’ Λυκείου, τη Δευτέρα 11 Μαΐου, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς.
Κατά τη διάρκεια της τακτικής ενημέρωσης για την εξέλιξη της πανδημίας του κορωνοϊού στη χώρα, αφού απηύθυνε αυστηρές συστάσεις προς όλους όσοι παραβιάζουν τα μέτρα, τόνισε πως η νέα καθημερινότητα στα σχολεία διαμορφώνεται ως εξής:
- Περιορίζεται ο συνωστισμός κατά την προσέλευση και την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, με τήρηση αποστάσεων μεταξύ των μαθητών.
- Δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση στο προαύλιο πριν την έναρξη του προγράμματος.
- Οι σχολικές αίθουσες πρέπει να διαμορφωθούν έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής ανά θρανίο.
- Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά αίθουσα ορίζεται στους 15, ενώ τάξεις με περισσότερους μαθητές θα χωριστούν σε υπο-τμήματα και θα εφαρμόζουν εκ περιτροπής διδασκαλία.
Στη συνέχεια, ο κ. Χαρδαλιάς επεσήμανε πως η απόσταση μεταξύ των μαθητών θα πρέπει να είναι στο ενάμισι μέτρο, ενώ για την αποφυγή του συγχρωτισμού θα υιοθετηθούν και πρακτικές διαχωρισμού των μαθητών και στα διαλείμματα.
Αναλυτικότερα:
- Σταδιακή και με σειρά η έξοδος των μαθητών στο προαύλιο.
- Διαφορετικοί χώροι για τους μαθητές κάθε τμήματος στο προαύλιο.
- Φυσικός αερισμός των αιθουσών στο διάλειμμα.
- Απαγόρευση παιχνιδιών με μπάλα, όπως μπάσκετ ποδόσφαιρο και βόλεϊ
Τέλος, ο κ. Χαρδαλιάς, επεσήμανε πως εκτός από τη διαρρύθμιση των σχολικών αιθουσών, σημαντική είναι και η αποσυμφόρηση του γραφείου των καθηγητών.
Άντε να δούμε τι μας περιμένει από την επιμονή να ανοίξουν τα σχολεία !!!
Ορισμένα σχολεία έχουν εργαστηρια, δεν εννοώ πληροφορικής, θα μας πει κάποιος πως θα γίνονται τα εργαστήρια; πως θα γίνεται απολύμανση; Υπάρχουν σε καποια σχολεία μαθητες μεγάλης ηλικίας, από 30 έως και 60 και πάνω χρονών. Το υπουργείο δεν κάνει κάποια αναφορά για αυτές τις περιπτώσεις.