Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας, Θ. Θεοδουλίδης, σχολιάζει, πρώτα, στο kozan.gr τα αποτελέσματα των Βάσεων (2020) των σχολών/τμημάτων του Iδρύματος, που ανακοινώθηκαν σήμερα. Όπως σημειώνει: “Αναμενόμενη η μικρή, κατά μέσο όρο, υποχώρηση των βάσεων σε σχέση με πέρυσι. Αυτή η υποχώρηση όμως ειναι πανελλαδική. Υπάρχουν τμήματα των οποίων οι βάσεις υποχώρησαν σημαντικά, όπως για παράδειγμα του τμήματος “Μηχανικών Ορυκτών Πόρων”, Γεωπονίας και Μαθηματικών, όμως η σύγκριση με τα ομοειδή τμήματα άλλων ιδρυμάτων δείχνει ότι παρόμοια ειναι η κατάσταση. Φαίνεται λοιπόν ότι το τμήμα των “Μηχανικών Ορυκτών Πόρων” στην Κοζάνη ναι μεν έχει 1351 μόρια (ο τελευταίος), όμως, την ίδια στιγμή των “Μηχανικών Ορυκτών Πόρων” στα Χανιά έχει 2650 και μάλιστα ο “δικός” μας ο πρώτος, από τον αντίστοιχο πρώτο του τμήματος των Χανίων είναι πιο ψηλά. Επίσης το ίδιο συμβαίνει και στην Γεωπονία. Ναι μεν “έπεσε” σημαντικά η βάση του εν λόγω τμήματος αλλά συνεχίζει να ειναι μεγαλύτερη από άλλα ομοειδή τμήματα άλλων Πανεπιστημίων. Το “Μαθηματικό” στην Καστοριά που έχει 5675 (ο τελευταίος), η βάση αυτή είναι, συγκριτικά, μεγαλύτερη από το αντίστοιχο “Μαθηματικό” της Σάμου. Άρα, συμπερασματικά, ναι μεν έπεσαν – σε αρκετά τμήματα – οι βάσεις του Ιδρύματος αλλά αν τις δούμε συγκριτικά βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με ομοειδή τμήματα άλλων Πανεπιστημίων. Στα θετικά της υπόθεσης και διατήρηση – μικρή αύξηση στα “κλασικά” τμήματα της Πολυτεχνικής σχολής και επιπροσθέτως μια πολύ ευχάριστη είδηση για το τμήμα Ψυχολογίας στη Φλώρινα, στο οποίο αυξήθηκε λίγο η βάση, παρόλο που οι προβλέψεις, από την αντιστοίχηση, λόγω, μεταγραφών, προμήνυαν αρνητικές εξελίξεις γι’ αυτό. Σε γενικές γραμμές αυτή ειναι μια πρώτη ανάγνωση. Σαφώς και μας προβληματίζει γενικότερα η διαμόρφωση των βάσεων, όχι μόνο στο δικό μας ίδρυμα αλλά πανελλαδικά. Από ‘κει και πέρα εμείς σαν ίδρυμα προχωράμε με το Στρατηγικό μας σχεδιασμό για την αυριανή μέρα στη Δυτική Μακεδονία”.
kozan.gr
Καλό θα ήταν να γίνεται η σύγκριση και με τα καλύτερα και όχι μόνο με τα χειρότερα.
ΚΛΕΙΣΤΟ και όλοι θα πουν μπράβο. Ντροπή για τα πανεπιστήμια τέτοιες σχολές.
Λόγια σοφού ανθρώπου?
Κλείσιμο
Να το κλείσουμε, αλλά πες μας εσύ που το προτείνεις, σε ποιο πανεπιστήμιο μπήκες (αν μπήκες κάποτε), με τι βαθμό και σε ποια υπηρεσία ή εταιρεία εργάζεσαι (αν εργάζεσαι);
Ποια είναι η προσφορά σου στην κοινωνία; Μπορείς να μας τα γράψεις αυτά, χωρίς όνομα, απλά περιγραφικά για να δούμε αν η πρότασή σου για κλείσιμο πηγάζει από κάποια λογική ή απλώς έρχεται από μια μνησίκακη και κακορίζικη νοοτροπία.
όταν μπαίνεις με 19,9 σε πανεπιστήμιο έχεις το δικαίωμα να ζητάς το κλείσιμο του πανεπιστημίου. Σωστά?
Γράψε μας σε παρακαλώ την πορεία σου να βγάλουμε συμπεράσματα για τους αριστούχους των πανελληνίων και την πορεία τους …γιατί τόση μιζέρια κάπου πρέπει να οφείλεται ….
μπήκες με 19,9; Συγχαρητήρια, είσαι άριστος (τουλάχιστον σε αυτό). Αυτό όμως δεν σου δίνει το δικαίωμα να κλείνεις πανεπιστήμια. Δηλαδή πρέπει να κλείσουν τα πανεπιστήμια για όσους είναι κάτω από 19,9; Φαντάζομαι δεν το εννοείς έτσι. Οπότε ποιος είναι ο βαθμός κάτω από τον οποίο κλείνει το πανεπιστήμιο; μήπως το 10; Ωραία, βάζουμε βάση του 10 (ή του 12, ή του 8 ή ότι θέλουμε) και το αποτέλεσμα είναι ότι όσοι δεν την πιάνουν πάνε σε κολέγιο ή στη Βουλγαρία ή στην Αλβανία και έρχονται εδώ και το παίζουν γιατροί κλπ.
Και δεν σου λέω για Βουλγαρία, ασ μιλήσουμε και για ΗΠΑ. Στις ΗΠΑ έχει 5.000 πανεπιστήμια, τα οποία δεν είναι όλα Harvard. Τα περισσότερα είναι πολύ χειρότερα από το χειρότερο δικό μας κολέγιο δικό μας. Θα πάει λοιπόν όποιος έχει λεφτά σε ένα τέτοιο και θα γυρίσει και όλοι θα λένε Αααααα! το παιδί πήρε πτυχίο από αμερικάνικο πανεπιστήμιο!
Δεν είναι καλύτερα να εμπιστευτούμε τα δικά μας πανεπιστήμια να επαναφέρουν σε ένα σωστό δρόμο όσους δεν έπιασαν για τον οποιονδήποτε λόγο το 10 ή το 12 (ή το 19,9 το δικό σου;) Και φυσικά μέσα στο πανεπιστήμιο εάν κάποιος δεν μπορεί δεν θα πάρει πτυχίο. Είναι πολλοί που δεν παίρνουν τελικά το πτυχίο, ενώ από τα κολέγια και τις Βουλγαρίες το παίρνουν όλοι.
ξέρεις πολλά Πανεπιστήμια ακόμα και στην Αλβανία ή στα Σκόπια με τμήματα 0 ή 2 καθηγητών;Προφανώς και είσαι πολύ κατώτερός τους
είπε ο άριστος και ένιωσε περήφανος για άλλη μία φορά…μήπως θα έπρεπε αρχικά να απασχολεί την κοινωνία η εκπαίδευση των παιδιών στο δημόσιο σχολείο και η αδυναμίες του συστήματος;
Μπράβο! Και εις ανώτερα
Τα παιδια ως συνήθως επιλέγουν πόλεις και όχι σχολές.
ΒΑΣΙΚΌ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΑΠΟ 180 ΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 100 ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΊΑ.
Εσύ τον καημό σου!!!
Ναι σωστά, και οι υπόλοιποι να πληρώσουν για να πάνε στα κολέγια και να πάρουν ισότιμο πτυχίο, ή να πάνε στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία, και στην Αλβανία μήπως, γιατί όχι?
Και όσοι δεν μπορούν να πληρώσουν να μείνουν στις πόλεις τους και να γίνουν χούλιγκαν του Ολυμπιακού π.χ.
Μπράβο, ωραία ισορροπία
Αυτό θα είχε αποτέλεσμα αν υπήρχε οριζόντια μείωση κατά 30%..
Εγώ προτείνω να μπαίνει ένας μόνο κάθε χρονο
Θα ήθελα να μιλήσω με τους στίχους του τραγουδιού “στγχαρητήρια” της Άννα Βίσση που νομίζω ταιριάζει στην περίπτωση μας:
“Όχι, όχι, όχι, δε θα νευριάσω
ούτε και σκοπεύω να σε βρίσω.
Όχι, δε θα σου φωνάξω,
ούτε εξηγήσεις θα ζητήσω.
Θέλω για τελευταία φορά
να σε κοιτάξω μες στα μάτια.
Θέλω το χέρι να σου σφίξω, να σου πω:
Συγχαρητήρια,
ελπίζω να αισθάνεσαι καλά
γι’ αυτό που έκανες,
τις νύχτες να κοιμάσαι δίχως τύψεις
που με πέθανες.
Θερμά συγχαρητήρια ακόμη μια φορά.”
Τί μου θύμισες!!!!!!
Συγχαρητήρια κ. Πρύτανη
Στέργιο εσύ ρε μπαγάσα? Μα καλά πόσα προφίλ έχεις?
Βάση εισαγωγής σε όλες τις σχολές. Απαράδεκτο αυτό που γίνεται στο ελληνικό σύστημα. Δημιουργήθηκαν εκατοντάδες τμηματα σε μια νύχτα χωρίς κανένα επαγγελματικό αντίκρυσμα. Απαξιώθηκαν και τα Πανεπιστημια με τον τρόπο αυτό.
ντροπη που σε μια νύχτα όλα βαφτίστηκαν πανεπιστήμια.
Έχεις πόνο σε καταλαβαίνω αλλά ειαι εκτός θεματος..
ποιος φοιτητης θα ερθει να σπουδασει στην κοζανη.ολοι προτιμουν τα μεγαλα αστικα κεντρα με επιλογες κ καλους ανθρωπους
Αυτοι οι φοιτητες Δεν ξερουν αναμεσα ΣΤΟ πεντε και ΣΤΟ εφτα ΠΟΙΟΣ αριθμος ειναι.Αυτοι αυριο ΘΑ ΣΟΥ φτιαξουν το σπιτισου.ΘΑ ΣΟΥ δωσουν φαρμακα για το χωραφι ΣΟΥ. Σ`ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ κανει φροντιστηριο μαθηματικων το παιδι ΣΟΥ.ΑΝ αυτην ΤΗΝ κοινωνια θελουμε τοτε θερμα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για ΤΗΝ ΧΩΡΙΣ κοπο εισαγωγη ΣΤΟ πανεπιστημιο.
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω, μάλλον στο δήμο θα εργαστούν.
ΤΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΜΕ 0,4 ΠΕΡΙΠΟΥ;
Σωστα… Όταν αυτός που λες πάει Αγγλία Βουλγαρία κ επιστρέψει θα τον λες επιστήμονα. Έχεις καημό βλεπω
γιατί θα βγει νομίζεις; ενώ αλλιώς θα πάει σε ένα κολέγιο και θα σου έρθει με μούρη 100 καρδιναλίων ή θα πάει σε ένα από τα 5.000 πανεπιστήμια των ΗΠΑ (που δεν είναι όλα Harvard ε; ) και θα λες ότι είναι επιστήμονας γιατί σπούδασε στην Αμερική.
Μην τολμήσετε και κλείσετε καμία σχολή.
Οι εδω στην Κοζάνη νοικιάζουν κάτι ποντικοτρυπες για 350 ευρώ.
Θέλετε και να γίνουμε και πανεπιστημιούπολη.
Το καλύτερο σχολιο.
Και με 1 και 2 να μπηκαν μονο να ερθουν ολοι για να νοικιασουμε τις γκαρσονερες.Εμας αυτο μας καιει.Το σκεφτεστε να πληρωνουμε ΕΝΦΙΑ χωρις ενοικια;
Η ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Ο ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ.
Έμπνευση της στιγμής να υποθέσω ε?