“ΟΧΙ κυρία Υπουργέ δεν είμαστε μαζί” (Γράφει ο Ιωάννης Γκίκας, δάσκαλος δημοτικού σχολείου Βελβεντού)

14 Νοεμβρίου 2020
16:53

Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας στη σελίδα της, αμέσως μετά την ανακοίνωση για κλείσιμο των Δημοτικών σχολείων και Νηπιαγωγείων. Σε πέντε σειρές αναφέρει τρεις φορές το “όλοι μαζί”.
ΟΧΙ κυρία Υπουργέ δεν είμαστε μαζί. Μόνοι μας ήμασταν τον Μάρτιο όταν προσπαθούσαμε ώρες να δημιουργήσουμε τα διαδικτυακά μαθήματα. Μόνοι μας ήμασταν όταν προσπαθούσαμε μετά τα μεσάνυχτα να ανεβάσουμε τα μαθήματα της άλλης μέρας. Μόνοι μας ήμασταν όταν δίναμε χρήματα για να αγοράσουμε καινούριο εξοπλισμό. Μόνοι μας ήμασταν και αυτόν τον μήνα στα σχολεία μας, προσπαθώντας να τηρηθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Μόνοι μας ήμασταν και δίπλα σε κάθε παιδί όταν ανέβαζε λίγο πυρετό. Μόνοι μας ήμασταν και…
Αλλά όχι…δεν ήμασταν μόνοι μας…είχαμε τη συντροφιά των μαθητών μας, που ευτυχώς αυτούς δεν μπορείτε να μας τους πάρετε. Στις δικές μας πλάτες βγαίνετε και λέτε τι ωραία τα καταφέραμε μαζί. ΌΧΙ δεν ήμασταν πουθενά μαζί. Και προτιμήσατε να είστε μόνη σας ακόμα και στις υπηρεσιακές εκλογές πριν λίγες μέρες.
Γι’ αυτό και η πρότασή μου είναι, όλοι οι εκπαιδευτικοί την Τετάρτη “τηλεοπτικό” μάθημα από τα σχολεία. Να δούμε πόσο έχετε φροντίσει να είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο. Κι εμείς,το ξέρετε καλά, ότι από την επόμενη μέρα θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, όχι για το υπουργείο και την αξιολόγηση που ετοιμάζετε, αλλά για τους μαθητές μας. Είμαστε μαζί με τους μαθητές μας…εσείς είστε ακόμα στο… Harvard…

75 σχόλια

  • Αγαπητέ κύριε τόσα χρόνια πέσατε θύμα της συνήθειας αντιστέκονταν εσείς κι ο κλάδος σας σε οποιαδήποτε μεταρρύθμιση… Μείνατε στάσιμοι… Μην παραπονιέστε για την
    Υπουργό να κουνάτε κι εσείς τα χέρια σας. Η κρίση είναι η καλύτερη αξιολόγηση για τον κλάδο σας…

    • Αν και δεν ειμαι εκπαιδευτικος αυτονοητο ειναι με μια υπουργο εντελως αδιαφορη και ασχετη με το τι γινεται στα σχολεια και ειδικα στα δημοσια λογικο αφου μονο απο εξω εχει περασει.

    • Τι λες μωρέ, πια αυτονόητα? Μια χαρά τα λέει ο δάσκαλος. Για μια φορά ας πούμε όχι σε κάτι που μας λένε. ΚΑΝΕΝΑΣ να μη μπει την Τετάρτη. Απλά αυτό το πράγμα δεν έχει καμιά σχέση με εκπαίδευση.

      • Εσύ δεν έχεις καταλάβει τίποτα. Η τηλεκπαίδευση είναι ένα εργαλείο για να αντιμετωπιστεί η πανδημία. Οι δάσκαλοι έχουν κάνει σεμινάρια γι Η/Υ. Η Υπουργός θα ερχόταν για να οργανώσουν τον νέο τρόπο εκπαίδευσης? Και ένα γενικό συμπέρασμα ως γονιός χρόνο με τον χρόνο η δουλειά που γίνεται στα σχολεία είναι λιγότερη και μεταφέρεται το εκπαιδευτικό έργο στους γονείς και τα φροντιστήρια για αυτούς που δεν μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά

        • Προφανώς και δεν έχεις πει ποτέ ΟΧΙ στη ζωή σου. Αν δεν μπορούμε ούτε μια τέτοια “ήπια” αντίδραση να κάνουμε, που μεταφράζεται στο δεν κάνουμε log in στη βλακεία που προτείνουν, τότε δυστυχώς μια ζωή πρόβατα…

        • Αφήστε. Δεν μπορείς να γενικεύεις. Ο μέσος γονιός εθελοτυφλεί με έναν βαθμό που νομίζει ότιέιναι καλός. Προκαταλαμβάνει το τέκνο με αρνητικά σχόλια για τους εκπαιδευτικούς και ο εκπαιδευτικός έχει να αντιμετωπίσει a priori μια αρνητική κατάσταση. Ο γονιός είναι αυτός που του περνά, στο παιδί, το μήνυμα “πρόσεξε και διάβασε εκεί που πληρώνουμε”. ¨΄Οσο για τους καθηγητές φροντιστηρίων, δεν βλέπω και κανένα φοβερό επίπεδο. Copy paste σημειώσεις και κους κους με τα παιδιά. Κουτσομπολιό, χαϊλίκι και κακία. Γνωστά εδώ και χρόνια. Το εύκολο θύμα το Δημόσιο Σχολείο.

    • Τι ειναι αυτονοητο? Να παει να αγορασει εξτρα λαπ τοπ απο τη τσεπη του 400 ευρω για να κανει μαθημα? Γιατι τα αλλα 2 τα χρειαζονται τα παιδια του για να κανουν μαθημα? Να μη μπορει να μπει στο τρομερο σκουλνετ του γαβρογλου και της κεραμεως για να ανεβασει τα μαθηματα? Να πρεπει να μπει στις 1 το πρωι που το συστημα δεν ειναι φορτωμενο? Τι ειναι αυτονοητο? Δουλοι και ραγιαδες της καθε κεραμεως θα ειμαστε? Γιατι πληρωνουμε φορο εμεις οι ελ.επαγγελματιες? Για να μην υπαρχει σχολειο? Να σοβαρευτουμε να ει.αστε και στην πραξη δυτικοευρωπαιοι και να μην αισθανομαστε δουλοι της καθε ανικανης κεραμεως.

      • Κάτσε στη σπηλιά σου λοιπόν να διαμαρτύρεται για τη χάλια δωρεάν παιδεία. Όλα αυτά που απαιτείς να σου παρέχονται δωρεάν για την εκπαίδευση των παιδιών σου, σε όλες τις άλλες Ευρωπαΐκες χώρες οι γονείς τα πληρώνουν με το παραπάνω για να τα έχουν. Κατηγορούμε το κράτος γιατί δεν έχουμε παιδεία σαν τη Σουηδία χωρίς να πληρώνουμε τα χρήματα που πληρώνει ο Σουηδός γονιός!

  • Αν θυμάμαι καλά πριν λίγα χρόνια κάνατε όλοι οι εκπαιδευτικοί σεμινάρια H/Y και επιδοτηθήκατε για την αγορά τους μετά.
    Μην είστε γκρινιάρηδες

  • ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ

    • Αυτό το κόμπλεξ με τους δασκάλους και τους καθηγητές , επιτέλους δεν θα σταματήσει ποτέ να εκδηλώνεται; Και δεν είμαι εκπαιδευτικός. Απλά δεν μπορώ την αδικία και (με συγχωρείτε ) τη βλακεία.
      Έλεος πια , να μην μπορείτε να δείτε ούτε τα αυτονόητα.

      • Να προσέχουν την άσχημη εικόνα που δείχνουν προς τα έξω! Αν είχαμε σωστούς δασκάλους δε θα είχαμε ανάγκη την παραπαιδεία και να δίνουμε ένα σωρό λεφτά στα φροντιστήρια για να μάθουν τα παιδιά μας!

  • Παντα η φωνη του δασκαλου φωνη της λογικης και του μετρου!
    Μια φωνη του δασκαλου με τις φωνες των παιδιων και ανεβαινει ο κοσμος πιο ψηλα!
    Στους γονεις μας το ζην και στους δασκαλους μας το ευ ζην!

  • Εσεις που σχολιαζετε αρνητικα,ενας δασκαλος σας εμαθε και σας τα μονοπατια της σκεψης και της λογικης,για να μπορειτε σημερα να διαφωνειτε…και καλα κανετε!
    Ποιος σας εμαθε τον Βολταιρο;

    • Αγαπητέ Στέλιο ναι δάσκαλος μας τα έμαθε αλλά μιάς αλλης εποχής. Και πίστεψε με επειδή υπήρξα μαθητής, φοιτητής επιστήμονας μόνο με την βοήθεια των δασκάλων μου , αλλά και γονιός με μεγάλα πλέον παιδιά δεν είδα στο σύγχρονο σχολείο την δουλειά των δασκάλων πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων

    • Ο δάσκαλος μου έμαθε μόνο παπαγαλία για να περάσω τις πανελλήνιες, τίποτα άλλο. Αργότερα που δεν είχα την υποχρέωση της παπαγαλίας άρχισα να ανακαλύπτω μόνος μου τον Βολταίρο.

  • Μπράβο συνάδελφε αυτή είναι η αλήθεια μόνοι μας προσπαθούμε και θα προσπαθούμε ,αλλά τους περισσότερους πάντα τους φταίνε οι δάσκαλοι ας κοιτάξουν λίγο τι κάνουν αυτοί πρώτα και μετά εμεις

  • Ο ΜΟΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1979.Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΤΟ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ Ο ΕΚΠ/ΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ.

    • Κανείς δεν ξέρει αν είναι ικανός… Ποιός; Ο δάσκαλος που έχει δώσει πανελλήνιες, έχει πάρει πτυχίο πανεπιστημίου και διορίστηκε είτε με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ είτε με πολύχρονη προϋπηρεσία. Και ξέρεις εσύ. Έλα να αξιολογήσεις εσύ, να σε δούμε. Και όσο για την αξιολόγηση, μάθε ότι αν γινόταν θα είχε γίνει. Για να κάνεις αξιολόγηση πρέπει να αξιολογήσεις είτε την παραγωγή, εδώ δεν έχουμε, είτε την ποιότητα της υπηρεσίας. Στην περίπτωσή μας οι αποδέκτες της υπηρεσίας είναι ανήλικοι. Τί θέλεις δηλαδή; Να μπει επιθεωρητής μια μέρα το χρόνο και να αξιολογήσει; Ε και; θα γίνει κι αυτό. Εκείνη τη μέρα θα είναι τέλειος ο δάσκαλος. Και τις άλλες; Οι δάσκαλοι φίλε μου είναι οι μόνοι που αξιολογούνται καθημερινά από παιδικά μάτια. Και αυτή είναι η πιο δύσκολη αξιολόγηση, να ξέρεις.

      • ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΕΙΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΤΥΧΙΑ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΗ ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ.ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΣΚ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.

    • Ε Πες μας ρε μεγαλε ΕΝΑΝ κλαδο του δημοσιου που αξιολογειται! Αξιολογηση οπως τη θες για δασκαλους ομως, με τον πελατη αξιολογητη και με εξωτερικο αξιολογητη. Οχι με αξιολογησε ο διοικητης μου και με βρηκε αριστο!!!

  • Εκφράζει ο συνάδελφος με απόλυτα αληθινό τρόπο το πρόβλημα της εκπαίδευσης στη χώρα μας διαχρονικά.Εγκαταλειψη και αδιαφορία για τούς εκπαιδευτικούς και το σχολείο.

  • Εύστοχη η ατάκα του δασκάλου ” Όχι κύριε Υπουρ…” έχει απόλυτο δίκιο σε όσα λέει.. Δυστυχώς όμως για κάποιους είναι δύσκολο να αντιληφθούν τη εννοεί…

  • Δείγμα της στάσης των καθηγητών – δασκάλων. Μακρυά από τις ανάγκες της κοινωνίας. Στον δικό τους κόσμο, χωρίς αίσθηση ευθύνης και καθήκοντος. Από υποδείγματα που θα έπρεπε να είναι, έχουν γίνει το όνειδος. Ντροπή τους!!!

  • Αυτή η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία μας έφαγε τους διορισμένους εκπαιδευτικούς.

    Θεωρούμε ότι κάνουμε χάρη στην υπουργό που κάνουμε προετοιμασία για το μάθημα της επόμενης μέρας.

    Οτι της κάνουμε χάρη που δουλέυουμε μετά τα μεσάνυχτα σε τέτοιες έκτακτες συνθήκες.

    Της κάνουμε χαρη που αγοράσαμε με χρήματα από το μισθό μας έναν καλό υπολογιστή στο σπίτι. Λες και θα έπρεπε να ζούμε σε σπηλιά χωρίς ρεύμα και ίντερνετ και να σκαλίζουμε ιερογλυφικά στο βράχο αν δε μας το επιδοτούν.

    Εμείς οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουμε μισές ώρες από έναν καθηγητή σε φορντιστήριο και πέρνουμε διπλάσια χρήματα, κάνουμε χαρη στην υπουργό επειδή κάνουμε το λειτούργημα μας.

    Μόνο αν νοιώσουμε την ανεργία στο πετσί μας θα καταλάβουμε ότι ανήκουμε στους προνομιούχους αυτού του κράτους.

    • Αυτό κατάλαβες εσύ από αυτά που γράφει ο δάσκαλος; Ότι της κάνει χάρη; Ξαναδιάβασέ το και έλα πάλι το Σεπτέμβρη. Στις εκλογές ψήφισες, έτσι;

      • Τι να ξαναδιαβάσει; Ότι είαμστε ήρωες επειδή κάνουμε το αυτονόητο, δηλαδή τη δουλειά για την οποία αμοιβόμαστε; Σιγά το κατόρθωμα! Να μας απονείμουν και παράσημο! Θέλουμε και μπράβο μήπως επειδή κάναμε προετοιμασία στο σπίτι με δικό μας υπολογιστή και ξενυχτήσαμε λίγο παραπάνω; Για ρώτα τι συνθήκες εργασίας υπάρχουν παραέξω και μετά ξαναδιάβασε εσύ το κείμενο γιατί μάλλον ζεις σε ροζ συννεφάκι ή στην εικονική πραγματικότητα του βολεμένου με τη μονιμότητα του δημοσίου!

  • Αγαπητέ Δάσκαλε μήπως μπερδεύεις τα πράγματα το ξέρεις ότι είσαι Δημόσιος υπάλληλος και πληρώνεσαι από το κράτος για να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου κανονικά αν δεν σου αρέσει και δεν συμφωνείς παραιτήσου από το δημόσιο και τότε μπορείς να λες ότι θέλεις

  • Αγαπητέ κ.Γκίκα.Δάσκαλος νομίζω είστε.Ρωτήσατε τους γιατρούς ,τους φαρμακοποιούς ,τους ανθρώπους των Εκαβ,τους λογιστές και τόσα άλλα επαγγέλματα;Είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΔΩ για να αντιμετωπίσουμε κάτι πρωτόγνωρο.Μη χάνετε την ουσία.Διδάσκω αεί διδασκόμενος.

  • Ώστε, ανώνυμε των 21:17, οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στους προνομιούχους αυτού του κράτους… Γι’ αυτό προφανώς όλοι οι μεγαλοεπιχειρηματίες και οι μεγαλόσχημοι αυτού του κράτους ζουν με ένα όνειρο… Πώς θα γίνει το παιδί τους δάσκαλος…

    • οσο ολα τα παιδια τρεχουν στα φροντιστηρια και το συστημα μαζι με τους συνδικαλισταραδες σας δεν κανουν τιποτα ,θα γινεστε ρομπα χωρις (αρκετοι φιλοτιμοι απο εσας )να φταιτε

  • Πετσέτες ιδρώσατε,2 μηνες δεν περασαν κ πάλι τέντα κ ο μισθός πέφτει…τον μάρτη που έκλεισαν 3 μήνες στα δύο παιδιά μου στο δημοτικό μόνο η αγγλικός έμπαινε ο δάσκαλος τους τίποτα!!!αυτός κ αν ξενυχτούσε τι μάς λες τωρα

  • Διαλογος μεταξυ εμου και υπαλληλου καταστηματος τραπεζης!
    – καλημερα!
    – καλημερα!
    – θα ηθελα αυτο και αυτο!
    – περιμενετε κυριε λιγο!
    – δεν βιαζομαι!σημερα αρχισαν οι διακοπες μας!καντε την δουλεια σας!
    – τι δουλεια κανετε;
    -καθηγητης!
    -αχ!τι ωραια!και εμενα η μανα μου μου ελεγε να γινω δσσκαλα!
    – και γιατι δεν γινατε;
    – τοτε ειχα αλλου το μυαλο,δεν διαβαζα πολυ!
    Κσλο υπολοιπο καραντινας!

  • Βλεπαμε τον πατερα μας,μερα νυχτα ,σε κρυο και χιονι,βροχη και καυσωνα να κυνηγαει τα γιδια και τα προβατα στις βουνοπλαγιες και εμεις 4 αδελφια,μερα και νυχτα,διαβαζαμε συντροφια με την φτωχεια μας και τους δασκαλους μας και γιναμε,δασκαλοι και οι αλλοι δυο καθηγητες!
    Αυτα τα πονηρα σχολια αλλου!
    Κρατηστε την αλεπου και τα κρεμασταρια!
    Μηπως πρεπει να εχουμε και ενοχες και τυψεις που μαθαμε δυο γραμματα;

  • Χόρτασα να πληρώνω φροντιστήρια. Και αρκετά από αυτά σε διορισμένους εκπαιδευτικούς. Το πρωί σχολείο και τ΄ απόγευμα 4-5 ώρες ιδιαίτερα ο καθένας. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ

  • Πολυ μεγαλη ιδεα εχετε κυριε για το φοβερο εργο που παράγεται. Βλεπω χολη και ορεξη για αντιπολίτευση. Οι καροι αλλα προσταζουν. Με εκτιμιση. Εργαζόμενος σε soper market καθε μερα 12ωρα με μασκα 6 ημερες την εβδομαδα

  • Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ.

  • ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ;;; ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ,ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ!!!

  • Εσυ και παλι να πας στο δημοτικο και φροντιστηρια να κανεις παλι στασιμος θα εισαι!
    Τι κακο σου εκανε εσενα ο δασκαλος;γραψε μας τι;
    Εσενα προσωπικα που κατηγορεις!
    Λεγε να μαθουμε και εμεις;
    Εμεις εκεινη την εποχη πριν πενηντα χρονια,ειχαμε και αυστηρους δασκαλους,αλλα τους εκτιμουσαμε και τους αγαπουσαμε!

  • Οταν ο μαθητης ειναι ετοιμος,ο δασκαλος θα εμφανιστει!
    Ησυχαστε χαμηλα την μπαλα!εχουμε και καραντινα!
    Η κατα το κρεας κι εφτανε και ελεγε: ταγκαλακ σημερον εν Παρασκευη η Τετραδι!
    Κατα=γατα!
    Τετραδι= τεταρτη

  • ΜΠΡΑΒΟ!!!ΔΑΣΚΑΛΕ.ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΧΟΛΙΑ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

  • Η ζήλια και το μένος μερίδας κόσμου για τους δασκάλους – καθηγητές είναι έκδηλη.

    ΝΑΙ, υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, όπως υπάρχουν και αντίστοιχα τέτοιοι σε ΟΛΑ τα επαγγέλματα. Είναι και δημόσιοι υπάλληλοι – πράγμα που σημαίνει πολύ χαμηλή, έως ανύπαρκτη αξιολόγηση. Το ίδιο ισχύει και για τους αστυνομικούς, πυροσβέστες, γιατρούς στο δημόσιο τομέα, υπάλληλους σε δημόσιες υπηρεσίες κτλ κτλ κτλ.

    Αυτό τι σημαίνει; Οτι οι περισσότεροι δάσκαλοι-καθηγητές είναι τεμπεληδες και ανίκανοι; Οτι “κάθονται” και τους πληρώνουμε; Ξέρετε τι σημαίνει διδακτική ώρα σε όλο τον κόσμο; Ξέρετε γιατί δεν είναι το ίδιο με την απλή ώρα των 60 λεπτών; Ξέρετε γιατί υπάρχει παγκόσμια όριο στο ωράριο του διδάσκοντα, διαφορετικό από το 8ωρο άλλων εργασιών;

    Βαθιά νυχτωμένοι είστε κυρίες και κύριοι. Μάθετε πρώτα και μιλήστε μετά. Φανερώνει μεγάλα κόμπλεξ αυτή η στάση και το σκεπτικό σας. Κοιτάξτε το, διορθώστε το και μη δηλητηριάζετε τα παιδιά σας με τέτοια και παρόμοια πρότυπα σκέψης και συμπεριφοράς.

  • Μονο ενας δασκαλος με ενα αρθρο του και εκαψε το ιντερνετ με τοσα σχολια!
    Αυτο δεν σας λεει τιποτα;αχ! Ατιμουλικα!
    Τωρα θα τα βγαλετε στην φορα ολα;
    Στο τελος το ζηλευουμε αυτο που ρεζηλευουμε!

Γράψτε απάντηση στο ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.