Την πολιτική της αλαζονείας στην Παιδεία ακολουθεί η υπουργός παιδείας, από την αρχή της θητείας της μέχρι σήμερα.
Μέσα στο καλοκαίρι με απόφασή της διόρισε- χωρίς κριτήρια-τους Δ/ντές Εκπαίδευσης Π.Ε. και Δ.Ε.
Μόλις τον Μάιο και εν μέσω θύελλας αντιδράσεων και πανδημίας, αύξησε τους μαθητές ανά τμήμα από 22 σε 25.
Το Φθινόπωρο αποφάσισε-ενώ η ίδια λίγο πριν είχε ψηφίσει τη δυνατότητα παράτασης της θητείας των αιρετών μέχρι και 8 μήνες, λόγω της πανδημίας-τη διεξαγωγή των εκλογών με ηλεκτρονική ψηφοφορία. Μόνο στην εκπαίδευση, αφού σε ολόκληρο τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα οι αιρετοί πήραν παράταση και πουθενά βέβαια ,δεν έγιναν εκλογές με ηλεκτρονική ψηφοφορία. Καθόλου δεν πτοήθηκε από την τεράστια αποχή του 95% και ψήφισε ρύθμιση με την οποία θα διορίζει η ίδια και τα αιρετά μέλη. Για πρώτη φορά στην 100χρονη πορεία του θεσμού.
Φέρνει νομοσχέδιο (χωρίς κανέναν διάλογο) εν μέσω πανδημίας, για την αυτοαξιολόγηση των Σχολικών Μονάδων.
Τηλεκπαίδευση (χωρίς καμία επιμόρφωση) που βασίστηκε στο φιλότιμο και την διάθεση των εκπαιδευτικών, με ωράρια , προγράμματα και σχέδιο ανύπαρκτο ( η νέα υφυπουργός συμφώνησε ότι είναι το ίδιο με την δια ζώσης διδασκαλία ).
Η εξαγγελία για χορήγηση Η/Υ και tablets σε μαθητές και εκπαιδευτικούς , έμεινε στα λόγια…
Άνοιγμα-κλείσιμο σχολείων χωρίς πραγματικό σχέδιο, είτε για την υγεία εκπαιδευτικών -μαθητών , είτε για την εκπαίδευση γενικότερα.
Τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά της χώρας (σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία), θα έπρεπε να λειτουργούν: με διπλάσιες προσλήψεις εκπαιδευτικών, με εξασφάλιση επάρκειας σε όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής υγείας και προστασίας, καθαριότητας και απολύμανσης των σχολείων, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Ε.Ο.Δ.Υ. και με επαναλαμβανόμενα και δωρεάν tests Covid-19.
Οι αλλαγές στην παιδεία, για να αντέχουν στον χρόνο και να μην ξηλώνονται από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε υπουργό (της ίδιας κυβέρνησης), χρειάζονται ευρύτερες συναινέσεις και συγκλίσεις. Κι αυτό οφείλουν να το κατανοήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι με την παιδεία .
Κοινός παρονομαστής όλων αυτών : Κανένας διάλογος με τους εκπαιδευτικούς.
Κωτούλας Αθανάσιος
Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης
Μήπως μπορεί να μας ο κ. Κωτούλας την σχέση μαθητών ανά δασκαλο ; Είναι κάτω από 10 μαθητές ανά δασκαλο ; Από τις καλύτερες στην Ευρώπη . Το θέμα είναι πόσοι δάσκαλοι μπαίνουν στην αίθουσα διδασκαλίας και για πόσες ώρες την βδομάδα .
Φαντάζομαι δεν πέρασε από το μυαλό σας ότι η Ελλάδα είναι νησιωτική και ηπειρωτική χώρα στην οποία λειτουργούν εκατοντάδες σχολεία με πολύ μικρό αριθμό μαθητών, γιατί απλούστατα δε γίνεται διαφορετικά. Όταν μένεις στην Ηρακλειά, στη Γαύδο, στις Μηλιές Πηγών κτλ.,η λίστα είναι μεγάλη, η αναλογία δασκάλου μαθητή φυσικά και γίνεται η καλύτερη στην Ευρώπη.
Είσαι άσχετος γράφεις για να γράψεις
Εύκολη απάντηση . Να μελετησεις προσεκτικά αυτά τα σχολεία με λίγους μαθητές για να δεις πόσο επηρεάζουν την συνολική εικόνα. Και να απαντήσεις και στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης .
Πώς είναι δυνατόν τα τμήματα να είναι με 25 μαθητές και η αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο να είναι λιγότεροι από 10 μαθητές ανά δάσκαλο ; Είναι δυνατόν τα σχολεία με λίγους μαθητές ,
μικρα νησια, ορεινά χωριά να ρίχνουν την αναλογία από 25 μαθητές ανά δάσκαλο στους 10; Όχι βέβαια , απλά όλοι οι δάσκαλοι δεν μπαίνουν σε αίθουσα διδασκαλίας ,και οι ώρες διδασκαλίας επίσης ανά βδομάδα είναι από τις λιγότερες στην Ευρώπη .
Για την Αξιολογηση των δασκαλων κουβεντα ο κ Συνδικαλιστης ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!!.
Aυτό το έκτρωμα που το βάφτισαν “αξιολόγηση” είναι ο δούρειος ίππος για τη μπαχαλοποίηση της Παιδείας,αλλά και την ποδηγέτησή της από παράγοντες και παραγοντίσκους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης,γι΄αυτό και ξεσηκώθηκαν όλοι οι εκπαιδευικοί. Θα το πάρει πίσω πολύ σύντομα και μάλιστα νύχτα η αποτυχημένη σε όλα Κεραμέως.Εδώ είμαστε. Όλοι οι σύλλογοι εκπ/κών έχουν ξεσηκωθεί.
τοσα και τοσα κατεβατά γραφει σαν τη σουπια να θολώσει τα νερα… το θεμα τους ομως είναι ένα… δεν θέλουν την αξιολογηση.. είναι υπεράνω όλων και οι προϊστάμενοι τους είναι διακοσμητικά στοιχεία…
Δεν θέλουν αξιολόγηση ;;;
Οι πτυχιουχοι ΔΙΚΑΤΣΑ.
Για να μαθαινει ο λαος.Οι εκπ/κοι στην Ελλαδα,εχουν ν’αξιολογηθουν απο το 1980!!!Δηλ.υπαρχουν εκπ/ κοι που βγηκαν στη συνταξη και ποτε στα 35 τους χρονια υπηρεσιας δεν μπηκε αξιολογητης στην αιθουσα να δει αν αυτος ο εκπ/ κος ηταν ικανος να διδασκει και τι μαθημα εκανε.Α,και κατι ακομη .Φετος οι προσληψεις μονιμων και αναπληρωτων ειναι περιπου 60.000 εκπ/κοι και συνεχιζονται.Δεν εχουν γινει τοσες χιλ προσληψεις ποτε στα χρονικα της εκπ/ σης.Μια ειναι η αληθεια:ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!!!
Μπερδεψες το δικατσα με τον ασεπ παρεκκλησιαστικο απομειναρι!
Αξιολογηθήτε επιτέλους όπως όλοι οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί σας και αφήστε τη μόνιμη διαμαρτυρία για κάλυψη…
Καλα κανουν και δεν θελουν την αξιολογηση απο φασιστοειδη σαν εσενα,αγραμματε και απαιδευτε!
Θα σκασεις απο την ζηλεια σου..