Πτολεμαΐδα: “Ναι” στην πρόταση για τη Σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Καστοριάς

20 Οκτωβρίου 2021
10:27

Κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας ενέκρινε στην τελευταία, έκτακτη συνεδρίασή του, με εφαρμογή ηλεκτρονικού τρόπου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την πρόταση του μηχανικού Βασίλη Σωτηροπούλου για τη Σιδηροδρομική Γραμμή Θεσσαλονίκης – Καστοριάς, που αναρτήθηκε χθες στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Σύμφωνα με την απόφαση, το Δημοτικό Συμβούλιο «υιοθετεί και καταθέτει στο πεδίο της Δημόσιας Διαβούλευσης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων την πρόταση για τη δημιουργία Σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Βέροιας – Πτολεμαΐδας – Καστοριάς».

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ

24 σχόλια

  • Καλά, δεν παίζεστε…

    Η σιδηροδρομική Εγνατία για όσους ξέρουν από γεωγραφία περνάει, σας αρέσει δε σας αρέσει, από Βέροια – Κοζάνη – Καλαμπάκα – Γιάννενα.

    Εσείς πάλι αμέτι – μουχαμέτι να την περάσετε από τα Καϊλάρια για την Καστοριά και ίσως να πάτε και στο Τεπελένι.

    Άμα σε λένε ότι έχετε θέματα με την Κοζάνη, εξεγείρεστε. Μια κωμόπολη είστε, μια κωμόπολη θα μείνετε με τη θεώρηση που έχετε για τα πράγματα.

    • Ρε σουρδε αχαμπάριστε. Η περιοχή θέλει πρόσβαση σε λιμάνι αν θέλει να έχει μέλλον και εσύ κοιτάς να περάσει από τον αυλόγυρο σου έτσι απλά γιατί είσαι τοπικιστής? Τι να την κάνεις την Καλαμπάκα και τη Λάρισα να φέρεις τουρίστες ή μαρούλια….Το πρόβλημα είναι η απουσία λιμανιού, από όπου και να περνά δεν μας νοιάζει. Αυτό χρειαζόμαστε από χθες μάλιστα….

      • Επειδή προφανώς είσαι αγεωγράφητος, η σύνδεση με την Καλαμπάκα συνδέει τη δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο με την Αθήνα.

        Ξέρεις, στη γεωγραφία κόβεσαι και επιστρέφεις στην ΣΤ’ Δημοτικού.

      • Κάτι ακόμη που ξέχασα.

        Δεν υπάρχει περίπτωση σε μια τέτοια εξέλιξη να μη συνδεθούν η Αθήνα και η Θεσσαλία με την Ηγουμενίτσα, άρα η Καλαμπάκα είναι εκ ων ουκ άνευ.

        • Βρε στούρνε….το να στείλεις το ίδιο φορτίο Αθήνα με το να το στείλεις Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από μια ώρα δεν το αντιλαμβάνεσαι???? Μάλλον όχι…ξανα πάνε λοιπό Α’ Δημοτικού και μετά τα λέμε…Οι επιχειρήσεις το κόστος κοιτάνε όχι το αν θα είναι Αθήνα Ηγουμενίτσα ή Ταμτούμ….

          • Η ποιοτητα του λογου σου δειχνει την ποιοτητα της αντιληψης που επικρατει στην πολη σου.

            Η ΕΕ δε χρηματοδοτει κανενα εργο αυτης της χαραξης.

        • Εεεεεε? Αστο μεγάλε…..ο τοπικισμός σας έκανε την Δυτική Μακεδονία τελευταία τρύπα του ζουρνά… σε ένα παρτέρι όμως και η πιο ωραία τριανταφυλλιά άχρηστη θα φαίνεται αν τα γύρω λουλούδια ξεραθούν… τι σας νοιάζει όμως η Κουζάν να έχει τρένο, αεροπλάνο, λιμάνι, διαστημικό σταθμό, πανεπιστημιακό νοσοκομείο (χωρίς ιατρική σχολή βεβαίως βεβαίως) κτλ και όλα καλά…πληγή για την Περιφέρεια ο τοπικισμός σας….

    • Δεν έχεις διαβάσει την πρόταση Β.Σωτηρόπουλου και λές ότι σου αρέσει.
      1ον . Δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση η σύνδεση Καλαμπάκας με την Κοζάνη και για την οποία σύνδεση δεν υπάρχει καμιά μα καμιά αντίρρηση.
      2ον . Η νέα σύνδεση και χάραξη που είναι η πρόταση του Β.Σ. αφορά αυτό που ζητά η Ε.Ε. δηλαδή την σύνδεση της Αλβανίας από Καστοριά μέχρι την Θεσσαλονίκη με νέα υπερταχεία σιδηροδρομική γραμμή 150Κm/h έως 160Κm/h, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να αναπτυχθούν αυτές οι ταχύτητες σε τεθλασμένες γραμμές, όπως θέλει να υποστηρίζει η Κοζάνη.
      3ον . Φυσικά η ευθεία οδός της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη (διάτρηση Βερμίου και σύνδεση με Βέροια ή Νάουσα αυτό θα το επιλέξει ο ΟΣΕ) Πτολεμαΐδα – Καστοριά – Αλβανία, είναι η οικονομικότερη, η συντομότερη, η ταχύτερη αλλά κυρίως έχει τις προδιαγραφές που ζητά η Ε.Ε.
      4ον . Η πρόταση του Β.Σ. που αποδέχτηκαν και υιοθέτησαν με αποφάσεις τους τα δυο συμβούλια στις 16-10-2021 και 18-10-2021 (κοινότητας Πτολεμαΐδας, και Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας) δεν αποκόπτει την Κοζάνη όπως θέλετε να λέτε.
      Υπάρχουν οι 4 χάρτες που εμφανίζουν την συνολική πρόταση του Β.Σ. και πρέπει να δεις για να καταλάβεις αν θέλεις, διαφορετικά σχολιάζεις μόνο για να σχολιάζεις.

  • Θέτοντας ανεδαφικούς στόχους εγκλωβίζεστε στο αδιέξοδο της αποτυχίας κι έπειτα θα λέτε ότι σας φταίει η Κοζάνη.

    Προσγειωθείτε στην πραγματικότητα και αντιληφθείτε ότι δεν είστε οι Δελφοί της Δυτικής Μακεδονίας, μήπως και βρείτε το μονοπάτι της ανάπτυξης.

    Απελευθερωθείτε από το να ετεροκαθορίστε σε σχέση με την Κοζάνη.

  • ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥΡΔΑΡΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΙ! ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΝΤΡΙΑ ΤΩΝ ΒΛΑΧΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΙ ΕΓΙΝΑΝ..ΠΟΛΗ!ΒΛΑΧΑΡΕΣ ΞΕΓΥΡΙΣΜΕΝΕΣ!

  • Δυστυχώς πρόλαβαν οι Ελβετοί να τελειώσουν τη σιδηρδορομική σήραγγα του Gotthard (57 χιλιόμετρα), γιατί τώρα με 30 χιλιόμετρα τρύπημα στο Βέρμιο θα χάσουμε την πανευρωπαϊκή πρωτιά.

  • Μόνο και μόνο για να μη περάσει η σιδηροδρομικη Εγνατια απ την Κοζανη, σλλα απ τα Καιλιαρια, πρέπει ντε και καλά να τρυπήθει το Βέρμιο και να φτάσουμε το κόστος χ4, γιατί τα Καιλιαρια θα θέσουν υποψηφιότητα να γίνουν και συμπρωτευουσα της Ελλάδας στη θέση της Θεσσαλονικης. Τέτοιο μέγεθος επαρχιωτικου κομπλεξισμου, δύσκολα βρίσκει κάνεις.

  • Παρατηρώ ότι η πρόταση που ψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας είναι διατύπωση ενός ιδιώτη μηχανικού.

    Κοντολογίς, δεν έχουν γίνει μελέτες σκοπιμότητας, δεν έχουν γίνει προμελέτες κόστους, δεν έχει αξιολογηθεί το ορεινό και δύσβατο, δηλαδή ένα ολόκληρο δημοτικό συμβούλιο στοιχήθηκε πίσω από μια πρόταση, χωρίς καμία επιστημονική επεξεργασία που να αγγίζει τα όρια μια σοβαρής εισήγησης η οποία θα έχει και πιθανότητες πειθούς στη διαχειριστική αρχή. Δεν υπάρχει περίπτωση χρηματοδότησης από την ΕΕ αν δεν ισχύει η βιωσιμότητα της γραμμής.

    Λυπάμαι, αλλά αυτές είναι διαδικασίες που τελικά απαξιώνουν την Τ.Α. αφού καθίστανται ανέφικτες εν τη γενέσει τους. Με τέτοιες προτάσεις ποτέ δε θα καταφέρει να πάει η πόλη μας μπροστά.

    Παραδέχομαι τον προτείνοντα, αφού έπεισε και έβαλε σε σειρά την πολιτική elite της Πτολεμαΐδας, δυστυχώς όμως όλοι μαζί θα προσφέρουν ακόμη μια απογοήτευση στους δημότες.

  • Πρόσεξα ότι υπάρχει και ένας νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος από Βέροια για Πτολεμαΐδα.

    Χρηματοδότηση από πού;

  • χα,χα ο συμπλεγματισμός της Εορδαίας έναντι της Κοζάνης στο φουλ….σαν τις μονομερείς ανακηρύξεις ΑΟΖ του Ερντογάν στην Μεσόγειο…άντε με το καλό και μία υποθαλάσσια από την Πτολεμαϊδα κατευθείαν στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής για τα ημερήσια καλοκαιρινά μπάνια και να παρακάμπτονται Κοζάνη, Βέροια, Θεσσαλονίκη.

  • Συγχαρητήρια !!!
    Η Κοζάνη,Τα Σερβία, Βελβεντός,
    Καμβούνια, Γρεβενά,….
    ….δεν υπάρχουν
    Η σιδηροδρομική γραμμή πρέπει να είναι
    Σιδηροδρομική Εγνατία Ηγουμενίτσα-Αλεξανδουπολη και κάθετοι Άξονες πού να συνδέεται με τα λιμάνια Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηγουμενίτσα…..

  • Ερώτηση
    Εάν η Εγνατία γινόταν από Σιάτιστα Πτολεμαΐδα Βέροια, Με ένα τούνελ μέσω Βερμίου, πόσο φθηνότερα θα κόστιζε?
    Θα λογοδοτήσει ποτέ κανείς?

  • Ο τοπικισμός της Κοζάνης δεν έχει όρια. Δεν αποδέχονται κανένα αναπτυξιακό έργο σε άλλη πόλη εκτός της Κοζάνης. Χρησιμοποιούν τα χρήματα της Περιφέρειας μόνο γι αυτούς. Να μοιράσουν τα ποσά που παίρνουν κάθε μήνα από τους φοιτητές σ’ όλους τους κατοίκους της Περιφέρειας και μετά δικαιούνται να μιλούν για δίκαιο. Παράλληλα έχουν χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Περιφέρεια και αφαιρούν κι αυτές τις λίγες που υπάρχουν στις άλλες πόλεις. Ο Περιφεριάρχης λειτουργεί μόνο για την Κοζάνη.
    Άρα λειτουργούν καθαρά τοπικιστικά και μάλιστα ειρωνεύονται κάθε διεκδίκηση από άλλες πόλεις. Επίσης από τα παραπάνω σχόλια φαίνεται ότι χαίρονται με την ανεργία των άλλων πόλεων που επιβλήθηκε λόγω της απολιγνιτοποίησης.

  • Και ποιος σου είπε εσένα που όλα τα γνωρίζεις ότι σε αυτή την πρώτη φάση χρειάζονται αυτά που έγραψες, μελέτες σκοπιμότητας κτλ. και προμελέτες κόστους;;; Είναι δυνατόν να πετάνε λεφτά οι Δήμοι σε ένα έργο που μπορεί να μην γίνει και δεύτερο επειδή οι κουβέντες αυτές λέγονται μόνο απο εχθρούς της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας, γνωρίζεις εσύ τις μελέτες που έκανε η Κοζάνη και κατέθεσε, όπως μας πληροφόρησε ο κ.Κασαπίδης στην απάντηση προς τον κ.Στρατάκη φάκελο λές και είναι δήμαρχος Κοζάνης και όχι περιφερειάρχης ΌΛΗΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.