Μιχάλης Παπαδόπουλος: Η Ελλάδα μετατρέπεται σε διεθνή ψηφιακό κόμβο, (digital hub), στις Υπηρεσίες Μεταφορών και την Εφοδιαστική Αλυσίδα

1 Ιουνίου 2022
15:36

Τα έργα ψηφιακής αναβάθμισης στις Υπηρεσίες Μεταφορών και την Εφοδιαστική Αλυσίδα παρουσίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι η κυβέρνηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη έχει ήδη επιδείξει σημαντικό έργο στη μετεξέλιξη της Ελλάδας σε διεθνή κόμβο για τις υπηρεσίες μεταφορών και την εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς μετατρέπεται μέρα με τη μέρα σε «digital hub».

Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών: «Η ψηφιοποίηση αφορά όλες τις υπηρεσίες. Από την έκδοση των διπλωμάτων οδήγησης, που γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, έως τις υπηρεσίες εκτελωνισμού για τα logistics. Κάνουμε ευκολότερη τη ζωή των πολιτών και εξοικονομούμε πολύτιμους πόρους για τη δημόσια διοίκηση και τις επιχειρήσεις».

Καθιστούμε την Ελλάδα έναν φιλικότερο προορισμό με σύγχρονες υπηρεσίες και αυτό προσδίδει προστιθέμενη αξία στη συνολική δραστηριότητα, την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και κατ΄ επέκταση στους εμπορικούς μας εταίρους».

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας και των συνδυασμένων μεταφορών συνεισφέρει στην εθνική οικονομία σχεδόν το 1/10 του ΑΕΠ και έχει ξεκινήσει η επικαιροποίηση του Σχεδίου Δράσης για την Εφοδιαστική από το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας της Εφοδιαστικής και την Κυβερνητική Επιτροπή, με στόχους: την αύξηση του φορτίου που διέρχεται από την Ελλάδα, τον περιορισμό της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης τις μεταφορές  και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο  συγχρηματοδοτούμενο έργο FENIX στο λιμάνι του Πειραιά και στην ανάπτυξη του Παρατηρητηρίου Μεταφορών & Logistics. Όπως είπε:

«Η εφαρμογή (FENIX) εξασφαλίζει την απρόσκοπτη ανταλλαγή και κοινή χρήση δεδομένων ανάμεσα στις πλατφόρμες και τις υπηρεσίες μεταφορών και εφοδιαστικής, κατά μήκος του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.

Ένα πανευρωπαϊκό ψηφιακό δίκτυο πληροφόρησης που μειώνει τη γραφειοκρατία σε ένα πλήθος εργασιών, με ενδεικτικό παράδειγμα τη διαδικασία εκτελωνισμού φορτίου, όπου ο χρόνος διεκπεραίωσης μειώνεται από τις 6 ώρες στα 20 λεπτά!

Αναπτύσσουμε ταυτόχρονα, το Ελληνικό Παρατηρητήριο Μεταφορών & Logistics, μια πλατφόρμα όπου καταγράφονται οι πληροφορίες όλων των εταιρειών του κλάδου.

Το Παρατηρητήριο θα διευκολύνει τη σύνδεση παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών στις μεταφορές και τα Logistics, με το Δίκτυο που περιλαμβάνει τις πλατφόρμες Logistics της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 Η λειτουργία αυτών των υπηρεσιών καθιστά την Ελλάδα περισσότερο ελκυστική στο διαμετακομιστικό εμπόριο. Με μια κουβέντα, περισσότερο ανταγωνιστική».

Σχετικά με τις Αστικές Εμπορευματικές Μεταφορές, ο κ. Παπαδοπουλος τόνισε ότι ο Νόμος για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) εντάσσει τις Αστικές Διανομές στο πλαίσιο που διέπει τις υποδομές και τις λειτουργίες κάθε πόλης και σε αυτή τη διαδικασία μπορούν να συμβάλουν με τις προτάσεις τους και τα Επιμελητήρια.

Επιπλέον, ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι δρομολογούνται  εμβληματικά έργα, όπως το Εμπορευματικό και Διαμετακομιστικό Κέντρο στο Θριάσιο, αλλά και η μετεγκατάσταση περίπου 350 εταιρειών logistics από τον Ελαιώνα στη Φυλή.

Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε σχετικά:

«Η Ελλάδα αποκτά ένα εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών με άμεσες συνδέσεις προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Ελευσίνας, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο. Ειδικά στον σιδηρόδρομο, τα έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. ευρώ που έχει ανακοινώσει ο Υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής προβλέπουν συνδέσεις με τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Αλεξανδρούπολης, του Λαυρίου και της Ραφήνας.

Η Ελλάδα αποκτά επομένως περισσότερες πύλες εισόδου, αποθήκες που μπορούν να εξυπηρετήσουν μεγαλύτερο όγκο φορτίου και τεχνολογίες που επιτρέπουν τη βέλτιστη διαχείριση περισσότερων εμπορευμάτων».

Κλείνοντας, ο Υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι στο πλαίσιο της Κυβερνητικής Επιτροπής της Εφοδιαστικής της Εφοδιαστικής έχει προτείνει τη δημιουργία σταθερών σημείων ελέγχου  στις πύλες εισόδου της χώρας.

«Δημιουργώντας αυτούς τους κόμβους ελέγχου αποκτούμε τη δυνατότητα με ΚΤΕΟ και τα συνεργεία της Α.Α.Δ.Ε. και της ΔΙ.Μ.Ε.Α., ώστε να επιθεωρείται το όχημα και το φορτίο του, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα αυτόματης είσπραξης των προστίμων, κάτι που δεν ισχύει σήμερα», τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.

16 σχόλια

  • Η εφοδιαστική αλυσίδα θα περιλαμβάνει και σιτάρι και καλαμπόκι απ’ τη Ρωσία;
    “Τώρα τέτοια θα λέμε ,τώρα τέτοια θα λεμε…..που πετούν τα πουλιά”
    Ούτε για τα πουλιά,δύο σπυριά, καλαμπόκι….
    Θα χορτάσουμε ψηφιακό ψωμί και ψηφιακό καλαμποκαλευρο

  • η ελλαδα μετατραπηκε επι ημερων σας σε διεθνη κομβο φτωχειας και εξαθλιωσης για τους πολιτες της,ντροπη σας

  • H Ελλαδα μετράπηκε σε γκέτο και ακόμα χειρότερα απο εσένα και τον συρφετό σου που τα ισοπεδωσε ολα Μιχαλακη των διοδιων!
    Οσο σανο και να ταιζεις τα προβατακια τον μαυρο δεν θα το αποφυγετε! Αντε γεια!

  • Δεν κοιτάτε που χάσαμε τόσες θέσεις εργασίας καντε πως δεν καταλαβενετε και ασχολήθηκε με άλλα πραγματα

  • Σε άλλο γαλαξία ζουν οι άριστοι του Μητσοτάκη. Οι σοβαροί επενδυτές απλά προτιμούν χώρες με πραγματική ανάπτυξη και λειτουργικές υποδομές. Προτιμούν χώρες που η μίζα δεν έχει τον πρώτο λόγο και η γραφειοκρατία δεν αποτελεί τροχοπέδη στην πραγματοποίηση της επένδυσης. Τώρα αυτά που λέει ο Παπαδόπουλος είναι μπαρούφες και δόλωμα για όσους σανοφαγους τον πιστεύουν ακόμη.

    • Αλήθεια ???? Η Pfizer, η Microsoft , η Digital realty, η Cisco, η VW κ.α μάλλον δεν είναι σοβαρές εταιρίες για εσένα . Μεγάλε γουστάρουμε τους άριστους και όχι τους άχρηστους .

      • Αφού γουστάρεις τους δήθεν άριστους πλήρωνε τα αποτελέσματα της άριστης πολιτικής τους. Το μόνο που έμεινε φθηνό είναι το σανο που μοιράζει απλόχερα ο ηγέτης κουλης. Α και πόσες θέσεις εργασίας έφερε το άνοιγμα γραφείων και οι φωτογραφίες με τον βζννννν μπουμπουκο;.Ελάχιστες.

        • Πράγματι λεβέντικο μου ο Μητσοτάκης είναι ηγέτης και το δείχνει κάθε μέρα με τον τρόπο που χειρίζεται όλα θέματα , εξωτερική πολιτική , άμυνα , επενδύσεις , Covid, κ.α . Τιτανομεγιστε ξέρεις ότι για δεκαετίες μπορεί να μην συμβεί κάτι το σοβαρό αλλά μέσα σε λίγους μήνες να συμβούν δεκαετίες . Στον Μητσοτακη ,δυστυχώς για εκείνον ευτυχώς για εμάς έλαχε να διαχειριστεί αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις .Φαντάζεσαι Νταουλιερη πρωθυπουργό , θα βιώναμε το απόλυτο χάος .

          • Το απολυτο χαος το βιωσαμε και το βιωνουμε ακομα με τον ηγετη της σφουγγαριστρας με τα 38 ακινητα που εχει δαγκωσει ολη την κοινωνια και τα ταμεια και τα πομολα μαζι.
            Ενταξει ειμαστε λεβεντικο μου? Εχεις και το θρασος να μιλας για εξωτερικη αμυνα που μας εχετε κανει να φοβομαστε μην ξυπνησουμε καμια μερα με συναγερμους και τρεχουμε στα καταφυγια με τον ηγετη της σφουγγαριστρας που για να βγαλει μιζες στελνει καλασνικοφ και χωνεται ακομα και με το Ιραν να κανει παιχνιδακια. Οσο για τον Covid λεβεντικο μου κουβαλατε στις πλατες σας 31.000 φερετρα…γι αυτο καλυτερα σωπασε κυρα Φροσυνη και μην μιλας γιατι θα σας κυνηγανε και οι πετρες σε λιγο.

      • Η Pfizer, η Microsoft , η Digital realty, η Cisco, η VW αν και όρθιος κοιμάσαι….ποιά VW ποια σοβαρή εταιρεία έρχεται να μπλέξει με την δαιδαλώδη έκδοση αδειών και το αργόσυρτο ελληνικό δημόσιο; ποια εταιρεία έρχεται στο βασίλειο της διαφθοράς; ρε τι σανοφάγοι είστε εσείς. έχεις πληθωρισμό 12% καύσιμα στον θεό ηλεκτρική ενέργεια στον θεό, φοβάσει να πας σούπερ μάρκετ και ακούμε ότι γουστάρεις τους άριστους κλέφτες….ου να χαθείτε άτιμα κομματόσκυλα

  • Και η δυτική Μακεδονία έχει την υψηλή γέφυρα Σερβίων παρατημένη εδώ και 50 χρόνια. Αν και είχε 2 φορές βουλευτή της υφυπουργό μεταφορών.

    • Και που γκρέμισε τις δυο γέφυρες του τρένου και τώρα θέλει 5000000 €( ναι πέντε εκατομμύρια! +πρόστιμο) για να ξανακτιστουν.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.