Γιάννης Στρατάκης – Συνδυασμός ΕΛΠΙΔΑ: “Όλα στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας γίνονται για πρώτη φορά!”

5 Αυγούστου 2022
21:46

 

Τον αλεξιπτωτιστή Περιφερειάρχη, που μεταπήδησε από τη Βουλή στην Αυτοδιοίκηση περίμενε η Δυτική Μακεδονία για να προκόψει όπως φαίνεται Δυστυχώς πολιτικές του Κέντρου και των Κομμάτων που θυσιάζουν τα πάντα για μία στιγμιαία εντύπωση αλλά και την προτεραιότητα που θέτουν πάνω απ΄ όλα για έλεγχο των Αυτοδιοικητικών θεσμών.-

Έτσι τουλάχιστον λοιπόν εμφανίζεται με κάθε ευκαιρία ο Περιφερειάρχης, πως όλα αυτός τα κάνει για πρώτη φορά:

-Δημόσια κτίρια χωρίς άδειες που φροντίζει να νομιμοποιήσει, ενώ όλο το άλλο αυτοδιοικητικό πολιτικό προσωπικό… πετούσε αετό!

-Μελέτες που ανακαλύπτει ξεχασμένες στα συρτάρια και τα υπόγεια και τις υλοποιεί. -Πρώτη φορά γίνονται αγροτικοί δρόμοι.

-Πρώτη φορά κόμβοι οδών.

– Πρώτη φορά σε πλήρη οργασμό ΕΣΠΑ, απορροφήσεις ίδιων πόρων. (Η αλήθεια των αριθμών και τα αποτελέσματα όμως λένε άλλα…)

– Και πρώτη φορά βέβαια Απολιγνιτοποίηση μοντέλο-κατά τον Περιφερειάρχη- για την οποία εξάγουμε και τεχνογνωσία…. Ζήλεψαν μάλλον τον αργό θάνατό μας στη Δυτ. Μακεδονία!

Και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.

Φυσιολογική στάση και αντίληψη από ένα πολιτικό παράγοντα, που από το ασφαλές μοναχικό κυρίως πελατειακό (ή αλλιώς ρουσφετολογικό) καταφύγιο της Βουλής βρέθηκε να ηγείται στον κορυφαίο Αυτοδιοικητικό θεσμό στη Δυτική Μακεδονία.

Αφορμή για τη γραφόμενη, έντονη είναι αλήθεια κριτική, ήταν η συζήτηση Επερώτησής μου που έγινε στο Περιφερειακό Συμβούλιο στις 2-8-22.

Θέμα της Επερώτησης ήταν η πρόταση που έγινε από την Περ.Δυτ.Μακ. στο Ταμείο Ανάκαμψης μέσω του Υπουργείου Εσωτερικών, για οδική ασφάλεια ύψους 25 εκ. περίπου. (περισσότερες λεπτομέρειες στο κείμενο της επερώτησης).

Και τι απάντησε ο Περιφερειάρχης κατά τη συζήτησή της Επερώτησης;

Πως πρώτη φορά γίνεται ολοκληρωμένος σχεδιασμός και η πρόταση είναι μία κατάκτηση της Περιφερειακής Αρχής.

– Ο ολοκληρωμένος λοιπόν σχεδιασμός του κ. Κασαπίδη κατέληξε σε μία πρόταση που προβλέπει οδικά έργα: για Κοζάνη 9,5 εκατ. και τρεις επί πλέον κυκλικούς κόμβους, για Καστοριά 11,30 εκατ., τρεις κυκλικούς κόμβους στη Φλώρινα και μηδέν (0) έργα στα Γρεβενά, τι κι΄αν οι κατολισθήσεις στο δρόμο του Σπηλαίου δίνουν και παίρνουν!

Αυτό θα πει ολοκληρωμένος σχεδιασμός και ισόρροπη ανάπτυξη κατά τον κ. Κασαπίδη και μάλιστα πρέπει να αισθανόμαστε υπερηφάνεια κατά δήλωσή του!

Δεν είπε όμως κουβέντα για δύο δρόμους της Φλώρινας, που αναφέρθηκαν ως παράδειγμα, οι οποίοι κάθε τόσο έχουν κατολισθήσεις: Άνω Υδρούσα- Νυμφαίο, Ακρίτας –Βίγλα, που προφανώς δεν είχε τι να πει. Αλλά και πάλι για πρώτη φορά, κατά τον ίδιο, γίνονται στη Φλώρινα κόμβοι (Μελίτης, Καυκάσου… ), όταν αυτοί έχουν διαμορφωθεί από το 2005.Πώς να το γνωρίζει άραγε…!

– Σε μία πρόταση που περιλαμβάνεται μόνο ένας Δήμος της Δυτικής Μακεδονίας κάτω των 20 χιλ. κατοίκων και οι υπόλοιποι οκτώ (8) έμειναν εκτός του προγράμματος, αφού ούτε το Υπουργείο λόγω μεγέθους δεν τους γνωστοποίησε την Πρόσκληση. Ούτε βέβαια ο εταίρος στην Αυτοδιοίκηση Β΄ βαθμού Περιφερειάρχης, κατ΄ εξοχήν αρμόδιος για θέματα Ανάπτυξης, ασχολήθηκε ποτέ μαζί τους δηλώνοντας αναρμοδιότητα σε θέματα αναπτυξιακά των Δήμων!

Κατά τ΄ άλλα, έγινε ολοκληρωμένος για πρώτη φορά σχεδιασμός κατά τον Περιφερειάρχη.

Αλοίμονό μας…!

*Για όσες όσους ενδιαφέρονται περισσότερο, μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο από τη Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 2-8- 2022 και το κείμενο της Επερώτησης που προκάλεσε τη συζήτηση, που δημοσιεύεται επίσης.

3 σχόλια

  • Ανικανότητα και αλαζονεία υποκρισία και πονηριά τα χαρακτηριστικά που οδήγησαν στη διάλυση της περιφέρειας.οι αυλικοί μετρούν λίγους μήνες ακόμη.αυτοι που σχεδίασαν την προεκλογική του εκστρατεία αυτοί σχεδιάζουν τώρα τη ανατροπή του.εσπειρε ανεμους θα θερίσει θύελλες. ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΌΔΟΣΗ.

  • Νομός Φλώρινας:
    1) Έγινε το κομμάτι του δρόμου Φλώρινα-Νίκη αντί να γίνει το κομμάτι κλειδί-Φλώρινα που αναγκάζεσαι να περνάς 2 φορές την ίδια σιδηροδρομικη γραμμή.
    2) Η τηλεθερμανση έφτασε μέχρι έξω από την πόλη αλλά δεν έγινε ποτέ δίκτυο εντός της πόλης.
    3) Δρόμος Ακρίτα-Βιγλας που έγινε και δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ.
    Όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί με τα κοινά στο νομό, φέρουν όλοι τους ευθύνες για αυτά και για άλλα λάθη. Ανεξαρτήτως πόστου ή κόμματος.

  • Εσύ όταν ήσουν Νομάρχης σε μια πρόσκληση έβαζες όλα τα έργα που είχε ανάγκη ο νομός σου. Σε τι κόσμο νομίζεις ότι απευθύνεσαι. Αλλά μάλλον εκτέθηκες στο Περιφερειακό και τώρα επανέρχεσαι γιατί όλοι οι παλαιοκομματικοι δεν μπορείτε να ξεφύγετε από τον εγωισμό και την κακία. Άντε για κάνα τσάι.

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.