Πρωτοβουλία Πολιτών Πτολεμαίδας/Εορδαίας για την ανάπτυξη: Μικρός λαός και πολεμά δίχως σπαθιά και βόλια

19 Νοεμβρίου 2022
16:34

Συνδημότισσες – Συνδημότες,

Πέρασε ένας χρόνος και ένας μήνας από την υιοθέτηση και ψήφιση της πρότασης Β. Σωτηρόπουλου και από το Συμβούλιο Πτολεμαΐδας και από το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας.

Ήμασταν τρείς άνθρωποι όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια, γίναμε μια ομάδα, Γίναμε Μικρός λαός…

Όλο αυτό το διάστημα αφιερώσαμε ώρες επι ωρών από την προσωπική μας «βόλεψη», στείλαμε επιστολές σε θεσμικούς παράγοντες και οργανισμούς εντός της Ελληνικής Επικράτειας και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κάναμε συναντήσεις, δώσαμε αγώνες με άτομα στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο για να προβάλλουμε την θέση μας που είναι πλέον η επίσημη πρόταση του Δήμου Εορδαίας. Δεν σταματήσαμε λεπτό. Δώσαμε και δίνουμε παντού την πληροφόρηση για το δίκαιο, τον ορθολογισμό και την ισονομία. Το μόνο που δεν κάναμε δεν «λακίσαμε». Παρά τον «βρώμικο» πόλεμο που έχουμε υποστεί και υπομένουμε ακόμη και σήμερα από θεσμικούς παράγοντες με χαρακτηρισμούς χειρίστου είδους….. Συνεχίζουμε…..

Επιλέξαμε συνειδητά να αποστείλουμε χθες 17 Νοεμβρίου επιστολή στην Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας. Αυτό έγινε για δύο λόγους.

Ο πρώτος να δείξουμε ότι τιμούμε του ήρωες του Πολυτεχνείου που αγωνίστηκαν μεταξύ άλλων και για ΙΣΟΝΟΜΙΑ – ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ, κάτι που και εμείς αγωνιζόμαστε να γίνει, και που αφορά την άνιση μεταχείριση δύο πόλεων. Και…

Ο δεύτερος να στείλουμε ένα μήνυμα σε όλους αυτούς που μένουν αδρανείς κάνοντας μόνο κριτική, ότι «τα πάντα είναι διαρκής αγώνας», και κερδίζεται η μάχη μόνο από τους παρόντες όχι από τους «Δήθεν παρόντες».

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Προς την

Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας

Βασιλέως Γεωργίου Β’ 2

Αθήνα Τ.Κ. 100 28

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Πτολεμαΐδα 17-11-2022

Αξιότιμη Κυρία Πρόεδρε.

Λαμβάνουμε την τιμή να απευθυνθούμε σ’ εσάς! Ως το ανώτατο θεσμικό όργανο της πατρίδας μας.

Δεδομένου του ότι παραβιάζονται οι Αρχές της Ισονομίας, της Ισοπολιτείας, των Ίσων ευκαιριών και του Κράτους Δικαίου στη Δυτική Μακεδονία. Και το άσχημο δεν είναι ότι παραμένει το θέμα στα στενά εθνικά πλαίσια αλλά φτάνει στην ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση, μαυρίζοντας την εικόνα της Ελλάδας και των πολιτικών της.

Βέβαια τα ζητήματα που σας παραθέτουμε δεν άπτονται άμεσα των αρμοδιοτήτων σας, και ως εκ τούτου η λύση τους δεν μπορεί να έρθει μόνο από εσάς αλλά θα πρέπει να είναι συλλογική η προσπάθεια. Όμως θα σας παρακαλέσουμε να δείξετε ότι παρακολουθείτε το πολιτικό γίγνεσθαι και έχετε επίγνωση των δεδομένων που θα σας αναφέρουμε.

Αυτό μας αρκεί.

Υπάρχει το σχέδιο του Διακρατικού Σιδηροδρόμου που αφορά την συνένωση των βαλκάνιων κρατών με την Ελλάδα και επιδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και συγκεκριμένα: Στα πλαίσια της συμμετοχής του ΟΣΕ στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY” υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής. Στη σύμβαση αυτή έγινε διερεύνηση της βέλτιστης τεχνικοοικονομικά λύσης και λήφθηκαν υπόψη κοινωνικοοικονομικά και περιβαλλοντικά κ.λ.π. θέματα εξετάστηκαν οι παρακάτω 3 λύσεις. Σημειώνεται ότι το τμήμα Καστοριά – Ιεροπηγής – Πόγραδετς είναι κοινό για τις τρεις λύσεις. Υπάρχει ένα ελλείπον τμήμα.

Το επίμαχο σημείο είναι η διαδρομή από Βέροια μέχρι Καστοριά και από εκεί στο Πόγραδετς της Αλβανίας.

Σκοπός και στόχος είναι η συνένωση αρχικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Υπήρξε μια πρόταση δια μέσω Φλώρινας αλλά από ότι γνωρίζουμε απορρίφτηκε. Κατά συνέπεια απέμειναν οι άλλες δύο. Υπάρχει η πρόταση της πόλης της Κοζάνης, την όποια στοιχειοθετούν άνθρωποι και μηχανισμοί της περιοχής εκεί, δηλαδή:

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Κοζάνη – Καστοριά

Και υπάρχει η πρόταση η δική μας:

Θεσσαλονίκη – Βέροια – Πτολεμαΐδα – Καστοριά με διάτρηση του Βερμίου. Η τελευταία είναι πρόταση  του Βασιλείου Σωτηρόπουλου, είναι προμελέτη, και καινοτόμος, θα το διαπιστώσετε αν μπείτε στον κόπο και τη διαβάσετε. Αυτήν αγκάλιασε ολόκληρη η Εορδαία και αποτελεί και πρόταση ψηφισμένη του Δήμου Εορδαίας (κατατεθειμένη στην διαβούλευση του Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης – ΣΔΑΜ)

Στις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, δεν υπήρξε καμία διαβούλευση, (υπάρχουν σχετικές καταγγελίες περιφερειακών συμβούλων), έτσι εν κρυπτώ αποφάσισαν να τη δρομολογήσουν διά μέσω Κοζάνης. Και τελικώς εστάλη στην Ε.Ε. από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προς ένταξη στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, η πρόταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κοζάνης – Βέροιας, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ. (Σας επισυνάπτουμε απόσπασμα της μελέτης που ανέθεσε ο ΟΣΕ).

Κάναμε πολλές ενέργειες με άπειρες επιστολές και παρεμβάσεις εντός της Ελλάδος, αλλά και εκτός, στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με τη μελέτη Σωτηρόπουλου, η εκδοχή δια μέσω της Πτολεμαΐδας

Α. Είναι φθηνότερη

Β. Συντομότερη (είναι μια ευθεία)

Γ. Πιο ασφαλής

Δ. Συμφέρουσα οικονομικά.

Ε. Συνενώνει με τον καλύτερο τρόπο ευρύτατα τμήματα της Δυτικής Μακεδονίας με την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και το Νότιο τμήμα της χώρας. (Σας επισυνάπτουμε περίληψη της πρότασης μας).

Δεν διαιρεί την περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας στα δυο, σε Νότιους και Βόρειους, αλλά την συνενώνει βγάζοντας από την γεωγραφική απομόνωση τη Φλώρινα και την Εορδαία.

Δυστυχώς υπάρχει ένα πεπαλαιωμένο σύστημα με καρέκλες, ακραίων τοπικών συμφερόντων, και κομματάρχες που μας γυρίζουν πίσω στην εποχή των κοινοταρχών που βασίλευε το ρουσφέτι και το προσωπικό συμφέρον. Δεν υπάρχει το όλον αλλά το ακραίο τοπικιστικό. Δεν ζητάμε παράλογα πράγματα, απλά να σταλεί στην Ε.Ε. προς ένταξη για αξιολόγηση και η δική μας πρόταση. Εάν αποδειχτεί ότι διά μέσω της Κοζάνης με επιστημονικά κριτήρια αυτή είναι η ορθολογικότερη, θα τη στηρίξουμε με μεγάλη χαρά. Εάν αποδειχτεί το αντίθετο, υπάρχει μέγα θέμα. Ισοπολιτεία – Ισονομία, Ίσες ευκαιρίες και Κράτος Δικαίου στις ταλαιπωρημένες περιοχές  της Πατρίδος μας από την απολιγνιτοποίηση, αυτό ζητάμε.

Η Εορδαία και η Φλώρινα αιμορραγώντας πλήρωσαν την απολιγνιτοποίηση. Η χάραξη της γραμμής από την Εορδαία θα ξαναστήσει τον τόπο στα πόδια του.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας και περιμένουμε τις δικές σας ενέργειες.

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

[email protected]

Υ.Γ. Διαλέξαμε συνειδητά την ημερομηνία αυτή 17 Νοεμβρίου ως την ελάχιστη απονομή τιμής στους αγωνιστές της ισοπολιτείας και ισονομίας της πατρίδας μας.

27 σχόλια

  • Οπως λέτε οτι δεν τρέχει τίποτα ο Κοζανιτης να πάει νοσοκομείο στην Πτολεμαΐδα , που είναι πιο σοβαρό… Έτσι να πάρει τον σιδηρόδρομο ο Πτολεμαιδιωτης απο την Κοζάνη

    Υποκριτές, κρύβετε το τοπικό σας συμφέρον με δήθεν τις προτάσεις σας για καλύτερο και φθηνότερο σιδηρόδρομο.

    Για την Κλεισούρα που είναι ενα έργο που εξυπηρετεί αν και περιφερειακό, μόνο την Πτολεμαΐδα δεν κάνατε καμι κίνηση πολιτών για το καλό της όδευσης, να γίνει ενα καλύτερο εργο, που λείπουν πολλά

  • Αφου η προμελέτη είναι και καινοτόμος γιατί δεν την δημοσιοποείται Να την διαβάσε ο τεχνικός κόσμος της περιοχής , να την κρίνει και να έχετε ενα ισχυρό χαρτί για να υποσστηρίζεται την πρότασή σας.

    Γράφετε :

    Είναι φθηνότερη . Γιατί ? Πώς προκύπτει ?

    Β. Συντομότερη (είναι μια ευθεία). Ξέρετε πόσο κοστίζει ενα χιλιόμετρο υπόγειας σήραγγας. 70.000.000 ευρώ η σήραγγα της κλεισούρας. Πόσο χιλιόμετρα είναι αυτή που προτείνεται ?

    Γ. Πιο ασφαλής. Γιατί αυτή που θα γίνει απο΄Βέροια μεσω Λευκάρων Κοζάνη , δεν είναι ασφαλής ?

    Δ. Συμφέρουσα οικονομικά. Πως προκύπτει ?

    • Επειδή κάνεις ότι τα ξέρεις όλα και δεν έχεις καταλάβει ότι η παράλογη και ακριβή πρόταση που έστειλε η Κυβέρνηση στην Ε.Ε. θα μπλέξει την Ελλάδα σε μεγάλες περιπέτειες διάβασε πιο κάτω. :
      ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)
      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
      Σύνολο 438.066.133€
      ΦΠΑ 24% 105.135.872€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 543.202. 000€

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
      Άθροισμα 365.356.859€
      Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
      Σύνολο 398.238.976€
      ΦΠΑ 24% 95.577.354€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

      • ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΠΕΥΔΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΚ ΜΕΡΟΥς ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ . ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 50 000 000 ΕΥΡΩ ΑΠΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ . ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΙΩΣΙΜΟ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΕΙ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

  • Κύριοι μην ρωτάτε λογικά ερωτήματα στον μικρό λαό όπως αποκαλούνται ορισμένοι παλαιοί αυλοκόλακες της περιοχής… Σπινάρης λέγεται και φιλοξενεί γενιές και γενιές Πτολεμαδιωτων με ισονομία και ισοπολιτεία πάντα…

    • Επειδή κάνεις ότι τα ξέρεις όλα και δεν έχεις καταλάβει ότι η παράλογη και ακριβή πρόταση που έστειλε η Κυβέρνηση στην Ε.Ε. θα μπλέξει την Ελλάδα σε μεγάλες περιπέτειες διάβασε πιο κάτω. :
      ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)
      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
      Σύνολο 438.066.133€
      ΦΠΑ 24% 105.135.872€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 543.202. 000€

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
      Άθροισμα 365.356.859€
      Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
      Σύνολο 398.238.976€
      ΦΠΑ 24% 95.577.354€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

  • Να δημοσιεύσετε την μελέτη του έργου όπου να προκύπτει με βάση ποια στοιχεία ότι η σιδηροδρομική σύνδεση θα είναι κερδοφόρα. Και μας πείτε επίσης,στην περίπτωση που παρόλα αυτά υπάρχει έλλειμμα τι προτίθεστε να κάνετε…γιατί νομίζω ότι θα πληρώνει το όποιο έλλειμμα το κράτος δλδ ο ελληνικός λαός είναι λιγάκι βαρύ!!!!!

    • Έτσι σου είπανε να λες ότι το έλλειμμα θα είναι μεγάλο και θα το πληρώνει ο ελληνικός λαός;;;; Το ενδεχόμενο με την “κομπίνα” της ελληνικής κυβέρνησης να στείλει για ένταξη στο ΔΔΜ στην Ε.Ε. και κινδυνεύει να μην γίνει το έργο δεν σε απασχολεί. Όπως επίσης δεν σε απασχολεί ότι έτσι και ξεκινήσουν οι έρευνες θα πληρώνει η Ελλάδα και θα σέρνεται στα ευρωπαϊκά δικαστήρια που δεν φαντάζεσαι το κόστος. Βέβαια εσένα σε ενδιαφέρει να μην γίνει το έργο περνώντας η σιδηροδρομική γραμμή από την Πτολεμαΐδα όλα τα άλλα είναι σε δεύτερη μοίρα….

      • ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΣΤΟΥΣ 50 ΕΚΑΤ ΕΥΡΩ .

        ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

        • Ρε παιδιά της μην τρελένεστε, όπως κάνετε μισή να έρθετε να μπείτε στην Εγνατία για να πάτε Θεσσαλονίκη, θα κάνετε μισή ώρα για να έρθετε να πάρετε το τρένο…..ψυχραιμία!!!!! Έχετε κουράσει!!!!!!

  • Η μιση Σουρδια βλεπω βρηκε ευκαιρια παλι να βγσλει το κομπλεξ της απεναντι στην Εορδαια και κατα τα αλλα οταν τους το λεμε ειμαστε εμεις οι κακοι. Αδυνατον να χωνεψουν οτι η Πτολ/δα θα παρει κατι θα διεκδισει κατι… ο φαταουλισμος της Σουρδιας εχει φτασει σε αλλα επιπεδα. Να χαλασει το εργο μονο και μονο για να μην το παρει η Εορδαια ειναι ικανοι να το πουν/κανουν κι αυτο.

    • Ζητάτε να τρυπηθεί μια ολόκληρη οροσειρά για να έρθει με ευθεία ο σιδηρόδρομος στην πόλη σας υποστηρίζοντας ότι είναι και η πιο φθηνή (!!!!) λύση και κατά τα άλλα η Κοζάνη είναι κομπλεξικη.
      Συνέλθετε

    • Δεν σε συμφέρει και γράφεις ηλιθιότητες και επειδή
      κάνεις ότι τα ξέρεις όλα και δεν έχεις καταλάβει ότι η παράλογη και ακριβή πρόταση που έστειλε η Κυβέρνηση στην Ε.Ε. θα μπλέξει την Ελλάδα σε μεγάλες περιπέτειες διάβασε πιο κάτω. :
      ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)
      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
      Σύνολο 438.066.133€
      ΦΠΑ 24% 105.135.872€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 543.202. 000€

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
      Άθροισμα 365.356.859€
      Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
      Σύνολο 398.238.976€
      ΦΠΑ 24% 95.577.354€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

  • Γιατί ως γνωστόν όλοι οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες είναι ευθείες.
    Παντού σε όλο τον κόσμο.
    Δώστε τα φώτα σας και στους υπόλοιπους που σχεδιάζουν με στροφές

  • Ειμαι ένας Κοζανιτης απ αυτους που υποστήριξαν δημόσια να αξιοποιηθεί το ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ Νος Πτολ σαν κεντρικός Νοσηλευτικός φορέας Δυτ Μακ , ώσπου να γίνει περιφερειακό Πανεπιστημιακού επιπέδου αναμεσα Κοζάνη Πτολεμαιδα..!
    Επίσης πρότεινα δημόσια την άποψη μου για τις συγκοινωνίες με επίκεντρο τους σιδηροδρόμους που δεν αφήνει απ εξω καμία πρωτεύουσα της Δυτ Μακ και την Πτολεμαιδα.
    Ομως μου προκαλεί εντύπωση σε τρια βασικά ζητήματα η πρόταση σας και το ύφος της προτασης.
    -αφήνετε απ εξω την πρωτεύουσα του Νομού.
    -Εγκαταλείπετε τη γραμμή σύνδεσης με Καλαμπόκα Αθήνα
    -πολύ επιθετικό το ύφος της πρότασης και οι απαντήσεις σας για την Κοζάνη.

    • Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος ότι δεν έχουμε αναφερθεί για την σιδηροδρομική Αθηνών – Καλαμπάκας, κατ’ επανάληψη έχουμε τονίσει ότι είμαστε αναφανδόν υπέρ της πιο πάνω σιδηροδρομικής γραμμής και το έχουμε αναφέρει σε επιστολές και έγγραφά μας, όμως αυτή η γραμμή αφορά τον κάθετο σιδηροδρομικό άξονα και όχι τον οριζόντιο. Όπως έχει ανακοινωθεί ο εκσυγχρονισμός / ηλεκτροκίνηση του κάθετου άξονα Φλώρινας-Αμυνταίου-Πτολεμαΐδας-Κοζάνης έχει συμπεριληφθεί στα έργα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Και επειδή μάλλον δεν έχουμε αναφερθεί στην σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Καλαμπάκας σας δίνουμε ένα απόσπασμα από τα πολλά που έχουμε δημοσιοποιήσει. : ”Η πρόταση υπεβλήθη επ’ ευκαιρία των διακρατικών και εθνικών υποχρεώσεων μας, αλλά και της χρηματοδότησης από τα σχετικά ευρωπαϊκά κονδύλια, για την υπερταχεία σιδηροδρομική σύνδεση (160 χιλιόμετρα ωριαίως).
      της Θεσσαλονίκης με την Αλβανία, μέσω Καστοριάς,
      της Αθήνας με την Αλβανία, μέσω Καστοριάς,
      της Θεσσαλονίκης με το Μοναστήρι και τα Σκόπια,
      της Δυτικής σιδηροδρομικής Εγνατίας, Θεσσαλονίκη – Καλαμπάκα και την αναβάθμιση του κάθετου άξονα της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινα – Πτολεμαΐδα – Κοζάνη.
      Η πρόταση βγάζει από την απομόνωση όλες τις πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας και της Κεντρικής Μακεδονίας οι οποίες παρότι ήταν πολύ κοντά αδυνατούσαν να επικοινωνήσουν και η προτεινόμενη χάραξη, θα καλύπτει πλέον όλες τις μελλοντικές τους ανάγκες μετακίνησης και μεταφοράς.”

  • Οι επαναστάσεις έγιναν από παλαβούς. Οι μεγάλες αλλαγές επίσης. Εσύ τράβα ξαναψήφισε Λάζαρο Μαλούτα και άσε τον τρελό στην τρέλα του.

  • Η Κοζάνη μόνο τους τελευταίους 20 μήνες έχει πάρει τουλάχιστον 150 εκατομμύρια εξαιτίας της απολιγνιτοποίησης που υπέστη η Πτολεμαΐδα. Όλα αυτά με το προγραμματισμό της Περιφέρειας που υφαρπάζει τα χρήματα της Πτολεμαΐδας και τα διαθέτει στην Κοζάνη. Μιλάμε για άκρατο τοπικισμό της Κοζάνης.

      • Χωρικέ αυτο το ψεκοαφηγημα κρατα τον για καναν φιλο σου. Δεν ειστε τιποτα παραπανω απο μια ακομη πολη που απλα ειναι λιγο μεγαλυτερη απο την Πτολεμαιδα. Δεν ειστε το αγιο δισκοποτηρο για να χρηζετε ιδιαιτερης αντιμετωπισης απο τις αλλες περιοχες. Που θα πεις και χωρικε…εσυ ο χωριαταρεος τολμας να λες τους αλλους χωρικους. Πρωτευουσα νομου χαχαχαχα…
        ναι ρε το New York των φτωχων ειστε αχαχαχαχ… με το ζορι να γινετε κατι παραπανω απο αυτο που ειστε.

      • Πρέπει να καταλάβεις αλλά και να μάθεις ότι οι νομοί έχουν καταργηθεί με τους νόμους, Καποδίστρια και Καλλικράτη. Στην θέση τους έχουν γίνει περιφερειακές ενότητες. Τώρα αν θεωρείς ότι επειδή η Κοζάνη είναι πρωτεύουσα την περιφέρειας πρέπει να «ρουφάει» με σωλήνα φ180 το αίμα από τις άλλες περιφερειακές ενότητες τα κονδύλια και τις υπηρεσίες, και από δε Πτολεμαΐδα / Εορδαία ότι απέμεινε από δημόσιες υπηρεσίες, στο όνομα του «δήθεν» εκσυγχρονισμού και της μείωσης του κράτους, είναι για τα γέλια.
        Ένα μικρό παράδειγμα. Σχετικά πρόσφατα, εγκρίθηκε κονδύλι για αίθουσα συνεδρίων στην Κοζάνη.
        Ήδη η πόλη διαθέτει σύγχρονη αίθουσα συνεδρίων στο εκθεσιακό κέντρο Κοίλων, στην αίθουσα του πανεπιστημίου επίσης στο χώρο επίσης των Κοίλων, δεν ξέρω άλλες πόσες που μπορεί να υπάρχουν εντός της πόλης της Κοζάνης όπως π.χ. στην αίθουσα της λέσχης αξιωματικών κτλ.
        Η δικαιολογία είναι ότι δεν υπάρχει αίθουσα τέτοια στο νέο χώρο του πανεπιστήμιου. Με άλλα λόγια η Κοζάνη διαθέτει τουλάχιστον τρείς αίθουσες και παίρνει και τέταρτη και έδρες περιφερειακών ενοτήτων (Φλώρινα – Καστοριά – Γρεβενά) να μην έχουν ΚΑΜΙΑ.
        Πληθυσμιακά να το πάρουμε το θέμα θα έπρεπε η συνεδριακή αυτή αίθουσα να κατασκευαστεί στην Πτολεμαΐδα που δεν διαθέτει καμιά. Αλλά είπαμε τίποτε έξω από την Κοζάνη….
        Αυτή είναι διαχρονικά και κατ’ εξακολούθηση η πρακτική της Κοζάνης και των ατόμων που διαχειρίζονται πολιτικές, αυτό επιτέλους πρέπει να σταματήσει. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η Κοζάνη το κέντρο της περιφέρειας είναι όπως και να το δείτε η ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ, το ξέρουμε ότι σας τσούζει η αλήθεια αλλά έτσι είναι.

  • Η Κοζάνη έχει 15.000 φοιτητές που παρέχουν στους πολίτες της Κοζάνης ένα σοβαρό εισόδημα τουλάχιστον 700 € ανά οικογένεια. Αυτό δεν συμβαίνει στις άλλες πόλεις της Περιφέρειας.
    Δηλαδή υπάρχει άνιση κατανομή των εσόδων της Περιφέρειας τα οποία ωφελούν μόνο την Κοζάνη.

    • κάνεις λάθος.. περίπου στα 1500 ευρώ παίζει το κεφάλι.. δεν επενδύσατε χαϊβάνια της Πτολεμαΐδας στην μητρόπολη… ας προσέχατε… αξιόπιστες πληροφορίες δίνουν το εισόδημα των Κοζανιτών λόγω φοιτητών στα 2000 την επόμενη σεζόν… Πόσο περισσότερο θα βλάψετε την περιοχή?

      • Χαιβαινι της Κοζανης…την περιοχη την βλαπτετε εσεις με τον φατουλισμο σας
        χρονια τωρα το απυθμενο κομπλεξ σας που φτανει ταβανι δεν αφηνει ουτε την Πτολεμαιδα ουτε και τις υπολοιπες περιοχες τριγυρω να ανασανουν γιατι ακουμε τα ψεκοαφηγηματα σας οτι εχετε περισσοτερο κοσμο η οτι ειστε πρωτευουσα νομου και αλλες τετοιες μπαρουφες.
        Μολις δειτε να διεκδικει κατι και η Πτολεμαιδα λυσσατε απο το κακο σας γιατι συνηθισατε τοσα χρονια να ειναι υποβαθμισμενη και να εξαρταται απο εσας.

Γράψτε απάντηση στο ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.