kozan.gr: Γιατί αναμένεται, πιθανότατα από Σάββατο 11/3, να απαγορευθεί η κυκλοφορία οχημάτων άνω των 3,5 τόνων (φορτηγά & λεωφορεία) στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων για διάστημα, τουλάχιστον, ενός μήνα και λίγο περισσότερο – Ποιο πρόβλημα εντοπίστηκε

10 Μαρτίου 2023
22:22

 

Κατά τη διάρκεια των εργασιών της ενίσχυσης του τμήματος της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων όπου εντοπίστηκαν σοβαρές ρωγμές και συγκεκριμένα στον 6ο πρόβολο της γέφυρας, στο αριστερό ρεύμα όπως ερχόμαστε από Κοζάνη προς Σέρβια, διαπιστώθηκε πως δύο από τους τέσσερεις συνολικά εσωτερικούς τένοντες είχαν σημαντικές φθορές. Πώς διαπιστώθηκε αυτό; Η αντιμετώπιση της ρωγμής στον εν λόγω σημείο, σύμφωνα με τη μελέτη, προέβλεπε την τοποθέτηση ενός εξωτερικού τένοντα (συρματόσχοινου) ώστε να “δέσει” και να “ασφαλίσει” την κατασκευή από τη μία και την άλλη πλευρά. Για την τοποθέτηση του συγκεκριμένου εξωτερικού τένοντα ήταν βασικό να εντοπιστούν τα σημεία που βρίσκονται οι εσωτερικοί  τένοντες ώστε κατά την εγκατάστασή του να μην “τραυματιστεί” κάποιος εξ αυτών. Κατά τη διαδικασία, λοιπόν, εντοπισμού των θέσεών τους, διαπιστώθηκε, όπως προαναφέρθηκε, πως δύο από αυτούς είχαν σημαντικές φθορές, γεγονός που ανησύχησε τους εμπλεκόμενους του έργου με αποτέλεσμα να εισηγηθούν προς την Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας τη λήψη πρόσθετων προληπτικών μέτρων ασφαλείας για όσο χρονικό διάστημα διαρκέσουν οι εργασίες αποκατάστασης του προβλήματος. Έτσι  αναμένεται, πιθανότατα από την Σάββατο 11/3, να απαγορευθεί η κυκλοφορία οχημάτων άνω των 3,5 τόνων (φορτηγά & λεωφορεία) στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων για χρονικό διάστημα, τουλάχιστον, ενός μήνα και λίγο περισσότερο. Λεπτομέρειες για το ποιες διαδρομές θα ακολουθούν τα οχήματα των οποίων η κυκλοφορία θα απαγορευθεί αναμένεται να δοθούν, κατόπιν και των σχετικών εισηγήσεων, με αναλυτική ανακοίνωση της Τροχαίας Κοζάνης.

kozan.gr

 

ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΕ ΙΣΧΥ

 

kozan.gr: Αυτές είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων που τίθενται σε ισχύ από σήμερα (Σάββατο) – Aπαγόρευση της κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων

47 σχόλια

    • Να λέτε ευτυχώς που ασχολήθηκε ο Κασαπίδης με το περίπλοκο αυτό θέμα της Γέφυρας που επί 50 ΧΡΟΝΙΑ το απέφευγαν όλοι: Υπηρεσία , Νομάρχες, Περιφερειάρχες, Υπουργείο κλπ. και έστελναν την μπάλα στην κερκίδα

      Και να λέτε ευτυχώς που ασχολήθηκε το Πολυτεχνέιο Θεσσαλονίκης και ο Προιστάμενος Γεφυρών της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ και ενοπίστηκε αυτό το πρόβλημα.

      Σκέφτεστε τα άλλα σενάρια ??

      • Να λέμε και ευχαριστώ που ασχολήθηκε με θέμα αρμοδιότητας του στη θέση για την οποία αμοίβεται; Που καταντήσαμε σαν χώρα…

        • Κύριε μέχρι προχθές υπήρχε η αντίληψη στις υπηρεσίες ότι αρμόδιο είναι το Υπουργείο Υποδομών γιά την γέφυρα . Ο Κασαπίδης το παραμέρησε αυτό και από την πρώτη στιγμή ‘επιασε το θέμα και το πήρε επάνω του παρά τις αντιρρήσεις των τεχν. Υπηρεσιών της Περιφέρειας . Συζητησε το πρόβλημα με τον Υπουργό Κ.Καραμανλή και του έδωσε άμεσα κάποια χρήματα γιά να ξεκινήσουν οι έλεγχοι και οι μελέτες της γέφυρας.

  • Τοσες δεκαετιες, νομαρχες βουλευτες περιφερειαρχες, υφιπουργοι Μεταφορων δεν εκαναν το παραμικρο….

  • Μη ,σας ακούσω πάλι,αναλαμβανουμε την πολιτική ευθυνη,μετα από καινούρια Τέμπη, γιατί….
    Μελέτες,μελέτες,μελέτες,αντε από κει πέρα,να μην πω ,αυτό που θέλω να πω…πολιτικά σκου…..

      • Γιατί;;; Τα φανάρια βοήθησαν σε κάτι; Ίσα ίσα σε υπερφόρτιση αντί να περνούν ενα ένα περνούσαν όλα μαζί.

        • ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ 2 ΑΝΤΙΠΑΡΕΡΧΟΜΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑΣ.

          ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ 100 Μ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ.

          ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥς ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΡΗΝΟΥΜΕ “ΤΕΜΠΗ “

        • Ε ναι τόσες επιτροπές και ειδικοί είπαν για τα φανάρια και τους λόγους αλλά ο Έλληνας καφενειακος εκεί το χαλβά του

        • Το φανάρι, στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Κι ΑΝ η Γέφυρα κινδύνευε, τώρα κινδυνεύει περισσότερο, γιατί πολύ απλά βάζουμε βάρος συσσωρευμένο”, ανέφερε μιλώντας στο σημερινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του West Channel, o Δήμαρχος Σερβίων Χ. Ελευθερίου

          50 φορές εξήγησε η επιτροπή με μηχανικούς γιατί είναι απαραίτητα τα φαναρια

  • Μία λύση υπάρχει. Να γίνει καινούργια γέφυρα μιας και αυτήν όπως φαίνεται είναι σάπια. Γκρεμίστε την πριν να υπάρξουν θύματα.

  • Παρεπιπτόντως και ο δρόμος του Ρυμνίου έχει πρόβλημα. Εθνική οδό Κοζάνης Λάρισας.Φτου να μην μας ματιάσω.

  • Ευτυχώς και λέω ΕΥΤΥΧΩΣ και επαναλαμβάνω ΕΥΤΥΧΩΣ οι ενέργειες της Περιφερειακής Αρχής ανέδειξαν το πρόβλημα και λαμβάνονται μέτρα…Δεν ακούω όλους αυτούς τους ¨επικριτές” των φαναριών να λένε οτιδήποτε τώρα…Πέστε τώρα για τον Κασαπίδη ό,τι θέλετε….

    • Τρία χρόνια ούτε μια σωστή μελέτη δεν έκανε ο αχαρακτήριστος. Τώρα βρήκαν τη βλάβη; Μάλλον για άλλη μια φορά κάνει στόρι απο την φυσιολογική ενέργεια που λέει όσο εκτελούνται εργασίες. για ένα μήνα δηλαδη να μην περνούν φορτηγά . Κάνει πάλι την τρίχα τριχιά για να καλύψει ότι δεν μας ταλαιπωρούσε άδικα τρία χρόνια τώρα. Ανίκανος να κάνει μια σωστή μελέτη και ένα σωστό έργο χωρίς να ξεσηκώσει τους πάντες.

  • Θα βαλουν ferry boat για τα βαρια οχηματα χαχαχαχαχαχα
    Καλως ηρθατε στην πραγματικοτητα του Ελλαντισταν!

  • Γιατί δεν εντοπίστηκαν οι προβληματικοί τένοντες πριν την μελέτη ; Άρα έχουμε μείωση στη φέρουσα ικανότητας του προβόλου .Αν δεν έχει ληφθεί αυτό υπ’ όψη στην μελέτη, θα πρέπει να επαναξεταστεί η μέθοδος αποκατάστασης . Μια τρύπα στο νερό

    • Γιατί δεν φαίνοντας οι φθορές . με την λεπτομερή οπτική επιθεώρηση που είχε γίνει , με καλαθοφόρο από κάτω , που δεν είχε γίνει ποτέ ως τώρα επι 50 χρόνια , ούτε με το σκανάρισμα.

      Τώρα τροποποιείται η μελέτη άμεσα.

      • Μήπως φταίς εσύ κι απαντας ως οιδημων παντού;εσύ θα τα κάνεις; Σωθήκαμε. Υπογραφές κατά τα άλλα: πολιτικός μηχανικός . Θα σου λεγα τι είσαι αλλά… Γνωρίσαμε πολλούς του συναφιου σου τενεκέδες. Φτάνει.

  • Είναι οι ίδιοι που πριν ενάμισο χρόνο εισηγηθηκαν και υπογράφηκε και σύμβαση για τη φόρτιση της γέφυρας. Έλεος.

    • Είναι όμως αυτοί που αντιλήφθηκαν, ασχολήθηκαν και ανέδειξαν το πρόβλημα. Στο χέρι τους να το λύσουν.

    • Μηνπαραπληροφορείτε παρακαλώ ,

      Η ερευνητική φόρτιση , αν γινόταν , θα γινόταν σταδιακά με συνεχεις μετρήσεις ωστε να διαπιστωθεί με την ελαστική παραμόρφωση του φορέα η ακριβέστερη κατασταση του . Είναι μιά συνήθης πρακτική των Γεφυροποιών Πολ. Μηχανικών και είναι ασφαλής .

  • Ποιος πάει στοίχημα ότι η γέφυρα θα ανοίξει ξανά για φορτηγά, μετά από 4-5 χρόνια?

    Θα λέτε “θέλουμε φανάρια” και θα κλαίτε

  • Η ηλικία της γέφυρας δηλώνει ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει να λειτουργεί. οτιδήποτε θέλετε να κάνετε και να παρεμβειτε δεν θα πετύχει το σκοπό του. πάρτε το χαμπάρι ότι πλέον είναι επικίνδυνο να χρησιμοποιήσουμε τη συγκεκριμένη γέφυρα για πολύ καιρό ακόμα. πρέπει άμεσα να κλείσει οριστικά. τέλος εποχής. και εφόσον δεν είναι διατεθειμένη ούτε η περιφέρεια αλλά ούτε καν το ίδιο το κράτος να χρηματοδοτησουν την κατασκευή μιας καινούριας τότε χρησιμοποιούμε εναλλακτική λύση χρήσης δηλαδή υπολοίπου οδικού δικτύου ώστε να είμαστε ασφαλείς.

  • βρε κουτα τοποθετήστε μια ταμπέλα “διερχεστε με δική σας ευθύνη ” και λυσσατε το πρόβλημα…αφού στην πραγματικότητα αυτό μας λέτε!!! Ελλάδα:από τύχη ζούμε!!!

  • Ο υφυπουργός μεταφορών τι κανει για αυτο ? Προλαβαίνει να ασχοληθεί η μόνο με τα μικροκομματικά του θέματα ασχολείται ?

  • Η καθηγητάρα και ο απαυτος της Εγνατίας που είναι να μας ξαναπούν την άποψη τους,πως βγάλανε τότε την γέφυρα αξιόπιστη

  • Δεν θα ξεχάσω ότι έβγαιναν επιτροπές και έβαζαν φαναρια, πάλι καλά! Και ένας παντογνώστης δήμαρχος έλεγε τι τα θέλουμε!!!!

  • Δηλαδή αν συναντηθούν επάνω στην άδεια γέφυρα δύο φορτηγά οχήματα η γέφυρα επιβαρύνεται πιο πολύ από ότι αν κινούνται π.χ. 8 φορτηγά προς την ίδια κατεύθυνση;;; (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – 11 Μαρτίου, 2023 at 10:42)
    Δηλαδή η γέφυρες ανά τον κόσμο έχουν ημερομηνία λήξης;;; Η Golden Gate Bridge εγκαινιάστηκε το 1937 και ακόμη είναι σε λειτουργία ενώ η συγκεκριμένη γέφυρα ενώ παραδόθηκε στην κυκλοφορία το 1975 πρέπει…. να κλείσει. (Ανώνυμος – 11 Μαρτίου, 2023 at 08:42)

    • Ναι. Γιατί τα 8 φορτηγά δεν γίνεται με τίποτα να είναι την ίδια στιγμή στο ίδιο σημείο. Ενώ αν κινούνται και από τις δύο κατευθύνσεις, μπορεί να βρεθούν στο ίδιο ακριβώς σημείο 2 ή 4 φορτηγά. Τι δεν καταλαβαίνετε;;;;

    • Η γέφυρες πρέπει να ελέγχονται και να συντηρούνται συστηματικά , οχι μόνο το οδόστρωμα επάνω .
      Στον τομέα αυτόν δυστυχώς έχει μείνει πίσω και η Ευρώπη και η Αμερική , όπου έχουν πέσει γέφυρες .

      Τα τελευταία χρόνια κάτι κινείται στο θέμα αυτό.

Γράψτε απάντηση στο ekpedeytikos Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.