Οι Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής επέβαλαν πρόστιμο σε Γερμανικά αυτοκίνητα , λόγω υπερβολικής περιβαλλοντολογικής ρύπανσης, για κάποιο λόγο. Και αυτό πρωτο-συνέβη πριν από μερικά χρόνια , αν θυμάμαι.
Έτσι, με αφορμή αυτή τη μεγάλη ζημία , οι Γερμανικές αυτοκινητο- βιομηχανίες θέλησαν να εγκαταλείψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (με χρονοδιάγραμμα) και επειδή, επιπροσθέτως, εξετέθησαν παγκοσμίως, επιδόθηκαν στην ηλεκτροκίνηση, παρασύροντας και την Ευρωπαϊκή αγορά προς αυτή την κατεύθυνση, για να αποκομίσουν αυτές κέρδη, βαπτίζοντας την ως «πράσινη ανάπτυξη».
Το ενδιαφέρον λοιπόν στράφηκε δυναμικά στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και από άλλους της Ε.Ε. Όμως, οι Γερμανοί, ιδίως, βρήκαν τον «μπάρμπα» τους, που λέμε, την Κίνα, με τα πολύ φθηνά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα , παρά τους υψηλούς φόρους και δασμούς που της επιβλήθηκαν. Τι θα έπρεπε να έκαναν τώρα οι Γερμανικές αυτοκινητο- βιομηχανίες ;
Μέσω της Ε.Ε (!) παρατείναν το χρονοδιάγραμμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με τα λεγόμενα «συνθετικά καύσιμα» (e-fuels), που παράγονται από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, νομίζω.
Όμως και έτσι, οι αυτοκινητο- βιομηχανίες τους έχουν πρόβλημα. Και αυτό επειδή μειώθηκαν τα μεγάλα κέρδη , όπως φυσικά και οι εξαγωγές των. Αποφάσισαν βέβαια να τα αυξήσουν, αλλά απέτυχαν
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Η Γερμανία είναι, κατ εξοχήν, βιομηχανικό κράτος και κάνει εξαγωγές διάφορες και όχι μόνο αυτοκίνητα. Αυτό, για το επιδιωκόμενο μεγάλο βιομηχανικό κέρδος, την οικονομική ευμάρεια της χώρας και την πάταξη της όποιας υψηλής ανεργίας που θα μπορούσε να προκύψει, στην αντίθετη περίπτωση.
Έτσι, στράφηκε στην πολεμική βιομηχανία . Κίνητρο ; Η Ουκρανία, που καυγαδίζει με τη Ρωσία.
Στόχος, η επιδίωξη, ίσως, για την συνέχισή του εν λόγω πολέμου, μεταξύ αυτών των δύο κρατών.
Κατά την κ. Ούρσουλα Φον ντερ Λαϊέν, πρόεδρο πάλι της Ε.Ε, η μέχρι σήμερα στρατιωτική ικανότητα των κρατών- μελών της Ε.Ε, είναι ανάγκη να αυξηθεί, με απόκτηση επιπλέον αμυντικού υλικού.
Το κόστος δε αυτού μπορεί να ανέλθει στα 500 δις ευρώ. Με δανεισμό πάλι ; Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορεί με ομόλογα των κρατών και ανάλογα πως θα οριστεί το μερίδιο του καθενός, βάσει του ΑΕΠ. Μάλλον έτσι.
Στην οικονομική αυτή συμμετοχή, καθ οιονδήποτε τρόπο, δεν θα συμπεριληφθεί και η εκ δεξιών γείτονας μας ή οποία συνορεύει Β.Δ με την Ευρώπη; Θα την αφήσει στο έλεος(!) η Ε.Ε να κινδυνεύει από εχθρό (;;;), ενώ της είναι φίλη και πάντα την ενισχύει οικονομικά, προετοιμάζοντας την, κάποια στιγμή, να την εντάξει, ίσως, στους κόλπους της; Νομίζουμε ότι και η ίδια θα το ζητήσει, μετά την εισβολή στη Συρία, με την υποστήριξη βέβαια της προστάτιδας Γερμανίας, αφού διαθέτει εργοστάσια κατασκευής πολεμικού υλικού και θα έχει μεγάλο μερίδιο σ αυτό το φαγοπότι των πολεμικών βιομηχανιών , ενώ η Ελλάδα απλά θα συμμετέχει ανάλογα , ακόμα και με κάποιο νέο μνημόνιο (!), αναθέτοντας την αναλογία της στην παραγωγή της Γερμανίας, ας πούμε, και δι αυτής στην εκ δεξιών μας γείτονα (φασόν). Λέμε τώρα εμείς. Σκέψεις κάνουμε!!!
Η κ. Λάϊεν, Γερμανο-βελγικής καταγωγής, βοηθάει (!) και σ αυτή την κατεύθυνση, για την αύξηση της στρατιωτικής ετοιμότητας των κρατών- μελών της Ε.Ε και βέβαια για το καλό της Ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας (!..).
Μπράβο σου γιαννη καλες γιορτές.!
“Ιστορία είναι οι πράξεις των ανθρώπων προς επίτευξη των σκοπών των”
-Καρλ Μαρξ