Σε ανάρτησή του στο προσωπικό του προφίλ στο facebook ο περιφερειακός σύμβουλος της συμπολίτευσης Χ. Γκοβεδάρος σε σχέση με το τραγικό δυστύχημα στα διόδια Πολυμύλου Κοζάνης αναφέρει: “Δε νοείται εν έτει 2025 σε αυτοκινητόδρομο με όριο ταχύτητας 130Km/h να υπάρχουν μετωπικοί σταθμοί διοδίων, δηλαδή μετωπικά εμπόδια από οπλισμένο σκυρόδεμα στη μέση του δρόμου και στους οποίους σταθμούς δουλεύουν-ακροβατούν καθημερινά άνθρωποι κινδυνεύοντας η ζωή τους. Ειδικά στη θέση του Πολυμύλου είναι εξαρχής λανθασμένη η χωροθέτηση σταθμού διοδίων, όταν είναι τοις πάσι γνωστό, ότι δεκάδες μέρες του χρόνου έχει πυκνή ομίχλη. Επιπλέον δε νοείται σε συνθήκες πυκνής ομίχλης, να μην υπάρχει ελεύθερη διέλευση των οχημάτων ώστε αντί αναμονής οχημάτων, να υπάρχει απρόσκοπτη ροή αυτών.
Άμεσα πρέπει να δρομολογηθεί προς ασφάλεια των οδηγών και των εργαζομένων, η κατάργηση των μετωπικών σταθμών διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας και η εγκατάσταση νέων παράπλευρων στις εισόδους και εξόδους των κόμβων, όπου οι ταχύτητες διέλευσης είναι αναγκαστικά μικρές.
Με αυτό τον τρόπο πέρα από την ασφάλεια ως κύριο ζητούμενο, δευτερευόντως θα είναι και πιο δίκαιη η χρέωση της διαδρομής βάσει πραγματικών χιλιομέτρων χρήσης του αυτοκινητόδρομου”.
Πρέπει να υπάρχει κατάλληλος φωτισμός σε περίπτωση ομίχλης .Η Εγνατία είναι υπεύθυνη για αυτό
Χάρη, πάρε και την Εφη και αντε να παμε μια βολτα στην Γαλλία και την Ιταλια που έχει μετωπικούς σταθμούς. Αρα είσαι λάθος μια χαρα προβλέπεται η υπαρξη τους.
Το θέμα ειναι οτι υπάρχει έλλειψη σωστου φωτισμού εδω και 20 χρόνια. Εσυ τι έκανες σαν αντιπεριφερειάρχης? Και μην πεις δεν ήταν στην αρμοδιοτητα σου, αφου καθε σε και σχολιάζεις άς εκανες ενα χαρτι στην Εγνατία. Ηγουν, επικοινωνιακά χαμπάρια.
Εχω διασχισει την ιταλια απο ακρο σε ακρο και εκτός απο μια περιπτωση που μου ετυχε εξω απο την Ναπολη πουθενα δεν υπαρχουν μετωπικοι σταθμοι διοδιων. Βγαινεις στην εξοδο που θελεις και πληρωνεις εκει. Ο κανονας στην Ιταλια ειναι μη μετωπικοι σταθμοι διοδιων. Για την Γαλλια δεν γνωριζω αλλα αν θελουμε δρομους κ οδικη ασφαλεια πρεπει να δουμε τι κανουν οι Ιταλοι. Το ελληνικο οδικο δικτυο εχει βελτιωθει σημαντικα τα τελευταια χρονια αλλα υπαρχουν πολλα περιθωρια βελτιωσης ακομα
Το 1998 διέσχισα οδικώς την Ιταλία από Μπάρι, Ρώμη, Βενετία και πίσω. Υπήρχαν μετωπικά διόδια μπαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο και ξανά βγαίνοντας. Πουθενά αλλού.
Το 2004 έμπαινα από Βέλγιο (Λιλ) προς Παρίσι μια φορά την εβδομάδα επί 4 μήνες. Ομοίως.
Το 2025 πήγα Σερβία μέχρι Νις. Διόδια είχε μπαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο και ξανά βγαίνοντας. Πήγα Βουλγαρία και Ρουμανία. Διόδια δεν είχε πουθενά. Μόνο βινιετα.
Διόδια μετωπικά μόνο Ελλάδα και… Σκόπια… Κάθε 30-50 χλμ!
Καλά,ο οδηγός του φορτηγού πρώτη φορά περνούσε από τα διόδια;Όση ομίχλη κι αν επικρατούσε δεν αντιλήφθηκε ότι πλησιάζει τα διόδια και να μειώσει ταχύτητα;Μήπως είχε ξαφνική αδιαθεσία,ζάλη κλπ;
Εχθέ περνουσα και κοβω ταχύτητα ξέρω το στο δρόμο ό υπάρχουν διόδια και με φυσιολογική ταχύτητα δεν φαίνεται καθόλου!!!
Ο ειδικός ομιλησε!!
Ήταν κλειστή η μπάρα του free pass και το ι.χ έκανε όπισθεν…Γιατί ήταν κλειστή η μπάρα και γιατί δεν αφήνουν με ομίχλη να περνάνε ελεύθερα όλο;
μου έχει τύχει πολλές φορές να κολλησει το epass
Γιατί τις μισές μέρες του χρόνου στο συγκεκριμένο σημείο έχει ομίχλη . Θα πρέπει η Εγνατία να βάλει περισσότερο φωτισμό ή αυτοκίνητα με φωτισμένα βέλη που να δείχνουν τον δρόμο .
Ούτε καν, ειδικα βέλη στην άκρη. Αν πέσει ενας πάνω στα αυτοκίνητα έγινε πάλι δυστύχημα. Απαράδεκτος φωτισμός και σήμανση διοδίων για το σημείο με τόση ομίχλη
Τις μισές μέρες;κόψε κάτι ρε Έλληνα της υπερβολης
Δεν είναι δυστύχημα, είναι προμελετημένο έγκλημα: ο συγκεκριμένος σταθμός διοδίων πρέπει να φύγει από εκεί και να μεταφερθεί προς το Καπνοχώρι, εκεί που δεν πιάνει τακτικά ομίχλη. Η Τροχαία λέει πως είχε περιπολικό, αλλά το περιπολικό έχει χώρο να σταθεί μόνο απ’ την πλευρά της Κοζάνης, όχι απ’ την πλευρά της Βέροιας, όπου έγινε η τράκα. Ακόμα χειρότερα, οι κλίσεις του οδοστρώματος, η δεξιά στροφή και η αερογέφυρα που κρύβει τα φανάρια των διοδίων ακόμα και χωρίς ομίχλη, είναι παράγοντες που λένε πως η χωροθέτηση των διοδίων εκεί είναι λάθος.
Συμπέρασμα: δεν φταίει η κακιά η ώρα! Για ακόμα μια φορά φταίει η κακιά η χώρα …
Συμφωνώ μαζί σου εδώ και χρόνια θα έπρεπε να γίνει κάτι .
Μετά Χριστόν προφήτες όλοι
Επειδή (δυστυχώς) θα έχουμε πάλι τέτοια τραγικά γεγονότα, η λύση είναι μια, αυτή που προτείνει ο κ Γκοβεδάρος. Πρέπει να καταργηθούν οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων και να μπουν πλευρικοί στις εισόδους και εξόδους όπου αναγκαστικά η ταχύτητα είναι πολύ μικρή και όχι μόνο στην Εγνατία αλλά σε όλο το εθνικό δίκτυο. Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία υπάρχει πλέον σήμερα. Στην είσοδο είτε θα παίρνεις χαρτάκι είτε με το e-pass θα περνάς και όταν βγαίνεις είτε θα πληρώνεις είτε πάλι με e-pass θα χρεώνεσαι και μάλιστα με το χιλιόμετρο όπως είναι και το πιο δίκαιο.
Τι ακριβώς κάνεις τώρα Χάρη;
Λίγες μόνο ώρες μετά το δυστύχημα γράφεις για το τι θα έπρεπε να έχει γίνει για να αποφευχθεί μια τέτοια τραγωδία. Αναπαράγεις δηλαδή τις συζητήσεις που γίνονται από τον κόσμο στα κοινωνικά δίκτυα και σε κάθε καφενείο της περιοχής.
Εφαρμόζεις τη γνωστή απαρχαιωμένη επικοινωνιακή τακτική : θα βγω να γράψω διαπιστώσεις με τις οποίες όλοι συμφωνούν ώστε όλοι να πουν έχει δίκιο ο Χάρης. Μέσα στο χαμό εσύ κουτοπόνηρα σκέφτεσαι πως θα πάρεις τα εύσημα.
Θα ήταν χρησιμότερο να είχες κάνει αυτές τις διαπιστώσεις ως περιφερειακός σύμβουλος και αντιπεριφερειάρχης πριν την τραγωδία. Να μεταφέρεις τις προτάσεις σου στους αρμόδιους προστατεύοντας τους πολίτες της δυτικής Μακεδονίας και τους διερχόμενους από αυτή
Βασικά ξεκαθάρισε στο μυαλό σου ότι πλέον είσαι εκλεγμένος εκπρόσωπός μας, με ευθύνες και όχι διαδικτυακός επικριτής των πάντων.
Σήμερα να φύγουν τα διόδια από εκεί! Από την πρώτη στιγμή ατυχήματα έχουν στο σημείο αυτό. Πόσοι πρέπει να πεθάνουν για να το καταλάβει η Εγνατία; θεωρουν επαρκή τη μια λωρίδα που epass σε σημείο με τόση κίνηση; είναι σωστό να μην υπάρχει χώρος πάρκινγκ από την Καλαμιά Κοζάνης μέχρι σχεδόν την Αλεξάνδρεια Ημαθίας; Σε ποιά ευρωπαϊκη εθνική οδό έχει τόσο αραιά πάρκινγκ; Φωτεινοί σηματοδότες υπάρχουν από το Καπνοχωρι ως τον Πολυμυλο για προειδοποίηση διοδιων και ομίχλης….ποσα ακόμα φάουλ για να έχουμε ατύχημα…!? Επιτέλους ας λάβουν κάποια μέτρα τώρα!
Σήμερα να φύγουν τα διόδια από εκεί! Από την πρώτη στιγμή ατυχήματα έχουν στο σημείο αυτό. Πόσοι πρέπει να πεθάνουν για να το καταλάβει η Εγνατία; θεωρουν επαρκή τη μια λωρίδα που epass σε σημείο με τόση κίνηση; είναι σωστό να μην υπάρχει χώρος πάρκινγκ από την Καλαμιά Κοζάνης μέχρι σχεδόν την Αλεξάνδρεια Ημαθίας; Σε ποιά ευρωπαϊκη εθνική οδό έχει τόσο αραιά πάρκινγκ; Φωτεινοί σηματοδότες υπάρχουν από το Καπνοχωρι ως τον Πολυμυλο για προειδοποίηση διοδιων και ομίχλης….ποσα ακόμα φάουλ για να έχουμε ατύχημα…!? Επιτέλους ας λάβουν κάποια μέτρα τώρα!
Τα διόδια κοντά στη Σιάτιστα ακόμη πιο επικίνδυνα.Ειναι θέμα χρόνου το ατύχημα με τις ουρές που δημιουργούνται το καλοκαίρι.
Όλα τα διόδια πρέπει να περάσουν στις εισόδους των κόμβων.Το ξέρουν καλά οι ιθύνοντες αλλά θα κάνουν κάτι;.Η περιφερειακή αυτοδιοίκηση τι λέει.Το να κάνεις επισημάνσεις όταν μπορείς να πάρεις πρωτοβουλία για να λύσεις προβλήματα και δεν το κάνεις?
Για όσους περνάν καθημερινά από τα συγκεκριμένα διόδια είναι γνωστό ότι τον τελευταίο καιρό η λωρίδα του e pass τυχαίνει να είναι πολλές φορές κλειστή με κόκκινη απαγορευτική επισήμανση. Μάλιστα, έχει τύχει φορά που ούτε οι υπάλληλοι γνώριζαν ότι είναι κόκκινη και όταν τους το επισήμανα παραξενεύτηκαν μέχρι που το επιβεβαίωσαν. Βέβαια, επίσης τον τελευταίο καιρό, είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να εισέρχονται αρκετοί οδηγοί στη συγκεκριμένη λωρίδα είτε από απροσεξία, είτε από εγωισμό είτε επειδή δεν ήλεγξαν το ποσό της κάρτας τους για τα διόδια και μην μπορώντας να περάσουν να κάνουν όπισθεν δημιουργώντας έτσι ένα αλαλούμ. Από εκεί και πέρα ΟΛΟΙ οι οδηγοί- έμπειροι και άπειροι, νέοι και μεσήλικες, Έλληνες και ξένοι, γνώστες της συγκεκριμένης οδού και ΜΗ γνώστες, επαγγελματίες και μη- ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε προσεκτικοί και να μην κάνουμε τον ΞΕΡΟΛΑ επειδή είναι μία ευθεία. Επιπλέον, όπως ασχολούνται εν ώρα οδήγησης κάποιοι με τα κινητά – και μην μου πείτε ότι δεν γίνεται- ή κάποιοι ασχολούνται με το ηλεκτρικό τσιγαράκι τους, καλό είναι να κοιτάμε και μπροστά μας, τις πινακίδες (και των διοδίων). Δεν φταίνε οι αθώοι άνθρωποι που θέλουν απλά να πάνε στον προορισμό τους. Αν υπήρχε στην Ελλάδα οδηγική παιδεία, ενσυναίσθηση και σεβασμός την ώρα της οδήγησης, όλα θα ήταν καλύτερα. Εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο.Έχουμε τον “πόλεμο” των τροχαίων ατυχημάτων. Σήμερα έκλεισαν 2 σπίτια. Πόσο κρίμα!!!
Επειδή περνάω καθημερινά από τό δρόμο η μόνη λύση είναι να περνάνε ελεύθερα τα αυτοκίνητα όλα τά άλλα είναι ημίμετρα.και δεν μιλάω εκ των υστέρων πριν δύο βδομάδες έγινε ακριβώς το ίδιο καί άνοιξαν τίς μπάρες πάλι όταν έγινε το ατύχημα.
Επιτέλους κ. Γκοβεδάρε, φτάνει με τις διαπιστώσεις εκ των υστέρων! Είστε εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος και πρώην Αντιπεριφερειάρχης. Ως πότε θα κάνετε διαπιστώσεις;;;
Άσε μας ρε Χάρη με τις εξυπνάδες σου. Ακόμα δεν ξέρουν ακριβώς τι συνέβη και εσύ αναπτύσσεις θεωρίες. Τόσο λαϊκισμός έλεος. Τι μας λες τώρα Ησουν Αντιπεριφερειάρχης ακόμα και σήμερα είσαι η διοίκηση της Περιφέρειας γιατί δεν μας τα είπες μέχρι τώρα και ξαφνικά εμφανίζεται ως ειδικός για τροχαία ατυχήματα. Αν πάντως είχες, η γνώριζες κάποια μελέτη αποφυγής ατυχημάτων για την συγκεκριμένη περιοχή, η αν έχεις τέτοιες γνώσεις και δεν τις υποβάλλεις εκεί που πρέπει, τι να σου πω ας σε κρίνουν αυτοί που σε διαβάζουν
Καλά τα λέτε όλοι σας , αλλά πόσο μπορεί να έτρεχε ο οδηγός του φορτηγού για να πέσει με τόση σφοδρότητα στα διόδια ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ;
Από τους εκλεγμένους δε ζητούμε διαπιστώσεις κατόπιν εορτής. Αυτή είναι δουλειά των δημοσιογράφων. Από τους εκλεγμένους ζητούμε λύσεις!
Αντί να εναντιωνομαστε , εγώ θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα του. Εδώ δεν κάνουμε πολιτική, εννοείται ότι έπρεπε να είναι ελεύθερη η διέλευση σε τέτοιες συνθήκες, να τοποθετηθούν σε σημείο που η ταχύτητα αναγκαστικά μειώνεται. Ολοσωστος σε αυτά που λέει….
Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα δεν θα αλλάξει τίποτα όσα χρόνια και αν περάσουν από το κακό στο χειρότερο θα πηγαίνουμε και απλά θα φοβόμαστε καθημερινά για το τι μας ξημερώνει… ΕΝ ΈΤΗ 2025….
Είσαι και ανώνυμος, είσαι και άσχετος, είσαι και ανορθόγραφος. Εν έτει είναι…άντε ξανά στο δημοτικό
Ενώ δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας με αγριογουρουνα? Δεν ντρέπεστε . Για λίγα μέτρα περιφραξης παίζετε με τις ζωές μας.
Μπράβο Χάρη ωραία τα λες, γράψε και για αυτούς τους κακούς ” εξ Αθηνών” που δεν μας υπολογίζουν. Όταν όμως ήταν εδώ ο Μητσοτάκης δεν σε είδαμε πουθενά να αντιδρας σαν εκλεγμένος, να βγεις και να του τα πεις. Εξαφανίστηκες. Ωραία η κριτική από απόσταση αλλά τώρα είσαι περιφερειακός σύμβουλος και έχεις διοίκηση, άσε τις θεωρίες.
είπα και εγώ, δεν θα τα βάλει κανείς με το Κουλη για τραγικό συμβάν. Μήπως μας έφερε την ομίχλη με τις ανεμογενητριες……..
συλλυπητήρια στις οικογενείς για το χαμό των ανθρώπων τους.
Όχι, η ομίχλη υπήρχε και πριν τις ανεμογεννήτριες. Αλλά δεν ξεχνούμε πως ο μητσοτάκης είχε αναθέσει στον Καραμανλή να κάνει τα ηλεκτρονικά διόδια κι αυτός έκανε το e-pass. Και μας διαβεβαίωνε για την ασφάλεια των αυτοκινητοδρόμων, ακριβώς όπως μας διαβεβαίωνε για την ασφάλεια των τρένων.
Μίλησε κι ο γαλάζιος για τον Κουλάκειο πόνο του…
Και για αυτό το δυστύχημα ο Μητσοτάκης φταίει . Βουρ στην φυλακή .
Αιντε αιντε . Εχεις γερό θέμα μεγάλε .
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Η ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ ΟΜΙΧΛΗ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΜΕ ΒΡΟΧΕΣ
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ
Με τέτοια ομίχλη γιατί δεν ανοίγουν να περνάει ο κόσμος ;;;;;;;;;;
Και γιατί δεν εέχουν φωτισμό με φάρους πολύ πριν τα διόδια?
το epass ειναι ενα συστημα που συνδεεται με το ιντερνετ και το χρειαζεται για να δουλεψει οπως και τα poss αυτος ο σταθμος εχει χρονια τωρα που εχει θεμα συνδεσης γιαυτο παρατηρηται συχνα το φαινομενο να ειναι κλειστη η διελευση απο epass και επισης να μην μπορουν οι οδηγοι να κανουν συναλαγη με καρτα …
Δύο άνθρωποι πέθαναν ρε Γκοβεδαρε και συ λαικιζεις για να πάρεις λαικ. Ας τα λεγες αυτά νωρίτερα τώρα είναι κοροϊδία
Όταν ήταν να μιλήσεις κρυφτηκες. Τώρα κάνεις σχόλια από την ασφάλεια του καναπέ σου , γκοβεδαρε. Και στην τελική ανήκεις στην παράταξη που έχει τα ινία της περιφέρειας στα χέρια της. Αλλά….
Εδώ ρε παιδιά οι περισσότεροι ήμαστε με κινητά στο χέρι λες και θα χάσουμε κανένα τόνο [λαθος κωλο ηθελα να πω] στο φεισμπουκ ινσταγκραμ και η καινούρια μόδα ταινίες στο αυτοκίνητο…
Και να μην είχε ομίχλη όλοι τελευταία στιγμή και περνάνε πατημένοι στα διόδια..
Τα διόδια είναι σε λάθος σημείο έπρεπε να γίνουν πριν της ανηφόρες η από πλευρά Κοζάνης η Βέροιας! Που κανονικά έπρεπε στην εισόδο εισιτήριο και στην έξοδο πληρωμή αυτό είναι το ποιο σωστό!! Καλημέρα
Μετά Χριστόν, Προφήτης!….