Πρωτοβουλία πολιτών Πτολεμαΐδας / Εορδαίας για την ανάπτυξη: Ο Περιφερειάρχης κ.Αμανατίδης τώρα και Δήμαρχος Κοζάνης

20 Μαΐου 2025
09:15

Δεν είναι πρώτη φορά που ο κ.Αμανατίδης από την μέρα της εκλογής του ως Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας παίρνει ανοιχτά θέσεις καθαρά υπέρ την Κοζάνης δρώντας σαν Δήμαρχος Κοζάνης και όχι ως αντικειμενικός Περιφερειάρχης ΟΛΗΣ της Δυτικής Μακεδονίας.

Είχαμε αναφερθεί με Δελτίο Τύπου μας στην συνέντευξη του είχε δώσει στις 28-03-2024 στην εκπομπή της ΕΤ3 «Τριτολογίες».

Είχαμε τότε τονίσει πως όταν ο σημερινός Περιφερειάρχης ήταν βουλευτής της Ν.Δημοκρατίας μεσολάβησε και έγινε συνάντηση μέλους της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ» στις 26-07-2022 με τον Διευθυντή σχεδιασμού του ΟΣΕ κ. Μουρουδέλη, παρουσία στο μεγαλύτερο διάστημα της συνάντησης αυτής και του ιδίου του κ.Αμανατίδη.

Στην συνάντηση αυτή που διήρκεσε περί τις 3 ώρες (στις 2 ήσασταν παρόν και εσείς κ. Αμανατίδη ), ελέχθησαν πράγματα αλλά και γεγονότα για την Νέα σχεδιαζόμενη σιδηροδρομική γραμμή Ιεροπηγής (Καστοριάς) με Θεσσαλονίκη, γραμμή ενταγμένη στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY” υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής.

Μάλιστα από το 2020 ο ΟΣΕ έχει παραλάβει από την μελετητική εταιρεία «Δρόμος» τις τρείς μελέτες που αφορούν την διαδρομή Ιεροπηγής – Κοζάνης (1η), την διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας (2η), και την διαδρομή Ιεροπηγής Φλώρινας (3η ). Όπως γνωρίζετε και εσείς κ.Περιφερειάρχα (γιατί έχετε τα στοιχεία) η διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας (σύμφωνα με την μελέτη της εταιρείας «Δρόμος») είναι η επικρατέστερη από κάθε άποψη, και κατά συνέπεια ο ΟΣΕ έπρεπε μέχρι σήμερα να ανακοινώσει αυτήν τη διαδρομή και να δώσει την υπόλοιπη (αν δεν το έχει κάνει ήδη και αποκρύβεται επιμελώς!! την συνέχιση μελέτης ) για το υπόλοιπο τμήμα από Πτολεμαΐδα προς Θεσσαλονίκη.

Σεις λοιπόν κύριε Αμανατίδη προτίθεστε όπως είπατε στην συνέντευξή σας (τότε) να δώσετε τα σχετικά κονδύλια στον ΟΣΕ για να συνεχίσει τις μελέτες για σύνδεση της Κοζάνης με Καλαμπάκα (έργο όμως που όπως είπατε μπορεί να υλοποιηθεί το 2050!!) και αφήνετε ένα έργο που άμεσα μπορεί να υλοποιηθεί αφού είναι υποχρέωση της χώρας προς την Ε.Ε. και τυγχάνει χρηματοδότησης 85%, αλλά και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει 2δις € για την Δυτική Μακεδονία υπό διερεύνηση.!!!! ***

Σήμερα 19-05-2025 πληροφορούμαστε ότι σε μεγάλη σύσκεψη ανακοινώσατε έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Περιφέρεια που για μια ακόμη φορά σχεδιάζετε να κοροϊδέψετε τον λαό της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας και μας επαναφέρετε «τον μουτζούρη» ενώ για την πόλη που ενδιαφέρεστε ψυχή τε και σώματι προωθείτε την σιδηροδρομική σύνδεση της Κοζάνης με την Βέροια σαν συνέχεια του σιδηροδρομικού έργου Καλαμπάκας – Κοζάνης.( Τμήμα Καλαμπάκα – Χάνι Μουργκάνη– Δήμητρα– Γρεβενά – Σιάτιστα (Καστοριά) – Ξηρολίμνη – Κοζάνη – Βέροια ). Αλήθεια πόσες καμπυλότητες και παρακάμψεις φτιάξατε ώστε η πρόταση σας να έχει πολλούς συμμάχους, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.!!!

***Για την ιστορία

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ 2 ΠΡΟΤΑΣΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΔΡΟΜΟΣ» (Ανάθεση μελέτης από τον ΟΣΕ ΤΟ 2020)

ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ     340.589.436€

Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18%       61.306.099€

Άθροισμα      401.895.535€

Απρόβλεπτα 9%     36.170.598€

Σύνολο        438.066.133€

ΦΠΑ 24%    105.135.872€

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ    543.202.005€

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 543.202. 000€

ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ      309.624.457€

Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18%       55.732.402€

Άθροισμα      365.356.859€

Απρόβλεπτα 9%       32.883.117€

Σύνολο        398.238.976€

ΦΠΑ 24%      95.577.354€

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ    493.816.331€

ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€

Μεγάλη όμως εντύπωση μας έκανε ΠΩΣ Ο ΠΑΡΩΝ (ΑΠΩΝ) ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ. (Αλήθεια κ.Μπίγκα στην σύσκεψη που έγινε στις 15-05-2025 στο Μποδοσάκειο εκπροσωπώντας τον κ.Πλακεντά αναφέρατε ότι η Δημοτική Αρχή Εορδαίας διαφοροποιείται με την Περιφερειακή Αρχή σε θέματα που αφορούν το συμφέρον της Εορδαίας όπως είναι η υποστελέχωση του Μποδοσάκειου, θα αντιδράσει ο κ.Πλακεντάς έστω με μια επιστολή του και στην Περιφέρεια αλλά και αλλού για τον αποκλεισμό αυτό της Εορδαίας για το σκάνδαλο αυτό της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κοζάνης – Βέροιας;;), γιατί μέχρι σήμερα κ.Μπίγκα δυστυχώς δεν τον είδαμε να αντιδρά, ή να διαφοροποιείτε σε σχέση με την Περιφέρεια.

Το γράψαμε και θα το γράφουμε μέχρι να κλείσουμε τα μάτια μας, η μελέτη που ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 2020, ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ (Καστοριάς) – ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.

Επομένως η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης – Βέροιας αποτελεί ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ Ε.Ε. !!!!

ΩΣ «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ

 

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας

[email protected]

7 σχόλια

  • Ποιοι είναι αυτοί. Και μηχανικοί και οικονομολόγοι και λίγο από όλα. Γιατί δεν κατεβήκατε βρε στις εκλογές της πόλης σας να την σώσετε. Μάλλον δεν σας πιστεύουν.

  • Από την Βέροια για Πτολεμαΐδα από πού θα περάσει η γραμμή;σας διαφεύγει μια λεπτομέρεια που λέγεται όρος Βέρμιο

    • Μπράβο σου ξέρεις καλή Γεωγραφία, φέρε μου τον έλεγχο σου να σου βάλω άριστα. Εσύ το ξέρεις ότι υπάρχει το Βέρμιο, ο ΟΣΕ που έδωσε στην εταιρεία ΔΡΟΜΟΣ να κάνει την μελέτη μέχρι Πτολεμαΐδα και Κοζάνη ( και υπάρχει και η τρίτη πρόταση που είναι Ιεροπηγή – Φλώρινα) δεν το σκέφτηκαν;;;;

  • Ο Πλακετάς όπως φαίνεται σύμφωνα με αυτά που γράφτηκαν υποστηρίζει την Κοζάνη και δεν διεκδικεί το πέρασμα της γραμμής από Πτολεμαΐδα.
    Πιθανά ο Κοζάνη έβλεπε πολύ μπροστά όταν τον έβαλε Πρόεδρο στην ΔΙΑΔΥΜΑ και παίρνει μισθό από αυτή τη θέση. Φυσικά δεν θέλει να χάσει τον μισθό.

    • Μην μου πεις πως φοβήθηκες από την επανάσταση….,.Πρώτα όμως από Κοζάνη θα αρχίσουμε, γι’αυτό λάβε τα μέτρα σου.

  • Από τα μεγαλύτερα δείγματα επαρχιωτικού κομπλεξισμού
    Απαίτηση από τη μεγαλύτερη πόλη της περιφέρειας, οικονομικό και διοικητικό κέντρο που βρίσκεται στο πιο κομβικό σημεία της περιφέρειας, να μη περνάει σιδηρόδρομος, αλλά να περνάει από το χωριό μας που είναι πρωτεύουσα μίας επαρχίας. Πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία.
    Σημ. Δεν κατάγομαι ούτε μένω στο νομό

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Μείνετε συντονισμένοι