Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας, Πολυτίμη Φαρμάκη, εκφράζει τη χαρά και την ευγνωμοσύνη της για τη συνεχιζόμενη απήχηση του Συνεδρίου Οίνου της Δυτικής Μακεδονίας, δύο μήνες μετά τη διεξαγωγή του στο Αμύνταιο. Με αφορμή τη σημερινή κυκλοφορία του Citymag Θεσσαλονίκης, όπου το editorial είναι αφιερωμένο στην εμπειρία που έζησαν οι επισκέπτες, τονίζει τη σημασία αυτής της προβολής: Ένα κείμενο που θα διαβαστεί από όλους όσοι θα επισκεφτούν την 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Συνέδριο που καθιερώθηκε επι Κασαπίδη!
Να τα λέμε κι αυτά!
Αν στο τέλος της θητείας της έρθει έστω και ένας τουρίστας με τις ενέργειες που κάνει θα είναι θαύμα. Δεν υπάρχει τουρίστας που πάει να επισκευτεί μόνο ένα οινοποιείο. Ή αν υπάρχει είναι ένας σε όλη την Ελλάδα. Τι άλλο του προσφέρει η περιοχή; Δεν υπάρχει σοβαρό πλάνο και δυστυχώς δεν υπάρχει και όραμα. Από τη μια μιλάνε για τουρισμό και από την άλλη για καύση σκουπιδιών. Η περιοχή έχει άλλες ανάγκες, ακόμα και στον τουρισμό. Η κυρία αντιπεριφερειάρχης φαίνεται σαν να πάει να διαφημίζει ιδιωτικές επιχειρήσεις με δημόσια χρήματα. Και στο τέλος το αποτέλεσμα θα είναι μηδέν. Και για να μη φαίνεται κακοπροαίρετο το σχόλιο ας μου πει κάποιος με νούμερα πόσους ανθρώπους έχει φέρει στην περιοχή με τις ενέργειες της.
Έχετε αντιληφθεί ότι ο πληθυσμός μας μειώθηκε κατά 20%;
Έχετε αντιληφθεί ότι οι νέοι μας επειδή δεν βρίσκουν δουλειά, έχουν φύγει;
Έχετε αντιληφθεί ότι όλα αυτά που κάνετε είναι όταν έχεις μια κανονική ζωή στον τόπο σου;
Έχετε αντιληφθεί ότι έχουν κλείσει τα περισσότερα μαγαζιά;
Έχετε αντιληφθεί ότι τα σχολεία κλείνουν το ένα μετά το άλλο;
ΈΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΊ ΌΤΙ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΉ ΖΩΉ;
Έχετε αντιληφθεί ότι είστε τελείως ανίκανοι να βοηθήσετε τον τόπο μας.
ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ ΤΏΡΑ!!!!
Αξία θα χει κυρία αντιπεριφερειάρχη όταν αυξηθεί η επισκεψιμότητα στην περιοχή – με επίσημα στατιστικά στοιχεία – ως αποτέλεσμα όλων των προσπαθειών που κάνετε. Τα αφιερώματα στα περιοδικά φυσικά είναι εργαλείο για την προώθηση αλλά δεν επιφέρουν οικονομικά αποτελέσματα.