kozan.gr: Νέα αστική λεωφορειακή γραμμή με ηλεκτρικό λεωφορείο στην Κοζάνη – Συνεργασία Δήμου και Αστικού ΚΤΕΛ

13 Οκτωβρίου 2025
13:02

Σύμφωνα με πληροφορίες του kozan.gr, η Δημοτική Επιτροπή Κοζάνης, στη συνεδρίασή της στις 6 Οκτωβρίου 2025, ενέκρινε ομόφωνα τη μελέτη και τον τρόπο εκτέλεσης της υπηρεσίας με τίτλο «Λειτουργία αστικής λεωφορειακής γραμμής με ηλεκτρικό λεωφορείο του Δήμου Κοζάνης», σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Κοζάνης Α.Ε.

Η νέα γραμμή, που εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα 2021-2027», αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και τη μείωση της χρήσης Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο, το οποίο προμηθεύτηκε ο Δήμος μέσω ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, θα εκτελεί δρομολόγια για το κοινό, από Δευτέρα έως Παρασκευή (08:30–15:15), με αφετηρία τον σταθμό Ο.Σ.Ε. και στάσεις σε κομβικά σημεία της πόλης όπως

1. Σταθμός Ο.Σ.Ε.
2. Πλατεία Λασσάνη
3. Οδός Τράντα
4. Βενιζέλου με Ερμού
5. Ξενοδοχείο Αλιάκμων
6. Οδός Αριστοτέλους
7. Οδός Γκέρτσου.
8. Σταθμός Ο.Σ.Ε.

Σύμφωνα με τη σύμβαση, ο Δήμος Κοζάνης παραχωρεί το λεωφορείο κατά χρήση στο ΚΤΕΛ, το οποίο αναλαμβάνει τη λειτουργία, τη στελέχωση και τη συντήρηση της γραμμής, ενώ ο Δήμος θα καλύπτει το κόστος φόρτισης και τη συντήρηση του οχήματος.

kozan.gr

Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα

8 σχόλια

  • Λεφτά υπάρχουν! Για ποιο ακριβώς λόγο πρέπει ο Δήμος να επιβαρυνθεί με το κόστος αγοράς, φόρτισης και συντήρησης του λεωφορείου; Δεν είχαμε μέχρι τώρα αρκετά αστικά “εντός πόλεως” και χρειαζόμαστε κι άλλο; Για να λέμε ότι έχουμε ηλεκτρικό, που το φορτίζουμε καίγοντας φυσικό αέριο; Τέτοιες ανοησίες μόνο από συγκεκριμένο πρώην δήμαρχο μπορούσαμε να περιμένουμε. Και γι’ αυτό έγινε πρώην.

    Και για ποιο ακριβώς λόγο δεν κάνει στάση στον Άγιο Κωνσταντίνο, αλλά από Πλ. Λασσάνη έχει επόμενη στάση ψηλά στην Τράντα;

  • το κοστος φοστισης κ συντηρησης παλι το φορτωνομαστε εμεις κ τα αστικα θα τσεπωνουνε κ το εισητηριο????

    βρηκανε κοροιδα

  • Ωραία όλα αυτά, αλλά ελπίζω οι προδιαγραφές του νέου λεωφορείου να είναι σωστές και όχι σαν τα απαράδεκτα υπάρχοντα mini bus, τα οποία ναι μεν έχουν μικρό μήκος, το φάρεδος τους όμως παραμένει μεγάλο και ίδιο με τα μεγάλα λεωφορεία, κάτι που τα καθιστά δυσκίνητα και κινητά εμπόδια μέσα στα στενά της πόλης μας.

    Με λίγα λόγια τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να είναι πραγματικά Mini bus σε όλες τις διαστάσεις και όχι μόνο στο μήκος.

Γράψτε απάντηση στο Ανωνυμη Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Μείνετε συντονισμένοι