Με το θράσος της ανώνυμης κριτικής έγραψε κάποιος σχόλιο στο τελευταίο μου άρθρο με τίτλο «Απατηλά συνθήματα 2»:
Με αρκετή δόση προπαγάνδας όμως.
“Οντότητα έδωσε για πρώτη φορά στη χώρα ο Λένιν χαράσσοντας αυθαίρετα τα σύνορά της, περιλαμβάνοντας δηλαδή εντός αυτών περιφέρειες με πληθυσμό Ρώσων και όχι ρωσοφώνων” Όταν το Κίεβο ήταν πρωτεύουσα η Μόσχα ήταν χωριό. Υπάρχουν καταγραφές σε πάμπολλους ευρωπαϊκούς χάρτες.
Όντως, όταν το Κίεβο ήταν πρωτεύουσα η Μόσχα ήταν χωριό, αν είχε βέβαια ιδρυθεί, καθώς η πρώτη αναφορά σ’ αυτήν είναι του 1147 μ.Χ.. Ο ταλαίπωρος σχολιαστής αγνοώντας την ιστορία δεν γράφει ποιού λαού πρωτεύουσα ήταν το Κίεβο, που αναφέρεται ήδη κατά τα μέσα του 9ου αιώνα. Ήταν βέβαια των Ρώς, μείγματος Σκανδιναβών, πού έδωσαν το όνομα στη χώρα και Σλάβων, που έδωσαν τη γλώσσα στο έθνος. Αυτοί ήλθαν σε επαφή με τη Ρωμανία (Βυζάντιο) και εκχριστιανίστηκαν. Κανένας Ρωμηός (Έλλην) ιστορικός δεν κάνει λόγο για Ουκρανούς.
Ουκρανία ήταν αρχικά γεωγραφικός όρος. Σημαίνει την ακραία περιοχή. Είναι η ίδια ρίζα με τη σερβοκροατική Κράινα. Ως ακριτική περιοχή δέχθηκε την επίθεση των «ευλογημένων» παιδιών του πάπα, Γερμανών, Πολωνών και Λιθουανών. Το γράφω στο άρθρο μου, που αδυνατούν να κατανοήσουν οι ημιμαθείς. Όσοι προδίνουν τη πίστη τους μισούν και το έθνος από το οποίο προέκυψαν. Αυτό συνέβη και με τους εξισλαμισθέντες Ρωμηούς. Έτσι με την πάροδο του χρόνου απόκτησαν οι αλλαξοπιστήσαντες συνείδηση διαφορετική από την του εθνικού κορμού. Ο Λένιν υπήρξε ο πρώτος που έδωσε σ’ αυτούς υπόσταση διαφορετικότητας και όντως υπάρχει σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού της Ουκρανίας, κάτι που δεν απέκρυψα στο άρθρο μου.
Καλό είναι ο αρθρογράφος αντί να αναμασά τσιτάτα, καθώς αμφιβάλλω αν έχει μελετήσει σχετικούς χάρτες, να διαβάσει λίγη ιστορία και να μην αποφαίνεται ως γνώστηε, ενώ αγνοεί.
Μπορεί να απαντήσει στα γραφόμενά μου έστω και ανωνύμως;
Επωνύμως όπως πάντα
Απόστολος Παπαδημητρίου













































Κύριε Παπαδημητρίου όπως πολύ καλά ξέρετε η ημιμαθείς είναι χειρότεροι από τους αμαθείς. Συγχαρητήρια για το άρθρο σας.
Αφού συμφωνείτε με τον σχολιαστή προς τι οι χαρακτηρισμοι;
Σας θιξαμε τον Λένιν; ή θέλετε μόνο σχόλια μεγαλείου από χειροκροτητες!