Αν κάποιος πρέπει να βρει από που ξεκίνησαν όλα για την Alfa, την εταιρεία που πρωταγωνιστεί στις κατεψυγμένες ζύμες και πίτες, θα πρέπει πάει πίσω στην δεκαετία του ’50 στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης. Εκεί που ο Αθανάσιος Κουκουτάρης πουλούσε τις πίτες που είχε φτιάξει μαζί με την μητέρα του στην κουζίνα του σπιτιού τους. Μάλιστα είχε δημιουργήσει μία ιδιοκατασκευή με κάρβουνο ώστε να κρατάει τις πίτες ζεστές.
Η φήμη για τις πίτες του παππού πια Θανάση ανοίχτηκαν και εκτός του Νομού Κοζάνης. Με την βοήθεια και το όραμα των επόμενων γενιών μπήκαν στην κατάψυξη ώστε να μπορέσουν να φθάσουν ακόμη και πιο μακριά και σήμερα που στα 82 του περνάει ατελείωτες ώρες στο εργοστάσιο της μπορεί να νιώθει δικαιωμένος καθώς τις βλέπει να φεύγουν σε περισσότερες από 35 χώρες στην Αμερική, Ευρώπη, Αυστραλία και Ασία.Η τρίτη γενιά που αναλαμβάνει τα ηνία της alfa ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Δ. ΚΟΥΚΟΥΤΑΡΗΣ Α.Ε.Β.Ε. πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και έχει ξεκινήσει τα πρώτα βήματα για απευθείας επαφή με τον καταναλωτή και μάλιστα στην ιδιαίτερα απαιτητική αγορά της Αμερικής. Εδώ και δύο χρόνια με την γαστρονομική καθοδήγηση της Αργυρούς Μπαρμαμπαρίγου έχουν ανοίξει το πρώτο Alfa Pie House στην Ουάσιγκτον σε σχετικά μικρή απόσταση από τον Λευκό Οίκο. Στόχος είναι το κατάστημα που πουλάει ελληνικές πίτες – και όχι μόνο να επεκταθεί το επόμενο διάστημα με άλλα δύο σημεία στην Ουάσιγκτον.
Η alfa η οποία διατηρεί τις παραγωγικές της εγκαταστάσεις έκτασης 14.000 τ.μ. στην Κοζάνη, απασχολώντας 312 άτομα μόνιμο προσωπικό, έχει ως βασικούς πυλώνες την καινοτομία, την εξωστρέφεια και την ποιότητα και ασφάλεια.
Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της τόσο στην αγορά της Ελλάδας, όπου αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της κατεψυγμένης ζύμης, όσο και στο εξωτερικό, προγραμματίζει, σε ορίζοντα τριετίας την υλοποίηση επενδυτικού σχεδίου ύψους 6,5 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά τα οικονομικά της μεγέθη, παρουσιάζει σταθερά ανάπτυξη άνω του 7% τα τελευταία χρόνια της κρίσης, με το 2016 να καταγράφει ανάπτυξη στο 9%. Ειδικότερα, το 2016 ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα 29 εκατ. ευρώ έναντι 26,7 εκατ. ευρώ το 2015 και τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 2,25 εκατ. ευρώ έναντι 2,1 εκατ. ευρώ.
Να σημειώσουμε δε, ότι, οι πωλήσεις εξωτερικού, με βάση τα στοιχεία του 2016, αυτή την στιγμή αποτελούν το 27% περίπου του τζίρου και στόχος είναι τα 2020 να τριπλασιαστεί η αξία τους.
Για την τρέχουσα χρήση, η διοίκηση, λαμβάνοντας υπόψη τα έως τώρα αποτελέσματα αλλά και τον στρατηγικό της σχεδιασμό, αναμένει να διατηρήσει στα επίπεδα του 7% κατ’ ελάχιστον τους ρυθμούς ανάπτυξης.
Πηγή http://news247.gr
ρωτηστε κ τους εργαζομενους…
Αν ήταν άνεργοι ,θα ήταν καλλιτερα ;
είναι επιχείρημα τώρα αυτό?? εργαζόμενοι είναι όχι σκλάβοι. σεβασμός λοιπόν γιατί σε αυτούς οφείλεται ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της επιτυχίας.
σιγουρα εισαι “επιχειρηματιας” που λες στους εργαζομενους “κ αμα σου αρεσει” ή σου αρεσει να δουλευεις 2 μερες τη βδομαδα…καημενε
Τον εργασιακό μεσαίωνα που το βάζουμε
Αυτοί οι άνθρωποι στηρίζουν τη τοπική αγορά της Κοζανης και δίνουν δουλειά στους άνεργους. Να ευχεστε να υπάρχουν!!!Μπράβο τους.
Άξιοι,μπράβο τους!!!
Όχι καφετέριες και επιχειρήσεις εστίασης!!
Τα μόνα λεφτά απ’ τον Τοπικό Πόρο που έπιασαν τόπο. Μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν σχέση με “αειφορία”, “περιβάλλον”, “βιωσιμότητα” κι άλλες παρόμοιες δήθεν “οικoλογικές” κομπίνες.
συμφωνω απολυτα