Την πρόταση του Δήμου Κοζάνης να ενταχθεί στον Τοπικό Πόρο Ανάπτυξης η μελέτη για την αντιμετώπιση του ορύγματος και τη δημιουργία τούνελ στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης, παρουσίασε μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε. ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κωνσταντίνος Δεσποτίδης. Πρόκειται για μία μελέτη προϋπολογισμού 200.000,00€ με φορέα υλοποίησης τον Δήμο Κοζάνης. Η μελέτη για την ανάπλαση περιοχής έκταση, εκτός σχεδίου πόλης, περίπου 13,0 στρ. ανατολικά της οδού Ιωνίας (γέφυρα προς Κρόκο), νότια της οδού Σαραντάρη και βόρεια της οδού Πρωταγόρα, όπου η χάραξη της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής δημιουργεί όρυγμα σημαντικού βάθους με αποτέλεσμα την διακοπή της συνέχειας της πόλης στο σημείο αυτό και την λειτουργική σύνδεση αυτής. Αυτή είναι η και η πρόταση του Δήμου Κοζάνης, που περιλαμβάνεται στο ΕΣΣΒΑΑ.
Χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο κ. Δεσποτίδης, ανέφερε «είμαστε σε συζήτηση με τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ. Πρόκειται για μία ανεξάρτητη σύμβαση που ωστόσο ‘’πατάει’’ πάνω στο πρόγραμμα που αναπτύσσουμε στην περιοχή του Σταθμού και εντάσσεται στο σχέδιο βιώσιμης αστικής ανάπτυξης. Είναι η γεφύρωση αυτού του ορύγματος που βρίσκεται ανατολικά της γέφυρας προς τον Κρόκο. Αυτή η γεφύρωση περιλαμβάνεται μέσα στην πρόταση την αρχική που έχουμε υποβάλλει στη διαχειριστική αρχή. Η γεφύρωση θα επιτευχθεί με ένα τούνελ που θα κατασκευαστεί για ένα μήκος 350 περίπου μέτρων, γι’ αυτό θα υπογραφεί μία προγραμματική σύμβαση ώστε να υπάρξει η τεχνική συμβολή του ΟΣΕ για αυτό το έργο, το οποίο θα δημοπρατηθεί το επόμενο διάστημα. Πρέπει να προηγηθεί αυτή η προγραμματική σύμβαση. Θα γίνει ένας διαγωνισμός για τη μελέτη, αυτόν το διαγωνισμό ακριβώς προβλέπουμε να το χρηματοδοτήσουμε μέσα από τον Πόρο για να προχωρήσει ένα μέρος, ένα τμήμα, αυτής της μεγάλης παρέμβασης που γίνεται στην περιοχή του ΟΣΕ».
Αυτό, η δημιουργία του τούνελ και η αντιμετώπιση του ορύγματος είναι σύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο «κάτι ανεξάρτητο από την άλλη διαδικασία, αυτή του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, αλλά και από τις άλλες διαδικασίες που θα προκύψουν το επόμενο διάστημα για την Ολύμπου και τη Λασσάνη και αφορούν στη γενικότερη ανάπλαση της περιοχής…».
Τίνα Παπαντωνίου για το kozan.gr
Επιτέλους διαβάζουμε τα αυτονόητα… Ας ελπίσουμε να βγει κάτι καλό!
Πάλι μελέτη και μάλιστα 200.000,00€ . Ένας ασφαλές τρόπος να βγάζεις χρήματα στους καιρούς μας . Μελέτη στη Μελέτη!!!
Το τρένο είναι ένα μέσο οικολογικό , οικονομικό και εξυπηρετικό Σε όλες τις πόλη που σέβονται τους κατοίκους επισκέπτες τους βρίσκεται στο κέντρο – μέσα στην πόλη . Βασικό συστατικό για να υπάρχει ανάπτυξη είναι να μπορείς να εξυπηρετείς των κόσμο τους επισκέπτες και τα προϊόντα να έχουν γρήγορη , άνετη και οικουμενική πρόσβαση στην πόλη .Και όχι όπως με την προηγούμενοι `σκέψη`όπου έκαναν σχέδια να φύγει το τρένο εκτός πόλεως γιατί προφανώς εκεί είχαν τα συμφέροντα τους και ήταν πολύτιμη οι ψήφοι από τους ταξιτζήδες και τους ιδιοκτήτες λεωφόρων
φίλε Ανώνυμε
Ο Ιωαννίδης και ο Δεσποτίδης στο προεκλογικό πρόγραμμα τους είχαν ρητή υπόσχεση -ΔΕΣΜΕΥΣΗ να μεταφερθεί και
ο επιβατικός σταθμός στά Κοίλα μαζύ με τον εμπορευματικό . και όλος ο χώρος του ΟΣΕ να γίνει
πρασινο- πάρκο .
ΕΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΚΑΙ
ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ.
Πολλαπλάσιο συμφέρον θα ήταν γιά την πόλη αν πηγαινε
και ο Επιβατικός Σταθμός στα Κοίλα.
Τώρα θα γεμήσουν τον χώρο του ΟΣΕ κτίρια !!!
ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ !!!
τελικά πολύ αμφιβάλλω αν ποτέ εκεί ξαναλειτουργήσει
σταθμός τραίνου !!!
Πώς ακριβώς προέκυψαν αυτές οι 200.000€; Σαν πολλά ακούγονται!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ !!
ΔΗΜΑΡΧΕ ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΟ