Επιπλέον 100 Κοζανίτες κατέθεσαν στο Δήμο Κοζάνης Ένσταση-Διαμαρτυρία κατά του ΣΒΑΚ ,στα πλαίσια της Διαβούλευσης  με το οποίο καταργούνται 4500 θέσεις στάθμευσης ,πεζοδρομείτε η Π.Μελά  και απαγορέυεται η διέλευση – στάθμευση αυτοκινήτων  σε 40 Οικ.τετράγωνα (Σε 55 Οικ.τετρ. Τελικά ) .

Το κείμενο που κατατέθηκε κατά την διαβούλευση είναι το ακόλουθο :

ΕΝΣΤΑΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ δημοτών – κατοίκων Κοζάνης για την διαβούλευση του δήμου Κοζάνης ΣΒΑΚ.
Οι υπογράφοντες ζητούμε να μην καταργηθούν θέσεις στάθμευσης στο ευρύτερο κέντρο της Κοζάνης να μην απαγορευθεί η διέλευση αυτοκινήτων από το κέντρο και να μην πεζοδρομηθεί η Π. Μελά γιατί θα διαλυθεί η αγορά και θα νεκρώσει η πόλη.
Ειδικότερα ζητούμε από τον Δήμαρχο Κοζάνης κ. Λ. Ιωαννίδη και το Δημοτικό Συμβούλιο :
1) Άμεσα να κατασκευάσει ο Δήμος ένα εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο, ώστε να αποφορτισθεί η πόλη κατά το δυνατόν περισσότερο.

2) Να μην καταργηθεί οποιαδήποτε θέση στάθμευσης στην περιοχή Πλ. Λασσάνη,Ολύμπου, Αρχελάου , Αριστοτέλους , Ελ. Βενιζέλου, 11ης Οκτωβρίου, Πολυζούλη,Θεσ/κης και του ευρύτερου κέντρου κλπ. που προγραμματίζει ο Δήμος καθώς και να μην καταργηθεί οποιαδήποτε θέση ΑΜΕΑ.

3) Ο Δήμος να δημιουργήσει στο κέντρο τουλάχιστον 3 δημοτικά πάρκιγκ για τους επισκέπτες εκεί κοντά και σε απόσταση 200 μ. το πολύ δημιουργώντας έτσι νέες θέσεις στάθμευσης . Η στάθμευση στον χώρο του ΟΣΕ είναι απαράδεκτα μακριά. Επίσης η στάθμευση εκτός σχεδίου πόλεως δεν έχει καμιά λογική και είναι εκτός πραγματικότητας. [ οι προσφερόμενες κενές θέσεις στα κτίρια πάρκιγκ είναι πολύ λίγες και δεν επαρκούν ]. Δεν είναι λογικό να καλούνται οι άνθρωποι να παρκάρουν 1000 μ ή και μακρύτερα από τον προορισμό τους, την αγορά και τις κατοικίες τους.

4) Να μην γίνει πεζοδρόμηση (είτε μονοδρόμηση )της Π. Μελά, ούτε της Τριανταφυλλίδη, και της Αριστοτέλους, ούτε και οι λοιπές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Τράντα-Τσιμηνάκη,Μ. Αλεξάνδρου-Ελ. Βενιζέλου, μονοδρόμηση Γκέρτσου ούτε απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο, γιατί θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα λειτουργίας της πόλης .

5) Να μην γίνει απαγόρευση διέλευσης και στάθμευσης των αυτοκινήτων στην περιοχή των 40 οικ. τετραγώνων στο κέντρο. όπου επεκτείνεται το νέο «Ιστορικό Κέντρο» , Ανατολικά και Δυτικά της Π. Μελά και να μην καταργηθεί οποιαδήποτε θέση στάθμευσης εκεί.

6) Ποδηλατόδρομοι να προβλεφθούν στις αυριανές επεκτάσεις , να μην γίνουν στην παλιά πόλη. Να μην γίνει ποδηλατόδρομος στην οδό Ολύμπου γιατί θα χαθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης δημιουργώντας εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα . Είναι ανύπαρκτα τα ποδήλατα στην Ολύμπου, λόγω και της κλίσεως του εδάφους.( Το ποδήλατο ηλεκτρικό και μη είναι κατά βάση μέσο αναψυχής )

7) Να δημιουργηθούν τουλάχιστον 4 θέσεις στάσης για επιβίβαση και αποβίβαση για τα αστικά λεωφορεία στην Πλ. Λασάνη και να προβλεφθεί εκεί Σταθμαρχείο.

8) Διαφωνούμε κάθετα σε οποιαδήποτε εγκατάσταση μπάρας πρόσβασης ή και καμερών παρακολούθησης οχημάτων τα όποια παραβιάζουν την ιδιωτικότητα και την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών .

9) Στα πάρκα (ΚΧΠ) θα απαγορεύονται τα τραπεζοκαθίσματα ιδιωτικών επιχειρήσεων θα παρέχονται δημοτικά κιόσκια παγκάκια καρέκλες.

10) Να δημιουργηθούν σταθμοί μετρήσεως ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας σύμφωνα και με τις τελευταίες μελέτες του Π.Ο.Υ. περί πρόκλησης σωματικών βλαβών (π.χ. καρκίνου κτλ )

Παρατηρούμε ότι σε ορισμένες πόλεις που επιχειρήθηκε από τους Δήμους να γίνουν ανάλογες παρεμβάσεις ΣΒΑΚ απέτυχαν παταγωδώς , δημιουργήθηκαν πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγορά και στην λειτουργία των πόλεων με αποτέλεσμα οι Δήμοι να τις τροποποιούν και να τις ξηλώνουν.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ : Είμαστε κάθετα αντίθετοι με το συγκεκριμένο σχέδιο ΣΒΑΚ , πρόταση του Δήμου και δεν το αποδεχόμαστε.

Επιφυλλασόμεθα για οποιαδήποτε ενέργεια μας στα Ελληνικά & Ευρωπαϊκά δικαστήρια .

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ
ΔΙΑΦΑΣ (ΔΑΦΑΣ) ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ