Πήγα να πληρώσω χθες το λογαριασμό μου στην ΔΕΥΑΚ. Όσο ήμουν στην «ουρά», στο διπλανό γκισέ άκουσα τη διαπραγμάτευση ενός συμπολίτη μας με έναν υπάλληλο  για οφειλές του προς την επιχείρηση. Μου προκάλεσε άσχημη εντύπωση ότι όλο αυτό συνέβαινε σε ανοιχτό χώρο όπου ο καθένας μπορούσε να ακούσει με λεπτομέρειες την αδυναμία ενός συμπολίτη μας να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του. Το φαινόμενο αυτό που λόγω και της κρίσης έχει ενταθεί θα έπρεπε να προβληματίσει τη διοίκηση της δημοτικής επιχείρησης η οποία οφείλει να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών και να διεξάγει αυτού του είδους των διαπραγματεύσεων σε έναν ειδικά διαμορφωμένο κλειστό χώρο, μακριά από τα περίεργα μάτια κι αυτιά των υπολοίπων. Ο νέος χώρος των εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑΚ δίνει τέτοιες δυνατότητες.