Αναφερόμενος στην επίσκεψη, τον περασμένο Σεπτέμβριο, του τέως Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, στο ΤΕΙ Δ. Μακεδονίας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διοικητικών Υπαλλήλων ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας κ. Δημήτρης Νικολάου, μιλώντας στην χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κοζάνης, είπε: “Το πρόβλημα είναι το όργανο Διοίκησης. Επειδή ο Γενικός μας ανακοίνωσε ότι θα υπάρχει μια διοικούσα, η οποία θα έχει ένα μέρος Πανεπιστήμιο, ένα μέρος ΤΕΙ κι ένα μέρος Υπουργείο, από τότε άρχισαν οι αγκυλώσεις. Γι’ αυτό εγώ έθεσα το ερώτημα το οποίο είναι ρητορικό. Ωραία, να μην υπάρχει διοικούσα. Μπορούν αν συμφωνήσουν οι δύο πρυτάνεις σε ένα σχήμα που θα μας οδηγήσει στο νέο οργανισμό; Όποιο να είναι αυτό. Αλλιώς κινδυνεύουμε να μιλάνε δυόμιση χρόνια για ένα όργανο που θα ζήσει πέντε μήνες …και να το χάσουμε το τρένο και γύρω γύρω να υπάρχουν αναβαθμισμένα μεγάλα ιδρύματα και εμείς να συζητάμε ποιος θα διοικήσει το νέο φορέα για 5 μήνες για να μας πάει σε εκλογές”. Επίσης ο κ. Νικολάου ανέφερε και το ιδιαίτερα σημαντικό, που τους είπε ο τέως Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, ότι αν δεν προχωρήσετε στη συγχώνευση των δύο ιδρυμάτων, το, Μάρτη, τα μη αυτοδύναμα τμήματα, όσα δηλαδή δεν έχουν 8 μέλη ΔΕΠ και πάνω, δεν θα μπουν στα μηχανογραφικά. Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα που σας μεταφέρει το kozan.gr
Πω! Πω! Τι είπε ο τέως ΓΓ του Υπουργείου Παιδείας που τώρα έγινε Νοτοπούλου στη θέση της Νοτοπούλου, ως ιδιαίτερος του πρωθυπουργού στη Σαλονίκη…
Όλα καλά κ. Νικολάου, αλλά επειδή εσείς μιλάτε για την ταμπακιέρα των δικών σας υπαλληλικών θέσεων και μόνο, μπορείτε να μας πείτε τι θα γίνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ιδρυμάτων που εργάζεστε; Εκεί είναι τα πραγματικά προβλήματα και όχι στις καρέκλες, είτε διοικητικές, είτε υπαλληλικές, είτε πρυτανικές.
Αγαπητέ κύριε Θα προσπαθήσω να μην ασχοληθώ με το σχόλιο σας περί καρεκλών Η προσωπική μου άποψη είναι πως άλλοι τις διαχειρίζονται γόνιμο και εποικοδομητικό για το κοινό καλό και άλλοι κατά τρόπο καταστροφικό και απ αυτό κρίνονται Η μόνη μου παρατήρηση είναι πως κάθε κυβέρνηση ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ και δεν καταλαμβάνει δα της βίας την εξουσία άρα είμαστε και μεις λίγο συνυπεύθυνοι γα τις καρέκλες που τους “καθίζουμε” Φυσικά κι εσείς για να κάνετε αυτό το σχόλιο κάτι παραπάνω θα έχετε υπ όψιν σας Όμως για το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων θα ήθελα να σας πω πως από το 1983 που ανωτατοποιήθηκαν τα ΤΕΙ και αναβαθμίστηκαν από τα ΚΑΤΕΕ καμιά κυβέρνηση στην κυριολεξία δεν φρόντισε να καθορίσει και να εξειδικεύσει τόσο τα ακαδημαϊκά όσο (κυρίως ) τα επαγγελματικά δικαιώματα των φοιτητών σε αυτά , με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα το 2018 να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα Η άποψή μου είναι πως οι Πτυχιούχοι μας είναι πάρα πολύ καλοί και πάρα πολύ καλά εκπαιδευμένοι και πως στην ελεύθερη αγορά ανταπεξέρχονται άριστα σε αυτά που αναλαμβάνουν Δυστυχώς για την επίσημη πολιτεία και τα επιμελητήρια οι αγκιλώσεις παραμένουν και έχετε ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ στις παρατηρήσεις σας Η ταπεινή μου άποψη είναι πως οι πλέον αρμόδιοι για να ενεργοποιηθούν και να παλέψουν στο ζήτημα της αποκατάστασης και των δικαιωμάτων σας είναι α) τα ίδια τα Ιδρύματα μας και οι Διοικήσεις τους και β) οι Σύλλογοι φοιτητών και αποφοίτων μας που θα έπρεπε να έχουν αυτό το θέμα σαν 1ο για να μην πω σαν αποκλειστικό του ενδιαφέροντος τους Όλοι μας θα είμαστε μαζί τους
Το σφάλμα όμως δεν διορθώνεται με σφάλμα
Η σημερινή πολιτεία θέλει να κλείσει αυτήν την εκκρεμότητα αναβαθμίζοντας τα Ιδρύματα μας περαιτέρω και συγχωνεύοντας τα με τα Παν/μια Οι επόμενες γενιές συναδέλφων σας ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ τις σκοπέλους που βρήκατε εσείς μπροστά σας Δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτό Αν θέλεις όμως εγώ θα προχωρήσω και ένα βήμα παραπάνω Σαν σύλλογος έχουμε πρόταση και για τα παιδιά έχουν ήδη πτυχίο ή βρίσκονται στα τρέχοντα προγράμματα σπουδών αν και δεν είμαστε οι πλέον αρμόδιοι γι αυτό Εμείς προτείνουμε τα παιδιά μας να μπορούν να εξομοιώσουν τα Πτυχία τους (και άρα και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα με τα Πανεπιστημιακά) δίνοντας έναν ΛΟΓΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ επιπλέον μαθημάτων τα οποία θα τα καθορίζει το οικείο Τμήμα
Έχει συμβεί κατά το παρελθόν όταν ανωτατοποιήθηκαν οι Παιδαγωγικές Ακαδημίες σε Παιδαγωγικά Παν/κα Τμήματα και δεν βλέπω για ποιον λόγο δεν μπορεί να συμβεί και τώρα
ΥΓ Και μια μικρή παρατήρηση Τεως χαρακτηρίζονται όλοι εκείνοι που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ για κάθε λόγο να επιστρέψουν στις θέσεις τους Όσοι φεύγουν από μια θέση στην οποία ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ βάση Συντάγματος να επιστρέψουν χαρακτηρίζονται ΠΡΩΗΝ ανεξάρτητα αν δεν ξανακαταλάβουν αυτή την θέση στην ζωή τους
ΤΕΩΣ: που κατείχε την ιδιότητα ή το αξίωμα αμέσως πριν από τον σημερινό κάτοχο ή είναι ο τελευταίος που το κατείχε
ΠΡΩΗΝ: που κατείχε στο παρελθόν την αναφερόμενη ιδιότητα ή αξίωμα
Αυτά τα ολίγα για τα ΤΕΩΣ και τα ΠΡΩΗΝ.
Εις ό,τι αφορά τας εξομοιώσεις, εννοείτε ότι επαγγελματίες όπως εμείς που βρισκόμαστε στα 40, στα 50 ή στα 60 θα πάμε για μαθήματα παρατώντας τις εργασίες μας στο ελεύθερο επάγγελμα. Σε αντιδιαστολή βλέπω ότι έχετε αφωνία εις ό,τι αφορά τα μεταπτυχιακά στον προπτυχιακό κύκλο σπουδών στο ΕΜΠ κλπ, που αποτελεί μοναδική ελληνική πατέντα για να ικανοποιηθεί ο πρωθυπουργός που έλαβε έτσι το αντάλλαγμα για το ρουσφετάκι να κάνει υπουργό τον δάσκαλό του.
Τα καλά και συμφέροντα και εσείς κύριε που απολογείστε για λογαριασμό της κυβέρνησης.
το προγραμμα σπουδων ποιος θα το κανει;
τα ακαδημαικα κριτηρια ποιος θα τα ορισει;
ακαδημαϊκα κριτηρια και μονο κ οχι μικροπολιτικη συμφεροντων