Ποιες τέσσερ(ε(ις φωτογραφίες επέλεξε, σ’ ένα promo βίντεο, η Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας, για την Περιφερειακή Ενότητα της Κοζάνης.
Να σημειωθεί ότι το βίντεο ανέβηκε στο youtube στις 10/8 ενώ η σελίδα http://www.visitwestmacedonia.gr/, της Εταιρείας Τουρισμού, αυτή την περίοδο, είναι υπό κατασκευή.
Υπήρξε κάποια πρόσκληση ενδιαφέροντος σε φωτογράφους και σχεδιαστές σελίδων ή έγινε απευθείας ανάθεση;
Ο Βαβλιάρας τις επέλεξε; Ποιοί είναι οι φωτογράφοι;
Πείτε μου τώρα ειλικρινά. Από 10εκ Έλληνες και 6δις ξένους, πόσοι είναι αυτοί που θα δελεαστουν από τις συγκεκριμένες φωτογραφίες και θα επισκεφθούν τη Δυτική Μακεδονία για τουρισμό. 3; Άντε βαριά 4.
Σοβαρευτείτε. Τουρισμός και Δυτική Μακεδονία δεν πάνε μαζί. Βρείτε άλλον τομέα να επενδύσετε.
Ειδικά η φωτογραφία με τη λεβάντα και το δέντρο υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες στο ίντερνετ https://www.google.com/search?q=lavender%20field%20tree&tbm=isch&tbs=rimg%3ACSe2GPk2QToVYZOUgaE7JDTV&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=imsvn&hl=el&sa=X&ved=0CBcQuIIBahcKEwiYw9Kf_pPrAhUAAAAAHQAAAAAQBg&biw=360&bih=623
Aπό Τσοτύλι φαίνεται οτι είναι. Και αφού υπάρχει τετοιο υπέροχο τοπιο στην περιοχή μας δεν πρεπει να το δείξουμε, η να βαζουμε τα ορυχεία; https://500px.com/photo/256634795/The-Lonely-Tree-by-Ioannis–Ioannidis?ctx_page=4&from=user&user_id=14863535
Θα προτιμούσα να δείξουμε την καλλιέργεια Κρόκου που είναι αποκλειστικό προϊόν της Κοζάνης, λεβάντα καλλιεργούν σε πολλά μέρη.
Εδώ διαφημίζουν τα ροδάκινα Βελβεντού δείχνοντας Ροδάκινα Ισπανίας και Ιταλίας και χωράφια με Ροδακινιές Ισπανίας, ενώ έχουμε τέτοια φυσική ομορφιά, τι ψάχνεις να βρείς….
Το πλατανόδασος; Το Μουρίκι; Ο Πεντάλοφος; Τ’ αρχοντικά της Σιάτιστας; Τα πέτρινα γιοφύρια;
Το χωράφι με τη λεβάντα και το δέντρο θα μπορούσε να είναι οπουδήποτε, δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να παραπέμπει στο Τσοτύλι https://www.google.com/search?q=LAVENDER+FIELD+TREE&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk03s43PnrOIkXNkRz4ctvojJcWptew:1597181344940&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=R5-1wbZLrFzpSM%252CN9Nwh6P1CQDsoM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kSFJcdwSmsp1YLwhqNdK4w6EDn1OQ&sa=X&ved=2ahUKEwjYxtOVjJTrAhVFY8AKHfwDCjgQ9QEwBXoECAoQHA&biw=1536&bih=694#imgrc=R5-1wbZLrFzpSM
Είναι σαν τη διαφήμιση για τη στήριξη των τοπικών προϊόντων που έδειχνε αμπέλια και κρασιά Ιταλίας;
Τώρα θα έρχονται για το εργοστάσιο σκουπιδιών!με χώρους αναψυχης καφε ρεστωραν!με αρωμα σκουπιδιών ολης της χώρας!
Θα έρχονται σχολεία να δουν τα παιδια πως επιβιώνουν ανθρωποι σε εναν σκουπιδότοπο γεμάτο σκουπιδια!
Το χρυσάφι της ελληνικής γης τίποτα; Μόνο δίνουμε 1200000 εκ ευρώ να κάνουμε μουσείο για προβολή αλλά μια φωτογραφία όχι; Α, θα λάμψει το μουσείο άρα δε χρειάζεται φωτογραφία.
Μάλλον δεν έβρισκαν…
Τσ πιριστιριαδις
στην Σκρκα
γιατί δεν τ’εβαλαν;;;
Όταν δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ τον ή τους φωτογράφους αυτά είναι τα αποτελέσματα. Η αισθητική και το γούστο πληρώνονται. Είναι πολύ χαμηλού επιπέδου και υπερκορεσμενες φωτογραφίες αυτές – βγαίνουν και με κινητό. Έτσι είναι η καλή φωτογραφία έχει κόπο, έξοδα και πάνω από όλα την οπτική του δημιουργού. Αυτά περί φωτογραφίας.
Και επίσης γιατί να είναι ακίνητες φωτογραφίες, αφού πρόκειται για βίντεο δηλαδή έχει κίνηση; Γιατί να μην είναι time-lapse ή τοπία με κίνηση αφού το βάζουν σαν βίντεο στο YouTube. Οι φωτογραφίες μπορούν να δημοσιευθούν απευθείας στην ιστοσελίδα.
Είναι ότι πιο φθηνό, κακόγουστο, μη αντιπροσωπευτικό, και αντιτουριστικό βίντεο θα μπορούσε να γίνει για την Δυτική Μακεδονία!
Αν πληρωθεί από την Περιφέρια η συγκεκριμένη εταιρία για αυτό το βίντεο, θα είναι μεγάλη σπατάλη δημόσιου χρήματος και θα πρέπει να καταγγελθεί η σύμβαση της!
Που είναι τα ελάφια !!!